پلاسکو جدید تا پایان سال تکمیل می‌شود/ استقرار کسبه تا اردیبهشت ۱۴۰۰

اقتصادی،   3991026059 ۱ نظر، ۰ در صف انتشار و ۰ تکراری یا غیرقابل انتشار

رئیس بنیاد مستضعفان در بازدید از مراحل احداث ساختمان جدید پلاسکو تاکید کرد که ساخت پلاسکو جدید تا پایان سال به اتمام می‌رسد.

پلاسکو جدید تا پایان سال تکمیل می‌شود/ استقرار کسبه تا اردیبهشت ۱۴۰۰

به گزارش فارس به نقل از روابط عمومی بنیاد مستضعفان، سید پرویز فتاح در بازدید از پروژه پلاسکو در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به نزدیک شدن به چهارمین سالگرد سانحه پلاسکو، امروز فرصت مناسبی بود که به همراه تعدادی از مدیران شهرداری و برخی از کسبه این ساختمان، بازدیدی از روند ساخت و احداث ساختمان جدید پلاسکو داشته باشیم.

رییس بنیاد مستضعفان افزود: در حال حاضر ساختمان جدید پلاسکو پیشرفت فیزیکی معادل ۸۵ درصد دارد و انشالله ساختمان پلاسکوی جدید تا پایان سال ۹۹، به پیشرفت فیزیکی ۹۴ درصد خواهد رسید و مراحل احداث آن تکمیل می‌شود.

وی ادامه داد: در این مدت ما به واسطه شیوع کرونا و تورم قابل توجهی که تجربه کردیم و همچنین بدلیل محدودیت‌هایی که در احداث ساختمان جدید پلاسکو داشتیم با مشکلاتی مواجه بودیم، ولی همه این محدودیت‌ها مانع ادامه ساخت و ساز‌ها نشد و کار به صورت شبانه‌روزی و ۲۴ ساعته انجام ادامه یافت.

فتاح با بیان اینکه ما به دنبال رعایت تمام استاندارد‌ها در احداث پلاسکوی جدید بوده و هستیم گفت: تمام ضوابط شهرداری، نظام مهندسی، آتش نشانی و سازمان میراث فرهنگی در ساخت پلاسکو جدید رعایت شده است.

رییس بنیاد مستضعفان با اشاره به اخذ پروانه پلاسکو و صدور آن توسط شهرداری تهران گفت: شهرداری همواره در طول ساخت و ساز این پروژه با بنیاد همکاری کرده و هیچ گاه آن‌ها مانع از احداث ساختمان پلاسکو نشده‌اند.

وی با بیان اینکه شهرداری حقوقی داشته که ما موظف به پرداخت آن بوده‌ایم ادامه داد: ساختمان قبلی پلاسکو دارای پارکینگ نبوده، ولی ما برای رعایت ضوابط و مقررات شهری، قول دادیم تا با مقاوم‌سازی پارکینگ پروانه، از این پارکینگ برای ساختمان جدید پلاسکو استفاده کنیم.

رییس بنیاد مستضعفان با تاکید بر ایمنی کامل ساختمان جدید پلاسکو، گفت: ما برای نمای ساختمان پلاسکو نیز تعامل خوبی را با شهرداری و دستگاه‌های مختلف داشتیم و انشالله نمای این ساختمان نیز تا پایان بهمن تکمیل می‌شود و ساختمان جدید پلاسکو، ایمن‌تر و زیباتر از قبل احداث می‌شود.

فتاح درخصوص زمان استقرار کسبه در ساختمان جدید نیز گفت: با توجه به اینکه استقرار کسبه در ساختمان جدید، منوط به انجام مراحل و فرایند‌های قانونی برای تحویل مغازه‌ها است، کسبه این ساختمان از اردیبهشت ماه می‌توانند در ساختمان جدید مستقر شوند.

وی در پایان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای آتش‌نشان گفت: ما ایثار و جانفشانی این عزیزان را هیچگاه فراموش نخواهیم کرد و انشالله یادمانی برای این شهدای گرانقدر در ساختمان جدید پلاسکو احداث می‌شود.

دیدگاه کاربران

ناشناس۱۷۸۱۷۸۲۱۸:۵۵:۱۶ ۱۳۹۹/۱۰/۲۶
حداقل چندعکس از ساختمان جدید ضمیمه میکردید تا مردم ببینند
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. نظرات برگزیده مخاطبان الف: باید نگران دوقطبی حجاب در جامعه باشیم/ امربه معروف و نهی از منکر شرایط و مراتب دارد/ در ایران با یک جامعه یکدست و یکرنگ مواجه نیستیم

  2. فایل صوتی لو رفته از «عبدالله مهتدی» درباره آرزوی تجزیه ایران

  3. نارضایتی عباس موزون از زمان پخش برنامه زندگی پس از زندگی

  4. سکوت عقل و فریاد هشتگ ها!

  5. تنها راه پیش پای اقتصاد ایران

  6. بیانیه حوزه علمیه امام خمینی (ره) درباره حواشی انتقال مالکیت یک باغ به آیت‌الله صدیقی

  7. فقر، بزرگی ما را می‌بلعد!

  8. پیشنهاد عجیب افزایش ۲۲درصدی دستمزد کارگران برای ۱۴۰۳ از سوی وزیر کار

  9. پاسخ روابط عمومی مجلس به علم‌الهدی درباره لایحه حجاب/ آیا نیکزاد با قالیباف رقابت می‌کند؟/ روایت کیهان از فایل صوتی جدید ظریف

  10. درخواست صدیقی از دادستانی درباره زمین‌خواری در ازگل/ واکنش دولت به شایعه برکناری مخبر

  11. دیر اما قابل‌توجه ...

  12. هدف قراردادن کشتی اسرائیلی و ناوشکن آمریکایی توسط ارتش یمن

  13. به زودی در این زمین مسکن ملی احداث می شود !

  14. تمجید «عبدالحمید» از حکومت طالبان!

  15. دستگیری عاملان انتشار فیلم درمانگاه قم | نخستین اعترافات متهمان

  16. انتقاد روزنامه دولت از زیباکلام/ پیش‌بینی علی مطهری از فراکسیون‌های مجلس آینده

  17. آزمونی بزرگ برای دولت رئیسی

  18. قبور لاکچری

  19. المیرای ۷ ساله کجاست؟!

  20. تورم نقطه به نقطه نسبت به اول سال ۲۲ درصد کم شد/ رشد اقتصادی به ۴.۵ درصد رسید

  21. پشت پرده ادعای جدید گروه «هفت» علیه ایران چیست؟

  22. حکایت چرخی که هزاران بار اختراع می شود!..

  23. آخرین وضعیت مذاکره نمایندگان کارگری و کارفرمایی

  24. افشاگری، تایید و واکنش‌ها

  25. یمنی ها فراتر از تصور !

آخرین عناوین