آکوا اینترنشنال بهترین مرکز خرید دستگاه تصفیه آب

گزارش بازرگانی،   4000109038

آلودگی آب در سیستم آب­رسانی شهری همواره یکی از دغدغه­ های مهم زندگی روزمره بوده است. زیرا تصفیه خانه­ های صنعتی قادر نیستند تمام آلاینده­های موجود در آب را از بین ببرند. علاوه بر این در این تصفیه خانه­ها از مواد شیمیایی مانند کلر استفاده می­شود که خود اثرات جانبی را به همراه دارد. از این رو داشتن یک دستگاه تصفیه آب خانگی می­تواند نقش مهمی در سلامت خانواده ها ایفا کند.

دستگاه تصفیه آب

دستگاه تصفیه آب مزیت های فراوانی دارد ، دستگاه تصفیه آب با داشتن چندین فیلتر مختلف از ورود مواد شیمیایی خطرناک ، میکرو ارگانیسم ها ، نمک ها و ... به درون آب آشامیدنی جلوگیری می کند و در نتیجه محصول نهایی یک آب آشامیدنی پاک و سالم خواهد بود.

علاوه بر این خرید دستگاه تصفیه آب بسیار هم سو با اهداف محیط زیستی خواهد بود زیرا افراد به جای خریدن بطری های آب معدنی در خارج از منزل می توانند پیش از ترک منزل یک قمقه فلزی را با آب تصفیه شده پر کنند و با خود همراه ببرند در نتیجه پلاستیک کمتری تولید و مصرف می شود و در نهایت در هزینه های متوسط یک فرد در زندگی نیز صرفه جویی خواهد شد.  

 

 

 

خرید دستگاه تصفیه آب

یکی از مهم ترین جنبه هایی که در هنگام خرید دستگاه تصفیه آب باید به آن توجه شود ابعاد و حجم این دستگاه ها می باشد زیرا ابعاد این دستگاه ها باید با حجم سینک شما همخوانی لازم را داشته باشد. پس پیش از اقدام به خرید از اندازه سینک خود مطمئن باشید تا بتوانید انتخاب درستی را انجام می دهید.

در هنگام خرید این دستگاه ها توجه به کیفیت فیلترها نیز از اهمیت زیادی برخوردار است زیرا هر فیلتری از کیفیت مطلوب برخوردار نمی باشد. مسلما هر چقدر کیفیت فیلترهای تعبیه شده در دستگاه تصفیه آب بهتر باشد، کیفیت آب خروجی نیز بالاتر می رود.

نکته ی دیگری که در هنگام خرید دستگاه تصفیه آب حائز اهمیت است جنس بدنه و نوع طراحی آن می باشد زیرا برخی از این دستگاه ها به خاطر جنس نامرغوبشان پس از مدتی در اثر فشار ناشی از آب تغییر شکل می دهند. 

یکی دیگر از مسائلی که در انتخاب دستگاه تصفیه آب خانگی باید مورد توجه قرار گیرد، شیوه ای است که دستگاه آب را تصفیه می کند. از آنجایی که شیوه های متفاوتی برای تصفیه آب خانگی وجود دارد، کامل ترین شیوه تصفیه آب اسمز معکوس RO است که عمدتا 6 مرحله ای می باشد. دستگاه های تصفیه آبی که به روش های دیگر آب را تصفیه می کنند، قابلیت فیلتر کردن همه آلاینده های احتمالی موجود در آب را ندارند.

گارانتی  دستگاه و خدمات پس از فروش از دیگر نکاتی است که باید در هنگام خرید به آن توجه کرد تا هنگام تامین تجهیزات مصرفی لازم و سایر خدمات مربوط به دستگاه در آینده مشکلی ایجاد نشود.

فیلتر دستگاه تصفیه آب

دستگاه تصفیه آب هشت مرحله ای دارای هشت فیلتر تصفیه آب می باشد که در دستگاه های با مراحل کمتر تعداد این فیلترها نیز به مراتب کمتر خواهد بود.

برای خرید دستگاه تصفیه آب لازم است که با مکانیزم فیلترها آشنا شوید ، فیلترهای گرانولی یا کربن ، از این نوع فیلترها معمولا برای تنظیم کردن طعم آب استفاده می شود. افزودنی هایی مانند کلر و آفت کش ها معمولا توسط این فیلتر حذف می شوند.

فیلتر رسوب ، این فیلتر از جنس پلی پروپیلن است و برای فیلتر کردن رسوبات و لای به کار می رود.

فیلتر اسمز معکوس یا ممبران ، این فیلتر حاوی یک غشای 8 یا 13 لایه ای است که فقط آب را از خود عبور می دهد. این شیوه بازدهی بالایی دارد و در مصارف خانگی و صنعتی به کار می رود.

فیلتر فرابنفش ، فیلتر UV جهت از بین بردن انواع باکتری ها و انواع  میکروارگانیسم ها به کار می رود.

فیلتر قلیایی ، این فیلتر خواص اسیدی آب را کاهش می دهد و در عوض خواص قلیایی به آب می بخشد.

فیلتر مینرال ، این فیلتر برای حذف مواد معدنی مانند منیزیم ، کلسیم و ... که در آب وجود دارند و برای سلامتی بدن بسیار مهم هستند به کار می رود.

فیلتر مادون قرمز ، از این نوع فیلتر برای اکسیژن سازی در آب استفاده می شود. هر یک از این فیلترها بسته به شرایط و آلودگی آب در دستگاه های مختلف به کار می رود.

بهترین دستگاه تصفیه آب

برند های متعددی در خصوص دستگاه تصفیه آب وجود دارد ، یکی از بهترین های برند دستگاه تصفیه آب ، آکوا پرو می باشد ، همچنین میتوان از برند های مطرح دیگری مثل آکوا اسپرینگ ، سافت واتر ، آکوا لایف ، آکوا پیور و سی سی کا اشاره کرد.

 

آکوا اینترنشنال

آکوا اینترنشنال بهترین مرکز ارائه کننده دستگاه های تصفیه آب فعالیت گسترده ای در زمینه دستگاه تصفیه آب ، فیلتر تصفیه آب و لوازم جانبی دستگاه تصفیه آب دارد. جهت سفارش دستگاه های تصفیه آب کافی هست در گوگل آکوا اینترنشنال را جستجو کنید و به صورت آنلاین سفارش اینترنتی خود را ثبت کنید و یا از طریق تماس تلفنی با شماره 28422389-021 با مشاوران متخصص ما در ارتباط باشید.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های اخیر

    پربحث‌های هفته

    1. جنگ ترکیبی خودمان، علیه خودمان!

    2. کارگری انگشتر ۵۰ میلیاردی را به صاحبش بازگرداند

    3. جلاد، به پایان سلام کن!

    4. بهادری جهرمی: مبالغ جرایم رانندگی متناسب با تورم افزایش یافت

    5. تورم چه زمانی تک رقمی می‌شود؟

    6. نرخ تعرفه‌های خدمات بهداشتی درمانی ۱۴۰۳ اعلام شد/ نرخ رسمی ویزیت ۵۰% گران می‌شود!

    7. بازداشت سومین عامل حمله تروریستی در مسکو

    8. آقایان رئیسی و اژه‌ای! آیا در پیشگاه خدای متعال و امام‌زمان (عج) پاسخی دارید؟

    9. انتقام از پوتین؟

    10. عوامل توهین کننده به نظام و مقدسات اسلامی دستگیر شدند

    11. ائتلاف ایران، روسیه و چین تبدیل به کابوسی برای آمریکا می‌شود

    12. علم‌الهدی: امروز در کشور از آثار تحریم اقتصادی آمریکا مشکلی حس نمی‌کنیم

    13. بازگشت احتمالی ترامپ چه تاثیری بر اقتصاد ایران دارد؟

    14. افزایش ١٧٠ درصدی حداقل حقوق کارگران در دولت سیزدهم

    15. مردم طلای دست دوم خریداری نکنند

    16. خط و نشان حقوقی ایران برای کویت

    17. هشدار سخنگوی پلیس به رانندگان نوروزی؛ آمار تصادفات هولناک است!

    18. اول، بساط دلالی باید جمع شود

    19. وزیر اقتصاد: در سال ۱۴۰۲ رکورد بیشترین سرمایه‌گذاری خارجی واقعی در ۱۶ سال اخیر شکسته شد

    20. کولرهای گازی بلای جان صنعت برق

    21. منظور: تخصیص ارز کشور برای واردات خودرو به صرفه نیست

    22. ایران اینترنشنال در آستانه تعطیلی / تعطیلی قریب الوقوع دفتر واشنگتن + عکس

    23. دادستان ساری: خسارات وارده قطع سه هزار اصله نهال جبران شود

    24. ابابیل ۵، از آخرین دستاورد‌های قدرت پهپادی جهان

    25. خاندوزی: با طیفی مواجه هستیم که تمایلی برای مشارکت در اداره کشور ندارند

    آخرین عناوین