پرفروش ترین خودرو چینی در ایران، لیست جذابترین شاسی بلند های چینی در کشور

گزارش بازرگانی،   4000620013 ۸ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱۱ تکراری یا غیرقابل انتشار

 

بیشترین سهم خودروهای خارجی در خیابان‌های ایران متعلق به خودروهای چینی است. برخی از ما با شنیدن نام خودروهای چینی صفت‌هایی مانند: ماشین‌های بی کیفیت و ارزان را به یاد می‌آوریم. اما با ورود برخی از ماشین‌های درجه یک و لوکس چینی و تجربه سواری می‌توان گفت برخی از این ماشین‌ها ویژگی‌های قابل ملاحظه‌ای دارند و در رده‌بندی خودروهای مناسب قرار می‌گیرند. در بین بیشتری خودروهای چینی، شاسی بلندها توانسته‌اند نظر مخالفین و موافقین را در حد قابل قبولی به خود جذب کنند. در ادامه این مطلب لوکس‌ترین و پرفروش‌ترین خودرو چینی در ایران را معرفی می‌کنیم. علاقه‌مندان به دنیای بدون انتهای خودرو از مطالعه این مقاله حتما لذت خواهند برد.

دانگ فنگ اچ سی کراس، بهترین خودرو شاسی بلند چینی در ایران

اچ سی کراس خودرویی پرقدرت که در لیست پرفروش‌ترین خودروهای چینی در ایران حضور دارد و جایگاه ویژه‌ای را به دست آورده است. شاید بتوان گفت دانگ فنگ اچ سی کراس بهترین خودرو شاسی بلند چینی در ایران است که رضایت مشتریان را نیز در لیست افتخارات خود دارد. اچ سی کراس محصولی از همکاری شرکت دانگ فنگ در چین و PSA در فرانسه است. این خودرو شاسی بلند چینی در سال 1395 وارد ایران شد و از همان زمان تاکنون فروش قابل توجهی را به نام خود ثبت کرده است. با توجه به استقبال بی نظیر ایرانیان خودرو اچ سی کراس در لیست خرید خودرو اقساطی سایت‌ها و فروشگاه‌های معتبر نیز وجود دارد.

اچ سی کراس چینی از خودروهایی است که به دلیل داشتن گیربکس دستی و اتومات قیمت‌های مختلفی دارد و از نظر اقتصادی نیز برای همه کاربران مناسب به نظر می‌رسد. انجین اچ سی کراس 1.6 لیتر حجم، 106 اسب بخار قدرت، 142 نیوتن‌متر گشتاورد و در مجموع مشخصات فنی قابل قبولی از نظر کارشناسان دارد. ترمزهای ABS و EBD به همراه ایربگ‌های جلو، تهویه مناسب داخل خودرو، دوربین دید عقب و صندلی‌های چرم و بسیار راحت از جمله امکانات اچ سی کراس هستند که لذت سواری را برای سرنشیان دلچسب‌تر می‌کند.

جک اس 5، پرفروش ترین ماشین شاسی بلند چینی در ایران

در لیست پر از ستاره پرفروش‌ترین ماشین شاسی بلند چینی در ایران نمی‌توان از نام یک خودرو بی‌نظیر مانند جک اس 5 به راحتی گذشت. این نماینده شاسی بلند چینی در ایران توانسته است از سال 1394 تاکنون علاقه‌مندان و طرفداران بسیاری را به دست آورد و به یکی از ماشین‌های محبوب چینی تبدیل شود. جک اس 5 از نظر ظاهری شبیه به کراس اوورهای آئودی بوده و در حقیقت از روی همین خودروی لوکس طراحی شده است. جک اس 5 توسط شرکت کرمان موتور به ایران وارد شد و با توجه به داشتن ظاهری چشمگیر و مدرن توانست در مدت کوتاهی به فروش بالایی دست پیدا کند. به‌طوری‌که در طول این سال‌ها شرایط فروش جک S5 کرمان موتور همیشه متقاضیان بسیاری داشته و در کمترین زمان به فروش رسیده است.

بعد از آشنایی مختصر و نسبی با جک S5 بهتر است کمی با ویژگی‌های این خودرو چینی نیز آشنا شویم. خودرو شاسی بلند چینی که شباهت عجیبی به آئودی دارد مجهز به یک موتور 4 سیلندری با حجم 2 لیتری است. این انجین توانایی تولید 174 اسب بخار قدرت دارد و گشتاورد آن 235 نیوتن‌متر اعلام شده است. همین ویژگی‌ها و مشخصات فنی نشان‌دهنده قدرت و عملکرد مناسب جک اس 5 هستند. داخل کابین نیز فضای کافی برای سرنشینان دارد و با داشتن صندلی‌های راحت، داشبوردی با طراحی خاص و قطعات لوکس و باکیفیت داخلی توانایی خوبی در جذب رضایت کاربران از خود نشان داده است.

چری X22، کم افت ترین ماشین چینی

مجموعه مدیران خودرو وارد کننده یکی دیگر از لوکس ترین شاسی بلند چینی در ایران است. چری X22 از خودروهای کراس اوور چینی است که جایگاه ویژه‌ای در بازار ایران دارد و فروش قابل توجهی را به خود اختصاص داده است. طراحی بی‌نظیر، کیفیت بالای قطعات، مشخصات فنی مانند قدرت و حجم موتور، قیمت مناسب دست به دست هم داده‌اند تا چری ایکس 22 را به یکی از پرفروش‌ترین ماشین‌ های چین در ایران تبدیل کنند. ما می‌توانیم میزان استقبال کاربران را در زمان اعلام شرایط فروش X22 مدیران خودرو بسنجیم و همین موضوع نشان‌دهنده رضایت مشتریان از این ماشین آسیایی است.

چری X22 که در ایران با برند MVM نیز شناخته و فروخته می‌شود مجهز به یک موتور 1.5 لیتری با 105 اسب بخار بوده و گشتاورد آن 135 نیوتن‌متر اعلام شده است. این خودرو در طول مدت 15 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت می‌رسد و رانندگی روان و پرشتابی تا سرعت 160 کیلومتر برساعت خواهد داشت. یکی از مهم‌ترین امتیازهای چری ایکس 22 میزان مصرف سوخت این ماشین ساخت چین است. میزان سوخت چری ایکس 22 به میزان 6 لیتر در 100 کیلومتر محاسبه شده است.

ام وی ام X33S، کم مصرف ترین ماشین چینی در ایران

ام وی ام از جمله برندهای چینی است که این روزها رانندگان بسیاری در ایران از سواری و رانندگی با آن‌ها رضایت دارند. در بین همه مدل‌های ام وی ام، خودروی ام وی ام X33S به‌عنوان کم مصرف ترین ماشین چینی در ایران شناخته می‌شود که شاسی بلند است و ظاهری شیک و مدرن دارد. ام وی ام ایکس 33 اس پیشرانه‌ای با حجم 1971 سی‌سی و 4 سیلندر دارد و حداکثر گشتاورد این کراس اوور چینی 4500 نیوتن‌متر اعلام شده است. ایکس 33 اس چینی قدرت حرکت تا 185 کیلومتر سرعت بر ساعت را دارد و با توجه به میزان سوخت و هزینه نگهداری پایین در رده‌بندی خودروهای اقتصادی چینی نیز قرار می‌گیرد.

در این مقاله درباره لوکس‌ترین ماشین‌های چینی در بازار ایران صحبت کردیم. البته تعداد خودروهای باکیفیت چینی بیشتر از تعدادی است که در این مقاله به معرفی آن‌ها پرداختیم. شما می‌توانید با خودروهای جدیدتر و لوکس‌تری که محصول کشور چین هستند در سایت سپند خودرو آشنا شوید. همچنین شرایط فروش اقساطی سپند خودرو فرصت خوبی را برای خرید انواع ماشین‌های ایرانی و خارجی در اختیار شما قرار می‌دهد.

برای بررسی و کسب اطلاعات در زمینه خرید اقساط ماشین به سایت سپند خودرو به آدرس اینترنتی sepandkhodro.com مراجعه کنید یا با شماره تلفن‌ 02144229194 تماس بگیرید. مشاوریت و متخصصین حرفه‌ای سپند خودرو به کلیه سوالات شما درباره خرید ماشین به‌صورت قسطی و با توجه به بودجه شما پاسخ خواهند داد.

دیدگاه کاربران

ناشناس۲۱۹۴۳۷۳۱۰:۵۸:۲۰ ۱۴۰۰/۶/۲۰
دانگ فانگ بهترین شاسی بلند ؟؟؟ شما از نزدیک این ماشین عجیب غریب رو دیدین ؟ اگه این شاسی بلنده پس 206 و تندر و ... همه شاسی بلندن
محمد۲۱۹۴۴۴۹۱۱:۳۷:۲۴ ۱۴۰۰/۶/۲۰
وقتی نویسنده یا کارشناستون به H30 و X22 میگه شاسی بلند ؛ به سانتافه و لند کروز چی میگه؟!!!
ناشناس۲۱۹۴۵۰۵۱۲:۰۲:۲۶ ۱۴۰۰/۶/۲۰
بی وای دی اس 6 واس 7
سعید۲۱۹۴۸۱۲۱۴:۵۰:۲۳ ۱۴۰۰/۶/۲۰
سلام با چه معیار و استانداردی، یک خودرو هاچ بک مثل اچ سی کراس رو شاسی بلند می نامید؟!!!
اصغر۲۱۹۴۸۴۲۱۵:۱۶:۱۴ ۱۴۰۰/۶/۲۰
دقیقا چه درست گفت وزیر تبلیغات آلمان نازی که دروغ هر چه بزرگتر باشد قبول کردنش آسان‌تر است!!
پروین۲۱۹۵۰۲۹۱۷:۵۲:۱۶ ۱۴۰۰/۶/۲۰
برایتان متاسفم که برای ماشین های بی کیفیت چینی از عنوان جذاب ترین خودرو ها یاد میگنید!!!!
ناشناس۲۱۹۵۰۸۲۱۸:۴۴:۰۱ ۱۴۰۰/۶/۲۰
برازنده قیمتشان نیستند
علی۲۱۹۵۵۴۵۰۹:۱۶:۴۲ ۱۴۰۰/۶/۲۱
فقطجکs5خوبه خلاصصصص
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. نظرات برگزیده مخاطبان الف: باید نگران دوقطبی حجاب در جامعه باشیم/ امربه معروف و نهی از منکر شرایط و مراتب دارد/ در ایران با یک جامعه یکدست و یکرنگ مواجه نیستیم

  2. فایل صوتی لو رفته از «عبدالله مهتدی» درباره آرزوی تجزیه ایران

  3. سکوت عقل و فریاد هشتگ ها!

  4. تنها راه پیش پای اقتصاد ایران

  5. بیانیه حوزه علمیه امام خمینی (ره) درباره حواشی انتقال مالکیت یک باغ به آیت‌الله صدیقی

  6. فقر، بزرگی ما را می‌بلعد!

  7. پیشنهاد عجیب افزایش ۲۲درصدی دستمزد کارگران برای ۱۴۰۳ از سوی وزیر کار

  8. پاسخ روابط عمومی مجلس به علم‌الهدی درباره لایحه حجاب/ آیا نیکزاد با قالیباف رقابت می‌کند؟/ روایت کیهان از فایل صوتی جدید ظریف

  9. درخواست صدیقی از دادستانی درباره زمین‌خواری در ازگل/ واکنش دولت به شایعه برکناری مخبر

  10. دیر اما قابل‌توجه ...

  11. هدف قراردادن کشتی اسرائیلی و ناوشکن آمریکایی توسط ارتش یمن

  12. به زودی در این زمین مسکن ملی احداث می شود !

  13. تمجید «عبدالحمید» از حکومت طالبان!

  14. دستگیری عاملان انتشار فیلم درمانگاه قم | نخستین اعترافات متهمان

  15. انتقاد روزنامه دولت از زیباکلام/ پیش‌بینی علی مطهری از فراکسیون‌های مجلس آینده

  16. آزمونی بزرگ برای دولت رئیسی

  17. قبور لاکچری

  18. المیرای ۷ ساله کجاست؟!

  19. تورم نقطه به نقطه نسبت به اول سال ۲۲ درصد کم شد/ رشد اقتصادی به ۴.۵ درصد رسید

  20. پشت پرده ادعای جدید گروه «هفت» علیه ایران چیست؟

  21. حکایت چرخی که هزاران بار اختراع می شود!..

  22. آخرین وضعیت مذاکره نمایندگان کارگری و کارفرمایی

  23. افشاگری، تایید و واکنش‌ها

  24. یمنی ها فراتر از تصور !

  25. واکنش صدیقی به موضوع زمین‌خواری در حوزه‌علمیه ازگل: امضا‌یم جعل شده؛ دادستان ورود کند

آخرین عناوین