روحانی بازنشسته شد/ پاسخ نمکی به زیبا کلام/ قالیباف: دوران جدیدی از حکمرانی آغاز شده است/ خاموشی‌های گسترده در راه است؟

گروه سیاسی الف،   4000414082 ۱۲۳ نظر، ۰ در صف انتشار و ۳۸ تکراری یا غیرقابل انتشار

هر روز اخبار فراوانی در رسانه ها منتشر می شود که دنبال کردن آنها حتی برای آنان که اهل مطالعه اخبار هستند کار را دشوار می‌کند. بسته خبری- تحلیلی الف با رصد اخبار و رویدادهای مهم، همچنین تحلیل های صورت گرفته در این زمینه مخاطبان خود را از مهمترین وقایع روز آگاه می‌کند.

روحانی بازنشسته شد/ پاسخ نمکی به زیبا کلام/ قالیباف: دوران جدیدی از حکمرانی آغاز شده است/ خاموشی‌های گسترده در راه است؟

حسن روحانی بازنشسته ی نهاد ریاست جمهوری شد؟

برخی رسانه ها از بازنشستگی دکتر حسن روحانی و جمعی از مدیران  او، طی روزهای گذشته از نهاد ریاست جمهوری خبر داده اند .
برخی نیز نامه های مربوط به محاسبات مال و اداری بازنشستگی وی را منتشر کرده اند که به دلیل قطعی نبودن ، از انتشارآن پرهیز کردیم .


آخرین آمار کرونا در ایران

بنابر اعلام مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، تا کنون ۴ میلیون و ۴۷۵ هزار و ۱۵۴ نفر دُز اول واکسن کرونا و یک میلیون و یک هزار و ۱۶۶ نفر نیز دُز دوم را تزریق کرده اند و مجموع واکسن های تزریق شده در کشور به ۶ میلیون و ۴۷۶ هزار و ۳۲۰ دُز رسید.

از دیروز تا امروز ۱۴ تیرماه ۱۴۰۰ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۱۶ هزار و ۲۵ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که هزار و ۷۸۰ نفر از آنها بستری شدند.

مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به سه میلیون و ۲۷۰ هزار و ۸۴۳ نفر رسید.

متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۵۷ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۸۴ هزار و ۹۴۹ نفر رسید.

پاسخ نمکی به زیبا کلام

به گزارش ایسنا، دکتر سعید نمکی گفت: چه غم‌انگیز که فردی که خودش را اهل قلم و پیشوای سیاست می‌داند، می‌نویسد در کشوری که دوچرخه نمی‌سازیم، می‌خواهیم واکسن بسازیم. ایشان نمی‌داند همین الان در بدنش آنتی‌بادی واکسن‌های رازی و پاستور دارد می‌چرخد. فرد ایرانی نداریم که در حیات باشد و دوره‌ای از زندگی کودکی‌اش را در ایران سپری کرده باشد و در خارج از کشور هم اگر زندگی می‌کند، اما آنتی‌بادی واکسن‌های پاستور و رازی در بدنش نچرخد.

وی افزود: آنقدر تاریخ نمی‌خوانند که در سال ۱۲۹۹ ما انستیتو پاستور را داشتیم و در سال ۱۳۰۳ انستیتو رازی را داشتیم و تنها واکسن‌ساز منطقه بودیم. یعنی یک جو غیرت ملی طغیان نمی‌کند که برویم و تاریخ ارجمند علم این مملکت را بخوانیم و وقتی که می‌گوییم ما داریم واکسن کرونا می‌سازیم، بعد از یکسال زحمت و تلاش بی وقفه و به عنوان ششمین و هفتمین واکسن‌ساز بزرگ دنیا در عرصه کرونا مطرح می‌شویم، نمی‌گویند که دانشمندان این حوزه یکسال شبانه روز تلاش کردند و یک عظمت خلق کردند.

وزیر بهداشت گفت: گاهی ما به این اندازه هم غیرت ملی نداریم که وقتی باید جشن ملی بگیریم، زحمت یکساله مدافع سلامت، سازندگان دارو و سازندگان دستگاه‌های کمک تنفسی و... را نفی می‌کنیم. برای اینکه یک آدم و یک جریانی را بزنیم. ننگ بر این سیاست‌زدگی مذموم. آنچه که حقیقت را کتمان می‌کند، از خدا نیست. آنچه که انصاف را از انسان دور می‌کند، از اخلاق نیست. 

وزیر بهداشت ادامه داد: سینه سپر کردم تا ویروس جهش یافته گسترش نیابد، ساعت ۳ بامداد از آزمایشگاه خبر می‌گیرم که نتیجه فلان آزمایش چه شد. قم و بوشهر و لامرد از استان فارس را که بیماری از دو عروسی و دو مهمان از کشورهای همسایه حاشیه خلیج فارس شروع شد را مهار کردیم و نگذاشتیم در انتخابات اثرات سوء این موج سبب بی رونق شدن شرایط انتخاباتی شود. گرچه برخی در انتخابات شورای شهر برای چند رای زمان و زمانه را به ما حرام کردند و سفره انداختند و من همه را نوشتم و از امروز دستور دادم تمام نامه‌های محرمانه‌ام را که در مورد کرونا نوشتم مهر محرمانه‌اش برداشته شود تا بتوانم به مطبوعات بدهم و بتوانم پاسخ دلم را در دفاع از همکارانم در امواجی که باعث تخریب این قشر زحمتکش می‌شود بدهم. نوشتیم این سفره اندازی ها را جمع کنید که ما را گرفتار می‌کند.

نمکی تاکید کرد: مگر وزیر بهداشت چه امکانی دارد برای ایستادگی مقابل هجمه‌ها؟ مگر کادر سلامت چه گناهی کرده است که باید تاوان این مشکلات را بدهد؟ انصاف و مروت و انسانیت و مرام کجاست؟ دین و تقوا و شرف و هرچیزی که ۴۰ سال است از آن حرف می‌زنیم کجاست ایهاالناس؟ چرا این همه خطابه‌ها حاصلش می‌شود این بی‌تقوایی‌ها؟ چرا خون شهید سلامت را پایمال بی توجهی‌ها می‌کنید؟ موج پنجم را نمی‌شود در یک منطقه محدود کرد وقتی خیلی چیزها در اختیار ندارید.

بیشتر بخوانید:

کرونای"دلتا" در سیستان و بلوچستان / استقرار تیم واکنش سریع در استان

واکسن با اتوبوس دربستی! / چرا مسئولان برای واردات واکسن اقدامی نمی کنند؟

***

گمانه‌زنی روزنامه اصلاح‌طلب از کابینه رئیسی

روزنامه اعتماد نوشت: «اگرچه دولت به دنبال تحمیل وزرایش به دولت آتی نیست اما شنیده شده که رایزنی‌هایی از سوی همراهان و نزدیکان رییسی با برخی وزرای دولت صورت گرفته است... امیر حاتمی، وزیر دفاع یکی از این گزینه‌هاست و به واسطه نظامی بودن شاید در سمت کنونی خود یعنی وزارت دفاع باقی بماند. از سوی دیگر محمد اسلامی، وزیر راه و شهرسازی نیز از جمله چهره‌های دولتی است که از همان روزهای اول نامش در میان کابینه احتمالی دیده  می‌شد.

همچنین گفته می‌شود سورنا  ستاری، ‌معاون علمی و فناوری رییس‌جمهوری نیز احتمالا در دولت آینده حضور داشته ‌باشد. سعید نمکی، وزیر بهداشت کنونی هم از جمله گزینه‌های دولتی است که گفته می‌شد به دلیل مواضع سیاسی که اتخاذ کرده شاید در دولت بعدی حضور داشته‌ باشد منتها با توجه به عملکرد او در دوران شیوع کرونا به نظر نمی‌رسد شانس چندانی داشته ‌باشد...

شنیده می‌شود که غلامحسین اسماعیلی احتمالا به عنوان سخنگوی دولت حضور خواهد داشت. کاوه اشتهاردی از نزدیکان سید ابراهیم رییسی نیز یکی از چهره‌هایی است که احتمالا نقش علیرضا معزی در دولت بعدی را ایفا کرده و معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی نهاد ریاست‌جمهوری شود اگرچه برای معاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد نیز نام او مطرح است...

محمد مخبر یکی از گزینه‌های مطرح برای معاون اولی بود تا اینکه دیروز رییس مرکز اطلاع‌رسانی ستاد اجرایی فرمان امام این خبر را تکذیب کرد اما چه کسی است که نداند در مسیر چینش کابینه برای ۴ سال آینده هر اتفاقی محتمل خواهد بود. اما در کنار نام محمد مخبر، ‌نام فرهاد رهبر، رییس پیشین دانشگاه آزاد اسلامی و از نزدیکان رییسی هم برای این سمت و هم برای وزارت اقتصاد و دارایی شنیده می‌شود...

عزت‌الله ضرغامی، رییس پیشین صداوسیما هم به نظر می‌رسد که حضورش در وزارت فرهنگ و ارشاد به عنوان یکی از وزارتخانه‌هایی که قطعا با تحولات گسترده در دولت بعدی مواجه خواهد شد، قطعی باشد... از دیگر چهره‌هایی که رایزنی‌ها با او انجام شده و نتیجه‌بخش بوده، صولت مرتضوی برای حضور در وزارتخانه‌ای سیاسی است. گفته می‌شود که صولت مرتضوی قرار است به عنوان وزیر کشور معرفی شود.

مهدی اخوان بهابادی، مدیرعامل فعلی همراه اول کماکان گزینه جدی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات است اگرچه نام عیسی  زارع‌پور که رییس جدید مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه است نیز مطرح شده است.

 

***

قالیباف: دوران جدیدی از حکمرانی آغاز شده است

محمدباقر قالیباف در مراسم معارفه رییس جدید قوه قضاییه گفت: واقعیت تلخ است که امروز در شرایط سختی به سر می‌بریم و این شرایط به ویژه برای محرومان و مستضعفان سخت‌تر از همیشه است. هم از بعد مسائل اقتصادی و سرمایه‌گذاران و هم محرومان هر دو طرف در آسیب هستند. همچنین سرمایه‌های اجتماعی رو به کاهش است و اعتماد مردم در شرایط خوبی نیست و این واقعیت تلخی است.

قالیباف افزود: خوشبختانه یک دوره جدیدی از حکمرانی و اداری کشور آغاز شده است و در آستانه شروع به کار و مسئولیت پذیری جدیدی هستیم، این دوره را فرصتی بسیار کم نظیر برای حل مشکلات و خدمت به مردم است. این توقع به حق مردم از ما است و مردم دیگر هیچ بهانه‌ای را از ما نخواهند پذیرفت و این وظیفه بر دوش همه ما است و برای موفقیت هیچ بهانه‌ای نیست.

رییس قوه مقننه یادآور شد: مکلفیم با کارآمدی و پاسخگویی بتوانیم ثبات اقتصادی و امید و نشاط را در جامعه افزایش دهیم و روشن است که این کار بر عهده دولت بعدی است چون اساس ظرفیت‌های کشور در اختیار قوه مجریه قرار دارد و البته مشخص است دو قوه دیگر باید فعالیت‌ها را تکمیل کنند و در همکاری،  همدلی و هم افزایی برای این کارآمدی و پاسخگویی نقش کلیدی دارند.

وی ادامه داد: البته معنای این حرف این نیست که به استقلال قوا توجه نکنیم یا در جلسات کارشناسی بررسی‌های تخصصی،  اختلاف سلیقه وجود نداشته باشد. نه چنین نیست استقلال قوا بر اساس قانون اساسی یک قانون است و همه مکلف به رعایت آن هستیم.

بیشتر بخوانید:

قالیباف: امروز حاشیه‌روی و فاصله گرفتن از دغدغه‌های مردم گناه نابخشودنی است

آئین تکریم و معارفه روسای قوه قضائیه

***

خاموشی‌های گسترده در راه است؟ 

مصطفی رجبی مشهدی سخنگوی صنعت برق با با بیان این که سه روز بسیار گرم را پیش رو داریم به صداوسیما گفت: روز گذشته نیاز مصرف به ۶۵ هزار و ۹۰۰ مگاوات رسید که تاکنون در صنعت برق سابقه نداشته است، اما با توجه به گرمای پیش رو، احتمال این که این میزان حتی از ۶۶ هزار مگاوات نیز فراتر رود، وجود دارد.

وی با اشاره به این که نیروگاه‌های کشور توان تولید بیش از ۵۵ هزار مگاوات را ندارند، گفت: هم اکنون شاهد فاصله ۱۱ هزار مگاواتی تولید و مصرف برق هستیم که این میزان فاصله تولید و مصرف را باید با فعالیت‌ها و برنامه‌های جابجایی بار صنایع و مشترکان عمده پر کنیم و یا اگر امکان پذیرنباشد، ناچار از اعمال خاموشی خواهیم شد.

رجبی مشهدی درخصوص دلایل خاموشی‌های خارج از برنامه شب گذشته نیز افزود: به منظور حفظ پایداری شبکه، رله‌های فرکانسی بکار گرفته شده است و هنگامی که تراز تولید و مصرف از حد استاندارد فراتر رود و امکان کنترل مصرف وجود نداشته باشد، این رله‌ها به صورت خودکار بکار افتاده و برق تعدادی از مشترکان را قطع می‌کنند.

سخنگوی صنعت برق با عذرخواهی از مشترکان به دلیل بروز این گونه خاموشی‌های خارج از برنامه، تصریح کرد: در صورتی که رله‌های فرکانسی به درستی عمل نکنند، شاهد خاموشی گسترده‌ای در کشور خواهیم بود و به همین دلیل به این رله‌ها جهت حفظ پایداری شبکه برق کل کشور نیازمندیم.

وی با اشاره به این که در روز‌های گذشته نیز تعدادی از واحد‌های نیروگاهی در مجموع به ظرفیت ۲ هزار مگاوات از مدار تولید خارج شد، گفت: هم اکنون همه تاسیسات ما تحت فشار شدیدی قرار دارند بنابراین در این شرایط حفظ پایداری شبکه سراسری نیازمند همکاری و کاهش مصرف همه مشترکان است.

رجبی مشهدی از مهمترین دلایل این میزان افزایش مصرف را ناهنجاری دمایی توصیف کرد و افزود: در این شرایط شاهد افزایش یکباره و شدید دما در همه نقاط کشور هستیم که باعث افزایش استفاده از وسایل سرمایشی در کنار استفاده از سایر وسایل برقی می‌شود.

بیشتر بخوانید:

وزیر کشور: خاموشی‌ها با برنامه و اطلاع قبلی باشد

***

نگاهی متفاوت به ماجرای تماس با فعالان سیاسی

در هفته اخیر تعداد زیادی از فعالان سیاسی و رسانه ای از جریانهای مختلف سیاسی اعلام کردند از دفتر سیدابراهیم رئیسی و محسنی اژه‌ای با ایشان تماش گرفته شده و تقاضا کردند اگر نقد و نظری دارند با روسای جدید دو قوه در میان بگذارند. عموم افراد از این اتفاق استقبال کرده‌اند.

اما سیدعلی میرفتاح، روزنامه نگار باسابقه نگاه متفاوتی به این موضوع دارد. او در اعتماد نوشت: «مسوولان براي شنيدن صداي منتقدان نياز به واسطه و زنگ و خواهش ندارند، نيازي هم نيست كه چرخ را از نو اختراع كنند.....راه درست و مجربش اين است كه آزادي بيان را، لااقل همان آزادي مصرح در قانون اساسي را محترم بشمرند و روزنامه‌ها را حتي‌المقدور به مناسبات سياسي برگردانند و قواعد بازي را، ولو براي حفظ ظاهر، محترم بشمرند.»

دیدگاه کاربران

ناشناس۲۰۷۸۸۵۸۲۰:۳۸:۲۹ ۱۴۰۰/۴/۱۴
روحانی باید پاسخگو باشد چرا در 8 سال گذشته ظرفیت نیروگاهی کشور را توسعه نداد که امروز دچار قطعی برق شده ایم ؟!
ناشناس۲۰۷۹۰۱۸۲۲:۲۳:۳۵ ۱۴۰۰/۴/۱۴
یعنی اگه روحانی مجددا به مجمع تشخیص بره این یعنی اوج توهین به یک ملت
ناشناس۲۰۸۰۰۲۰۱۳:۲۶:۵۱ ۱۴۰۰/۴/۱۵
اقا مگر این د ولت تنها بوده دولت های قبلی کجا رفتند کمی انصاف ما تو چه کشوری زندگی و چه حرفی برای دنیا داریم
ناشناس۲۰۷۹۰۲۹۲۲:۳۱:۴۲ ۱۴۰۰/۴/۱۴
سخنگوی محترم دولت در مورد واردات فاضلاب انسانی از کشور ترکیه انهم با تخصیص ارز توضیح دهند خوشبختانه یا بدبختانه دولت خودش آنقدر خرابکاری کرده کع نباید نیازی به واردات فاضلاب انسانی باشیم
ناشناس۲۰۷۹۰۵۲۲۲:۴۹:۳۲ ۱۴۰۰/۴/۱۴
جوک سال: ایران با این بی برقی، رتبه هفتم تولید بیت کوین را در جهان دارد!!!
ناشناس۲۰۷۹۰۵۳۲۲:۵۰:۴۵ ۱۴۰۰/۴/۱۴
دوستانی که دستگاه ماینینگ وارد کشور می کنند، باید پاسخگو باشند!
ناشناس۲۰۷۹۶۴۵۱۰:۲۱:۰۶ ۱۴۰۰/۴/۱۵
بازهم که گول خوردین دستگاه ماینر و صادرات مشکل قطعی برق نیست
ناشناس۲۰۸۰۶۵۴۲۰:۵۱:۴۱ ۱۴۰۰/۴/۱۵
احسنت. دارن نشانی غلط می دن تا مردم متوجه نفوذ موساد در سیستم برق سراسری نشوند
ناشناس۲۰۷۹۰۵۸۲۲:۵۴:۰۶ ۱۴۰۰/۴/۱۴
روحانی باید آخرین کسی باشد که برای مشکلات موجود کشور پاسخگویی نماید.
ناشناس۲۰۷۹۷۰۳۱۰:۴۳:۲۷ ۱۴۰۰/۴/۱۵
روحانی و مدیران دولت باید محاکمه و مجازات بشوند.
ناشناس۲۰۷۹۱۰۲۲۳:۲۱:۴۲ ۱۴۰۰/۴/۱۴
کدخدا گفته بود
ناشناس۲۰۷۹۱۸۰۰۰:۱۱:۴۹ ۱۴۰۰/۴/۱۵
ببخشید،با کدام متریال؟؟؟چرخه تولید برق در کشور ما ماحصل چه ابزاری است؟ در نالایق بودن مسئولان شکی نیست اما انصاف هم چیز خوبی است.چند وقت قبل از یک نفر که در حوضه اب و فاضلاب اصفهان،فعالیت میدانی دارد سوال کردم چرا آب به باتلاق گاو‌خونی رها نمیکنید؟جواب داد دعا کن آب برای خوردن مردم و مصرف‌خانگی باشد،باتلاق و رودخونه پیشکش!!!!! حالا مردحسابی،سد آب نداره،از کجا و چی برق تولید کند؟
امیر حسین۲۰۷۹۱۸۲۰۰:۱۴:۳۶ ۱۴۰۰/۴/۱۵
آقا منطقی باشید باعث همه مصیبتها تحریم تحریم است روحانی چه کار میتوانست بکنه
ناشناس۲۰۷۹۵۵۳۰۹:۴۵:۳۰ ۱۴۰۰/۴/۱۵
این حرف از آدمی که نه از سیاست و نه از اقتصاد و ... اطلاعی دارد جای تعجبی ندارد
ناشناس۲۰۷۹۵۷۱۰۹:۵۱:۵۸ ۱۴۰۰/۴/۱۵
حتی در اوج تحریم ها در سالهای 90 و 91 قطعی برق نداشتیم چطور حالا با برجام قطعی برق داریم ؟!
امیر حسین سلطان/تهران۲۰۷۹۷۳۴۱۰:۵۸:۰۴ ۱۴۰۰/۴/۱۵
کدام برجام؟! برجامی که ترامپ 3 سال است آن را از حیز انتفاع انداخته است؟! حافظه ها را اینقدر دستکم نگیرید لطفا! با سپاس
ناشناس۲۰۷۹۷۶۵۱۱:۱۹:۲۵ ۱۴۰۰/۴/۱۵
مدعی بودین که با اروپا ادامه می‌دهید بتن ریزی دانش و صنعت کشور را!!!
ناشناس۲۰۸۰۱۰۸۱۴:۲۲:۴۴ ۱۴۰۰/۴/۱۵
روحانی باید پاسخگو باشد چطور ترامپ بی هیچ هزینه ای از برجام خارج شد و تحریم ها را تشدید کرد ؟!
ناشناس۲۰۷۹۲۸۲۰۱:۵۹:۰۵ ۱۴۰۰/۴/۱۵
هر چه داشتیم و نداشتیم رو در چاه ویل هسته‌ای ریختیم و بر باد دادیم و امروز برای چند ساعت برق داشتن داریم التماس می‌کنیم.
ناشناس۲۰۷۹۵۷۳۰۹:۵۳:۱۸ ۱۴۰۰/۴/۱۵
بیش از 50 میلیارد دلار 4200 تومانی را برباد دادند حالا میگن پول نداریم !!!
ناشناس۲۰۷۹۶۴۹۱۰:۲۲:۴۴ ۱۴۰۰/۴/۱۵
چاهی که شماهاا در این 8 سال ایجاد کردین به خاطر کد خدا در دولت قبل حل شده بود و قطعی برق نداشتیم
سید۲۰۷۹۶۸۷۱۰:۳۶:۱۴ ۱۴۰۰/۴/۱۵
اگه عین آدم هسته ای رو ادامه میدادیم،الان برق صادر می کردیم،فرانسه ۸۵ درصد برقش از انرژی هسته ای است و برای ما خط و نشان میکشد
ناشناس۲۰۷۹۸۶۷۱۲:۱۹:۱۰ ۱۴۰۰/۴/۱۵
آدم دانا، فرانسه نه نفت و گاز دارد، نه آفتاب پیوسته مارا. چه کار باید میکرد؟
ناشناس۲۰۷۹۳۳۱۰۴:۰۷:۵۴ ۱۴۰۰/۴/۱۵
پول نیست به همین راحتی… کشور نیاز به ترمیم زیر ساخت‌ها داره، یه طرف از گرانی و … داد همه میره بالا از به طرف می‌گن چرا برق نیست، کشور تحریم. دور زدن تحریم‌ها هم تا حدودی جوابگو به همین راحتی
ناشناس۲۰۷۹۶۳۹۱۰:۱۹:۰۱ ۱۴۰۰/۴/۱۵
از پول های رانتی که تورم ایجاد می کند می رفتید نیروگاه می ساختید ولی به خاطر آب و هوایی پاریس نکردین غرب گراهای ضد.... !
ناشناس۲۰۷۹۶۵۹۱۰:۲۷:۰۵ ۱۴۰۰/۴/۱۵
وقتی دولتی سرکار می آورید که از عمد سرمایه گذاری در بخش برق انجام نمی دهد و در روز آخر دولتش هم برای عصبانی کردن مردم هر کاری می کند معلوم است چه خبر است
مصطفی۲۰۷۹۳۶۳۰۶:۱۴:۱۹ ۱۴۰۰/۴/۱۵
فقط اونایی که منفی دادن. یعنی الان شما راضی هستید که دولت بعد از ۸ سال نتونسته برق تولید کنه؟ روحانی مچکریم . قطعی برق کار دولت رییسی هست الان ؟ وات ایز یور فاز ؟
مانی۲۰۷۹۶۶۰۱۰:۲۷:۱۶ ۱۴۰۰/۴/۱۵
مشکلاتی از قبیل برق،هنر آن مجلس اصولگرای هشتم بی کفایتی است که جلوی منطقی و اقتصادی کردن قیمت حامل های انرژی را گرفت و دهها مشکل برای کشور درست کرد.
بهروز۲۰۷۹۳۸۶۰۷:۰۸:۳۶ ۱۴۰۰/۴/۱۵
هرچي ميكشيم ازدست اينهايه كه الان هم منفي دادن اينا مزدور هستند
ناشناس۲۰۷۹۵۴۲۰۹:۴۲:۱۰ ۱۴۰۰/۴/۱۵
حرف‌درستی‌فرمودید‌پس//پیداکنید‌باعث‌تحریم‌را//
ناشناس۲۰۷۹۵۵۰۰۹:۴۴:۳۸ ۱۴۰۰/۴/۱۵
عزیزم‌انهاییکه‌منفی‌دادندمزدور‌نیستند‌
ناشناس۲۰۷۹۷۵۳۱۱:۱۰:۴۴ ۱۴۰۰/۴/۱۵
تفکراتشون دست رسانه ها و افراد مزدور است
ناشناس۲۰۷۹۴۲۲۰۷:۵۰:۴۱ ۱۴۰۰/۴/۱۵
روحانی باید نمکی را برکنار کند . نمکی فقط دنبال بحث های سیاسی است
خ۲۰۷۹۴۳۳۰۸:۰۲:۴۴ ۱۴۰۰/۴/۱۵
چون تحریم بودیم و بهمون قطعه نمیدادن. قابل توجه اونهایی که میگن تحریم هیچ کاری نمیکنه
ناشناس۲۰۷۹۵۶۴۰۹:۴۹:۴۷ ۱۴۰۰/۴/۱۵
چطور در شرایط تحریم پالایشگاه ستاره خلیج فارس ساخته شد؟ کم کاری دولت را با تحریم ماله کشی نکنید.
ناشناس۲۰۷۹۵۹۴۱۰:۰۳:۳۵ ۱۴۰۰/۴/۱۵
به قول خود روحانی فقط 20 درصد مشکلات کشور بدلیل تحریم است و 80 درصد مشکلات ناشی از سوء مدیریت دولت است.
ناشناس۲۰۷۹۷۸۰۱۱:۲۵:۰۸ ۱۴۰۰/۴/۱۵
هنوز اطلاعاتت به آن حد نرسیده که بدانی ایران در نیروگاه سازی در جهان رتبه دوم و چهارم دارد و در کشورهای دیگر هم نیروگاه دارد می سازد
امید۲۰۸۰۰۸۴۱۴:۰۸:۳۸ ۱۴۰۰/۴/۱۵
اون کشورهای دیگر تحریم نیستند و به راحتی به تجهیزات مورد نیاز دسترسی دارن.
ناشناس۲۰۷۹۵۱۳۰۹:۲۱:۵۱ ۱۴۰۰/۴/۱۵
جواب مانند ۲*۲است.چون تحریم هرسال 200 میلیارد دلار به کشور آسیب زده است.
ناشناس۲۰۷۹۶۹۱۱۰:۳۷:۳۷ ۱۴۰۰/۴/۱۵
قطعنامه 1929 که بسترساز تحریمهای بانکی و نفتی و مشکلات اقتصادی برای کشور شد نتیجه فتنه و آشوب سال 88 بود.
ناشناس۲۰۷۹۷۰۵۱۰:۴۷:۲۴ ۱۴۰۰/۴/۱۵
با کدام پول باید توسعه میداد اگر برجام درست نشد و توسعه‌ای در کار بود باید محاکمه شود تولید رمز ارز هم اگر نباشد برق قطع نمیشود تولیدش دست می هست؟؟
ناشناس۲۰۸۰۹۳۷۰۴:۳۲:۱۰ ۱۴۰۰/۴/۱۶
نه تنها گسترش نداده بلکه چندین نیروگاه را هم تعطیل کرده
ناشناس۲۰۷۸۸۵۹۲۰:۳۸:۳۲ ۱۴۰۰/۴/۱۴
روز چهاردهم مرداد که روز برگزاری مراسم تحلیف رئیس‌جمهور دوره سیزدهم جناب آقای رئیسی است، روز به یاد ماندنی خواهد شد..
ناشناس۲۰۷۹۰۲۴۲۲:۲۶:۳۷ ۱۴۰۰/۴/۱۴
طرح ممنوع الخروجی دولت و مدیران را هر چه سریعتر اجرایی کنید مرغان از قفس می پرند و دست همه در پوست گردو می گذارند
ناشناس۲۰۷۹۵۳۳۰۹:۳۴:۵۱ ۱۴۰۰/۴/۱۵
شما خیلی موضوع رو جدی گرفتی داداش .اینا الان همشون شغل بعد از دورشون مشخص شده
ناشناس۲۰۷۹۶۰۰۱۰:۰۶:۴۰ ۱۴۰۰/۴/۱۵
سلام گل گفتی من هم همین نظر را دارم تا بحال هم بعضی هاشان در رفته اند
ناشناس۲۰۷۸۸۶۱۲۰:۳۹:۳۱ ۱۴۰۰/۴/۱۴
بی‌اثر کردن تحریم‌ها یعنی مثل رهبر حکیم خود از تولید داخلی مثل واکسن ساخت داخل بهره ببری که دشمن مجبور شود تحریم را در این حوزه لغو کند نه اینکه دایم به او باج بدهی و او پیشروی کند و تو عقب بروی.
علی اکبری۲۰۷۹۳۳۹۰۴:۲۸:۴۴ ۱۴۰۰/۴/۱۵
واردات دارو و واکسن تحریم نبودند این مدیریت ضعیف دولت ماست که برای انجام کار خیر هم استخاره می کرد
ناشناس۲۰۷۹۵۷۴۰۹:۵۴:۵۴ ۱۴۰۰/۴/۱۵
واردات دارو و واکسن تحریم است حتی داروی بیماران کودکان پروانه ای را به ایران نمی دهند.
ناشناس۲۰۷۹۷۵۲۱۱:۰۹:۴۶ ۱۴۰۰/۴/۱۵
پانسمان مخصوص کودکان پروانه ای رادر ناصر خسرو فروختندبیخود گردن تحریم ها نیندازید
ناشناس۲۰۷۸۸۶۳۲۰:۴۰:۰۱ ۱۴۰۰/۴/۱۴
ان‌شاءالله آقای رئیسی با دولت انقلابی به معنای واقعی خود اقتصاد مقاومتی مورد نظر رهبر معظم انقلاب را در کشور پیاده و عملیاتی خواهد کرد و آن روز همگان خواهند دید که تحریم‌های آمریکا علیه ایران جوکی بیش نیست.
ناشناس۲۰۷۹۳۳۲۰۴:۱۳:۰۰ ۱۴۰۰/۴/۱۵
اقتصاد مقاومتی همین اقتصادی که داریم، یک نفرتون هم نرفته بخونه اقتصاد مقاومتی دقیقا یعنی چی.
ناشناس۲۰۷۹۶۵۷۱۰:۲۵:۳۷ ۱۴۰۰/۴/۱۵
اقتصاد مقاومتی یعنی علمی اداره کردن کشور یعنی رانت ندادن یعنی نفت در بودجه نیاوردن یعنی خام فروشی نکردن و... کاری که در مدینه فاضله تو کردن ولی شما غرب زده ها نخواستید انجامش بدهید ولی این دور انقلابی های اصیل انجامش می دهند
ناشناس۲۰۷۸۸۶۵۲۰:۴۱:۰۲ ۱۴۰۰/۴/۱۴
پیشنهاد می‌شود یکی از واکسن‌های تولید داخلی به عنوان واکسن «خلیج‌فارس» نامگذاری شود.
ناشناس۲۰۷۸۸۶۶۲۰:۴۱:۳۱ ۱۴۰۰/۴/۱۴
روحانی باید در مورد عملکرد فاجعه بار دولتش و قطعی برق در ماه های اخیر پاسخگو باشد.
ناشناس۲۰۷۸۸۶۷۲۰:۴۱:۴۰ ۱۴۰۰/۴/۱۴
چه تدابیری اندیشیده شده که نفوذی‌هایی که عمر خود را با پایان یافتن دولت، خاتمه یافته می‌دانند بدون محاکمه فرار نکنند؟
ناشناس۲۰۷۹۳۷۰۰۶:۳۱:۲۸ ۱۴۰۰/۴/۱۵
طرح ممنوع الخروجی دولت و مدیرانش در حال رفتن به صحن مجلس است
ناشناس۲۰۷۸۸۶۸۲۰:۴۳:۵۲ ۱۴۰۰/۴/۱۴
آقای محسنی اژه‌ای در سمت بسیار خطیر ریاست قوه قضائیه ، راه ناتمام آقای رئیسی را ادامه دهند.
ایرانی۲۰۷۹۰۵۵۲۲:۵۱:۲۴ ۱۴۰۰/۴/۱۴
نظرات را که میخونم تو تمام سایتها منفی دادن یه عده که کم هم نیستن منو متعجب کرده اما حالا به این ایمان اوردم که یه عده حتی به نظر در مورد ازران هم منفی میدن از جای دیگه اب میخوره از البانی و عربستان و... ولی کور خوندید
ناشناس۲۰۷۸۸۷۰۲۰:۴۴:۱۸ ۱۴۰۰/۴/۱۴
پیوستن به معاهده آب و هوایی پاریس علت خاموشی های گسترده است.
ناشناس۲۰۷۹۳۳۸۰۴:۲۳:۴۱ ۱۴۰۰/۴/۱۵
معاهده‌ی پاریس موافق مصرف برق به جای سوخت فسیلی. یه مطالعه کنید بد نیست‌ها
ناشناس۲۰۷۹۵۸۱۰۹:۵۷:۴۵ ۱۴۰۰/۴/۱۵
معاهده آب و هوایی پاریس مخالف تولید برق با سوخت های فسیلی است و همین تعهد سبب کاهش تولید برق کشور شده است.
ناشناس۲۰۷۹۶۶۶۱۰:۲۹:۳۸ ۱۴۰۰/۴/۱۵
طبق آب و هوایی پاریس سوخت فسیلی باید کم شود و دولت های غرب جانتان سرمایه گذاری 30 میلیارد دلاری در بخش انرژی پاک ایران بکنند ولی آقایان یک طرفه سوخت فسیلی را در منگنه قرار دادن و سرمایه گذاری انرژی پاک هم رو هوا آره داداش
ناشناس۲۰۷۸۸۷۸۲۰:۴۷:۳۴ ۱۴۰۰/۴/۱۴
اصلاح طلبان در 8 سال گذشته مملکت را شخم زدند و زمین سوخته تحویل دولت بعدی خواهند داد و حداقل 4 سال زمان برای آواربرداری و بازسازی خرابی ها لازم است.
ناشناس۲۰۷۹۲۳۳۰۱:۰۸:۱۷ ۱۴۰۰/۴/۱۵
بهانه دست مسئولان ندهید باید مشکلات سریع حل بشه
ناشناس۲۰۷۹۶۱۷۱۰:۱۲:۰۳ ۱۴۰۰/۴/۱۵
وقتی روحانی این حرف را در مورد دولت قبلی می زد که قبول نداشتین در صورتی که همه این مشکلات از دولت مورد حمایت شما و معجزه هزاره سوم شروع شده.
ناشناس۲۰۷۹۶۹۵۱۰:۴۰:۳۶ ۱۴۰۰/۴/۱۵
روحانی وعده 100 روزه حل مشکلات را داد حالا بعد از گذشت 8 سال شما میگوئید مشکلات تقصیر دولت قبل است !!!!
ناشناس۲۰۷۸۹۰۶۲۰:۵۹:۳۳ ۱۴۰۰/۴/۱۴
جناب آقای دکتر نمکی ساخت واکسن خیلی خوب و شایسته است ولی تولید ۷ واکسن یکم جای سوال ایجاد میکند اگر سرمایه و انرژی رو حداکثر دو واکسن و یا حتی وقتی دو واکسن نتیجه گرفته فعلا بقیه را مسکوت کرده و توان تولید همه روی این بخش متمرکز شود مناسب تر نیست؟خواهشمندیم در خصوص واکسن تجاری فکر نشود چون اینجا دیگر محل ریسک است هر روز تعدادی درحال ازدست دادن عزیزان و رنج بیماران خود هستند به بهانه تولید داخل روی جان مردم ریسک نکنیم من خودم به اتفاق خانواده درگیر این بیماری بیرحمیم این دیگه سایپا و ایرانخودرو نیست به آخرت و روز جواب هم فکر کنید.
ناشناس۲۰۷۸۹۱۳۲۱:۰۵:۰۲ ۱۴۰۰/۴/۱۴
از نمایندگان مجلس درخواست داریم طرح ممنوع الخروجی دولت و مدیرانش را هر چه زودتر در صحن به تصویب برسانید
ناشناس۲۰۷۹۳۴۰۰۴:۳۳:۴۲ ۱۴۰۰/۴/۱۵
خب مثلا ممنوع الخروج کنن چیزی میشه؟اینا همه با همن بابا
ناشناس۲۰۷۸۹۲۱۲۱:۱۱:۴۸ ۱۴۰۰/۴/۱۴
اقای نمکی واکسن فلج پاستور در نبود شما انجام گرفته حتم بدانید با قسم و .. هیچکدام آنها ساخته نشده واکسن کوبایی هم ایرانی نیست روسی و چینی البته افتخار چاپ برچسب مال خودمان است
ناشناس۲۰۷۹۴۵۷۰۸:۲۱:۰۹ ۱۴۰۰/۴/۱۵
اگر نمکی زمان شیوع فلج اطفال وزیر بود ، الان نصف جمعیت ایران فلج بود
علیرضا۲۰۷۸۹۳۹۲۱:۳۰:۴۲ ۱۴۰۰/۴/۱۴
آقای نمکی من عمرم تو سیستم بهداشت گذروندوم کدام واکسن همه واکسنها هندی هستن غیر از یه دیفتری کزاز وب ث ژ لطفا اطلاعات را درست کن
بلوچستانی۲۰۷۹۵۹۱۱۰:۰۲:۰۰ ۱۴۰۰/۴/۱۵
آقای نمکی چون کشور هند از تجربیاتش بهره مند ساخته و این روزها حالش خوب نیست حالا یک حرفی در جواب استاد بزرگوار زیبا کلام گفته آخه نیست کسی ازش بپرسه کدوم واکسن
منصور۲۰۷۸۹۴۸۲۱:۳۶:۰۰ ۱۴۰۰/۴/۱۴
چقدر جالب اقای قالیباف میگن دوره جدید حکمرانی..
ناشناس۲۰۷۸۹۵۱۲۱:۳۷:۰۳ ۱۴۰۰/۴/۱۴
درود بر آقای دکتر نمکی زیبا کلام پرگو است نگران نباشید مردم قضاوت می کنند
ناشناس۲۰۷۸۹۵۹۲۱:۳۹:۲۱ ۱۴۰۰/۴/۱۴
از ریاست جمهور جدید خواهش میکنم وزیر آموزش و پرورش عوض کنید، به معلمان ارزش قائل نیستند،بعنوان مثال معلم با 9سال سابقه کار و بیمه در مدارس غیر انتفاعی با حقوق 400تومنی در روستاهای شهرستان ملکان استان آذربایجان شرقی با دانشجویان دانشگاه فرهنگیان یکی میدانند و برای جذب آزمون استخدامی باید صورت گیرد. این چه عدالتی هست،
محمد۲۰۷۸۹۶۸۲۱:۴۶:۲۱ ۱۴۰۰/۴/۱۴
زحمات و تلاش کادر درمان وپزشکی کشوردرتمام سطوح قابل تقدیر است وازخداوندبرای آنهاسلامتی وتوفیق وبرای شهدای مدافع سلامتی آرزوی غفران دارم
ناشناس۲۰۷۸۹۸۷۲۲:۰۱:۲۶ ۱۴۰۰/۴/۱۴
خاموشي هاي گسترده در راه است ؟ ------------- خدا نكنه برادر ! ... بله زماني بود كه يك جناب « خاموشي » بود كه از قضاي روزگار وزير نيرو هم بود ، و در آن زمان آقاي خاموشي به نظرم خاموشي نداشتيم و اگر هم داشتيم خيلي خيلي كم بود !! ... در منطقه ما اين قدر خاموشي زياد است كه همين امروز آقاي جعفري ،همسايه روبرو مي گفت كه مي خوام به اداره برق زنگ بزنم و بگويم كه بابا جان ! اين قدر خاموشي تان زياد شده كه شما به جاي اعلام ساعات خاموشي ، ساعات روشنا يي اعلام بفرماييد !... انگار آقاي جعفري فكر بكري كرده ، ...بله ؟!!
ناشناس۲۰۷۹۱۴۹۲۳:۵۰:۵۱ ۱۴۰۰/۴/۱۴
دمت گرم اینم از برکات دولت منحوس روحانیه....
ناشناس۲۰۷۹۲۳۵۰۱:۰۹:۰۴ ۱۴۰۰/۴/۱۵
-- حالا چرا اين چند كلمه عرايض كه احتمالاً دو كلمه حرف حساب هم هست ، اين قدر لايك منفي ؟ .. عجيب نيست ؟! -- چه عرض كنم اخوي ! ... الله اعلم بالصواب !!
ناشناس۲۰۷۹۰۲۰۲۲:۲۴:۴۷ ۱۴۰۰/۴/۱۴
هيچ واقعيتي تلختر از اين نيست كه به هيچ كدام از برنامه هاي 25 سال پيش درباره توسعه ايران در سال 1400 نرسيده ايم.
ناشناس۲۰۷۹۰۲۵۲۲:۲۹:۳۱ ۱۴۰۰/۴/۱۴
آقای نمکی توخوبی،!! لطفا خودت را باکادر درمان وتلاش گران سلامت قاطی نکن.
علیرضا نیکرو۲۰۷۹۰۵۷۲۲:۵۳:۰۴ ۱۴۰۰/۴/۱۴
مردم ایران خودشون مشکل برق دارند ایران برق صادر می‌کنه یعنی خود مردم ایران مهم نیستند
ناشناس۲۰۷۹۷۷۶۱۱:۲۳:۱۵ ۱۴۰۰/۴/۱۵
ساعت خواب برق هم وارد می کنید دست بردارید از نظرات بی خاصیت
ناشناس۲۰۷۹۰۹۷۲۳:۱۸:۰۴ ۱۴۰۰/۴/۱۴
پراید چند شده الان.؟
ناشناس۲۰۷۹۱۰۶۲۳:۲۳:۴۴ ۱۴۰۰/۴/۱۴
من از شما میپرسم هدف این دولت روحانی از قطعی های برق بی منطق چیه ؟ غیر اینه که میخواد جو کشور رو متشنج کنه و اجازه نده دولت آقای رئيسی کارشون شروع کنه
ناشناس۲۰۷۹۱۲۴۲۳:۳۴:۲۵ ۱۴۰۰/۴/۱۴
آقای قالیباف یکسال از عمر مجلس گذشت چیزی که باعث التیام زخم مردم باشه ندیدیم هیچ خاموشی و گرانی بیشتر هم تجربه کردیم ولی صدایی از مجلس نشنیدیم
دیده بان۲۰۷۹۶۵۸۱۰:۲۶:۰۱ ۱۴۰۰/۴/۱۵
یا خودت را به آن راه زدی یا نمی دانی وظیفه مجلس چیست. (یا نمی خواهی بدانی) به نظر شاگرد زیبا کلام هستی
ناشناس۲۰۷۹۱۴۵۲۳:۴۸:۱۹ ۱۴۰۰/۴/۱۴
اقای دکتر نمکی شما که تاریخ خوندید احتمالا نفهمیدید که فرمول واکسنهایی که صد سال داره تو کشور تولید میشه رو چه اشخاصی بدست اوردن.اونهایی که بی ادعا فقط برای بشریت تلاش کردن.
ناشناس۲۰۷۹۱۵۳۲۳:۵۳:۳۵ ۱۴۰۰/۴/۱۴
خداقوت‌به‌همه‌کسانی‌که برای سربلندی این مرزوبوم زحمت‌می‌کشندازجمله حوزه سلامت.
محمد۲۰۷۹۱۷۳۰۰:۰۸:۱۰ ۱۴۰۰/۴/۱۵
به مسعولین ادم هر چی میگه بازم دلش خنک نمیشه اخه اینقدر بی لیاقت نوبر والا......
ناشناس۲۰۷۹۱۷۴۰۰:۰۹:۳۶ ۱۴۰۰/۴/۱۵
قراربود پول برق ندیم. حالاهم پولشو میدیم هم نداریم
صفا۲۰۷۹۱۷۵۰۰:۰۹:۳۹ ۱۴۰۰/۴/۱۵
ضعیف ترین وزیر جناب نمکی هست ببینید خیال بافی نمکی چه بر سر ملت اورده
ناشناس۲۰۷۹۲۲۲۰۰:۵۷:۴۱ ۱۴۰۰/۴/۱۵
آقای روحانی و مدیرانش باید خیلی سال قبل بازنشسته می شدند تا بار گناهانشان تا این اندازه سنگین نمی شد
ناشناس۲۰۷۹۲۳۲۰۱:۰۸:۰۰ ۱۴۰۰/۴/۱۵
آقای روحانی خسته نباشید خیلی خرابکاری کردی باید جوابگو باشی مگر کار مثبتی هم انجام دادی که حالا میخوای بری استراحت وبازنشست بشی
ناشناس۲۰۷۹۲۳۶۰۱:۱۰:۲۰ ۱۴۰۰/۴/۱۵
این روحانی میخواد انتقام همه چی رو این روزای اخر بگیره .با با استیضاح اش کنید.تنها راه استیضاحه .وگرنه هی ویروس تکثیرمیکنه ملت رو میکشه.بابا میکشه.
مانی۲۰۷۹۲۵۵۰۱:۲۵:۰۲ ۱۴۰۰/۴/۱۵
تقاضای محاکمه روحانی را دارم ترا به خدا نگذارید اشتباهات او به راحتی پوشانده شود
علی۲۰۷۹۲۵۶۰۱:۲۷:۰۲ ۱۴۰۰/۴/۱۵
روحانی باید محاکمه و ممنوع الخروج شود اگر این اتفاق نیفتد من و خانواده ام دیگر رای نخواهیم داد
محمد۲۰۷۹۳۱۱۰۲:۵۷:۲۲ ۱۴۰۰/۴/۱۵
خواهشن همشونو ممنوع خروج کنید مجازات کنید اینا بلا سر مردم آوردن از کوچیک تا بزرگشون لطفا اقدام کنید تا فرار نکردن.پدرمون در اومده از گرونی بی برقی و آبی از بیکاری و ورشکستگی
ناشناس۲۰۷۹۳۲۲۰۳:۳۹:۴۹ ۱۴۰۰/۴/۱۵
ملت از مسئولان تکراری خسته شده اند. رئیسی باید تمام کابینه را از چهره های جدید بیاورد.
وزارت۲۰۷۹۳۲۸۰۳:۵۲:۴۴ ۱۴۰۰/۴/۱۵
مردم ایرانن... مهم نیست اصلا.. چون به این وضع عادت کردن
صادق۲۰۷۹۳۵۰۰۵:۱۹:۰۸ ۱۴۰۰/۴/۱۵
دکتر نمکی حقیقتا در وزارت بهداشت بویژه در مبارزه با کرونا تلاشهای زیادی کردند که قابل تقدیر است.
ناشناس۲۰۷۹۳۵۱۰۵:۲۸:۵۱ ۱۴۰۰/۴/۱۵
خبر آمد خبری در راه است، روحانی بازنشسته شد،،خبر از این مسرت بخشتر نداریم، بازنشسته خدایی بشوند به حق زهرای مرضیه.
ناشناس۲۰۷۹۳۹۳۰۷:۱۹:۲۵ ۱۴۰۰/۴/۱۵
جوجه رو آخر پاییز می شمارند
ههه۲۰۷۹۴۱۱۰۷:۳۸:۲۶ ۱۴۰۰/۴/۱۵
فقط باید خندید به اینا
ناشناس۲۰۷۹۴۲۷۰۷:۵۵:۵۹ ۱۴۰۰/۴/۱۵
روزی ز سر سنگ عقابی ....
ناشناس۲۰۷۹۴۶۴۰۸:۲۸:۲۹ ۱۴۰۰/۴/۱۵
معاهده پاریس؟// شما بفرمایید نیروگاه بوشهر که به خاطرش کلی پول به روسها دادیم چه شد؟؟؟
ناشناس۲۰۷۹۵۹۲۱۰:۰۲:۱۰ ۱۴۰۰/۴/۱۵
نیروگاه اتمی بوشهر در سال 90 راه اندازی شد و اکنون 1000 مگاوات تولید برق دارد.
ناشناس۲۰۸۰۰۱۹۱۳:۲۶:۵۰ ۱۴۰۰/۴/۱۵
در یک دهه قبل گیر کردی که می گویی نیروگاه کجاست عمو جان؟
محسن نوروزی۲۰۷۹۴۷۲۰۸:۴۶:۱۶ ۱۴۰۰/۴/۱۵
این خاموشی ها مشکوک است.. .برای اذیت مردم ...وفرار پاسخگویی تیم دولتمردان بی کفایت...که باید محاکمه ورسوا شوند...
علی۲۰۷۹۴۸۲۰۸:۵۶:۴۳ ۱۴۰۰/۴/۱۵
خاموشیهای گسترده پدر مردم رو درآوردند.محسنی اژه ایی محاکمه سریع و قاطع با مدیران بی کفایت رو در دستور کار قرار دهید
ناشناس۲۰۷۹۵۴۹۰۹:۴۴:۱۲ ۱۴۰۰/۴/۱۵
روحانی بایدچهارسال پیش بازنشسته میشد مردم را فقیر نمیکرد اگه نمی‌توانست باتحریم کنار بیاید استعفا میداد. چرا استعفا نداد میگفت باتحریم نمیشه نه اینکه ازجیب مردم دولتش رابچرخانه اونوقت نظام یه تصمیمی می‌گرفت همه را فقیر کرد گرانی سرسام اور
ناشناس۲۰۷۹۶۲۰۱۰:۱۴:۱۸ ۱۴۰۰/۴/۱۵
خدا را شکر زمان فلج اطفال اینها سر کار نبودند..... بفرمایید در 16سال گذشته برای توسعه کشور چه اقداماتی صورت گرفته و نتیجه چه بوده است؟ واقعا مدیریت کلان کشور از نتیجه اقداماتش راضی است؟
ناشناس۲۰۷۹۶۳۱۱۰:۱۷:۳۰ ۱۴۰۰/۴/۱۵
چگونه است در زمان انتخابات برق قطع نمی شد بنظر می رسد در آن زمان تولید رمز ارز ها متوقف شده بوده
ناشناس۲۰۷۹۸۰۴۱۱:۳۸:۴۴ ۱۴۰۰/۴/۱۵
دمای هوا از اول تیر خیلی زیاد شد که احتمال پدیده هارپ هست
ناشناس۲۰۸۰۰۲۳۱۳:۲۸:۲۳ ۱۴۰۰/۴/۱۵
خخخه هنوز که دنبال نخود سیاه هستی آن هم در مورد رمز ارزها! دروغ به شما گفتن برای فرار از پاسخگویی درست
طاهره۲۰۷۹۷۸۱۱۱:۲۵:۳۴ ۱۴۰۰/۴/۱۵
با سلام بزرگترين جنايت اين دولت اوردن تعداد وزير نالايق بود انشاالله در دولت بعدي شاهد وزراي جوان و متخصص باشيم. يا علي
ناشناس۲۰۷۹۹۶۳۱۲:۵۸:۱۱ ۱۴۰۰/۴/۱۵
آقایون و خانمایی که ۸ سال پیش به روحانی رای دادن،همچنین کل اصلاحاتیهاباشناسنامه هاشون خودشونو باد بزنن
h.s۲۰۷۹۹۷۴۱۳:۰۳:۳۳ ۱۴۰۰/۴/۱۵
جناب دکتر نمکی عزیز: حرفهای دکتر زشت کلام رو زیاد جدی نگیر ؛
ناشناس۲۰۸۰۰۱۵۱۳:۲۶:۲۶ ۱۴۰۰/۴/۱۵
۱۹ سال سخت در پیش داریم.فقط سعی کنید زنده بمونید .
ناشناس۲۰۸۱۲۶۸۱۰:۳۶:۱۶ ۱۴۰۰/۴/۱۶
اگر پشت بام هرخانه ای یک صفحه خورشیدی نسب میکردن هنوز هم برق صادر میکردیم
ناشناس۲۰۸۱۴۰۶۱۲:۲۱:۵۴ ۱۴۰۰/۴/۱۶
نمکی خراب کردی بلد نبودی روحانی اشتباه کرد که تو رو انتخاب کرد
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  2. بازی با کلمات

  3. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  4. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  5. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  6. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  7. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  8. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  9. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  10. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  11. اطلاعیه شماره ۳ فراجا درباره اجرای «طرح نور»  

  12. نحوه رفتار متفاوت فروشندگان در برابر پوشش حجاب مشتریان

  13. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  14. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  15. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  16. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  17. واکنش بلینکن به حادثه اصفهان/ به مجازات ایران پایبند هستیم!  

  18. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  19. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  20. برخی مسئولان بدلیل کارهای بی‌قاعده در زمینه حجاب تذکر گرفتند        

  21. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  22. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

  23. موضع رئیس عدلیه در خصوص ورود فراجا به مسئله حجاب/ اژه‌ای: در قضیه حجاب می‌توانیم بگوییم «کی بود کی بود، من نبودم؟»

  24. موفقیت ایران در ساخت موتور بنزینی ۶ سیلندر + تصاویر

  25. اشتباه برخی گروه‌ها در مقابله با توئیت فضائلی

آخرین عناوین