والیبالیست ها همچنان روی نوار شکست/اسلوونی پدیده ماند

ورزشی،   4000327075 ۱ نظر، ۰ در صف انتشار و ۰ تکراری یا غیرقابل انتشار

تیم ملی والیبال ایران در دوازدهمین مسابقه خود در لیگ ملت‌های ۲۰۲۱ به مصاف اسلوونی رفت و نتیجه را به حریف خود واگذار کرد.

والیبالیست ها همچنان روی نوار شکست/اسلوونی پدیده ماند

به گزارش فارس، تیم ملی والیبال ایران در دوازدهمین مسابقه خود در رقابت‌های لیگ ملت‌های 2021 از ساعت 18:30 مقابل اسلوونی قرار گرفت و با نتیجه 3 بر یک و با امتیازهای  25 بر 14، 20 بر 25، 19 بر 25 و 30 بر 32 مغلوب  حریف خود شد.

ولادیمیر آلکنو برای این مسابقه از سعید معروف، سید محمد موسوی، میثم صالحی، مسعود غلامی، میلاد عبادی‌پور، صابر کاظمی و آرمان صالحی استفاده کرد. ملی‌پوشان ایران از 11 مسابقه قبلی خود 5 پیروزی و 6 شکست در کارنامه خود دارند.

ست نخست؛ 25 بر 14 به سود ایران

تیم ایران بازی را خوب شروع کرد و با دفاع‌های دیدنی توانست 4 بر صفر از حریف خود پیش بیفتد تا جولیانی، سرمربی اسلوونی درخواست وقت استراحت فنی کند. برتری ایران ادامه پیدا کرد تا در امتیاز 8 بر 3 به سود شاگردان آلکنو، بازیکنان هر دو تیم به وقت استراحت فنی اول رفتند. دفاع روی تور منسجم از ایران و حرکات پایپ معروف و صالحی موجب شد تا جولیانی در امتیاز 13 بر 5 به سود ایران چندین تغییر را در ترکیب تیم خود ایجاد کند. سرویس‌های کم نقص عبادی‌پور و در ادامه دفاع خوب ملی‌پوشان ایران اختلاف را بیشتر کرد. در امتیاز 16 بر 5 به سود ایران یک بار دیگر بازیکنان هر دو تیم به وقت استراحت فنی رفتند. این ست در نهایت با نتیجه 25 بر 14 به سود ایران خاتمه پیدا کرد.

ست دوم؛ 25 بر 20 به سود اسلوونی

ترکیب تیم ایران برای ست دوم تغییری نکرد. شاگردان جولیانی این ست را بهتر از ایران آغاز کردند و در امتیاز 8 بر 3 به سود اسلوونی، بازیکنان هر دو تیم به وقت استراحت فنی اول رفتند. زمان وقت استراحت فنی دوم رمانی اعلام شد که نتیجه بازی 16 بر 12 به سود اسلوونی بود. این ست در نهایت با نتیجه 25 بر 20 به سود اسلوونی خاتمه پیدا کرد. 

ست سوم؛ 25 بر 19 به سود اسلوونی

تیم اسلوونی ست سوم را هم خوب شروع کرد. آنها با کمک اشتباهات تیم ایران توانستند از شاگردان آلکنو پیش بیفتند. در امتیاز 16 بر 13 به سود اسلوونی، بازیکنان هر دو تیم به وقت استراحت فنی دوم رفتند. برتری اسلوونی ادامه پیدا کرد و در امتیاز 18 بر 13 به سود این تیم، آلکنو درخواست وقت استراحت فنی کرد. مسعود غلامی در این ست با مصدومیت روبرو شد و از ترکیب ایران خارج شد. این ست در نهایت با نتیجه 25 بر 19 به سود اسلوونی تمام شد.

ست چهارم؛ 32 بر 30 به سود اسلوونی

ست چهارم بسیار نزدیک آغاز شد و در امتیاز 8 بر 7 به سود ایران بازیکنان هر دو تیم به وقت استراحت فنی اول رفتند. در امتیاز 14 تیم اسلوونی توانست بازی را به تساوی بکشاند، اما در امتیاز 16 بر 14 به سود ایران یک بار دیگر بازیکنان نزد مربیان خود رفتند. بازی در امتیاز 23 یک بار دیگر به تساوی کشیده شد. این ست در نهایت با نتیجه 32 بر 30 به سود اسلوونی تمام شد تا این تیم همچنان پدیده این دوره از رقابت‌ها باشد.


شاگردان ولادیمیر آلکنو در ادامه مسابقات خود روز دوشنبه، 31 خرداد ماه از ساعت 15:30 مقابل فرانسه قرار خواهند گرفت.

دیدگاه کاربران

ناشناس۲۰۴۹۰۲۹۲۲:۲۵:۴۳ ۱۴۰۰/۳/۲۷
تو این بازی بچه ها خوب بازی کردند. نباید فراموش کرد که تیم چهره های جوان بسیاری دارد که باید به آنها میدان داده شود. پس دم بچه ها گرم. انشالا بهترین عملکرد در المپیک.
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. نظرات برگزیده مخاطبان الف: باید نگران دوقطبی حجاب در جامعه باشیم/ امربه معروف و نهی از منکر شرایط و مراتب دارد/ در ایران با یک جامعه یکدست و یکرنگ مواجه نیستیم

  2. فایل صوتی لو رفته از «عبدالله مهتدی» درباره آرزوی تجزیه ایران

  3. سکوت عقل و فریاد هشتگ ها!

  4. تنها راه پیش پای اقتصاد ایران

  5. بیانیه حوزه علمیه امام خمینی (ره) درباره حواشی انتقال مالکیت یک باغ به آیت‌الله صدیقی

  6. فقر، بزرگی ما را می‌بلعد!

  7. پیشنهاد عجیب افزایش ۲۲درصدی دستمزد کارگران برای ۱۴۰۳ از سوی وزیر کار

  8. پاسخ روابط عمومی مجلس به علم‌الهدی درباره لایحه حجاب/ آیا نیکزاد با قالیباف رقابت می‌کند؟/ روایت کیهان از فایل صوتی جدید ظریف

  9. درخواست صدیقی از دادستانی درباره زمین‌خواری در ازگل/ واکنش دولت به شایعه برکناری مخبر

  10. دیر اما قابل‌توجه ...

  11. هدف قراردادن کشتی اسرائیلی و ناوشکن آمریکایی توسط ارتش یمن

  12. به زودی در این زمین مسکن ملی احداث می شود !

  13. تمجید «عبدالحمید» از حکومت طالبان!

  14. دستگیری عاملان انتشار فیلم درمانگاه قم | نخستین اعترافات متهمان

  15. انتقاد روزنامه دولت از زیباکلام/ پیش‌بینی علی مطهری از فراکسیون‌های مجلس آینده

  16. آزمونی بزرگ برای دولت رئیسی

  17. قبور لاکچری

  18. المیرای ۷ ساله کجاست؟!

  19. تورم نقطه به نقطه نسبت به اول سال ۲۲ درصد کم شد/ رشد اقتصادی به ۴.۵ درصد رسید

  20. پشت پرده ادعای جدید گروه «هفت» علیه ایران چیست؟

  21. حکایت چرخی که هزاران بار اختراع می شود!..

  22. آخرین وضعیت مذاکره نمایندگان کارگری و کارفرمایی

  23. افشاگری، تایید و واکنش‌ها

  24. یمنی ها فراتر از تصور !

  25. واکنش صدیقی به موضوع زمین‌خواری در حوزه‌علمیه ازگل: امضا‌یم جعل شده؛ دادستان ورود کند

آخرین عناوین