نصب درب اتوماتیک شیشه ای در روزهای کرونایی!

گزارش بازرگانی،   3991217043

در دنیای امروز و با وجود شیوع ویروس کرونا، نصب درب اتوماتیک یکی از ضرورت های هر مکانی است.از مراکز خرید و ادارات که بسیار پر رفت و آمد هستند، گرفته تا فروشگاهها و کسب و کارهای کوچک که رفت و آمد نسبتا کمتری دارند.ابن نوع درب ها کاربرد بسیار زیادی دارند و مکانهایی مانند ادارات، بیمارستانها ، فروشگاهها ، سوپر مارکتهای بزرگ ، ورزشگاهها و ... از جمله مکانهایی هستند که نصب درب برقی در آنها از واجبات است.در این مقاله سعی داریم شما را با نکات قبل از خرید درب شیشه ای اتوماتیک ، انواع و اجزای آن و همچنین محاسبه قیمت این درب ها آشنا کنیم.

 

نصب درب اتوماتیکنصب درب اتوماتیک

درب شیشه ای اتومات از پرکاربرد ترین نوع درب های برقی است.این درب ها با سنسور و پس از تشخیص جسم و فرد کار می کنند. و معمولا در مکان های پر رفت و آمد بیشتر به چشم می خورد. به نقل از سایت ایلنا

قبل از خرید باید سوالاتی در ذهنتان ایجاد کنید: دمای محیط، سرعت باز و بسته شدن درب تا چه اندازه مهم است؟ آیا رفت و آمد زیادی وجود دارد؟ در این سایت می توانید با راهنمای خرید درب برقی آشنا شوید.

درب های اتومات علاوه بر ایجاد مکانی امن می تواند در جلوگیری از گرد و خاک و ویروسها نقش بسزایی داشته باشد.این درب ها باید با کیفیت باشند و از شرکت معتبری خریداری شوند تا در آینده باعث ایجاد مشکل و هزینه های مازاد نشود.

عملکرد درب برقی به چه صورت است؟

درب برقی همانطور که از اسمش مشخص است با برق و به صورت خودکار، کار می کند. و با چشمی یا حسگری که در آنها وجود دارد حضور افراد را تشخیص داده و باعث باز و بسته شدن درب می گردد.

انواع طراحی درب های شیشه ای اتومات

با توجه به وجود تکنولوژی های جدید و مدل های تازه ، انواع مختلفی از این درب ها وجود دارد و با توجه به سلیقه افراد ، اندازه درب ورودی و سوالاتی که در بالا گفته شد انتخاب می شود. که معمولا کارشناسان پس از مشاهده مکان و یکسری بررسی ها مشاوره های لازم را به خریداران می دهند.

درب اتومات شیشه ای از نوع کشویی: رایج ترین مدل این درب ها کشویی یا اسلایدینگ است. که قطعا این مدل درب را در ورودی بانک ها ، ساختمان های اداری و دیگر مکانهای معمول مشاهده کرده اید.

درب برقی تاشو : این درب ها به صورت خودکار جمع می شوند.درب تاشو برای ورودی هایی با عرض کمتر مناسب تر است.

درب شیشه اتوماتیک از نوع تلسکوپ : این درب ها به صورت دو طرفه یا چهار طرفه رو هم قرار می گیرند.این درب ها برای فضای کوچک و ارتفاع حدود 5 متر مناسب هستند.

درب گردان شیشه ای : درب های گردان جلوه بسیار زیبایی به ورودی می دهند و مناسب برای کنترل فضای بیرون و داخل محیط هستند که باعث می شود در مصرف انرژی صرفه جویی شود. این نوع درب و نوع منحنی در ورودی هتل ها بیمارستانها و محل هایی که رفت و آمد کمتری دارد و بیشتر لوکس و زیبایی درب ورودی مد نظر است، بیشتر استفاده می شود.

عوامل موثر در قیمت درب اتوماتیک از نوع شیشه

  • اپراتور درب اتوماتیک : هرچه رفت و آمد درب بیشتر باشد باید از اپراتورهای قوی تری استفاده شود که مسلما روی قیمت آن تاثیر مستقیم دارد.
  • فریم : امروزه فریم هایی از جنس های مختلف و رنگهای متنوع در بازار وجود دارد که با سلیقه مشتری انتخاب می شود.همچنین ابعاد آن به سایز درب ورودی بستگی دارد.افزایش یا کاهش آن قیمت را متفاوت می کند.
  • نوع شیشه ، رنگ و ابعاد آن : نوع شیشه سکوریت به کار برده شده در این درب ها متفاوت است هر چه ضخیم تر باشد قیمت آن بیشتر است . و این شیشه ها در رنگ ها و از نوع طرح دار یا ساده در بازار موجود است.

همانطور که مشاهده کردید این عوامل و یراق به کار رفته،  در قیمت درب اتوماتیک شیشه ای تاثیر خواهد گذاشت که باید این موارد را حتما در نظر بگیرید.

مزایای درب های اتوماتیک چیست؟

  • کم کردن ترافیک : با آسان نمودن تردد افراد توسط این درب ها می توان ترافیک را در ورودی درب کاهش داد.
  • کاهش ورود گرد و غبار و ویروس به محیط : به دلیل اینکه درب اتومات کمتر از درب های معمولی و فقط در مواقع ورود و خروج باز می ماند، از ورود گرد و غبار و ویروس به محیط جلوگیری می شود.
  • کم مصرف کردن انرژی: این درب ها چون مدت کمی باز می مانند از ورود و خروج بیش از حد گرما و سرما در فصل زمستان تابستان جلوگیری می شود.

مزایای این درب ها بیشمار است ، با انتخاب این درب های برای محل خود به استقبال مشتریان و میهمانان خود می روید. همانطور که می دانید اولین چیزی که مشتریان با آن برخورد می کند درب است. خصوصا وقتی که آنها وسیله ای در دست دارند و یا با کودکان خود هستند. در روزهای کرونایی و در ساعات شلوغ روز این اطمینان را به افراد می دهید که منطقه تا حدودی امن است و نیازی به استفاده از دست برای باز و بسته شدن درب ندارند.

چشمی درب اتوماتیک

چشمی در درب های خودکار چه کاربردی دارد؟

یکی از مهم ترین و حیاتی ترین اجزای درب های اتومات چشمی آن است . چشمی ها انواع مختلفی دارند که کارکرد آنها باهم متفاوت است.

انواع چشمی درب های اتوماتیک

  • چشمی مایکروویو

سنسور ماکرو اشعه های را در محدوده ای میفرستد که اگر شخص یا جسم در این محدوده قرار بگیرند آنها را تشخیص می دهد.

  • چشمی مادون قرمز

این چشمی تشخیص افراد را توجه به حرارت آنها تشخیص می دهد.

فریم درب برقی

فریم به کار رفته در این درب ها می تواند از جنس های مختلفی از جمله الومینیوم یا استیل باشد.استیل جنس مقاومی برای درب است.استیل ها در رنگهای نقره ای و طلایی قابل اجرا است.

اپراتور درب های اتومات

اپراتور یکی از اجزای مهم در عمل باز و بسته شدن درب است . قدرت و توان اپراتورها باهم متفاوت است و به کار گیری درب درواقع تردد افراد در آن مکان است که مشخص می کند چه اپراتور باید چه میزان توان داشته باشد.

شیشه سکوریت به کار رفته در این نوع درب ها

شیشه های سکوریت به علت عملیاتی که روی آنها انجام می شود از ایمنی بیشتری برخوردار هستند.در چند نوع ضخامت عرضه می شود.

برای تولید این شیشه ها، شیشه خام را به اندازه مشخص شده برش می زنند سپس در کوره های مخصوص قرار می دهند. این برش ها پس از انجام عمل سکوریت کردن دیگر قابل برش زدن نیستند به همین علت باید از ابتدا اندازه دقیق آن مشخص گردد.

علت سکوریت کردن شیشه ها این است که در صورت بروز حادثه یا ضربه به قطعات ریز تبدیل می شوند و احتمال آسیب را به حداقل می رسانند. هرچه ابعاد و قطر این شیشه ها بیشتر باشد قیمت آن نیز بالاتر می رود.این شیشه ها به صورت دودی نیز قابل اجرا است.که مزایای شیشه های دودی نیز همانطور که مشخص است از ورود نور اضافی در ساعاتی که خورشید در گرمای بیشتری دارد جلوگیری می کند که همین امر نیز باعث کاهش مصرف انرژی خواهد شد.

شرکت دورال در

 

چگونه اقدام به خرید درب اتوماتیک شیشه ای کنیم؟

شرکت دورال در به آدرس اینترنتی https://dooraldoor.ir ، یکی از برترین و معتبر ترین تولیدکنندگان در زمینه درب های اتوماتیک در تهران می باشد. این شرکت خدمات پس از فروش و رضایت مشتریان را در اولویت قرار داده و همین امر باعث شده جایگاهی ویژه ای را در بازار این درب ها کسب کند. و پروژه های متعددی را به اتمام برساند. متخصصان فنی و باتجربه این مجموعه آماده پاسخگویی به سوالات و ارائه مشاوره به شما می باشند.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  2. بازی با کلمات

  3. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  4. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  5. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  6. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  7. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  8. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  9. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  10. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  11. اطلاعیه شماره ۳ فراجا درباره اجرای «طرح نور»  

  12. نحوه رفتار متفاوت فروشندگان در برابر پوشش حجاب مشتریان

  13. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  14. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  15. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  16. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  17. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  18. واکنش بلینکن به حادثه اصفهان/ به مجازات ایران پایبند هستیم!  

  19. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  20. برخی مسئولان بدلیل کارهای بی‌قاعده در زمینه حجاب تذکر گرفتند        

  21. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  22. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

  23. موضع رئیس عدلیه در خصوص ورود فراجا به مسئله حجاب/ اژه‌ای: در قضیه حجاب می‌توانیم بگوییم «کی بود کی بود، من نبودم؟»

  24. اشتباه برخی گروه‌ها در مقابله با توئیت فضائلی

  25. مشکل اصلی صهیونیست ها با عملیات "وعده صادق" چه بود؟

آخرین عناوین