معرفی بزرگترین کمپانی های تولید کننده بلبرینگ صنعتی در جهان

گزارش بازرگانی،   4010128017

بلبرینگ ها بی شک یکی از کاربردی ترین تجهیزات صنعتی هستند که شرکت های مختلفی چه در ایران و چه در خارج از ایران این محصول را تولید و عرضه میکنند. با توجه به کاربرد گسترده این محصولات یکی از مهم ترین نکاتی که هنگام خرید بلبرینگ باید توجه کرد، استفاده از بلبرینگ اصلی می باشد.

زمانی که قصد خرید محصولی را داریم، تاکید بر اصالت و تایید کیفیت محصول از سمت فروشنده موجب اطمینان خرید ما می شود. این موضوع در بلبرینگ ها دارای اهمیت بیشتری نیز می باشد چرا که بلبرینگ ها در تجهیزات صنعتی بسیاری کاربرد دارند و در صورت استفاده از جنس نامرغوب و بی کیفیت در ساخت این تجهیزات شاهد آسیب به کل دستگاه خواهیم بود که در نتیجه آن متحمل هزینه فراوان برای تعمیر دستگاه خواهیم شد.

در طراحی و تولید بلبرینگ ها شرکت های بسیاری فعالیت دارند؛ اما لازم است که اینجا با ده برند برتر و محبوب در این زمینه آشنا شوید و اطلاعات آن ها را دریافت نمایید تا زمان خرید بدانید که انتخاب درست کدام می باشد.

شرکت FAG تولید کننده مطرح بلبرینگ

شرکت FAG یک برند معتبر آلمانی می باشد که با یک ایده خلاق در سال 1883 به کار خود شروع بخشید. آقای فردریک فیشر از آلمان با طراحی یک ماشین سنگ زنی که می توانست ساچمه های استیل تولید کند شروع به کار نمود. همین کار فردریک فیشر موجب شد که شرکت FAG به یکی از پیشگامان صنعت تولید بلبرینگ از جمله بلبرینگ های تماس زاویه ای، بلبرینگ شیار عمیق و همچنین از مطرح ترین آنان تبدیل گردد. در زمان حال شرکت FAG در صنعت های ساخت ماشین آلات، صنعت خودرو، هواپیمایی و همچنین هوا فضا مطرح هست.

کمپانی تولید بلبرینگ SKF

بی شک شرکت تولید بلبرینگ SKF را می توانیم از بهترین تولید کنندگان بلبرینگ بدانیم. این شرکت در سال 1907 در سوئد، شهر گوتنبرگ کار خود را شروع کرد و طولی نکشید که به یکی از برترین تولید کنندگان بلبرینگ تبدیل شد. با توجه به روند پیشرفت ، این شرکت در حال حاضر در 130 کشور دنیا دارای نمایندگی و بیش از 100 تولید کننده و چیزی بالغ بر 15000 شرکت فروش در دنیا می باشد.

از جمله محصولات تولیدی این شرکت می توان به بلبرینگ کف گرد ، انواع رولبرینگ های مخروطی و بشکه ای، بلبرینگ خود تنظیم و انواع یاتاقان اشاره کرد.

شرکت UBC سازنده مطرح بلبرینگ چینی

این شرکت چینی به عنوان یکی از بزرگ ترین شرکت های تولید بیرینگ های گرید بالا است که امروزه به عنوان یکی از فعال ترین سازندگان بلبرینگ شناخته می شود. این شرکت با بسیاری از سازندگان مطرح دنیا همکاری دارد و بسیاری از قطعاتی که تولید می کند با کمک آنان می باشد. برای مثال می توانیم به بال و رولر بیرینگ اشاره نماییم. این شرکت مطرح محصولات خود را با هدف کاهش قیمت، کیفیت و کارایی بالا وارد بازار می کند.

شرکت NSK سازنده بلبرینگ در تمام رنج ها

به راحتی می توانیم شرکت NSK را از بهترین و بزرگترین سازندگان بلبرینگ در سطح جهان بدانیم. این شرکت مطرح در حدود سال 1916 تاسیس شد و با ساخت اولین بیرینگ در ژاپن با پیشرفت های فراوان تا الان بلبرینگ هایی در تمام رنج ها و برای تمامی مصرف کنندگان تولید کرده و به فروش می رساند. این شرکت با تولیدات خود کمک بسیاری به صنعت ژاپن نمود و همچنین یکی از بزرگترین تامین کنندگان در جهان نیز به شمار می رود.

از محصولات پرفروش این شرکت می توان به انواع رولبرینگ سوزنی ، استوانه ای ، غلطکی ، بلبرینگ خود تنظیم ، قفسه رولبرینگ و .... اشاره کرد.

تولید یاتاقان لرزشی توسط شرکت INA

این شرکت بزرگ در حدود سال 1946 به دستان پر تلاش دکتر جورج اسکافلر در آلمان تاسیس گردید. در سراسر جهان بسیاری شرکت INA را از مطرح ترین شرکت های تولید کننده رولربیرینگ، یاتاقان های لغزشی و راهنماهای خطی می دانند. از ویژگی های بسیار خوب این شرکت می توانیم به رابطه نزدیک با مشتریان به عنوان مشاور مهندسی اشاره نماییم. این شرکت گسترده در حدود 1000 محصول تولیدی را دارا می باشد و هر سال برای توسعه و تحقیق سرمایه بسیار بزرگی را صرف میکند.

شرکت NTN دارنده با کیفیت ترین بلبرینگ

شرکت NTN نیز از بزرگ ترین و معتبرترین شرکت ها در حوزه تولید بلبرینگ می باشد. این شرکت به داشتن با کیفیت ترین نوع بلبرینگ ها معروف است. بی شک این شرکت را می توانیم از بزرگ ترین شرکت های مطرح در حوزه صنعت و اتومبیل معرفی کنیم. این شرکت را در سال 1918 تاسیس نمودند و بنابر کیفیت بسیار عالی تولیداتش در مدت کوتاهی در جهان معروف شد. این شرکت در اوساکای ژاپن متمرکز می باشد که با استخدام قریب به 18000 نیروی کار در 27 کشور مختلف به یکی از بزرگترین و مطرح ترین شرکت های حال حاضر تبدیل شده است.

شرکت KOYO تولید کننده بزرگترین بیرینگ ها

این شرکت را نیز می توانیم از برترین شرکت های ژاپنی در این حوزه بدانیم که در حدود سال 1921 تاسیس شد و در حال حاضر 8 کارخانه و در حدود 6 شرکت فروش داخلی را دارا می باشد و در کنار تمامی این ها دارای 26 کارخانه در سایر کشورهای دنیا و 24 شعبه مختلف در سراسر جهان هست. از برجسته ترین توانایی های شرکت KOYO می توانیم به تولید بیرنگ های با دهانه خروجی 7 متر تا بیرینگ های مینیاتوری با دهانه داخلی در حد چند میلیمتر جزئی اشاره کنیم.

شرکت TIMKEN از بهترین تولیدکنندگان بلبرینگ

شرکت TIMKEN بی شک یکی از قدیمی ترین شرکت ها در این حوزه می باشد. این شرکت در سال 1899 تاسیس شد. از بزرگترین ویژگی های این شرکت می توانیم به حل مشکلات کاربران در هر زمانی از مصرف کالا اشاره کرد که بعد از سالیان هنوز هم دغدغه شرکت می باشد. هنری تیمکن رولبرینگ مخروطی را ثبت و اختراع نمود که نتیجه آن را می توانیم به راحت تر نمودن زندگی برای اپراتورهای واگن که وظیفه حمل باربری و حمل حیوانات را دارند اشاره کنیم.

شرکت NACHI ژاپنی

این شرکت را نیز می توانیم از جمله شرکت های پیش رو ژاپنی بدانیم که در حدود سال 1928 تاسیس شد. شعار اصلی این شرکت " توانایی تولید خانگی ابزارآلات، پایه و اساس پیشرفت صنعت ماشین سازی است.". با گذشت 10 سال، شرکت بزرگ NACHI تصمیم به تاسیس یک کارخانه فولاد با سیستم یک پارچه نمود و بعد از آن تمامی توجهات خود را بر روی کیفیت مواد و متریال در حوزه ابزارآلات بیرینگ قرار داد.

شرکت IKO تولید کننده باکیفیت بلبرینگ

این شرکت دارای 70 سال تجربه کاری در زمینه تولید انواع بلبرینگ بوده و از ویژگی های خاص آن می توان به استفاده از فناوری C-Lube برای تولید محصولات اشاره کرد. شرکت IKO دارای فلسفه مختص به خود می باشد که که به صورت خلاصه می توان به این صورت توضیح داد: نوآوری؛ "کارمندان ما دائما در حال توسعه فناوری های جدید می باشند." دانش؛ " دانش فنی گسترده ما برای هر راه حل بهینه در هر موقعیتی اعمال می شود." و اصالت؛ "خلاقیت به ما این امکان را می دهد تا به طور مداوم عملکرد محصولات خود را بهبود بخشیم."

با توجه به شرکت های معرفی شده که همگی از بهترین برندهای تولید کننده بلبرینگ در خارج بوده، باید از محصولات با کیفیت ایرانی نیز حمایت کرد. یکی از این برندها مربوط به بلبرینگ های hsb یا هایپر صنعت بلبرینگ است . این مجموعه با تولید نمونه مشابه از نظر کیفیتی با بسیاری از برندهای خارجی رقابت می کند.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  2. بازی با کلمات

  3. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  4. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  5. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  6. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  7. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  8. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  9. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  10. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  11. اطلاعیه شماره ۳ فراجا درباره اجرای «طرح نور»  

  12. نحوه رفتار متفاوت فروشندگان در برابر پوشش حجاب مشتریان

  13. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  14. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  15. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  16. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  17. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  18. واکنش بلینکن به حادثه اصفهان/ به مجازات ایران پایبند هستیم!  

  19. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  20. برخی مسئولان بدلیل کارهای بی‌قاعده در زمینه حجاب تذکر گرفتند        

  21. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  22. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

  23. موضع رئیس عدلیه در خصوص ورود فراجا به مسئله حجاب/ اژه‌ای: در قضیه حجاب می‌توانیم بگوییم «کی بود کی بود، من نبودم؟»

  24. اشتباه برخی گروه‌ها در مقابله با توئیت فضائلی

  25. مشکل اصلی صهیونیست ها با عملیات "وعده صادق" چه بود؟

آخرین عناوین