سایت های بررسی محصولات و برند ها چرا اهمیت دارند؟

گزارش بازرگانی،   4000421028

بررسی وب سایت ، آنها همچنین به عنوان منبع خدمت می کنند. هزاران نفر روزانه به این سایتها می آیند تا از طریق بررسی مشتری محصولات را تحقیق کنند. بسیاری از فروشگاههای بزرگ مانند اینها بعنوان منبع جستجو استفاده می شوند ، در حالی كه دیگران اطلاعات كافی را برای خریداران برای تصمیم گیری تحصیل كرده در نظر نمی گیرند.

بررسی محصولات بخشی اساسی در مارک تجاری و بازاریابی یک فروشگاه آنلاین است. آنها به ایجاد اعتماد و وفاداری کمک می کنند و معمولاً آنچه محصولات شما را از دیگران متمایز می کند توصیف می کنند.

امروز ما خواهیم آموخت که چگونه بررسی ها به فروشگاه شما در افزایش فروش کمک می کند و چگونه می توانید مشتریان را متقاعد کنید فروشگاه و محصول شما از نظر کارشناسان و مصرف کنندگان رتبه ای خوب دارد. برای شروع چند وب سایت معروف ایرانی و خراجی بررسی وحصولات رو به شما معرفی خواهیم کرد:

بررسی و مقایسه بهترین کالاها برای کمک به مشتریان

بررسی ها از چند طریق بزرگ به فروشگاه شما کمک می کنند

خریداران باهوش تقریباً هرگز محصولی را خریداری نمی کنند بدون اینکه بدانند چگونه برای آنها کار خواهد کرد. آنها خوب ، نه چندان خوب و کاملاً زشت را بخوانند تا تصمیم مهم را بگیرند: آیا باید کیف پولم را بیرون بیاورم و غوطه ور شوم؟

 

سود فوری بررسی ها این است که می توانند مشتریان آینده شما را با اعتماد به نفس بیشتری احساس کنند. هرچه تعداد بازبینی شما بیشتر باشد ، خریدار اطمینان بیشتری خواهد داشت که تصمیم درستی گرفته است.

 

بازبینی ها می توانند به افزایش حضور آنلاین فروشگاه نیز کمک کنند. از آنجا که بازخورد مشتری در صفحه هر محصول نشان داده می شود ، بازبینی ها می توانند از طریق کلمات کلیدی منحصر به فرد ، صفحات را در موتورهای جستجو پیدا کنند.

 

علاوه بر این ، اگر مشتریان محصولی را که در شبکه های اجتماعی خود بررسی کرده اند به اشتراک بگذارند ، بیشتر در معرض این محصولات و نام تجاری شما است.

بررسی ها همچنین می توانند محصولات شما را بهتر درک کنند. شما می توانید ساعت ها با استفاده از یک محصول وقت بگذارید ، اما به احتمال زیاد مشتری ها متوجه مواردی می شوند که شما هرگز متوجه آنها نمی شوید. این بدان معناست که مشتریان شما می توانند بازخورد عالی ، ایده هایی برای پیشرفت یا حتی ایده های بازاریابی باورنکردنی به شما بدهند!

 

با گفتن همه اینها ، مگر اینکه در حال حاضر محصولی را ویروسی کنید یا در Shark Tank دیده شده باشد ، جلب نظر مشتریان آسان نیست. با این وجود ، روش های ساده و مقرون به صرفه بسیاری برای جلب مشتری وجود دارد تا به دنیا بگویند که درباره محصولاتی که خریداری کرده اند چه تصوری دارند.

بیایید غواصی کنیم

با پرسیدن مستقیم مشتریان خود شروع کنید

بهترین راه برای جلب مشتری در بررسی مواردی که خودشان دارند یا خریداری کرده اند ، فقط پرسیدن از آنها است. مستقیم باشید - اینطور نیست که مشتریان شما نمی خواهند نظرات خود را بگذارند ، اما آنها اغلب به خاطر نمی آورند!

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های اخیر

    پربحث‌های هفته

    1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

    2. بازی با کلمات

    3. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

    4. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

    5. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

    6. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

    7. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

    8. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

    9. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

    10. مجلس مقابل این اقدام بایستد

    11. اطلاعیه شماره ۳ فراجا درباره اجرای «طرح نور»  

    12. نحوه رفتار متفاوت فروشندگان در برابر پوشش حجاب مشتریان

    13. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

    14. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

    15. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

    16. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

    17. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

    18. واکنش بلینکن به حادثه اصفهان/ به مجازات ایران پایبند هستیم!  

    19. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

    20. برخی مسئولان بدلیل کارهای بی‌قاعده در زمینه حجاب تذکر گرفتند        

    21. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

    22. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

    23. موضع رئیس عدلیه در خصوص ورود فراجا به مسئله حجاب/ اژه‌ای: در قضیه حجاب می‌توانیم بگوییم «کی بود کی بود، من نبودم؟»

    24. موفقیت ایران در ساخت موتور بنزینی ۶ سیلندر + تصاویر

    25. اشتباه برخی گروه‌ها در مقابله با توئیت فضائلی

    آخرین عناوین