با قفل های هوشمند، زندگی هوشمندی داشته باشید!

فناوری،   3991021028

قفل هوشمند یا عبارت دیگر قفل دیجیتال و یا برقی انواع مختلفی دارد که هریک، کاربردهای متفاوتی در مکانهای مختلف دارد و متناسب با هر سلیقه و نظری ، دارای تنوع مدل، شکل و کاربرد است. نحوه عملکرد قفل هوشمند به این صورت است که زمانی که قفل یا دستگیره دیجیتال بر روی درب موردنظر نصب می شود، به چند روش مختلف می تواند هویت شخص را تایید کند و سپس باز می شود.

قفل های هوشمند انواع مختلفی دارد که شامل قفل اثرانگشتی ، قفل رمزی، قفل کارتی، قفل مچ بند، قفل تشخیص چهره، قفل تگ خودرو، قفل موبایلی از راه دور، قفل با تگ دسته کلید و قفل آنلاین، قفل هوشمند شیشه اسکوریت و انواع دستگیره دیجیتالی و هوشمند می باشد.

قفل هوشمند با امکان تشخیص تصویر، اثر انگشت، رمز، تگ و بلوتوث (قابلیت نصب سیستم بلوتوث برای 8 کاربر و سه قفل)، استفاده از رمز 4 تا 12 رقمی با نمایشگر رندوم لمسی، قابلیت ثبت کارت یا تگ برای 20 کاربر، مجهز به قفل مکانیکی با 5 کلید کامپیوتری جهت استفاده در مواقع اضطراری، مجهز به سیستم سنسور اعلام حریق، آلارم دزدگیر و سیستم ضد سرقت، زمان ورود و خروج کاربران با اپلیکیشن مورد نظر را اطلاع رسانی می کند.

 

شروع زندگی هوشمند در یک خانه هوشمند

امروزه خوشبختانه اینترنت اشیا یا ito، راه اندازی یک خانه هوشمند را آسان کرده است که می توانید در آن از راه دور قفل هوشمند درب ، چراغ ها و لوسترها ، ترموستات ، جاروبرقی ،یخچال، قهوه ساز، ماشین چمن زنی و حتی فیدرهای حیوانات خانگی را ازطریق تلفن هوشمند خود و یک اپلیکیشن کنترل کنید.

با استفاده از این دستگیره های دیجیتالی نظارت بر خانه تقریباً از هرمکانی ساده (و نسبتاً مقرون به صرفه) است. سیستم های امنیتی هوشمند قابل تنظیم هستند و به صورت کیت های خودکار یا به صورت تنظیمات کامل که شامل نصب و نظارت حرفه ای است، در دسترس می باشد.

ساده سازی امنیت و اتوماسیون خانگی با قفل هوشمند

همانطور که دربالا توضیح دادیم، یک سیستم امنیتی خانه هوشمند به شبکه Wi-Fi شما متصل می شود. بنابراین می توانید دستگاه های امنیتی خود را با استفاده از تلفن هوشمند و برنامه خود کنترل کنید.

سیستم های سطح ورودی و خروجی معمولاً شامل برخی از سنسورهای درب و پنجره، ردیاب حرکت و توپی هستند که با استفاده از یک یا چند پروتکل بی سیم مانند Wi-Fi ، Z-Wave ، ZigBee یا شبکه مش اختصاصی با این دستگاه ها ارتباط برقرار می کنند.

شما می توانید سنسورهای اضافی حسگر را برای درب و پنجره را برای تأمین پوشش کل خانه خود اضافه کنید و یک سیستم جامع با قفل های هوشمند یا چشمی دیجیتال بسازید که شامل قفل درب ، دربازکن گاراژ ، دوربین های نظارت داخلی و خارجی، چراغ ها، آژیرها، ردیاب های دود / CO، حسگرهای آب و ... شود.



کاربرد دستگیره دیجیتالی

دستگیره دیجیتالی یکی ازکوچترین نمونه های بارز پیشرفت تکنولوژی در عصر حاضر است، که در جایگاه خودش کاربردهای بخصوص و هوشمندی دارد. دستگیره دیجیتالی ، امن و بادوام، مدرن و هوشمند یکی از مطمئن ترین نوع قفل های هوشمند می باشد که برای درب ورودی آپارتمان ها ، درب اتاق خواب ها، اتاق هتل ها یا برای درب محل کار و شرکت ها برای بازکردن درب های شیشه ای و... مورد استفاده قرارمیگیرد.

درواقع با این دستگیره­ها برای ورود به مکانی، دیگر نیاز به چرخاندن کلید یا انجام کار مکانیکی نیست بلکه فقط کافیست از اثر انگشت، یا کارت ورودی، رمز ورودی و یا ریموت برای ورود و خروج استفاده کنید.

قفل اثر انگشتی هوشمند یکی از محبوب ترین دستگیره های دیجیتالی

قفل اثر انگشتی یک نوع قفل هوشمند است که از سیستم اسکنر انگشت به هنگام ورود افراد استفاده می کند و همین مسئله باعث افزایش امنیت حریم های شخصی و جلوگیری از انتظار زیاد در پشت درب آپارتمان یا محل کارتان به علت فراموش کردن یا گم کردن کلید خود و از این قبیل مسائل می شود.

این مدل قفل دیجیتال با اثر انگشت هر فرد باز می‌شوند و می‌توانند در مدل‌های فول آپشن (رمز، کارت و اثر انگشت) و یا فقط رمز و اثر انگشت (بدون کارت) ارائه شوند.

کاربرد قفل اثر انگشتی :

قفل اثر انگشتی درب جزء دستگیره های امنیتی پیشرفته ای هستند که شما می توانید علاوه بر اثر انگشت خود، از پین کد یا رمزعبور برای باز کردن قفل و دستگیره دیجیتال استفاده کنید که اغلب دارای یک کلید مکانیکی برای درب های مسکونی و تجاری می باشد.

قفل اثر انگشتی راه حل عالی می باشد برای زمان هایی که شما کلید به همراه ندارید یا دوست ندارید کلید همراه خود حمل کنید.

عملکرد آسان اما پیچیده ی قفل های اثر انگشتی!

قفل اثر انگشتی براساس سیستم بیومتریک ساخته شده است. این قفل دارای یک ورودی دیجیتال است که اسکنر اثر انگشت کاربران می باشد. این ورودی پس از ثبت اثر انگشت انسان به صورت دو بعدی و سه بعدی، آن را به صورت الگوهای عددی تبدیل می کند.

زمانی که فرد انگشت خود را روی اسکنر انگشت قرار می دهد، اثر انگشت به صورت الگوهای عددی رمز گذاری می شوند و در پایگاه داده ای قفل ذخیره می شوند.

پس از این مرحله اگر دوباره انگشت خود را روی اسکنر اثر انگشت قفل قرار دهید اثر انگشت اسکن خواهد شد و با اثر انگشت قبلی که در حافظه قفل اثر انگشتی ذخیره شده بود مقایسه می گردد. اگر این دو اثر انگشت با هم مطابقت داشت هویت شخص برای قفل تایید می شود و درب ورودی را برای فرد مورد نظر باز می شود.

مهمترین و بارزترین مزایای قفل های هوشمند اثر انگشتی و دستگیره های دیجیتالی



عدم نیاز به کلید.

مجهزبه سیستم ضد شوک.

مجهز به قفل کودک.

امکان تشخیص اثر انگشت، رمز، تگ و بلوتوث.

قابلیت نصب سیستم بلوتوث برای 8 کاربر و 3 قفل.

قابلیت ذخیره 100 اثر انگشت .

استفاده از رمز 4 تا 12 رقمی با نمایشگر رندوم لمسی.

قابلیت ثبت کارت یا تگ برای 20 کاربر.

قابلیت استفاده همزمان رمز عبوری و اثر انگشت.

مجهز به قفل مکانیکی با 5 کلید کامپیوتری جهت استفاده در مواقع اضطراری.

مجهز به سیستم سنسور اعلام حریق، آلارم دزدگیر و سیستم ضد سرقت.

اطلاع از زمان ورود و خروج کاربران با اپلیکیشن موردنظر.

مشاهده 30 ورود و خروج ثبت شده از طریق اپلیکیشن.

باز کردن قفل از طریق موبایل هوشمند با اپلیکیشن.

قابلیت نصب سیستم ریموت کنترل از راه دور.



برندهای معروف دستگیره های هوشمند دیجیتالی

محبوب ‌ترین مدل دستگیره های دیجیتالی، دستگیره هوشمند است که از نظر دسترسی در مدل‌ها، شکل‌ها و برندهای مختلفی عرضه می‌شود.

شرکت بین المللی معتبر کارن با واردات انواع دستگیره های دیجیتالی و قفل های هوشمند با برندهای معروف و مدل های مدرن مختلف، مانند :

دستگیره های دیجیتالی سامسونگ، یوکا، کاداس، فلیپس، کلاسیک، یال و هایوان، که بهترین کیفیت و امنیت را برند یال و پر فروش‌ترین آن‌ها برند سامسونگ و به صرفه ترین قیمت را برند هایوان دارد، تنوع انتخاب را برای شما مشتریان با سلیقه خود، آسان و راحت کرده است. برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاهده مدل های مختلف می توانید به سایت کارن با آدرس اینترنتی www.karenddl.com مراجعه نمایید.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. نظرات برگزیده مخاطبان الف: باید نگران دوقطبی حجاب در جامعه باشیم/ امربه معروف و نهی از منکر شرایط و مراتب دارد/ در ایران با یک جامعه یکدست و یکرنگ مواجه نیستیم

  2. فایل صوتی لو رفته از «عبدالله مهتدی» درباره آرزوی تجزیه ایران

  3. سکوت عقل و فریاد هشتگ ها!

  4. تنها راه پیش پای اقتصاد ایران

  5. بیانیه حوزه علمیه امام خمینی (ره) درباره حواشی انتقال مالکیت یک باغ به آیت‌الله صدیقی

  6. فقر، بزرگی ما را می‌بلعد!

  7. پیشنهاد عجیب افزایش ۲۲درصدی دستمزد کارگران برای ۱۴۰۳ از سوی وزیر کار

  8. پاسخ روابط عمومی مجلس به علم‌الهدی درباره لایحه حجاب/ آیا نیکزاد با قالیباف رقابت می‌کند؟/ روایت کیهان از فایل صوتی جدید ظریف

  9. درخواست صدیقی از دادستانی درباره زمین‌خواری در ازگل/ واکنش دولت به شایعه برکناری مخبر

  10. دیر اما قابل‌توجه ...

  11. هدف قراردادن کشتی اسرائیلی و ناوشکن آمریکایی توسط ارتش یمن

  12. به زودی در این زمین مسکن ملی احداث می شود !

  13. تمجید «عبدالحمید» از حکومت طالبان!

  14. دستگیری عاملان انتشار فیلم درمانگاه قم | نخستین اعترافات متهمان

  15. انتقاد روزنامه دولت از زیباکلام/ پیش‌بینی علی مطهری از فراکسیون‌های مجلس آینده

  16. آزمونی بزرگ برای دولت رئیسی

  17. قبور لاکچری

  18. المیرای ۷ ساله کجاست؟!

  19. تورم نقطه به نقطه نسبت به اول سال ۲۲ درصد کم شد/ رشد اقتصادی به ۴.۵ درصد رسید

  20. پشت پرده ادعای جدید گروه «هفت» علیه ایران چیست؟

  21. حکایت چرخی که هزاران بار اختراع می شود!..

  22. آخرین وضعیت مذاکره نمایندگان کارگری و کارفرمایی

  23. افشاگری، تایید و واکنش‌ها

  24. یمنی ها فراتر از تصور !

  25. واکنش صدیقی به موضوع زمین‌خواری در حوزه‌علمیه ازگل: امضا‌یم جعل شده؛ دادستان ورود کند

آخرین عناوین