ارزانترین و گرانترین بلیط تهران استانبول

گزارش بازرگانی،   4000921040

آیا برای یک سفر شگفت‌انگیز از تهران به استانبول آماده هستید؟ خب، پس جای درستی آمدید! اگر برای دیدن عزیزان خود یا تجربه یک سفر راحت برای سفر کاری یا تفریحی به استراحتی کوچک نیاز دارید، بهترین قیمت‌ها و شرکت‌های هواپیمایی با یک کلیک با شما فاصله دارند.

استانبول یکی از کلان شهرهای بزرگ جهان و مرکز اقتصادی، فرهنگی و تاریخی این کشور است. استانبول شهری جذاب با تعداد زیادی جاذبه گردشگری است. این شهر حتی خسته‌ترین بازدیدکنندگان از آثار تاریخی را نیز تحت تاثیر قرار خواهد داد.

یکی از هزینه‌های ثابت سفر، مربوط به بلیط هواپیما است. قیمت پروازهایی مانند پرواز تهران استانبول در فصول شلوغ به خصوص تابستان باعث افزایش هزینه بلیط استانبول برای شما می‌شود؛ به همین دلیل ترجیحا در فصول کم رفت‌وآمد به آنجا سفر کنید، زیرا قیمت‌ها در این بازه زمانی معقول‌تر از هر زمان دیگری است. با این حال می‌توانید بلیط استانبول را در همه سایت‌های گردشگری جستجو کنید. انواع سایت‌های گردشگری بهترین و ارزانترین پروازها را در هر زمان به شما ارائه می‌دهند.

گاهی برای خرید بلیط تهران استانبول دو حالت وجود دارد؛ مسافران یا دنبال یک پرواز ارزان هستند یا برای یافتن بلیط لحظه آخری عجله دارند. همه چیز‌هایی را که برای خرید بلیط تهران استانبول و یک تعطیلات عالی در استانبول نیاز است، در اینجا خواهیم گفت.

برای خرید بلیط پیشنهادهای زیادی از ایرلاین‌ها در خطوط هوایی مختلف و کم هزینه در سراسر ایران وجود دارد؛ به‌راحتی بلیط‌های خود را برای این مسیر رزرو خواهید کرد. مناسب‌ترین پرواز را انتخاب کنید و کمربند ایمنی خود را ببندید؛ ما در حال پرواز هستیم!

پرواز از تهران به استانبول

در همه سایت‌های خرید بلیط، شما می‌توانید کار مقایسه و خرید را انجام دهید. از جستجوی اینترنتی برای یافتن مقرون‌به‌صرفه‌ترین پرواز بین تهران و استانبول استفاده کنید. موتور جستجوی سایت‌ها با در نظر گرفتن ترکیبی از خطوط هوایی، توقف‌گاه‌ها، پرواز‌های مستقیم و همچنین معیار‌های مختلف سفر به شما این امکان را می‌دهد تا بهترین قیمت را در بهترین شرایط انتخاب کنید.

ارزان‌ترین و گران‌ترین بلیط

فارغ از اینکه چه نوع هواپیمایی را برای سفر خود انتخاب می‌کنید و اینکه شرایط پرواز آن چگونه است، نوع شرکت هواپیمایی و ایرلاین نیز در قیمت بلیط تاثیر دارد. پس با مقایسه قیمت‌ها می‌توانید نوع ایرلاین‌ها و انواع هواپیما را بررسی کنید.

علاوه‌بر انتخاب نوع هواپیما، ساعت و تاریخ پرواز نیز بسیار مهم است؛ بلیط‌های لحظه آخری یا همان چارتر می‌تواند ارزان‌ترین انتخاب برای شما باشد.

بهترین تاریخ پرواز از تهران به استانبول

هدف شما از سفر به استانبول در مشخص کردن بهترین تاریخ برای سفر بسیار مهم است؛ چراکه زمان‌های تفریحی و کاری برای سفر متفاوت است. به‌طورکلی محبوب‌ترین ماه برای پرواز از تهران به استانبول عبارت هستند از: آگوست، سپتامبر و جولای. در این زمان‌ها قیمت انواع پرواز متفاوت است؛ اما در واقع ماه‌های پر رفت و آمد و توریستی محسوب می‌شود. بنابراین از لحاظ قیمت بلیط هزینه بیشتری برای شما در بر دارد.

بهترین زمان برای سفر از تهران به استانبول

پیدا کردن زمان مناسب برای سفر از تهران به استانبول واقعا به ترجیحات شخصی زیادی بستگی دارد، قیمت یکی از معیار‌های اصلی در مورد محبوبیت انتخاب زمان سفر است، بر اساس جستجو‌های مشتریان سایت‌های گردشگری، سپتامبر بهترین ماه برای پرواز از تهران به استانبول است و در ادامه آن مارس و آگوست قرار دارند. اگر ترجیح می‌دهید از سفر در فصل شلوغ بپرهیزید و از شلوغی دور باشید، ژانویه، نوامبر و فوریه ماه‌هایی هستند که خواهان کمتری برای خرید بلیط در مسیر تهران استانبول دارند.

مدت زمان پرواز تهران به استانبول

مدت زمان پرواز از تهران به استانبول معمولا برای پرواز‌های این مسیر (که ممکن است در شهر‌های دیگر بین این مسیر توقف داشته باشد) با میانگین فاصله ۲۰۸۷ کیلومتر، از تهران به استانبول به طور میانگین 03:29 ساعت است.

آب‌وهوای استانبول نسبت به تهران

متوسط ​​دما در تابستان تهران ۴۰. ۲۶ درجه است، با بارندگی در حدود ۱. ۶ میلی‌متر، دمای استانبول در فصل گرما به ۳۲. ۹۵ با میانگین ۵. ۳ بارندگی می‌رسد. بااین‌حال، در فصل زمستان، شاخص‌های آب‌وهوا در استانبول حدود منفی۰. ۳ درجه را نشان می‌دهد، در حالی که میانگین منفی ۴. ۴۶ درجه در تهران گزارش شده است. در فصل زمستان نیز تهران می‌تواند ۳. ۰ میلی‌متر بارندگی را در خود ثبت کند، در حالی که استانبول به‌طور متوسط ​​۹. ۰ میلی‌متر بارندگی دارد.

فرودگاه بین تهران و استانبول

مسیر پرواز از تهران به استانبول از فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (IKA) به فرودگاه استانبول (IST) است. خطوط هوایی ترکیش ایرلاینز، اطلس گلوبال و هواپیمایی ماهان این پرواز را انجام می‌دهند. این پروازها در فرودگاه آتاتورک استانبول فرود می‌آیند.

همچنین خطوط هوایی که به‌صورت غیرمستقیم از تهران به استانبول پرواز می‌کنند، در کشورآذربایجان است که حداقل ۳۸۵ دقیقه در باکو توقف دارد.

ایرلاین‌های پرواز از استانبول به تهران

خطوط هوایی که از استانبول به تهران پرواز مستقیم دارند عبارت هستند از:

هواپیمایی ماهان

ترکیش ایرلاینز

خطوط هوایی پگاسوس

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های اخیر

    پربحث‌های هفته

    1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

    2. بازی با کلمات

    3. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

    4. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

    5. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

    6. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

    7. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

    8. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

    9. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

    10. مجلس مقابل این اقدام بایستد

    11. اطلاعیه شماره ۳ فراجا درباره اجرای «طرح نور»  

    12. نحوه رفتار متفاوت فروشندگان در برابر پوشش حجاب مشتریان

    13. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

    14. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

    15. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

    16. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

    17. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

    18. واکنش بلینکن به حادثه اصفهان/ به مجازات ایران پایبند هستیم!  

    19. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

    20. برخی مسئولان بدلیل کارهای بی‌قاعده در زمینه حجاب تذکر گرفتند        

    21. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

    22. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

    23. موضع رئیس عدلیه در خصوص ورود فراجا به مسئله حجاب/ اژه‌ای: در قضیه حجاب می‌توانیم بگوییم «کی بود کی بود، من نبودم؟»

    24. اشتباه برخی گروه‌ها در مقابله با توئیت فضائلی

    25. مشکل اصلی صهیونیست ها با عملیات "وعده صادق" چه بود؟

    آخرین عناوین