امکان پذیری مهاجرت کاری به استرالیا بدون مدرک زبان

گزارش بازرگانی،   4000124026

Immigration to Australia – Overview as of June 2020 - Aussie Translations

مهاجرت کاری به استرالیا یکی از آن کارهایی است که متقاضیان بسیاری دارد و کشور استرالیا به دلیل شرایط بسیار خوب و اقتصاد قدرتمندی که دارند، مهاجران بسیاری را به سمت خود جذب می کند. برای مهاجرت به استرالیا روش های مختلفی وجود دارد که دریافت ویزای کاری یکی از بهترین روش ها به حساب می آید.

درباره ویزای کاری استرالیا و مهاجرت کاری به استرالیا در پرشین مایگرنت چنین توضیحی داده شده است:

مهاجرت کاری به استرالیا رایج‌ترین نوع مهاجرت به این کشور در بین متخصصان کشور عزیزمان است. امکانات خوبی که ویزاهای مهارتی در اختیار مهاجران قرار می‌دهند و نیز سادگی شرایط اخذ این ویزاها، این نوع از مهاجرت را به متداول ترین نوع مهاجرت از ایران بدل کرده است. این دسته از ویزاها بر اساس جدول امتیازی (point based) هستند، به این معنی که شما باید حداقل 65 امتیاز (شامل امتیازات اسپانسرشیپ) داشته باشید تا بتوانید در این پروسه به ویزا دست یابید.

ویزای کاری استرالیا و مدرک زبان

مدرک زبان یکی از آن مواردی است که برای مهاجرت به آن نیاز خواهید داشت. امروز می خواهیم به این سوال پاسخ دهیم که آیا شرایط مهاجرت به استرالیا از طریق ویزاهای کاری بدون نمره زبان امکان پذیر هست یا خیر؟ در ابتدا باید بگوییم که این موضوع به عوامل مختلفی بستگی دارد و نمی توان به طور کی در رابطه با آن مطلبی را بیان کرد.

به طور خلاصه در پاسخ به این سوال باید بگوییم که نمره زبان برای متقاضی اصلی پرونده مهاجرتی الزامی است، البته در ویزاهای کاری این موضوع صادق است. با ما همراه باشید تا در ادامه نکات دیگری را در رابطه با این موضوع وجود دارد ارائه دهیم تا با آن آشنایی داشته باشید.

یعنی متقاضی اصلی (شخصی که پرونده به نام او است) باید نمره ای حداقل معادل 6 در هر یک از مهارت های زبان انگلیسی یعنی لیسنینگ، رایتینگ، اسپکینگ و رایتینگ داشته باشد، این نمره ها برای تایید شدن در پروسه مهاجرت الزامی است. اعضای خانواده متقاضی در صورتی که هر کدام بالای 18 سال سن داشته باشند، اگر نمره ای معادل با نمره اور آل 4.5 آیلتس در هر کدام از آزمون های مورد پذیرش استرالیا داشته باشند، از پرداخت هزینه آموزش زبان معاف خواهند شد، در غیر این صورت باید هزینه‌ی آموزش زبان را پرداخت کنند که عددی بیش از 4800 دلار استرالیا است.

Australia to 'fast-track' permanent residency for highly-skilled tech  migrants - Strategy - iTnews

اهمیت مدرک زبان برای اعضای پرونده مهاجرتی

به این موضوع توجه داشته باشید که این نکته فقط برای اعضایی صادق خواهد بود که سنی بالاتر از 18 سال داشته باشند و در غیر این صورت چنین قانونی برای آن ها صدق نخواهد کرد. با توجه به این موضوع می توان به اهمیت مشاوره قبل از پروسه مهاجرت پی برد.

باید بگوییم که اگر چه نمره 6 آیلتس در هر مهارت یا معادل آن در PTE، تافل IBT و CAE یا OET یا هر یک از آزمون های مورد پذیرش استرالیا شما را برای پروسه مهاجرتی الیجیبل می کند، ولی امتیاز مهاجرتی به شما نخواهد داد. برای دریافت امتیاز مهاجرتی شما باید حداقل نمره 7 آیتلس در هر مهارت یا معادل آن در هر آزمون (مثلا در آزمون PTE معادل آن 65 است) را داشته باشید، تا بتوانید 10 امتیاز مهاجرتی را بگیرید.

به این موضوع توجه داشته باشید که اگر نمره ای معادل 8 آیلتس را در هر مهارت داشته باشید (مثلا در PTE نمره معادل 79 است) این نمره برای شما 20 امتیاز را می دهد. با توجه به همین موضوع به سادگی می توان به اهمیت نمره زبان در پروسه مهاجرت پی برد.

در یک پرونده مهاجرتی همسر شما هم به عنوان یکی از اعضا به حساب می آید و باید بدانید که مدرک زبان همسر شما می تواند برای شما هم امتیاز هایی را به دنبال داشته باشد، چطور؟ در ادامه بیان خواهیم کرد. برای آن دسته از عزیزانی که متاهل هستند، باید بگوییم که اگر همسر آن ها موفق به کسب نمره ای معادل با 6 آیلتس در هر مهارت یعنی نمره 50 آزمون PTE شود، در این حالت همسرش 5 امتیاز مهاجرتی را کسب خواهد کرد.

به این موضوع توجه داشته باشید که دیگر اعضای بالای 18 سال خانواده نیازی به آزمون زبان ندارند، مگر آن که بخواهند هزینه آموزش زبان را نداشته باشند که در این حالت باید آزمون زبان داده و حداقل نمره لازم برای این کار را به دست آورند.

یعنی در صورتی که نمره 4.5 اور آل آیلتس نداشته باشند، باید هزینه و مبلغی را برای آموزش زبان پرداخت کنند، به این ترتیب شما می توانید برای ویزاهای کاری کشور استرالیا اقدام کنید. البته ما به شما توصیه می کنیم که با مدرک زبان برای مهاجرت اقدام کنید، اما اگر این مدرک را ندارید هم نگران نباشید، می توایند روند مهاجرت خود را پیگیری کنید.

برابری نمره آزمون های زبان

نکته دیگری که باید به آن دقت داشته باشید، این است که برای مهاجرت به کشور استرالیا چندین آزمون زبان وجود دارد که هر کدام از آن ها امتیاز بندی خاصی را برای خود دارند. به عنوان مثال نمره های آیلتس از یک شروع شده و تا ده ادامه دارند، این در حالی است که دیگر آزمون ها چنین نمره هایی را ندارند.

به همین دلیل یکی از سوال هایی که برای متقاضیان مهاجرت پیش می آید، این است که نمره هر آزمون معادل با چه نمره ای در آزمون های دیگر است؟ برای پاسخ به این سوال هم دو راه حل مطمن به شما معرفی خواهیم کرد. برای اطلاع از این موضوع می توانید به وب سایت اداره مهاجرت مراجعه کنید.

البته راه دیگری هم وجود دارد که می تواند کمک بسیاری به شما داشته باشد. با مراجعه به وب سایت موسسه مهاجرتی پرشین مایگرنت به سادگی می توانید از این برابری نمره ها مطلع شوید، البته این تنها مزیت مراجعه به وب سایت پرشین مایگرنت نیست و مزیت های دیگری هم برای شما دارد.

مهاجرت کردن آنقدر هم که تصور می کنید، سخت و دشوار نیست، برای این کار باید راهنمایی های درستی را دریافت کنید و البته روش مناسبی را با توجه به شرایط خود انتخاب کنید. برای این کار به یک وکیل مهاجرتی و کارشناس متخصص نیاز خواهید داشت.

موسسه پرشین مایگرنت در زمینه مهاجرت به استرالیا سال هاست که فعالیت می کند و سابقه درخشانی دارد، برای تغییر زندگی خود همین الآن با کارشناس های این موسسه تماس گرفته و از مشاوره های رایگان آن بهره مند شوید.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  2. بازی با کلمات

  3. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  4. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  5. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  6. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  7. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  8. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  9. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  10. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  11. اطلاعیه شماره ۳ فراجا درباره اجرای «طرح نور»  

  12. نحوه رفتار متفاوت فروشندگان در برابر پوشش حجاب مشتریان

  13. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  14. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  15. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  16. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  17. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  18. واکنش بلینکن به حادثه اصفهان/ به مجازات ایران پایبند هستیم!  

  19. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  20. برخی مسئولان بدلیل کارهای بی‌قاعده در زمینه حجاب تذکر گرفتند        

  21. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  22. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

  23. موضع رئیس عدلیه در خصوص ورود فراجا به مسئله حجاب/ اژه‌ای: در قضیه حجاب می‌توانیم بگوییم «کی بود کی بود، من نبودم؟»

  24. اشتباه برخی گروه‌ها در مقابله با توئیت فضائلی

  25. مشکل اصلی صهیونیست ها با عملیات "وعده صادق" چه بود؟

آخرین عناوین