هتل‌های ارزان مشهد نزدیک حرم

گزارش بازرگانی،   4000726040

هتل‌های ارزان مشهد نزدیک حرم

با‌توجه‌به این‌که شهر مشهد یکی از پر‌طرف‌دارترین مقاصد مسافران و زائران در کشور ایران است، وجود اقامتگاه و هتل‌های مختلف در این شهر اصلا عجیب نیست. اگر به سایت‌های رزرو هتل مشهد سر زده باشید، قطعا از تنوع بسیار زیاد هتل‌آپارتمان‌ها و هتل‌ها آگاه هستید. سایت‌های رزرو هتل مشهد می‌توانند کار شما را بسیار آسان و به شما کمک کنند به هتل‌ها و هتل‌آپارتمان‌های مختلف با قیمت دلخواه و شرایط موردنظرتان دسترسی داشته باشید.

هزینه لازم برای اقامت و نزدیکی هتل به حرم، دو پارامتر بسیار مهم برای افرادی هستند که قصد دارند هزینه‌های سفر خود را کاهش دهند. در این ‌مقاله ما چند هتل نزدیک به حرم را به شما معرفی خواهیم کرد که اقامت در آن‌ها به صرف هزینه زیادی نیاز نخواهد داشت.

هتل‌آپارتمان حیات شرق

اگر از آن دسته افرادی هستید که زیاد به شهر مشهد سفر می‌کنند، به‌احتمال زیاد با هتل‌آپارتمان حیات شرق آشنایی دارید. این ‌هتل آپارتمان سه ستاره با 332 سوئیت یکی از نزدیک‌ترین اقامتگاه‌های ارزان به حرم مطهر امام رضا (ع) است؛ به‌طوری‌که فقط با سه دقیقه رانندگی از این‌ هتل به حرم می‌رسید.

با اقامت در هتل حیات شرق، کنار صرف هزینه کم می‌توانید از امکانات رفاهی خوبی استفاده کنید. از‌جمله امکانات رفاهی این‌ هتل آپارتمان می‌توان به امکان استفاده از صندوق امانات، وای‌فای، آشپزخانه، پارکینگ، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، رستوران و کافی‌شاپ، خشک‌شویی، مرکز خرید، آژانس، سرویس و خدمات ویژه افراد دارای معلولیت و... اشاره کرد.

هتل‌آپارتمان ملل مشهد

این‌هتل آپارتمان با قیمت مقرون‌به‌صرفه از 30 واحد سوئیت تشکیل شده است و در خیابان امام رضا قرار دارد. با اقامت در هتل‌آپارتمان ملل مشهد، فقط 9 دقیقه پیاده تا حرم فاصله دارید و می‌توانید به‌راحتی به اماکن دیدنی شهر مشهد از‌جمله موزه آستان قدس رضوی، مسجد گوهرشاد، آرامگاه نادرشاه، بازار رضا و... دسترسی داشته باشید. از‌جمله امکانات این ‌هتل آپارتمان می‌توان حمام، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، کافی‌شاپ و... را نام برد.

هتل‌آپارتمان شارین

درصورتی‌که ‌دنبال یک اقامتگاه ارزان‌قیمت و با امکانات خوب نزدیکی حرم هستید، هتل‌آپارتمان شارین می‌تواند گزینه‌ای مناسب برای شما باشد. این‌ هتل آپارتمان سه ستاره 20 اتاق دارد و امکان اقامت در اتاق‌های سه و پنج تخته را به شما می‌دهد. موقعیت مکانی هتل آپارتمان شارین در خیابان امام رضا به شما کمک می‌کند فقط با هفت دقیقه پیاده‌روی به حرم برسید. تلویزیون، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، سیستم سرمایش و گرمایش، حمام، صبحانه رایگان، رستوران، روم سرویس و... از امکانات هتل آپارتمان شارین هستند.

هتل ‌آپارتمان ابریشم مشهد

هتل‌ آپارتمان ابریشم مشهد یکی از هتل‌ آپارتمان‌های دو ستاره واقع‌در خیابان امام رضا دو است که فقط 17 دقیقه پیاده تا حرم فاصله دارد. 49 سوئیت این ‌هتل آپارتمان بسیار متنوع بوده و طیفی از اتاق‌های دو الی پنج نفره را شامل می‌شوند. صبحانه رایگان، روم سرویس، سیستم‌های تهویه، سرمایش و گرمایش، صندوق امانات، سرویس بهداشتی و حمام، وای‌فای، توالت فرنگی و... از‌ امکاناتی هستند که در این‌ هتل دراختیارتان قرار می‌گیرد.

هتل ایساتیس مشهد

برخی از مسافران اقامتگاه‌هایی را انتخاب می‌کنند که فاصله کمی تا حرم رضوی داشته باشد. اگر شما هم دنبال چنین هتلی هستید، ایساتیس مشهد را رزرو کنید. این هتل در خیابان امام رضا 34 واقع شده و فقط هشت دقیقه تا حرم فاصله دارد. هتل ایساتیس یک هتل سه ستاره است که امکان اقامت در 78 سوئیت متنوع دو، سه و چهار تخته را برای شما فراهم می‌کند.

شما می‌توانید با اقامت در این‌ هتل از خدمات سرویس حرم استفاده یا یک اتومبیل بدون راننده اجاره کنید. از دیگر امکانات هتل ایساتیس مشهد می‌توان به شبکه پخش فیلم، چای‌ساز، صبحانه رایگان، توالت‌های ایرانی و فرنگی، پارکینگ، رستوران، خشک‌شویی، تور و... اشاره داشت.

هتل زیتون مشهد

این ‌هتل سه ستاره در فاصله هشت دقیقه‌ای از حرم مطهر امام رضا (ع) و در خیابان پاسداران واقع شده است. 45 اتاق دو، سه و چهار تخته این‌ هتل درعین قیمت مناسب، خدمات مناسبی را دراختیار شما قرار می‎‌دهند. صبحانه رایگان، روم سرویس، توالت ایرانی و فرنگی، مینی‌بار، سیستم‌های سرمایش و گرمایش، سیستم تهویه و... از امکانات هتل زیتون مشهد هستند.

با رزرو هتل ( https://www.alibaba.ir/hotel ) امکان استفاده از آرایشگاه، رستوران، کافی‌شاپ، خشک‌شویی، خودپرداز و... را خواهید داشت. با وجود خدمات تور، تاکسی سرویس و حرم در این‌ هتل دیگر نیازی نیست از نبود پارکینگ نگران باشید.

C:\Users\GeniousMonster\Desktop\MCo\New folder (2)\47.jpg

هتل قدس مشهد

فاصله بسیار کوتاه پنج دقیقه‌ای این ‌هتل دو ستاره از حرم مطهر امام رضا (ع)، اقامت در آن را برای مسافرانی مناسب می‌کند که دنبال تجربه اقامتی مقرون‌به‌صرفه هستند. همچنین با اقامت در هتل قدس می‌توانید به اماکن دیدنی مختلفی مانند مسجد گوهرشاد، موزه آستان قدس رضوی، آرامگاه شیخ بهایی، بازار رضا، آرامگاه نادرشاه افشار، بازار فردوسی، مجتمع تجاری آرمان و... سر بزنید. سوئیت‌های متنوع هتل آپارتمان 65 واحدی قدس از امکاناتی مانند سرویس بهداشتی و حمام، اینترنت وای‌فای، تلویزیون، روم‌سرویس، چای‌ساز، پارکینگ رایگان، خشک‌شویی، باجه تهیه بلیط، رستوران، کافی‌شاپ و... برخوردار هستند.

هتل کوثر مشهد

این‌ هتل دو ستاره فقط 750 متر پیاده تا حرم امام رضا (ع) فاصله دارد و در فلکه آب واقع شده است. از امکانات هتل 59 واحدی کوثر مشهد می‌توان به مینی‌بار، روم‌سرویس، چای‌ساز، کافی‌شاپ، اتاق بازی مخصوص کودکان، رستوران، لمکده، غرفه فروش سوغاتی، چای‌خانه سنتی، خشک‌شویی، ترانسفر مسافر از فرودگاه، پارکینگ و تاکسی سرویس اشاره کرد.

در این‌ مقاله چند هتل و هتل ‌آپارتمان نزدیکی حرم مطهر امام رضا (ع) را به شما معرفی کردیم که اقامت در آن‌ها بسیار ارزان و مقرون‌به‌صرفه است. برای رزرو هریک از این اقامتگاه‌ها می‌توانید به سایت‌های رزرو هتل مشهد مراجعه کنید و از شرایط رزرو و موجودی اتاق‌ها مطلع شوید.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های اخیر

    پربحث‌های هفته

    1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

    2. بازی با کلمات

    3. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

    4. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

    5. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

    6. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

    7. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

    8. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

    9. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

    10. مجلس مقابل این اقدام بایستد

    11. اطلاعیه شماره ۳ فراجا درباره اجرای «طرح نور»  

    12. نحوه رفتار متفاوت فروشندگان در برابر پوشش حجاب مشتریان

    13. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

    14. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

    15. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

    16. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

    17. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

    18. واکنش بلینکن به حادثه اصفهان/ به مجازات ایران پایبند هستیم!  

    19. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

    20. برخی مسئولان بدلیل کارهای بی‌قاعده در زمینه حجاب تذکر گرفتند        

    21. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

    22. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

    23. موضع رئیس عدلیه در خصوص ورود فراجا به مسئله حجاب/ اژه‌ای: در قضیه حجاب می‌توانیم بگوییم «کی بود کی بود، من نبودم؟»

    24. اشتباه برخی گروه‌ها در مقابله با توئیت فضائلی

    25. مشکل اصلی صهیونیست ها با عملیات "وعده صادق" چه بود؟

    آخرین عناوین