قیمت ، خرید و فروش بیسیم واکی تاکی تی بی TB LPD

گزارش بازرگانی،   3991030032

Ottبزرگترین عرضه کننده بیسیم واکی تاکی مجاز تی بی TB در ایران ، خرید و فروش بیسیم ، واکی تاکی و تجهیزات رادیویی و خدمات پس از فروش ، تعمیرات و کلیه لوازم جانبی بیسیم و هندزفری بادیگاردی بیسیم واکی تاکی مجاز TB LPD328 , LPD320 است.

بیسیم واکی تاکی مجاز باید دارای مجوز تایید نمونه از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی باشد در غیر اینصورت غیر مجاز میباشد. سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی تنها مرجع صادر کننده مجوز بیسیم در ایران است و دقت شود تنها دارندگان پروانه از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی مجاز به خرید و فروش بیسیم و تجهیزات رادیویی میباشند.

برای دریافت اطلاعات بیشتر و معرفی و مقایسه بیسیم و واکی تاکی مجاز تی بی TB به فروشگاه اینترنتی بیسیم در وب سایت www.ott-co.com مراجعه و یا جهت ارتباط با کارشناسان فنی شرکت با دفتر مرکزی Ott تماس حاصل فرمایید.

شماره تماس : 66384022-021
www.ott-co.com

معرفی انواع بیسیم واکی تاکی مجاز تی بی TB در ایران :

Ottبزرگترین عرضه کننده انواع بیسیم واکی تاکی مجاز تی بی TB دارای مجوز از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی بوده که تهیه و استفاده از واکی تاکی مجاز TB برای عموم آزاد است و بنا به آپشن ها و مشخصات فنی و فیزیکی مختلف برای کاربردهای مختلف ، دارای مدلهای متنوع از قبیل بیسیم واکی تاکی مجاز TB مدلهای LPD 320 , LPD 328 است.

بیسیم واکی تاکی مجاز تی بی TB LPD 328 :

بیسیم واکی تاکی مجاز TB LPD-328 دارای مجوز از سازمان تنظیم مقررات و دارای گارانتی و خدمات پس از فروش بهمراه کارت حمل و کارت گارانتی میباشد. از دیگر امکانات بیسیم واکی تاکی دارای 35 کانال و باطری لیتیومی LI-ion با ظرفیت 2000 میلی آمپر با قابلیت شارژ توسط کابل Port USB Android و پایه شارژر رومیزی و دارا بودن صفحه نمایش LCD است. دستگاه بیسیم واکی تاکی LPD-328 مجهز به چراغ قوه و رادیو بوده و در ورژن جدید آن بهمراه آنتن جدید بلند کنوودی با قابلیت انعطاف پذیری عرضه گردیده است. دارای استاندارد IP53 و وزن دستگاه بهمراه باطری آن 150 گرم میباشد و دارای دکمه PTT میکروسوئیچ میباشد.

بیسیم واکی تاکی مجاز تی بی TB LPD 320 :

بیسیم واکی تاکی مجاز TB LPD-320 دارای مجوز از سازمان تنظیم مقررات و دارای گارانتی و خدمات پس از فروش بهمراه کارت حمل و کارت گارانتی میباشد. از دیگر امکانات بیسیم واکی تاکی دارای 35 کانال و باطری لیتیومی LI-ion با ظرفیت 1300 میلی آمپر با قابلیت شارژ توسط پایه شارژر رومیزی و دارا بودن صفحه نمایش LCD است. این مدل دستگاه بیسیم واکی تاکی مجهز به سیستم آلارم و یا هشدار بوده و در ورژن جدید آن بهمراه آنتن جدید بلند کنوودی با قابلیت انعطاف پذیری عرضه گردیده است. دارای استاندارد IP53 و وزن دستگاه بهمراه باطری آن 220 گرم میباشد و دارای دکمه PTT میکروسوئیچ میباشد.

فروشگاه اینترنتی بیسیم واکی تاکی مجاز تی بی TB :

Ott عرضه کننده انواع بیسیم و واکی تاکی مجاز تی بی TB خواهشمند است برای مقایسه مشخصات فنی و فیزیکی ، قیمت بیسیم مجاز و خرید اینترنتی بیسیم واکی تاکی مجاز از فروشگاه اینترنتی Ott بازدید نمایید. شایان ذکر است فروشگاه اینترنتی Ott برای یک خرید امن دارای نماد اعتماد الکترونیک دو ستاره و درگاه پرداخت بانک ملت میباشد.

کلیه اشخاص حقیقی و حقوقی بدون داشتن مجوز میتوانند در کلیه اماکن عمومی از واکی تاکی مجاز TB LPD320 , LPD328 که دارای مجوز تایید نمونه از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی میباشد، استفاده نمایند.

خواهشمند است برای خرید و یا دریافت اطلاعات بیشتر و مشاوره با کارشناسان فنی دفتر مرکزی Ott بزرگترین عرضه کننده انواع بیسیم و واکی تاکی مجاز LPD320 , LPD328 در ایران از طریق شماره تماس های ذیل و یا بازدید از وب سایت Ott با ما در ارتباط باشید.

Website : www.ott-co.com

Phone Number : 021-66384022

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  2. بازی با کلمات

  3. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  4. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  5. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  6. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  7. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  8. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  9. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  10. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  11. اطلاعیه شماره ۳ فراجا درباره اجرای «طرح نور»  

  12. نحوه رفتار متفاوت فروشندگان در برابر پوشش حجاب مشتریان

  13. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  14. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  15. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  16. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  17. واکنش بلینکن به حادثه اصفهان/ به مجازات ایران پایبند هستیم!  

  18. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  19. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  20. برخی مسئولان بدلیل کارهای بی‌قاعده در زمینه حجاب تذکر گرفتند        

  21. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  22. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

  23. موضع رئیس عدلیه در خصوص ورود فراجا به مسئله حجاب/ اژه‌ای: در قضیه حجاب می‌توانیم بگوییم «کی بود کی بود، من نبودم؟»

  24. موفقیت ایران در ساخت موتور بنزینی ۶ سیلندر + تصاویر

  25. اشتباه برخی گروه‌ها در مقابله با توئیت فضائلی

آخرین عناوین