هک رمز گاوصندوق

گزارش بازرگانی،   4000726024

شاید شنیدن کلمه هک گاوصندوق برای شما جالب و جدید باشد. ولی این مسئله واقعی است. برای توضیح این مسئله قبل از هر چیز باید در مورد رمز های گاوصندوق و انواع قفل های آن و همچنین طرز کار رمز گاوصندوق اطلاع داشته باشید.

گاوصندوق ها دارای انواع مختلفی بوده که یکی از فاکتورهای اصلی تفاوت بین آنها، نوع رمز گاو صندوق می باشد.

مدل های مختلف گاوصندوق از جمله گاوصندوق خانگی، گاوصندوق هتلی، گاوصندوق بانکی، گاوصندوق اداری، گاوصندوق موسسات، گاوصندوق اسلحه ، صندوق نسوز و گاوصندوق دو طبقه دارای انواع مختلف رمز می باشند که در ادامه به اختصار راجع به آن صحبت خواهیم کرد و راهکار هایی برای هک رمز گاوصندوق به شما ارائه میدهیم.

پیشنهاد ویژه: اگر به دنبال خرید یک گاوصندوق فوق امنیتی هستید، خرید گاوصندوق سدید با گارانتی معتبر از فروشگاه سیف کاوه به شما پیشنهاد می شود.

انواع رمز گاوصندوق

همانطور که گفته شد، یکی از فاکتورهای مهم و اساسی در تعیین میزان امنیت گاوصندوق، قفل گاوصندوق می باشد.

قفل می تواند دارای رمز دیجیتال و یا مکانیکی بوده و یکی از شاخص های مهم در تعیین قیمت گاوصندوق ، نوع رمز قفل گاوصندوق است.

رمز مکانیکی گاوصندوق

قفل گاوصندوق های قدیمی همگی دارای رمز مکانیکی می باشد، رمز گاوصندوق مکانیکی شامل یک صفحه مدرج، خط شاخص مورب و موتور می باشد و بطور پیش فرض در زمان خرید گاوصندوق، عدد ۰ برای رمز گاو صندوق ست شده است که مسلما این رمز دارای امنیت بسیار پایینی است و باید بلافاصله پس از خرید گاوصندق رمز آن را تغییر دهید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص پیشنهاد می کنم مقاله “ تغییر رمز گاوصندوق ” را در وب سایت فروشگاه سیف کاوه به آدرس اینترنتی www.safekaveh.com مطالعه نمایید.

یکی از بزرگترین مشکلات کاربران فراموشی رمز مکانیکی گاوصندوق می باشد که البته موضوع نگران کننده ای نیست و در صورت فراموشی رمز گاوصندوق کافی است با متخصصین هک رمز گاوصندوق در سیف کاوه تماس بگیرید. ۰۹۱۲۲۰۸۴۳۳۵

 رمز دیجیتال گاوصندوق

در گاوصندوق های دیجیتالی با استفاده از الگوهای پیچیده ریاضی و یا بایومتریک، برای بازگشایی گاوصندوق از رمزهای عددی یا اسکنر اثرانگشت و عنبیه چشم استفاده می شود.

در برخی گاوصندوق های الکترونیکی رمز های عددی و فینگرپرینت با رمزهای مکانیکی ترکیب می شود که روی ضریب امنیت گاوصندوق بسیار موثر است.

هک اینگونه رمز های دیجیتال بسیار سخت است اما این رمز ها نیز راه های مختص خود را دارد

رمز اثر انگشتی گاوصندوق
ورود رمز اثر انگشتی انقلاب جدیدی در امنیت گاوصندوق ها به وجود آورد. این گاوصندوق ها با استفاده از سنسور های قوی میتوانند اثر انگشت صاحب گاوصندوق را ذخیره کرده و تنها به صاحب گاوصندوق اجازه باز کردن گاوصندوق را بدهند.

رمز قرنیه چشمی گاوصندوق
نوع دیگری از رمز های گاوصندوق رمز چشمی است. این رمز ها برای گاوصندوق هایی که در آن ها اسناد و مدارک مهم نگهداری میشود بسیار مورد استفاده قرار میگیرند. در ساخت این گاوصندوق ها الگوریتم ها و تجهیزات پیچیده ای استفاده شده است که امنیت آن را چندین برابر گاوصندوق های دیگر کرده است. به این ترتیب هک این نوع گاوصندوق ها تقریبا غیر ممکن بوده و نمیتوان آن ها را بدون داشتن فاکتور های مورد نیاز باز کرد.

رمز ضد هک گاوصندوق
اگر به دنبال رمزی برای گاوصندوق تان هستید که به هیچ عنوان هک نشود پیشنهاد ما به شما این است که از رمز های چشمی گاوصندوق استفاده کنید. این رمز ها به گونه ای ساخته شده اند که تنها از راه شناسایی قرنیه چشم هر شخص که منحصر به فرد میباشد قابل باز شدن هستند. استفاده از این رمز ها در گاوصندوق ها گران میباشد و اگر مدارک و اشیا گران بهایی دارید که میخواهید از آن ها در خانه و یا محل کار خود محافظت کنید میتوانید از گاوصندوق خانگی ضد هک سیف کاوه استفاده کنید.
این گاوصندوق ها به گونه ای طراحی و تولید شده اند که اجازه هیچ گونه نفوذی را نمیدهند. بدنه این گاوصندوق ها از فولاد ساخته شده و درب ضد سرقت گاوصندوق روی آن ها نصب شد است. شما میتوانید برای خرید انواع گاوصندوق ضد هک با همکاران ما در شرکت سیف کاوه www.safekaveh.com تماس بگیرید ( ۰۹۱۲۲۰۸۴۳۳۵ ) و از مشاوره رایگان خرید گاوصندوق بهره مند شوید.

بازگشایی گاوصندوق برای مالکان

زمانی که شما کلید گاوصندوق خود را گم کرده باشید و یا رمز و کد باز کردن درب گاوصندوق را فراموش کرده باشید، در این صورت شما به فردی متخصص در این زمینه نیاز دارید که برای باز کردن درب گاوصندوق به شما کمک کند.

در صورتی که برای بازگشایی درب گاوصندوق خود نیاز به مشاوره دارید با شماره ۰۹۱۲۲۰۸۴۳۳۵ تماس بگیرید. ما در گروه سیف کاوه یاری گر شما هستیم.

روش های مختلف هک رمز گاوصندوق

روش های مختلفی برای هک رمز گاوصندوق وجود دارد اما در صورتی که شما در منزل یا محل کار خود برای باز کردن درب گاوصندوق با مشکل مواجه شده اید بهترین کار ممکن این است که با فروشگاه های معتبر و شرکت سازنده گاوصندوق تماس بگیرید.

به عنوان مثال فروشگاه سیف کاوه www.safekaveh.com که فروشنده بسیاری از مدل های گاو صندوق در شهر تهران است، یکی از متخصص ترین مجموعه های در زمینه بازگشایی درب گاوصندوق است. ذکر این نکته ضروری است که سیف کاوه در اولین اقدام پس از احراز مالکیت منزل یا گاو صندوق وارد فاز باز کردن در آن می‌شود.

اکیدا توصیه می شود که برای باز کردن درب گاوصندوق صرفاً به فروشگاه ها و نمایندگی های اصلی گاوصندوق مراجعه کنید، چرا که اعتماد کردن به افراد ناشناس در این زمینه می‌تواند بسیار خطرناک باشد، و خدایی نکرده می‌تواند زمینه سرقت اموال و دارایی‌های شما که در گاوصندوق قرار گرفته است را فراهم کند.

هک رمز گاوصندوق کاوه

از آنجا که فروشگاه سیف کاوه نمایندگی و فروشنده گاوصندوق کاوه در شهر تهران است، بازگشایی و هک رمز گاوصندوق کاوه یکی از خدماتی است که متخصصین مجموعه سیف کاوه به مشتریان خود ارائه می دهد.

یعنی شما زمانی که از فروشگاه گاوصندوق کاوه محصولی را خریداری می کنید دو سال گارانتی معتبر به همراه پنج سال خدمات پس از فروش نیز به شما ارائه می شود، در صورتی که شما با مشکل باز کردن درب گاوصندوق کاوه مواجه هستید، با برقراری تماس با متخصصین سیف باکس کاوه این مشکل را به آنها واگذار نمایید.

پیشنهاد ویژه :  در صورتی که برای بازگشایی درب نیاز به یک متخصص دارید با شماره ۰۹۱۲۲۰۸۴۳۳۵ تماس بگیرید

هک رمز گاوصندوق چقدر زمان می برد

نکته‌ای را که باید در نظر بگیرید این است که مدت زمان هک رمز گاوصندوق بستگی به نوع و جنس گاوصندوق و همچنین مدل بستگی دارد، اما به طور میانگین معمولاً متخصصین شرکت سیف کاوه عملیات هک رمز و باز گشایی گاوصندوق را در مدت زمان بین ۱ الی ۵ ساعت بسته به مدل گاوصندوق انجام می دهند.

کدام قفل گاوصندوق برای من مناسب است ؟

سوال مهمی که بسیاری مشتریان ما از تیم متخصص سیف باکس می پرسند این است که در دست آخر کدام قفل گاوصندوق به درد ما می خورد.

در واقع جواب این سوال کاملا بستگی به خود شما دارد! شما باید با توجه به نیاز هایی که دارید برای گاوصندوقتان ویژگی هایی در نظر بگیرید و آن را خریداری کنید.

مثالی می زنیم تا این مفهوم را به خوبی متوجه شوید :

تصور کنید که قصد دارید برای اشیای قیمتی خانه خود صندوقی تهیه کنید، آیا برای چنین منظوری  استفاده کردن از یه قفل چشمی مناسب است ؟

قاعدتا خیر، البته این جواب نیز به عوامل مختلفی مانند هزینه ای که می خواهید برای گاوصندوق خود بکنید نیز بستگی دارد اما خریدن یک گاوصندوق حسگری برای نگهداری از وسایل قیمتی داخل خانه منطقی به نظر نمی رسد!

در این حالت شما تصمیم می گیرید که برای صندوقی که چنان ارزش امنیتی ندارد، خریدن یک گاوصندوق با قفل مکانیکی یا حداکثر دیجیتالی کفایت می کند و لازم نیست هزینه های کزافی برای مدل های بهتر هزینه کنید.

حال که با انواع رمز گاوصندق آشنا شدیم نوبت به روش تغییر رمز گاوصندوق ها می رسد.

پیشنهاد ویژه » خرید نسوز به صورت اقساطی

تغییر رمز گاوصندوق

دو از ذهن نیست که بعد از انتخاب رمزی ، بعد از مدتی تصمیم بگیریم که آن را عوض کنیم.

در اینجا به تغییر رمز انواع گاوصندوق ها می پردازیم تا در صورت نیاز در هر زمان نسبت به تغییر آن اقدام کنید

تغییر رمز گاوصندوق دیجیتال

برای تغییر رمز گاوصندوق های دیجیتالی تنها یک روش وجود دارد. آن هم ریست کردن آن است.

برای این کار لازم است که شما دکمه ریست را فشار دهید تا قفل گاوصندوق شما ریست شود.

بعد از ریست کردن آن نوبت به این می رسد که رمز گاوصندوق خود را تغییر دهید. توجه داشته باشید که تعداد رمز شما باید بیشتر از ۶ عدد باشد.

بعد از تغییر رمز دکمه # را فشار دهید تا تنظیمات ثبت شود

به همین سادگی رمز گاوصندوق دیجیتال شما تغییر می کند.

اگر در انجام مراحل به مشکل برخوردید می توانید با تماس با مشاوران ما به صورت ۲۴ مشاوره رایگان دریافت کنید.

تغییر رمز گاوصندوق کاوه

گاوصندوق کاوه مدل های متفاوتی دارد که هر کدام رمز های متفاوت تری را شامل می باشند.

در این قسمت به دو رمز دیجیتال و مکانیکی آن می پردازیم.

اگر این گاوصندوق مکانیکی هست شما هیچ راهی غیر از تغییر قفل آن ندارید.

اما اگر دیجیتالی است می توانید با نگه داشتن دکمه # یا ریست ، اول رمز قبلی خود و سپس رمز جدید خود را وارد کنید تا تنظیمات ثبت شوند.

تغییر رمز گاوصندوق غیر دیجیتال

برای تغییر رمز گاوصندوق های غیر دیجیتال کار سختی در پیش ندارید ، تنها کافیست که مدار قفل را ۴ دور به طرف چپ و یا راست هدایت کنید تا بتوانید قفل آن را ریست کنید.

سپس رمز جدید خود را وارد کنید و دوباره چند دور آن را به عکس جهت قبلی برگردانید.

امیدواریم از مقاله انواع رمز گاوصندوق و روش تغییر رمز گاوصندوق ها لذت برده باشید.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  2. بازی با کلمات

  3. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  4. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  5. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  6. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  7. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  8. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  9. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  10. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  11. اطلاعیه شماره ۳ فراجا درباره اجرای «طرح نور»  

  12. نحوه رفتار متفاوت فروشندگان در برابر پوشش حجاب مشتریان

  13. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  14. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  15. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  16. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  17. واکنش بلینکن به حادثه اصفهان/ به مجازات ایران پایبند هستیم!  

  18. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  19. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  20. برخی مسئولان بدلیل کارهای بی‌قاعده در زمینه حجاب تذکر گرفتند        

  21. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  22. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

  23. موضع رئیس عدلیه در خصوص ورود فراجا به مسئله حجاب/ اژه‌ای: در قضیه حجاب می‌توانیم بگوییم «کی بود کی بود، من نبودم؟»

  24. موفقیت ایران در ساخت موتور بنزینی ۶ سیلندر + تصاویر

  25. اشتباه برخی گروه‌ها در مقابله با توئیت فضائلی

آخرین عناوین