۳ سوالی که هنگام انتخاب سرور HPE Gen۱۰ باید در نظر بگیرید

گزارش بازرگانی،   4010117021

HPE سری های مختلفی از سرورها را برای رفع نیازهای مختلف مشتریان ارائه داده است. سری های ProLiant ( DL360 GEN10t DL380 GEN 10 و غیره)، سرورهای Apollo، سری Edgeline و موارد دیگر امروزه در بازار وجود دارند که شاید انتخاب را برای افراد سخت کرده باشند.

از آنجایی که خانواده سرورها بسیار بزرگ هستند، چگونه می توانیم یک سرور مناسب انتخاب کنیم؟

برای انتخاب سیستم مناسب جهت برطرف کردن نیازهای تجاری خود، باید کار را با پاسخ های صحیح به چندین سوال کلیدی، آغاز کنید.

  • مدل مصرف چیست؟
  • استراتژی سازگاری چیست؟
  • این سیستم ها با چه حجم کاری سازگار هستند؟

چگونه براساس نیازهای خود، یک سرور مناسب انتخاب کنیم؟

سرورها قلب محاسبات مدرن هستند اما فکر کردن در مورد چگونگی انتخاب یک سرور برای میزبانی حجم کاری شما، گاهی اوقات می تواند بسیار گیج کننده باشد.

اگرچه که امروزه بسیاری از سرورها قادر هستند که هر نوع حجم کاری و کسب و کار را مدیریت کنند اما بهترین کار در هنگام انتخاب یک سرور مناسب، پیدا کردن حجم کاری و میزان مصرف خود است. با بررسی دقیق موارد ذکر شده در این مقاله، می توانید سیستم مناسب برای خود را پیدا کرده و در هزینه های کلی خود صرفه جویی نمایید.

شرکت جاده ابریشم متخصص در امور طراحی، اجرا و فروش محصولات اچ پی است که با دارا بودن کارشناسان حرفه ای و متخصص که سال هاست در زمینه خرید و فروش سرور فعالیت دارند، می تواند بهترین مکان برای کمک به شما در انتخاب و خرید سرور مناسب باشد.

مدل مصرف شما چیست؟

ابتدا باید تصمیم بگیرید که به سیستم های از پیش پیکربندی شده نیاز دارید یا یک کارمند فناوری اطلاعات که بتواند برای شما مرکز داده بسازد.

مورد بعدی که باید در نظر بگیرید، چگالی است. برای این مورد باید فضای فیزیکی محل خود را در نظر بگیرید و اطمینان حاصل کنید که فضای کافی در اختیار دارید. این بدان معنی است که باید در نظر بگیرید چه فرمی از سرورها شامل انواع قفسه ای، برجی یا سکوهای تیغه ای، مناسب شماست.

در نهایت باید بررسی کنید که آیا حجم کاری شما به سخت افزاری نیاز دارد که برای رفع نیازهای محاسباتی ساخته شده باشد؟ اگر بله، سرورهای پیشنهادی زیر را برای هر کدام از مدل های مصرف فعالیت خود، مرور کنید:

حجم کار

کسب و کار کوچک و متوسط

داده های کلان و HPC

اینترنت اشیا

ارائه دهنده خدمات ابری

ماموریت های بحرانی

سری های پشتیبانی شده

HPE ProLiant

اتصال آسان

HPE Apollo ،

HPE Moonshot

HPE Edgeline

HPE Cloudline

یکپارچگی HPE (Super Dome X)

سرورهای اچ پی جزو بهترین و معتبرترین برند های سرور در جهان هستند که موارد مصرف گوناگونی دارند. برای خرید این سرورها و دریافت پشتیبانی، مشاوره، خدمات پس از فروش و حتی تعمیرات، می توانید روی ما حساب باز کنید. برای دریافت هرگونه خدمات و کسب اطلاعات بیشتر در زمینه سرورهای اچ پی روی https://www.myhpe.ir/product/serverhp/hpeallservers کلیک کنید.

استراتژی سازگاری شما چگونه است؟

هنگام در نظر گرفتن استراتژی سازگاری، باید بدانید که آیا در طول زمان، کسب و کار شما با سرعت ثابتی رشد خواهد کرد یا این یک پروژه جدید در راه است که به یکباره گسترش پیدا خواهد نمود؟

به عنوان مثال، اگر پروژه جا به جایی 2400 صندلی است، آیا آنها 200 صندلی را هر ماه در طول یک سال جا به جا می کنند یا همه 2400 صندلی را در یک زمان جابجا خواهند کرد؟

این سیستم ها چه حجم کاری را در بر می گیرند؟

بدون شک برای هر کدام از انواع فعالیت های مشاغل، یک نوع خاصی از سرور مورد نیاز است که بدون تحقیق و بررسی و یا کمک گرفتن از مراکز مجاز این حوزه، نمی توان بهترین گزینه را انتخاب کرد.

درواقع، شما باید به طور دقیق بارهای کاری و برنامه ‌هایی را که سیستم‌ شما اجرا خواهد کرد، بدانید. سرورهای HPE می توانند نیازهای مختلف شما را برآورده کنند.

بنابراین چنانچه قصد خرید سرور اچ پی را دارید و هنوز در انتخاب یک گزینه مناسب برای خود، دچار تردید هستید، ما با تمام توان خود، در کنار شماییم. مراکز حرفه ای همچون جاده ابریشم با تخصص در زمینه انواع سرور، می توانند در انتخاب بهترین گزینه، همواره در کنار شما باشند.

چرا سرورهای اچ پی را انتخاب کنیم؟

سرورهای اچ پی یکی از بهترین برندهای سرور هستند که روز به روز با توجه به نیازهای بازار، به صورت پیشرفته و کارآمدتری طراحی می شوند. قطعات داخلی سرورهای اچ پی بسیار متنوع بوده و بنابراین می تواند جزو بهترین انتخاب های کاربران با کاربری های متفاوت باشد. شما در هر مکان و هر زمان، با هر حجم کاری می توانید سرورهای اچ پی را مورد استفاده قرار دهید. انتخاب بهترین سرور، متناسب با نیازهای شما، شاید اولین قدم در راستای توسعه کسب و کارتان باشد.

کارشناسان آی تی ما در ابریشم رایانه می توانند بهترین خدمات مشاوره ای را در اختیار شما قرار دهند. کارشناسان ما با تشخیص مدل های اصلی و از تقلبی این برند، همچنین می توانند در دستیابی به بهترین عملکرد در سیستم شما، نقش مهمی داشته باشند.



شرکت جاده ابریشم رایانه

شرکت جاده ابریشم رایانه با سالیان سال تجربه، امروزه در زمینه خرید و فروش سرور اچ پی و همچنین سایر سرورهای موجود در بازار فعالیت دارد. ما همچنین با خرید و فروش سرور دست دوم توانسته ایم با کاهش هزینه ها، به سرعت پیشرفت کسب و کارها کمک کنیم. خرید و فروش قطعات سرور اچ پی و همچنین ارائه خدمات پس از فروش نیز از دیگر مزایای استفاده از خدمات ماست. ما مفتخریم که با دارا بودن کارشناسان خبره، توانسته ایم کسب و کارهای زیادی را در طول سال های فعالیت خود، رونق ببخشیم.

تشخیص اورجینال بودن سرور و نیز انواع قطعات آن، از دیگر فعالیت های ما در تیم جاده ابریشم است. شما می توانید سرعت، انعطاف پذیری و هماهنگی سرور با برنامه های مختلف را با خرید سرور از ما، تجربه کنید. تامین تجهیزات و پشتیبانی از جمله دیگر بخش های خدماتی ماست که خدمات خوبی را به مشتریان مان ارائه می دهد.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های اخیر

    پربحث‌های هفته

    1. جنگ ترکیبی خودمان، علیه خودمان!

    2. کارگری انگشتر ۵۰ میلیاردی را به صاحبش بازگرداند

    3. جلاد، به پایان سلام کن!

    4. بهادری جهرمی: مبالغ جرایم رانندگی متناسب با تورم افزایش یافت

    5. تورم چه زمانی تک رقمی می‌شود؟

    6. نرخ تعرفه‌های خدمات بهداشتی درمانی ۱۴۰۳ اعلام شد/ نرخ رسمی ویزیت ۵۰% گران می‌شود!

    7. بازداشت سومین عامل حمله تروریستی در مسکو

    8. آقایان رئیسی و اژه‌ای! آیا در پیشگاه خدای متعال و امام‌زمان (عج) پاسخی دارید؟

    9. انتقام از پوتین؟

    10. عوامل توهین کننده به نظام و مقدسات اسلامی دستگیر شدند

    11. ائتلاف ایران، روسیه و چین تبدیل به کابوسی برای آمریکا می‌شود

    12. علم‌الهدی: امروز در کشور از آثار تحریم اقتصادی آمریکا مشکلی حس نمی‌کنیم

    13. بازگشت احتمالی ترامپ چه تاثیری بر اقتصاد ایران دارد؟

    14. افزایش ١٧٠ درصدی حداقل حقوق کارگران در دولت سیزدهم

    15. مردم طلای دست دوم خریداری نکنند

    16. خط و نشان حقوقی ایران برای کویت

    17. هشدار سخنگوی پلیس به رانندگان نوروزی؛ آمار تصادفات هولناک است!

    18. اول، بساط دلالی باید جمع شود

    19. وزیر اقتصاد: در سال ۱۴۰۲ رکورد بیشترین سرمایه‌گذاری خارجی واقعی در ۱۶ سال اخیر شکسته شد

    20. کولرهای گازی بلای جان صنعت برق

    21. منظور: تخصیص ارز کشور برای واردات خودرو به صرفه نیست

    22. ایران اینترنشنال در آستانه تعطیلی / تعطیلی قریب الوقوع دفتر واشنگتن + عکس

    23. دادستان ساری: خسارات وارده قطع سه هزار اصله نهال جبران شود

    24. ابابیل ۵، از آخرین دستاورد‌های قدرت پهپادی جهان

    25. خاندوزی: با طیفی مواجه هستیم که تمایلی برای مشارکت در اداره کشور ندارند

    آخرین عناوین