تمام راه های افزایش طول عمر یک میز اداری

گزارش بازرگانی،   4000804032

باید اعتراف کرد که محیط اطراف به ویژه میز اداری در میزان بهره‌وری شما تاثیر بسیاری دارد و اگر نتوانید روی میز کار خود تمرکز داشته باشید، نمی‌توانید آن طور که باید کار خود را به اتمام رسانده و حتی پولی به دست آورید. اما انتخاب و خرید میز اداری تنها کاری که باید انجام دهید نیست. هرچند که یک میز اداری استاندارد از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، اما علاوه بر این باید راه‌های نگهداری و همچنین بالا بردن طول عمر میز خود را نیز بدانید. فروشگاه اینترنتی ایرانیان چوب انواع متنوعی از میزهای اداری با کیفیت‌ها و قیمت‌های متفاوت را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد تا با خیالی آسوده از استاندارد بودن، مدل مورد نظر خود را خریداری کنند.

http://file.tesmino.ir/reportage/35496514/image_e9bd0dbad2bac4881b10f9127d3fb13b4ae564b8.jpg

راه‌های بالا بردن طول عمر مفید میز اداری

در ادامه اشاره می کنیم که انتخاب اولین گامی است که برای خرید میز اداری خود برمی‌دارید و بعد از آن باید بدانید چگونه از آن نگهداری کرده و چه نکاتی برای یک میز مهم است. میزها در کنار صندلی یک عضو بسیار مهم و اساسی در کار کردن شما به حساب می‌آیند که اگر به درستی از آن‌ها استفاده نکنید، با مشکلات فیزیکی روبرو خواهند شد.

  • نظم و سازماندهی

اولین نکته‌ای که باید در مورد میز خود رعایت کنید، نظم بخشیدن به مواردی است که روی میز خود قرار می‌دهید. اگر اجسام سنگین روی میز می‌گذارید، حتما توجه داشته باشید که این وزن در تمامی میز به صورت یکنواخت قرار داشته باشد. مواردی که به آن‌ها نیاز ندارید را از میز اداری خود دور کرده و تا جای ممکن آن‌ را خلوت نگه دارید. این کار علاوه‌بر اینکه به سلامت میز شما کمک می‌کند، موجب آرامش اعصاب نیز شده و تمرکز شما را حین کار نیز بالا می‌برد.

http://file.tesmino.ir/reportage/35496514/image_f970ae58a33be210a676850c8d54f0edd6926be4.jpg

تمیز کردن مرتب میز از دیگر مواردی است که باید در نظر داشته باشید. تا حد امکان از تماس میز خود با مایعات یا مواد چسبناک جلوگیری کنید و در صورت مواجهه، سریعا آن را از میز پاک کنید. این نکته بسیار ابتدایی به نظر می‌رسد، اما پاکیزه نگه داشتن میز از بزرگترین راه‌ها برای سالم ماندن آن به شمار می‌رود.

  • جابه‌جایی محدود

جابه‌جا کردن زیاد یک میز در فضای کاری می‌تواند موجب آسیب رساندن به آن شده و حتی آن را زخمی کند. لذا بهتر است در ابتدا جای مناسب میز خود را پیدا کرده و آن را مستقر کنید. اگر در محل کار خود فضای محدودی دارید، حتما هنگام خرید این نکته را در نظر داشته و اندازه‌ای تهیه کنید که با فضای شما سازگاری داشته باشد. از آنجایی که ممکن است میز اداری شما دارای وزن سنگینی باشد، جابه‌جایی آن نیاز به افراد دارد و اگر به درستی و با احتیاط این کار را انجام ندید، همین وزن میز موجب از هم گسستگی آن خواهد شد.

در فروشگاه ایرانیان چوب میزهای اداری که برای فضای محدود مناسب هستند نیز وجود دارد که به شما این امکان را می‌دهد تا با دستی باز و با توجه سلیقه‌ی خود یک میز اداری کاربردی را انتخاب و خریداری کرده و از استفاده‌ی آن نهایت لذت را ببرید.

  • بررسی میز اداری

به یاد داشته باشید که باید میز خود را به طور منظم مورد بازدید و بررسی قرار دهید و چنانچه در اتصالات یا هر بخش آن نواقصی مشاهده می‌کنید، برای برطرف کردن آن اقدام کنید. پایه‌های میز قسمت مهمی هستند که باید مورد توجه قرار دهید. همچنین اگر میز دفتر کار شما دارای کشو، کمد یا قفسه است، آن‌ها را نیز چک کنید تا دچار آسیب و مشکلی نشده و بتواند سال‌ها برای شما کار کند.

  • جلوگیری از برخورد اجسام تیز

یکی از مشکلات رایجی که برای انواع میزهای اداری در محیط‌های کار به وجود می‌آید، برخورد میز و سطح آن با اجسام تیز است. این اجسام می‌توانند میز شما را زخمی کرده و در مواقع پیشرفته کار کردن شما را دچار مشکل کند و نیاز به تعویض داشته باشید. بنابراین سعی کنید که این اجسام را از میز خود دور نگه دارید. البته تنها اجسام تیز نیستند که می‌توانند میز اداری شما دچار مشکل کنند، بلکه اجسام بسیار داغ یا سرد نیز می‌توانند به آن آسیب وارد کرده و مشکلات حادی را به وجود آوردند.

http://file.tesmino.ir/reportage/35496514/image_f905135ab261580a38ff7e8542fbc39b8fe5f611.jpg

به خوبی می‌دانید که هرچه کیفیت مواد به کار رفته در میز اداری شما بالاتر باشد، طول عمر میز شما نیز بالاتر خواهد بود و سال‌ها بدون هیچ‌گونه مشکلی می‌توانید از آن استفاده کنید. در فروشگاه اینترنتی ایرانیان چوب می‌توانید میزهای اداری با کیفیت ساخت را ببینید که با خرید آن‌ها در هزینه‌های اضافی آینده نیز صرفه‌جویی خواهید کرد. ضمن اینکه می‌توانید قیمت صندلی اداری و دیگر مبلمان‌های اداری را از این فروشگاه استعلام کرده و با توجه به بودجه‌ای که دارید، برای خرید میز اداری برنامه‌ریزی کنید. یک خرید زمانی موفقیت‌آمیز است که از هر جنبه با آگاهی صورت گرفته باشد.

انتخاب صحیح در خرید میز اداری

این فاکتور را باید در هر زمان و شرایطی جدی بگیرید. اگر میز اداری خود را در طرح و حتی جنس به درستی و با توجه به نیاز خود انتخاب نکرده باشید، زودتر از آنچه که انتظارش را داشته باشید، نیاز به جایگزینی و تعویض خواهد داشت. بنابراین چنانچه میزی را برای کاربرد مدیریتی تهیه کرده‌اید، برای همان کار مورد استفاده قرار دهید و استفاده‌های متفرقه را محدود کنید. در فروشگاه اینترنتی ایرانیان چوب می‌توانید هر مدل میزی که نیاز دارید را مورد بررسی و همچنین مقایسه با دیگر میزها قرار داده و با آگاهی طرح مورد نظر خود را خریداری کنید.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. نارضایتی عباس موزون از زمان پخش برنامه زندگی پس از زندگی

  2. نظرات برگزیده مخاطبان الف: باید نگران دوقطبی حجاب در جامعه باشیم/ امربه معروف و نهی از منکر شرایط و مراتب دارد/ در ایران با یک جامعه یکدست و یکرنگ مواجه نیستیم

  3. فایل صوتی لو رفته از «عبدالله مهتدی» درباره آرزوی تجزیه ایران

  4. سکوت عقل و فریاد هشتگ ها!

  5. تنها راه پیش پای اقتصاد ایران

  6. بیانیه حوزه علمیه امام خمینی (ره) درباره حواشی انتقال مالکیت یک باغ به آیت‌الله صدیقی

  7. فقر، بزرگی ما را می‌بلعد!

  8. پیشنهاد عجیب افزایش ۲۲درصدی دستمزد کارگران برای ۱۴۰۳ از سوی وزیر کار

  9. پاسخ روابط عمومی مجلس به علم‌الهدی درباره لایحه حجاب/ آیا نیکزاد با قالیباف رقابت می‌کند؟/ روایت کیهان از فایل صوتی جدید ظریف

  10. درخواست صدیقی از دادستانی درباره زمین‌خواری در ازگل/ واکنش دولت به شایعه برکناری مخبر

  11. دیر اما قابل‌توجه ...

  12. هدف قراردادن کشتی اسرائیلی و ناوشکن آمریکایی توسط ارتش یمن

  13. به زودی در این زمین مسکن ملی احداث می شود !

  14. تمجید «عبدالحمید» از حکومت طالبان!

  15. دستگیری عاملان انتشار فیلم درمانگاه قم | نخستین اعترافات متهمان

  16. انتقاد روزنامه دولت از زیباکلام/ پیش‌بینی علی مطهری از فراکسیون‌های مجلس آینده

  17. آزمونی بزرگ برای دولت رئیسی

  18. قبور لاکچری

  19. المیرای ۷ ساله کجاست؟!

  20. تورم نقطه به نقطه نسبت به اول سال ۲۲ درصد کم شد/ رشد اقتصادی به ۴.۵ درصد رسید

  21. پشت پرده ادعای جدید گروه «هفت» علیه ایران چیست؟

  22. حکایت چرخی که هزاران بار اختراع می شود!..

  23. آخرین وضعیت مذاکره نمایندگان کارگری و کارفرمایی

  24. افشاگری، تایید و واکنش‌ها

  25. یمنی ها فراتر از تصور !

آخرین عناوین