قیمت ، خرید و فروش بیسیم واکی تاکی تی بی TB LPD

گزارش بازرگانی،   3991030032

Ottبزرگترین عرضه کننده بیسیم واکی تاکی مجاز تی بی TB در ایران ، خرید و فروش بیسیم ، واکی تاکی و تجهیزات رادیویی و خدمات پس از فروش ، تعمیرات و کلیه لوازم جانبی بیسیم و هندزفری بادیگاردی بیسیم واکی تاکی مجاز TB LPD328 , LPD320 است.

بیسیم واکی تاکی مجاز باید دارای مجوز تایید نمونه از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی باشد در غیر اینصورت غیر مجاز میباشد. سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی تنها مرجع صادر کننده مجوز بیسیم در ایران است و دقت شود تنها دارندگان پروانه از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی مجاز به خرید و فروش بیسیم و تجهیزات رادیویی میباشند.

برای دریافت اطلاعات بیشتر و معرفی و مقایسه بیسیم و واکی تاکی مجاز تی بی TB به فروشگاه اینترنتی بیسیم در وب سایت www.ott-co.com مراجعه و یا جهت ارتباط با کارشناسان فنی شرکت با دفتر مرکزی Ott تماس حاصل فرمایید.

شماره تماس : 66384022-021
www.ott-co.com

معرفی انواع بیسیم واکی تاکی مجاز تی بی TB در ایران :

Ottبزرگترین عرضه کننده انواع بیسیم واکی تاکی مجاز تی بی TB دارای مجوز از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی بوده که تهیه و استفاده از واکی تاکی مجاز TB برای عموم آزاد است و بنا به آپشن ها و مشخصات فنی و فیزیکی مختلف برای کاربردهای مختلف ، دارای مدلهای متنوع از قبیل بیسیم واکی تاکی مجاز TB مدلهای LPD 320 , LPD 328 است.

بیسیم واکی تاکی مجاز تی بی TB LPD 328 :

بیسیم واکی تاکی مجاز TB LPD-328 دارای مجوز از سازمان تنظیم مقررات و دارای گارانتی و خدمات پس از فروش بهمراه کارت حمل و کارت گارانتی میباشد. از دیگر امکانات بیسیم واکی تاکی دارای 35 کانال و باطری لیتیومی LI-ion با ظرفیت 2000 میلی آمپر با قابلیت شارژ توسط کابل Port USB Android و پایه شارژر رومیزی و دارا بودن صفحه نمایش LCD است. دستگاه بیسیم واکی تاکی LPD-328 مجهز به چراغ قوه و رادیو بوده و در ورژن جدید آن بهمراه آنتن جدید بلند کنوودی با قابلیت انعطاف پذیری عرضه گردیده است. دارای استاندارد IP53 و وزن دستگاه بهمراه باطری آن 150 گرم میباشد و دارای دکمه PTT میکروسوئیچ میباشد.

بیسیم واکی تاکی مجاز تی بی TB LPD 320 :

بیسیم واکی تاکی مجاز TB LPD-320 دارای مجوز از سازمان تنظیم مقررات و دارای گارانتی و خدمات پس از فروش بهمراه کارت حمل و کارت گارانتی میباشد. از دیگر امکانات بیسیم واکی تاکی دارای 35 کانال و باطری لیتیومی LI-ion با ظرفیت 1300 میلی آمپر با قابلیت شارژ توسط پایه شارژر رومیزی و دارا بودن صفحه نمایش LCD است. این مدل دستگاه بیسیم واکی تاکی مجهز به سیستم آلارم و یا هشدار بوده و در ورژن جدید آن بهمراه آنتن جدید بلند کنوودی با قابلیت انعطاف پذیری عرضه گردیده است. دارای استاندارد IP53 و وزن دستگاه بهمراه باطری آن 220 گرم میباشد و دارای دکمه PTT میکروسوئیچ میباشد.

فروشگاه اینترنتی بیسیم واکی تاکی مجاز تی بی TB :

Ott عرضه کننده انواع بیسیم و واکی تاکی مجاز تی بی TB خواهشمند است برای مقایسه مشخصات فنی و فیزیکی ، قیمت بیسیم مجاز و خرید اینترنتی بیسیم واکی تاکی مجاز از فروشگاه اینترنتی Ott بازدید نمایید. شایان ذکر است فروشگاه اینترنتی Ott برای یک خرید امن دارای نماد اعتماد الکترونیک دو ستاره و درگاه پرداخت بانک ملت میباشد.

کلیه اشخاص حقیقی و حقوقی بدون داشتن مجوز میتوانند در کلیه اماکن عمومی از واکی تاکی مجاز TB LPD320 , LPD328 که دارای مجوز تایید نمونه از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی میباشد، استفاده نمایند.

خواهشمند است برای خرید و یا دریافت اطلاعات بیشتر و مشاوره با کارشناسان فنی دفتر مرکزی Ott بزرگترین عرضه کننده انواع بیسیم و واکی تاکی مجاز LPD320 , LPD328 در ایران از طریق شماره تماس های ذیل و یا بازدید از وب سایت Ott با ما در ارتباط باشید.

Website : www.ott-co.com

Phone Number : 021-66384022