زاکانی: مرحله دوم پویش «تهران دوباره جان می گیرد» آغاز شد

گروه اجتماعی الف،   4000722083

 شهردار تهران با اشاره به آغاز مرحله دوم پویش «تهران دوباره جان می گیرد» گفت: در این مرحله از اجرای این پویش از ظرفیت ۲۲ ایستگاه منتخب مترو، ۲۲ اتوبوس سیار در میادین منتخب و فضای ۲۲۰ مسجد استفاده خواهیم کرد.

به گزارش فارس، علیرضا زاکانی شهردار تهران در مراسم آغاز مرحله دوم پویش جهادی واکسیناسیون اقشار کم برخوردار در قالب پویش «تهران دوباره جان میگیرد» پنجشنبه ۲۲ مهر ۱۴۰۰- گفت: امروز گامی دیگر در جهت خدمتگزاری به مردم تهران برداشتیم و باید این اقدام را تبریک بگویم. در آستانه میلاد حصرت رسول (ص) و امام صادق (ع) هستیم و امیدواریم در مسیری حرکت کنیم تا میزان خدمات ارائه شده و کیفیت آن را بتوانیم بالاتر ببریم.
زاکانی افزود: تلاش شهرداری این است که از یک نهاد خدماتی به یک نهاد خدمتگزار اجتماعی تبدیل شود و نوع خدمتگزاری خود را توسعه دهد و بتوانیم شاهد حکمرانی واحد شهری و مدیریت یکپارچه شهری با مشارکت مردم باشیم.

شهردار تهران ادامه داد: درباره بحران جهانی کرونا تصمیم بر این شد که علاوه بر روند گذشته ارائه خدمت در خود شهرداری، یک خط تلاشی به شکل مستمر تشکیل و ظرفیت‌های شهرداری را در خدمت مردم قرار دهیم.

اضافهافه کرد: گام اول برای ارائه خدمات مرتبط با واکسیناسیون در ۲۸ مرکز بود و در گام دوم راه انداری ۲۲ ایستگاه واکسیناسیون در مترو ، به کارگیری ۲۲ اتوبوس و استفاده از ظرفیت ۲۲۰ مسجد و علاوه بر این از طریق ۱۳۷ نیز خدمات ویژه‌ای در نظر گرفته شد. در مرحله اول عمدتا به افراد آسیب پذیر خدمت رسانی کردیم و در این راه موفقیت ویژه ای کسب شد.

زاکانی درباره خلوت شدن مراکز واکسیناسیون توضیح داد: این امر به دلیل این است که سطح خدمات بالاتر رفته و البته منجر به یک شلوغی در مرحله دوم واکسیناسیون خواهد شد و باید آمادگی لازم را در این باره داشته باشیم. 

شهردار تهران عنوان کرد: ویژگی مجموعه دفاع مقدس این بود که مردم را دعوت می کردند اما ویژگی این طرح این است که به مردم می گویید ما پیش شما می‌آییم و در واقع سطح نوینی از خدمتگزاری را ارائه می کنید.

وی یادآور شد: در موضوع کرونا علاوه بر مسأله بهداشت و درمان که بخشی از آن مربوط به تزریق واکسن است و دولت نیز توسعه جدی در این بخش انجام داد موضوع فاصله گذاری و هوشمند سازی برای فعالیت در شهر بخش دوم ماجراست چرا که کار شهر تعطیلی ندارد و سطح سوم ارائه خدمات اجتماعی است.

زاکانی گفت: در مرحله بعد علاوه بر اضافه شدن این ظرفیت ها، دنبال این هستیم که با هوشمندسازی توسعه خدمت را انجام داده و شهر را به صورت فعال و پویا ببینیم و امیدواریم در آینده ای نزدیک شاهد رها شدن از این ویروس باشیم و سربلند از این مراحل عبور کنیم.

شهردار تهران بیان کرد: برای کوتاه کردن عوارض کرونا و ارائه خدمت پس از کرونا شهرداری باید آمادگی لازم را داشته باشد و مسیر خدمتگزاری مردم را تسهیل کند تا شاهد رضایت مردم باشیم.

همچنین در این مراسم تعدادی از افراد گروه.های دوام توسط شهردار تهران ( نیروهای داوطلب ایمنی و سلامت مناطق ) مورد تقدیر قرار گرفتند.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. نظرات برگزیده مخاطبان الف: باید نگران دوقطبی حجاب در جامعه باشیم/ امربه معروف و نهی از منکر شرایط و مراتب دارد/ در ایران با یک جامعه یکدست و یکرنگ مواجه نیستیم

  2. فایل صوتی لو رفته از «عبدالله مهتدی» درباره آرزوی تجزیه ایران

  3. سکوت عقل و فریاد هشتگ ها!

  4. تنها راه پیش پای اقتصاد ایران

  5. بیانیه حوزه علمیه امام خمینی (ره) درباره حواشی انتقال مالکیت یک باغ به آیت‌الله صدیقی

  6. فقر، بزرگی ما را می‌بلعد!

  7. پیشنهاد عجیب افزایش ۲۲درصدی دستمزد کارگران برای ۱۴۰۳ از سوی وزیر کار

  8. پاسخ روابط عمومی مجلس به علم‌الهدی درباره لایحه حجاب/ آیا نیکزاد با قالیباف رقابت می‌کند؟/ روایت کیهان از فایل صوتی جدید ظریف

  9. درخواست صدیقی از دادستانی درباره زمین‌خواری در ازگل/ واکنش دولت به شایعه برکناری مخبر

  10. دیر اما قابل‌توجه ...

  11. هدف قراردادن کشتی اسرائیلی و ناوشکن آمریکایی توسط ارتش یمن

  12. به زودی در این زمین مسکن ملی احداث می شود !

  13. تمجید «عبدالحمید» از حکومت طالبان!

  14. دستگیری عاملان انتشار فیلم درمانگاه قم | نخستین اعترافات متهمان

  15. انتقاد روزنامه دولت از زیباکلام/ پیش‌بینی علی مطهری از فراکسیون‌های مجلس آینده

  16. آزمونی بزرگ برای دولت رئیسی

  17. قبور لاکچری

  18. المیرای ۷ ساله کجاست؟!

  19. تورم نقطه به نقطه نسبت به اول سال ۲۲ درصد کم شد/ رشد اقتصادی به ۴.۵ درصد رسید

  20. پشت پرده ادعای جدید گروه «هفت» علیه ایران چیست؟

  21. حکایت چرخی که هزاران بار اختراع می شود!..

  22. آخرین وضعیت مذاکره نمایندگان کارگری و کارفرمایی

  23. افشاگری، تایید و واکنش‌ها

  24. یمنی ها فراتر از تصور !

  25. واکنش صدیقی به موضوع زمین‌خواری در حوزه‌علمیه ازگل: امضا‌یم جعل شده؛ دادستان ورود کند

آخرین عناوین