انتصاب معاونان جدید در سازمان انرژی اتمی ایران

گروه جهان الف،   4000804122

رئیس سازمان انرژی اتمی در احکامی محمدرضا کاردان را به عنوان معاون سازمان و رئیس مرکز نظام ایمنی هسته‌ای کشور و سید پژمان شیرمردی را به سمت معاونت سازمان و مدیر عامل شرکت توسعه کاربرد پرتوها منصوب کرد.

انتصاب معاونان جدید در سازمان انرژی اتمی ایران

به گزارش فارس، «محمد اسلامی» معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی در احکام جداگانه‌ای، «محمدرضا کاردان» و «سید پژمان شیرمردی» را به ترتیب به سمت‌های معاون سازمان و رئیس مرکز نظام ایمنی هسته‌ای و معاون سازمان و مدیر عامل شرکت توسعه کاربرد پرتوها منصوب کرد.

براساس این گزارش، با حکم محمد اسلامی، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی ایران محمدرضا کاردان به عنوان معاون سازمان و رئیس مرکز نظام ایمنی هسته‌ای کشور و سید پژمان شیرمردی به عنوان معاون سازمان و مدیر عامل شرکت توسعه کاربرد پرتوها منصوب شدند.

در بخشی از احکام انتصاب معاونان جدید سازمان انرژی اتمی ایران آمده است: امید است با اتکال به خداوند متعال و اهتمام به عدالت‌ محوری، انقلابی‌گری، مردمداری، فساد‌ستیزی و قانونمداری در دولت مردمی با اتخاذ تدابیر مناسب در حل مشکلات سازمان و کشور کوشا باشید.

 محمدرضا کاردان، معاون جدید سازمان انرژی اتمی و رئیس مرکز نظام ایمنی ۵۱ ساله، دانش آموخته دکتری مهندسی هسته‌ای (پرتو پزشکی) از دانشگاه صنعتی امیرکبیر، سابقه مدیرکلی دفتر حفاظت در برابر اشعه مرکز نظام ایمنی هسته‌ای کشور و نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در کمیته علمی بررسی تشعشعات اتمی سازمان ملل متحد را در کارنامه دارد و به عنوان نماینده جمهوری اسلامی ایران در کمیته تدوین استانداردهای پرتوی، نماینده جمهوری اسلامی ایران در کمیته تدوین استانداردهای ایمنی حمل و نقل مواد پرتوزا و مدرس دوره منطقه‌ای آفریقا برای آژانس بین‌المللی انرژی اتمی نیز فعالیت داشته است.

سید پژمان شیرمردی ۴۱ ساله، معاون جدید سازمان و مدیرعامل شرکت کاربرد پرتوها دانش آموخته رتبه اول دکتری مهندسی هسته‌ای(پرتو پزشکی) از دانشگاه امیرکبیر تهران دارای سوابق علمی و اجرایی متعدد بوده و ثبت ۴ اختراع را در کارنامه خود دارد؛ وی با انتشار ۱۳۰ مقاله در نشریات معتبر و همایش‌های ملی و بین‌المللی و داوری مقالات متعدد پیش از این در سمت معاون توسعه مدیریت و منابع پژوهشگاه علوم و فنون هسته‌ای خدمت کرده و همچنین نماینده جمهوری اسلامی ایران در شبکه آسیایی آموزش ANENT بوده است.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. نظرات برگزیده مخاطبان الف: باید نگران دوقطبی حجاب در جامعه باشیم/ امربه معروف و نهی از منکر شرایط و مراتب دارد/ در ایران با یک جامعه یکدست و یکرنگ مواجه نیستیم

  2. فایل صوتی لو رفته از «عبدالله مهتدی» درباره آرزوی تجزیه ایران

  3. سکوت عقل و فریاد هشتگ ها!

  4. تنها راه پیش پای اقتصاد ایران

  5. بیانیه حوزه علمیه امام خمینی (ره) درباره حواشی انتقال مالکیت یک باغ به آیت‌الله صدیقی

  6. فقر، بزرگی ما را می‌بلعد!

  7. پیشنهاد عجیب افزایش ۲۲درصدی دستمزد کارگران برای ۱۴۰۳ از سوی وزیر کار

  8. پاسخ روابط عمومی مجلس به علم‌الهدی درباره لایحه حجاب/ آیا نیکزاد با قالیباف رقابت می‌کند؟/ روایت کیهان از فایل صوتی جدید ظریف

  9. درخواست صدیقی از دادستانی درباره زمین‌خواری در ازگل/ واکنش دولت به شایعه برکناری مخبر

  10. دیر اما قابل‌توجه ...

  11. نارضایتی عباس موزون از زمان پخش برنامه زندگی پس از زندگی

  12. هدف قراردادن کشتی اسرائیلی و ناوشکن آمریکایی توسط ارتش یمن

  13. به زودی در این زمین مسکن ملی احداث می شود !

  14. تمجید «عبدالحمید» از حکومت طالبان!

  15. دستگیری عاملان انتشار فیلم درمانگاه قم | نخستین اعترافات متهمان

  16. انتقاد روزنامه دولت از زیباکلام/ پیش‌بینی علی مطهری از فراکسیون‌های مجلس آینده

  17. آزمونی بزرگ برای دولت رئیسی

  18. قبور لاکچری

  19. المیرای ۷ ساله کجاست؟!

  20. تورم نقطه به نقطه نسبت به اول سال ۲۲ درصد کم شد/ رشد اقتصادی به ۴.۵ درصد رسید

  21. پشت پرده ادعای جدید گروه «هفت» علیه ایران چیست؟

  22. حکایت چرخی که هزاران بار اختراع می شود!..

  23. آخرین وضعیت مذاکره نمایندگان کارگری و کارفرمایی

  24. افشاگری، تایید و واکنش‌ها

  25. یمنی ها فراتر از تصور !

آخرین عناوین