شهردار تهران: سیاه نمایی در بیان مشکلات پایتخت بی انصافی است

  4000606043 ۳۹ نظر، ۰ در صف انتشار و ۳۰ تکراری یا غیرقابل انتشار

زاکانی گفت: برنامه های مدیریتی پایتخت در سه سطح کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت تقسیم بندی می شود و نباید در بیان مشکلات سیاه نمایی شود.

شهردار تهران: سیاه نمایی در بیان مشکلات پایتخت بی انصافی است

به گزارش الف، به نقل از سایت شهر ، علیرضا زاکانی، شهردار منتخب تهران در جلسه با شهرداران مناطق ۲۲ گانه پایتخت گفت: در حوزه خدمتگزاری باید کار جهادی صورت بگیرد که به عنوان مثال در بحث کار اجتماعی باید در دو بخش نگاه مردمی و مدیریت شهری عمل کنیم و اگر ما به در و دیوار های شهر نگاه می کنیم بر همین اساس باید به مسئولیت های خود جامه عمل بپوشانیم.

شهردار منتخب تهران با اشاره به این نکته که زاده میدان شوش است و باید نگاه ویژه ای به مسایل و آسیب های جنوب شهر شود و برای رسیدن به برنامه های خود نیاز به برنامه ریزی در ۳ سطح داریم، افزود: به کارهای فوری برای رسیدن به سطح مورد قبول در شهر نیاز داریم که در ۳ سطح کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت تقسیم بندی شود.

زاکانی با اشاره به این نکته که در بخش کوتاه مدت بین ۱.۵ تا ۲سال ، بخش میان مدت ۲/۵ سال و بخش بلند مدت نیز تا ۴ سال تقسیم شده است، ادامه داد: اگر توفیق داشته باشیم به فضل الهی در رشد تکاملی گام دوم به سمت حکمرانی شهری به شکل تعاملی با مردم حرکت می کنیم و در این صورت  می توان الگویی اساسی برای کشور داشته باشیم و نقش و اثر خود را در این مسیر به نحو احسنت می پذیریم.

او بیان کرد: جلسه امروز با شما مدیران برای شنیدن نظراتی است که بتوان مسیر آینده را با کمترین اشکال و حداکثر موفقیت پیش ببریم و باید بدانیم آنان که مشکل ندارد ائمه معصومین هستند.

شهردار منتخب تهران افزود: در بیان وضع شهر نیز نباید سیاه نمایی شود که این اقدام اشتباه است و اگر بر بدهی های ما در شهرداری (۶۶ هزار میلیارد تومان) اشاره می شود باید به مطالبات خود نیز نگاه کنیم که اگر این اقدام انجام نشود بی انصافی است.

پیگیری مطالبات با کانون مسئولیت و تفاهم با دستگاهها

زاکانی ادامه داد: در بحث مطالبات، کانون مسئولیتی داریم که رابطه ما با دستگاه ها را احصا می کند تا به یک تفاهم برسیم و باید بخشی از موارد که حسابرسی نشده است را به سرعت در دستور کار خود قرار دهیم.

او بیان کرد: بخش عمده مباحث مالی به دولت برمی گردد که در حال حاضر دستمزد ما ۸ هزار میلیارد تومان و بحث مسایل مالی بانکی 12.5 هزار میلیارد تومان است که با کانون مسئولیت این امکان وجود دارد که بتوانیم موضوع را کنترل کنیم تا بار مالی منفی برای مدیریت شهری ایجاد نکند.

شهردار منتخب تهران با بیان اینکه قرابت و نزدیکی بین مدیران شهری و دیگران ارکان وجود ندارد که باید ایجاد شود، افزود: حساسیت هایی روی تهران از سوی نمایندگان مجلس وجود دارد که معتقدند تهران شهری برخوردار است. باید تلاش کنیم واقعیت های تهران از لحاظ برخورداری نیز به مردم و ‌نمایندگان و دیگر مدیران نشان داده شود.

زاکانی ادامه داد: باید با تلاش در مجموعه ها، درآمد خود را ده برابر کنیم که البته به دلیل هزینه های بالا، باز هم این درآمد کم است اما نباید اجازه دهیم با برچسب زدن این حق طبیعی را از ما بگیرند.

حتی وجود یک معتاد متجاهر در شهر پذیرفتنی نیست

او بیان کرد: نقاط بحران خیز پایتخت مثل دره فرحزاد از نقاط حساسی است که باید در کوتاه مدت برای آن برنامه ریزی و عمل کنیم. همچنین باید تاکید کنم اینکه می گویند تهران به عنوان مثال این تعداد معتاد متجاهر دارد پذیرفتنی نیست و وجود یک معتاد متجاهر نیز قابل قبول نیست و باید ساماندهی شود.

شهردار منتخب تهران افزود: از تهدید ها باید فرصت جدید خلق کنیم و جنبه های متعدد در امور خدماتی را باید با برنامه ریزی حل کنیم و در این موضوع در این مدت دو جلسه با آقای یزدانی معاونت خدمات شهری داشتم.

زاکانی ادامه داد: باید نگاه جدیدی به شهر داشته باشیم و موضوعات دنبال شود که یکی از آن بودجه ریزی مناسب برای هزینه کرد بودجه در محل مناسب آن است و نباید فراموش کنیم که در بخش هزینه باید عدالت را در بین مناطق رعایت کنیم که مثال بارز آن میزان فضای سبز در برخی از مناطق در مقایسه با مناطقی مانند ۱۰،۱۲و۱۳ است.

احیای نهاد توسعه شهری در بحث طرح تفصیلی

او بیان کرد: در بخش طرح تفصیلی نیز نهاد توسعه شهری از سه ضلع وزارت راه و شهرسازی، شهرداری تهران و شورای شهر تشکیل شده که باید آن را در این دوره احیا کنیم.

شهردار منتخب تهران افزود: در بخش ترافیک ، در حمل و نقل مشکل جدی داریم که بازنگری باید در آن انجام شود و در بحث اتوبوسرانی و مترو شرایط خوبی وجود ندارد و برای حل مشکل در این بخش کارهای جدی آغاز شده و باید بتوانیم با اصلاح فرهنگ مشکلات را در این بخش حل کنیم.

زاکانی ادامه داد: در بخش پارکینگ، یکی از مدل ها احداث پارکینگ های زیر سطحی است که باید بتوانیم این طرح و دیگر طرح ها را در این بخش به سرانجام برسانیم.

ضرورت تشکیل کمیته کار

او بیان کرد: شهر تهران ابعاد متنوعی دارد که باید همسانی فکر و عمل ایجاد شود تا شهر ساخته شود و در مورد آنچه که بین سطح و مرزبندی مطرح شد نیز باید توضیح داد که ما بر اساس مقرارت سال ۵۸ در حال اداره شهر هستیم که باید برای انجام کار اساسی و جدی آن را بازنگری کنیم و کمیته کار تشکیل دهیم. همچنین باید به سطح ایمنی شهر حرکت کنیم و در ساخت و ساز و زیر ساخت شهر به سطح ایمن برسیم.

زاکانی با اشاره به بحث اصلاح ساختار ادامه داد: توجه ما این است که درگیر ساختار نشویم زیرا باعث زمین خوردن شهر می شود. البته 3 تا 4 اصلاح انجام شده که غیر کارشناسی بودن آن برای ما قطعی است و باید اصلاح آن انجام می شود.

او با بیان اینکه باید اختیار بخشی از مسایل مالی را به زیر مجموعه بدهیم تصریح کرد: اختیار کار را باید افرادی که در میدان هستند بگیرند و این اختیار نباید در دست افرادی که در ستاد هستند قرار بگیرد.

نیاز به ممیزی جدی در شهر

شهردار منتخب تهران افزود: نیاز به ممیزی جدی در شهر داریم به شکلی که افت های گذشته را نداشته باشد زیرا منبع درآمدی فوق العاده برای مدیریت شهری است و تجربه ۳ سال کاری که انجام شد باید جلوی چشممان باشد تا از نقاط قوت آن استفاده شود.

زاکانی ادامه داد: بحث ماده ۱۰۰ نیاز به یک تیم دارد که کار به شکلی پیش رود تا متهم‌ نشویم زیرا برخی از مسایل در مدیریت شهری استخوان لای زخم باقیمانده است که باید این مسائل درمان شود.

او بیان کرد: طرح دانشگاه تهران غلط است و این موارد را با کمک هم باید بررسی و حل کنیم چون مردم در حال ضرر هستند و مشکل بیمارستان امام (ره) و کودکان شریعتی مشکلاتی است که باید در جمع های دیگر آن را بررسی کنیم.

باید از موضع مصرف کننده به تولید کننده برسیم

شهردار منتخب تهران افزود: در بخش تره بار باید به گونه ای عمل شود که بدون وقفه خدمت رسانی کنیم و این خدمات به سطح محله ها نیز برسد و امکان سرویس دهی در منازل در ایام کرونایی به سرانجام برسد. همچنین باید به سمتی حرکت کنیم که از موضع مصرف کننده به تولید کننده برسیم و برای تهران برند سازی کنیم تا نگاه جهانی ایجاد شود چرا که تهران این ظرفیت را دارد و باید شهر را با نگاه جدید اداره کرد.

تهران از لحاظ بهداشت فقیر است

او بیان کرد: شهر تهران از لحاظ بهداشت فقیر است و حل این مشکل نیاز به بازنگری دارد زیرا شهر تهران دارای موضوعات متعدد است که با هم مرتبط هستند.

شهردار منتخب تهران افزود: در خصوص پروژه خیالستان زندگی که محله های نصف شده را به هم وصل می کند باید در کنار افزایش سرانه فضای سبز، دیگر سرانه های خدماتی نیز افزایش پیدا کند.

خرید راهبردی از بخش خصوصی

زاکانی ادامه داد: شهرداری در بخش سرمایه گذاری می تواند به خرید راهبردی توجه کند چرا که نیازهای شهر بسیار فراتر از این هاست و خطوط باقیمانده مترو هزینه های بسیار سنگینی دارد که نه شهرداری نه دولت هزینه و بودجه آن را ندارد و همین امر موجب شکل گیری خرید راهبردی از بخش خصوصی می شود و نگاه به شهر باید متفاوت باشد.

تکیه به نیروهای شهرداری در انتخاب و انتصاب

او بیان کرد: ما در شهر تهران نیاز به پروژه های کالبدی نیز داریم و تعدادی از پروژه های کلان است که شهر را از قفل خارج می کند که باید تعقیب شود. همچنین تمام زیر ساخت های هوشمندسازی شهر در شهرداری تهران وجود دارد. علاوه بر این در بحث انتخاب و انتصاب در شهرداری تکیه به نیروهای شهرداری است مگر اینکه بخواهیم اتفاقی جدید در شهرداری شکل دهیم.

شهردار منتخب تهران افزود: تهران فرصت تاریخی برای عرصه گردشگری دارد که اگر بتوانیم این روح را بسازیم در کنار بافت های تاریخی و فرهنگی می توانیم کار گردشگری ایجاد کنیم. همچنین موضوع پروانه ها بسیار مهم است و دیون این بخش می تواند جای دیون دولت قرار بگیرد.

دیدگاه کاربران

ناشناس۲۱۷۱۰۰۶۱۳:۱۷:۳۷ ۱۴۰۰/۶/۶
اونایی که سیاه نمایی میکردن حالا خودشون همگی پست گرفتن ،ایشالله دیگه کسی نیست سیاه نمایی کنه ،همه چی عالی شده
داود۲۱۷۱۴۶۳۱۷:۱۵:۵۸ ۱۴۰۰/۶/۶
واقعا .. چه کسی تا شورای شهر و شهرداری را تحویل گرفت شروع کرد به دروغ گویی و وضعیت شهرداری را خراب و ابر بدهکار اعلام کرد ،کمی شرم کنید ایشان داره آبرو برای شورای قبل و شهردار قبل میخره که چهار سال هیچ رشدی در شهرداری نبوده و فقط اسامی خیابانها تعویض شد. شرم را میشناسید
ناشناس۲۱۷۱۶۹۷۲۱:۰۷:۲۶ ۱۴۰۰/۶/۶
عملکردتان مشخص بود نیازی به سیاه گفتن نبود
ناشناس۲۱۷۱۰۱۲۱۳:۱۹:۵۶ ۱۴۰۰/۶/۶
تا دیروز که همش سیاه بود ، الان سفید شده؟!!!!!!
ناشناس۲۱۷۱۰۲۳۱۳:۲۵:۲۹ ۱۴۰۰/۶/۶
این مگه شهردار شد؟
ناشناس۲۱۷۱۵۶۵۱۸:۳۸:۰۵ ۱۴۰۰/۶/۶
نخیر شهردارش کردند
ناشناس۲۱۷۱۰۴۸۱۳:۳۸:۱۴ ۱۴۰۰/۶/۶
ايشون كى شهردار شدن؟
ناشناس۲۱۷۱۰۴۹۱۳:۳۸:۲۰ ۱۴۰۰/۶/۶
ایشان درست می فرمایند چون: ترافیک که کلا در تهران وجود ندارد آلودگی که نداریم مترو و اتوبوس تاکسی فراوان هم در شهر رفت و آمد می کنند چرا اینقدر ناراضی هستید سیاه کردید همه چیزو
ناشناس۲۱۷۱۰۸۶۱۳:۵۷:۳۸ ۱۴۰۰/۶/۶
جناب زاکانی لطفا .. ماده ۱۰۰ که اغلب موجب رشوه گیری و رشوه دهی است را از شهرداری پاک کنید در هر شهرداری یک قسمت از فضای باز را مختص محل تازیانه برای اجرای حکم رشوه دهنده و گیرنده تعیین کنید تا آمار رشوه بشدت پایین بیاید
ناشناس۲۱۷۱۰۹۳۱۴:۰۰:۳۵ ۱۴۰۰/۶/۶
برای جناب زاکانی از خداوند متعال توفیق مسئلت داریم.
ناشناس۲۱۷۱۱۶۷۱۴:۴۴:۲۱ ۱۴۰۰/۶/۶
الهی آمین
کوروش فرهودیان۲۱۷۱۰۹۴۱۴:۰۰:۳۷ ۱۴۰۰/۶/۶
شهر تهران بی صاحب رها شده زیر سطل های زباله صدها موش که بعضی به اندازه نصف گربه هستند وجود دارد در خیابان دربند تو جویها موشها تو گله های بیست تایی در حال رژه هستند آسفالت نابود و جویهای پر از آشغال یعنی شهردار وای بر.. تازه عوارض نوسازی حداقل ده برابر شده..
ناشناس۲۱۷۱۱۳۲۱۴:۲۲:۵۵ ۱۴۰۰/۶/۶
اول بذارید مهر شهرداری بخوره روپیشونیش بعد بگید شهردارتهران در تیتر خبر.. هنوز اما و اگر داره شهر دارشدنش،.. تا بشه شهردار.. شهردار پزشک که تنها تخصصی که نداره بلیدیه چی بودنه/
فرهنگی۲۱۷۱۱۸۶۱۴:۵۱:۱۵ ۱۴۰۰/۶/۶
خوب جناب زاکانی شما سفید نمایی کن این اوضاع نابسامان رو ، ببینیم مشکلات حل میشه؟؟؟؟؟
ناشناس۲۱۷۱۱۹۰۱۴:۵۳:۳۳ ۱۴۰۰/۶/۶
ای کاش آقای زاکانی همسان سازی را انجام دهند که بعداز رفتنش از شهرداری دعای خیر نیروهای شهرداری پشت سرش باشه
ناشناس۲۱۷۱۱۹۵۱۴:۵۴:۰۸ ۱۴۰۰/۶/۶
والا سیاه نمایی بیشتر از طرف دوستان خود شما بود. حالا چی شد بد شد؟ اصلا هنوز کسی به شما چیزی نگفته که. جلو جلو دارید میگید چیزی نگیم؟
ناشناس۲۱۷۱۱۹۶۱۴:۵۵:۱۰ ۱۴۰۰/۶/۶
تو یه اتاق سه کارمند سه جور دریافتی،،،، آیا انصافه
ناشناس۲۱۷۱۲۱۸۱۵:۰۸:۰۷ ۱۴۰۰/۶/۶
شما پایتخت رو روسفید کن همه ایران شاهد میشن !!!
مهران۲۱۷۱۲۴۵۱۵:۲۰:۲۴ ۱۴۰۰/۶/۶
چقدر منش امثال رییسی و زاکانی و .. با روحانی و رفیقش فرق داره اونا تا چهارسال و حتی بیشتر داشتن می گفتن تقصیر قبلی هاست و اوضاع سیاه بود اما اینها با اینکه واقعا یه دولت نابود و شهرداری نابود تحویل گرفتن اصلا این گونه حرفها رو نمی زنند و اگر نقدی هم باشد دقیق میگن فلان جا ضعف بوده
معلمان بی انگیزه۲۱۷۱۲۵۳۱۵:۲۳:۵۱ ۱۴۰۰/۶/۶
عزیزم اگه فیش حقوقی معلمان را ببینی مفهوم سیاه نمایی را بهتر درک میکنی پس نفست از جای گرم بلند نشه
ناشناس۲۱۷۱۲۵۴۱۵:۲۴:۳۱ ۱۴۰۰/۶/۶
با سلام همه قشنگ حرف میزنند. مخصوصا اول کار و سر پست قرار گرفتن. باید دید آخر کار چه کسی کارنامه عملکرد شفاف تر و صادقانه تر و قشنگ تری دارد.
ناشناس۲۱۷۱۳۵۴۱۶:۱۰:۱۹ ۱۴۰۰/۶/۶
سلام اقای شهردار لطفا براب بافت اپارتمانهای بالای ۴۰ سال فکربکنین چون ایمن نیستن وزلزله درراه است
ناشناس۲۱۷۱۳۵۸۱۶:۱۳:۲۷ ۱۴۰۰/۶/۶
طیف شما بودن که دائم برای شهردار قبلی سیاه نمایی می کردن !
ناشناس۲۱۷۱۳۸۰۱۶:۲۶:۲۶ ۱۴۰۰/۶/۶
... ایشون فعلا منتخب شورای شهر بوده و نه شهردار منتخب . دلیلش هم مشکل قانونی این انتخاب و هم عدم تایید رسمی ایشان به عنوان شهردار تهران .چون تا زمان عدم تغییر و اصلاح قانون ، ایشان نمی توانند شهردار بشوند ، حتی در شهرستان کوچک، تهران که جای خود دارد .
ناشناس۲۱۷۱۳۹۶۱۶:۳۵:۵۹ ۱۴۰۰/۶/۶
اصولا وقتی که ما سر کار نیستیم اسمش بیان درد مردم و انتقاده وقتی که از پل گذشتیم ..و اسب مراد سوار شدیم میشود سیاه نمایی
حقیقی۲۱۷۱۴۹۵۱۷:۴۹:۱۷ ۱۴۰۰/۶/۶
مطالب بالا رو بخونین. ببینین چقدر از کلمه باید استفاده کرده. ایشون هنوز فکر می کنه نماینده هست و داره از مطلوب ها حرف می زنه. ایشون الان دیگه باید از عملکردش حرف بزنه مثلا باید بگه تو این حدود یک ماه چکار انجام داده و چه مشکل رو حل کرده. وگرنه حرف زدن که همه هشتاد,میلیون نفر ایرانی همه بلدیم انتقاد,بکنیم
ناشناس۲۱۷۱۴۹۶۱۷:۴۹:۲۷ ۱۴۰۰/۶/۶
زاکانی حالا ببینیم تو چند مرده حلاجی؟؟؟
محسن۲۱۷۱۴۹۸۱۷:۵۲:۵۵ ۱۴۰۰/۶/۶
خدا کمکتون کنه ،ما به مدیریت و توانایی شما امیدواریم.
بسیجی عاشق رئیسی۲۱۷۱۵۰۶۱۷:۵۹:۴۷ ۱۴۰۰/۶/۶
ببخشید معذرت میخواهم نمیخواهم سیاه نمایی کنم خواستم بگم برق نداریم..
ناشناس۲۱۷۱۵۲۲۱۸:۰۹:۴۷ ۱۴۰۰/۶/۶
حالا میگذاشتی حکم رو وزارت کشور امضا بکنه بعد حرف بزنی؟!؟!؟!؟!؟
وحید۲۱۷۱۵۸۸۱۹:۰۷:۱۴ ۱۴۰۰/۶/۶
انشلا با مدیریت جناب اقای زاکانی شهری آباد و پیشرفته داشته باشیم امیدوارم آقای زاکانی حاشیه تهران منطقه ۱۹ مرتضی گردهم ببینه و یه سروسامانی بده چون خیلی اوضاش بهم ریخته است
ظفر قندی۲۱۷۱۵۸۹۱۹:۰۷:۲۱ ۱۴۰۰/۶/۶
نکنه با سوییس اشتباه گرفتند !!!خدا را شکر تهران هیچ مشکلی ندارن!!!فقط موقعی که یک زلزله چهارریشتری میاد شهر شبیه پارکینگ خودرو هامیشه!!شما همین یک قلم را داشته باش بقیه اش را ما مقاومت میکنیم!!
ناشناس۲۱۷۱۶۰۷۱۹:۳۱:۳۱ ۱۴۰۰/۶/۶
آقای زاکانی بایدازخارج واگن مترو و اتوبوس نوخریداری کند هیچ بهانه ای هم قبول نیست وظرف یکسال بایدازگمرک ترخیص شود نباید همانند روحانی وعده سرخرمن دهدو۴سال مردم رامعطل بگذارد..
ناشناس۲۱۷۱۶۲۳۱۹:۴۷:۱۱ ۱۴۰۰/۶/۶
تا مرد سخن نگفته باشد عیب و هنرش نهفته باشد کسی که شناختی از مسائل کلانشهر ندارد چگونه به خود اجازه ورود و اظهار نظر می دهد ..
مهدي۲۱۷۱۶۲۸۱۹:۵۲:۴۸ ۱۴۰۰/۶/۶
سياه نمايي؟
ناشناس۲۱۷۱۶۶۵۲۰:۳۷:۲۲ ۱۴۰۰/۶/۶
ضمن آرزوی موفقیت برای آقای زاکانی قبل از جابجایی شهرداران مناطق تمامی قراردادهای زمان تصدی شهردار مربوطه بررسی شود ببینید در مناطق چه خبر است و کسانی که تخلف دارن اسامی آنها اعلام شود
سرباز بی نشان.۲۱۷۱۶۶۶۲۰:۳۸:۲۴ ۱۴۰۰/۶/۶
آقای زاکانی اگر می توانید یه سروسامان به وضع جمع آوری زباله هابدهید،که زباله گردها تا کمر تو مخازن زباله ها فرو نروند ودنباله زباله نگردن . دست دلالان زباله را قطع کنید که با مدیران شهرداری شریکند ،وگرنه این هم فضاحت را در شهر شاهد نبودیم.
ناشناس۲۱۷۱۷۱۰۲۱:۲۰:۵۷ ۱۴۰۰/۶/۶
اقای زاکانی یه فکری هم برای کارگرای پیمانکار کن که ۱۲سال پیمانکاری هستم حقوق دستمزد هم که نمیدن پس حقوق خود کارمندای شهرداری زیر ۹ملیون نیست مگه ما زن بچه نداریم
ناشناس۲۱۷۱۷۵۳۲۲:۱۹:۰۷ ۱۴۰۰/۶/۶
قرار بود .. خدا عاقبتمون را ختم به خیر کند آمین یا رب العالمین
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  2. بازی با کلمات

  3. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  4. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  5. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  6. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  7. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  8. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  9. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  10. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  11. اطلاعیه شماره ۳ فراجا درباره اجرای «طرح نور»  

  12. نحوه رفتار متفاوت فروشندگان در برابر پوشش حجاب مشتریان

  13. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  14. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  15. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  16. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  17. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  18. واکنش بلینکن به حادثه اصفهان/ به مجازات ایران پایبند هستیم!  

  19. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  20. برخی مسئولان بدلیل کارهای بی‌قاعده در زمینه حجاب تذکر گرفتند        

  21. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  22. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

  23. موضع رئیس عدلیه در خصوص ورود فراجا به مسئله حجاب/ اژه‌ای: در قضیه حجاب می‌توانیم بگوییم «کی بود کی بود، من نبودم؟»

  24. اشتباه برخی گروه‌ها در مقابله با توئیت فضائلی

  25. مشکل اصلی صهیونیست ها با عملیات "وعده صادق" چه بود؟

آخرین عناوین