اعمال محدودیت ترافیکی در جاده‌های شمال تا ۲۹ دی

اجتماعی،   3991026050

مدیر مرکز مدیریت راه‌ها با بیان اینکه در محور هراز تردد خودرو از ساعت ۱۳ امروز و یکشنبه تا ساعت ۲ بامداد روزهای بعد از رودهن به سمت آمل ممنوع است، گفت: در محور کندوان تردد از ساعت ۱۲ روز ۲۸ دی تا ساعت ۲ روز بعد از کرج و ابتدای آزادراه تهران-شمال به مرزن آباد ممنوع است.  

اعمال محدودیت ترافیکی در جاده‌های شمال تا ۲۹ دی

به گزارش فارس، علی اکبر آشوری در تشریح آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور‌، اظهار داشت: بر اساس اطلاعات دوربین‌های نظارت تصویری و بیش از ۲۲۵۰ دستگاه سامانه ترددشمار برخط، در حال حاضر اغلب جاده‌های کشور باز است و تردد در آن‌ها به روال عادی جریان دارد.

برف و باران در جاده های ۶ استان
وی اظهار داشت: دوربین های نظارت تصویری تردد روان در محورهای هراز،کندوان و فیروزکوه، آزادراه تهران – شمال و آزادراه قزوین – رشت در مسیر رفت و برگشت نشان می دهد.

مدیر مرکز مدیریت راه‌ها بیان کرد: در محورهای شمالی بارش و مداخلات جوی خاصی گزارش نشده است.

آشوری از بارش برف و باران در برخی از محورهای استان های آذربایجان غربی، کرمانشاه، همدان و کردستان و بارش باران در برخی از محورهای استان های آذربایجان شرقی و ایلام خبر داد.

محدودیت ترافیکی جاده های شمال تا روز دوشنبه ۲۹ دی ۹۹
وی اظهار کرد: تردد موتور سیکلت تا ساعت ۶ روز دوشنبه مورخ ۹۹/۱۰/۲۹ در محورهای کرج-چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران - سمنان - مشهد و بالعکس ممنوع است.

مدیر مرکز مدیریت راه‌ها گفت: در محور کندوان تردد وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ روز یکشنبه ۲۸ دی تا ساعت ۲ روز دوشنبه ۲۹ دی از کرج و ابتدای آزادراه تهران-شمال به سمت مرزن آباد ممنوع است؛ با اعلام مأموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵:۰۰ روز یکشنبه تا ساعت ۲ روز دوشنبه ۲۹ دی از مرزن آباد به سمت کرج و آزادراه تهران-شمال به صورت یک طرفه خواهد بود.

آشوری اظهار کرد: در محور هراز تردد وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ امروز و یکشنبه تا ساعت ۲ بامداد روزهای بعد از رودهن به سمت آمل ممنوع است؛ با اعلام مأموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ امروز و یکشنبه تا ساعت ۲ بامداد روزهای بعد از آب اسک به سمت رودهن در محدوده مشاء به صورت یک طرفه خواهد بود.

وی اضافه کرد: در محور کندوان تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت ممنوع است.

مدیر مرکز مدیریت راه‌ها گفت: در محور هراز تردد تریلرها کماکان ممنوع است همچنین تردد کامیون غیر از حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ امروز جمعه همچنین از ساعت ۶ روزهای شنبه و یکشنبه پیشِ رو تا ساعت ۲ بامداد روزهای بعد از محور هراز ممنوع است.

آشوری یادآور شد: اجرای محدودیت های مذکور منوط به افزایش حجم تردد در محورها خواهد بود و چنانچه وضعیت ترافیک عادی باشد با هماهنگی اجرای محدودیت ها لغو می شود.

وی اظهار کرد: همچنین در محور تهران-فیروزکوه-قائم شهر و سمنان-قائم شهر تردد انواع تریلر و کامیون غیر از حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۸ تا ۲۴ امروز و یکشنبه از مسیر شمال به جنوب ممنوع است.

ثبت کمترین تردد جاده ای بین ساعات ۳ تا ۴ صبح
مدیر مرکز مدیریت راه‌ها بیان کرد: کل تردد ثبت شده در شبانه‌روز گذشته در جاده‌ها‌ بر اساس آخرین اطلاعات حاصل از رصد ۲۳۱۷ دستگاه ترددشمار فعال در جاده ها نسبت به روز قبل ۱ درصد افزایش نشان می‌دهد در همین مدت همچنین سهم وسایل نقلیه سنگین در ترافیک راه ها ۱۴.۶ درصد، بیشترین تردد بین ساعات ۱۷ تا ۱۸ و کمترین تردد بین ساعات ۳ تا ۴ صبح ثبت شد.

 ۱۱ جاده مسدود است
آشوری گفت:‌ در حال حاضر جاده وازک-بلده در مازندران، محور رامیان-اولنگ-شاهرود، ‌جاده پونل - خلخال، محور سروآباد-پاوه و محور فرعی سی سخت-پادنا در استان کهگیلویه و بویراحمد به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.

وی اضافه کرد: همچنین جاده شهداد-نهبندان، محور گنج نامه-تویسرکان، محور‌‌ خرم‌آباد-پلدختر، جاده قزوین - همدان در کیلومتر ۱۱۰ و محور فرعی شمشک-دیزین، به دلیل کاهش ایمنی، مسدود است.

مدیر مرکز مدیریت راه‌ها تصریح کرد: همچنین محور پدافند جنوب غرب - امیدیه، واقع در استان خوزستان تا اطلاع بعدی به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.

آزادراه ‌کرج-قزوین‌ با ۱۲۰ هزار تردد کماکان پرترددترین جاده کشور
آشوری اظهار کرد: در شبانه‌روز گذشته بیشترین تردد جاده‌ای در آزادراه ‌کرج-قزوین‌ با ۱۲۰ هزار و ۲۵۴ تردد، آزادراه‌ کرج-تهران با ۱۱۵ هزار و ۱۴۰ تردد، آزادراه تهران-کرج با ۱۰۵ هزار و ۷۹۲ تردد ثبت شد.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. نظرات برگزیده مخاطبان الف: باید نگران دوقطبی حجاب در جامعه باشیم/ امربه معروف و نهی از منکر شرایط و مراتب دارد/ در ایران با یک جامعه یکدست و یکرنگ مواجه نیستیم

  2. فایل صوتی لو رفته از «عبدالله مهتدی» درباره آرزوی تجزیه ایران

  3. سکوت عقل و فریاد هشتگ ها!

  4. تنها راه پیش پای اقتصاد ایران

  5. بیانیه حوزه علمیه امام خمینی (ره) درباره حواشی انتقال مالکیت یک باغ به آیت‌الله صدیقی

  6. فقر، بزرگی ما را می‌بلعد!

  7. پیشنهاد عجیب افزایش ۲۲درصدی دستمزد کارگران برای ۱۴۰۳ از سوی وزیر کار

  8. پاسخ روابط عمومی مجلس به علم‌الهدی درباره لایحه حجاب/ آیا نیکزاد با قالیباف رقابت می‌کند؟/ روایت کیهان از فایل صوتی جدید ظریف

  9. درخواست صدیقی از دادستانی درباره زمین‌خواری در ازگل/ واکنش دولت به شایعه برکناری مخبر

  10. دیر اما قابل‌توجه ...

  11. هدف قراردادن کشتی اسرائیلی و ناوشکن آمریکایی توسط ارتش یمن

  12. به زودی در این زمین مسکن ملی احداث می شود !

  13. تمجید «عبدالحمید» از حکومت طالبان!

  14. دستگیری عاملان انتشار فیلم درمانگاه قم | نخستین اعترافات متهمان

  15. انتقاد روزنامه دولت از زیباکلام/ پیش‌بینی علی مطهری از فراکسیون‌های مجلس آینده

  16. آزمونی بزرگ برای دولت رئیسی

  17. قبور لاکچری

  18. المیرای ۷ ساله کجاست؟!

  19. تورم نقطه به نقطه نسبت به اول سال ۲۲ درصد کم شد/ رشد اقتصادی به ۴.۵ درصد رسید

  20. پشت پرده ادعای جدید گروه «هفت» علیه ایران چیست؟

  21. حکایت چرخی که هزاران بار اختراع می شود!..

  22. آخرین وضعیت مذاکره نمایندگان کارگری و کارفرمایی

  23. افشاگری، تایید و واکنش‌ها

  24. یمنی ها فراتر از تصور !

  25. واکنش صدیقی به موضوع زمین‌خواری در حوزه‌علمیه ازگل: امضا‌یم جعل شده؛ دادستان ورود کند

آخرین عناوین