یک سوم کارمندان شرکت‌های دولتی حقوق نجومی‌ می‌گیرند + جدول

اقتصادی،   3991016015 ۱۳۶ نظر، ۰ در صف انتشار و ۲۶ تکراری یا غیرقابل انتشار

بررسی های بودجه پیشنهادی شرکت های دولتی توسط دیوان محاسبات نشان می دهد که متوسط حقوق و مزایای پرداختی به یک سوم کارمندان این شرکت‌ها ۲۶ میلیون تومان درماه است.

یک سوم کارمندان شرکت‌های دولتی حقوق نجومی‌ می‌گیرند + جدول

فارس نوشت: براساس اطلاعات و مستندات یک سوم  شرکت‌های دولتی به کارمندان خود حقوق نجومی می‌دهند.

دیوان محاسبات کشور در گزارشی کارشناسی به بررسی بودجه پیشنهادی شرکت‌های دولتی، بانک‌ها و موسسات غیرانتفاعی وابسته به دولت برای سال 1400 پرداخته است.

طبق اطلاعات جدول، فهرست شرکت‌های دولتی که بیش از 20 میلیون تومان در ماه حقوق پرسنلی پرداخت کرده‌اند، بررسی شده است.

* بالاترین و کمترین حقوق نجومی 

بالاترین میانگین سرانه حقوق و مزایای ماهانه متعلق به شرکت بازرگانی و خدمات صنعتی فولاد اهواز بوده که بیش از 52 میلیون تومان و کمترین سرانه که برمبنای مصوبات دولت است به شرکت سهامی شهرک‌های صنعتی استان هرمزگان با ماهانه 20 تومان به ثبت رسیده است.

تعداد کل کارکنان شرکت‌های دولتی، ‌بانک‌ها و موسسات وابسته به دولت 363 هزار و 343 نفر هستند که یک سوم این افراد، حقوق نجومی دریافت خواهند کرد. براساس جزئیات جدول ذیل 128 هزار و 710 کارکن این شرکت‌ها برای سال آینده حقوق و مزایای متوسط ماهانه 26 میلیون تومان دریافت خواهند کرد.

از 57 شرکت مندرج در جدول 47 شرکت حقوق و مزایای ماهانه 20 تا 30 میلیون تومان به کارمندان می دهند. همچنین 8 شرکت بین 30 تا 40 میلیون و 2 شرکت 40 تا 53 میلیون تومان پرداختی دارند.

*رد پای شرکت‌های زیان ده در پرداخت حقوق نجومی

در میان شرکت‌های دولتی که حقوق نجومی پرداخت می‌کنند، نام شرکت‌هایی به چشم می خورد که طبق لایحه بودجه دولت زیان‌ده یا سر به سر هستند. براساس گزارش دیوان محاسبات، بانک سپه، بانک کشاورزی، شرکت بهره‌برداری نفت گچساران و پالایش گاز شهید هاشمی نژاد از جمله شرکت‌های مشمول زیان ماده 141 قانون تجارت هستند. حال این سوال مطرح هست که چگونه می توان شرکتی زیان‌ده باشد ولی در عین حال جزء 60 شرکت دولتی باشد که حقوق‌های نجومی به کارمندان خود می‌دهد؟

*میزان مالیات پرداخت کارمندان نجومی بگیر شرکتهای دولتی چقدر است؟

طبق جزء 4 بند الف تبصره 12 لایحه بودجه سال آینده،‌ سقف معافیت مالیاتی موضوع ماده 84 قانون مالیات‌های مستقیم در سال 1400 سالانه مبلغ چهارصد و هشتاد میلیون (480.000.000) ریال تعیین می‌شود.

با فرض ثابت ماندن این بند، حقوق کارکنان دولتی و غیر دولتی تا سقف 4 میلیون تومان معاف از مالیات است. در سال گذشته تا مبلغ 3 میلیون تومان معاف از مالیات بود.

پایه اول:از مبلغ 4 میلیون تومان تا 6 میلیون تومان 10 درصد یعنی 200 هزار تومان مالیات کسر می‌شود 

پایه دوم:از مبلغ 6 تا 10 میلیون تومان 15 درصد مالیات کسر خواهد شد که مالیاتش 600 هزار تومان می شود.

پایه سوم:از مبلغ 10 تا 16 میلیون تومان 20 درصد مالیات کسر می‌شود که یک میلیون و 200 هزار تومان خواهد بود.

پایه چهارم:بالای 4 برابر 16 میلیون تومان با کسر 25 درصدی پیش بینی شده که مالیات آن 2.5 میلیون تومان می شود.

با توجه به این پایه های مالیاتی، سهم یک سوم کارمندان شرکت‌های دولتی باید در سال آینده 6.8 هزار میلیارد تومان مالیات حقوق بپردازند و این در حالی است که کل مالیات درآمد بخش عمومی در لایحه بودجه سال آینده، 16 هزار میلیارد تومان در نظر گرفته شده است و در نتیجه، به نظر می رسد این کارمندان نجومی بگیر شرکت‌های دولتی، بخشی از مالیات حقوق خود را نمی پردازند.

دیوان محاسبات کشور نیز اخیرا در گزارش تفریغ بودجه سال 98 هشدار داده بود عدم پیش بینی سقف قانونی حقوق و مزایا برای مدیران و اعضای هیأت مدیره شرکت های تابعه صندوق بازنشستگی کشوری و سازمان تأمین اجتماعی، علاوه بر ایجاد بی نظمی در پرداخت های صورت گرفته، بستری برای ایجاد حقوق های نامتعارف در سطح کشور فراهم می نماید.

این در حالی است که همچنان رویه موجود توسط دولت و مجلس اصلاح نشده و انتظار می‌رود ترمز پرداخت‌ حقوق‌های نجومی در لایحه بودجه سال 1400 توسط اعضای کمیسیون تلفیق مجلس کشیده شود.

دیدگاه کاربران

ناشناس۱۷۶۳۵۷۲۰۸:۴۸:۴۵ ۱۳۹۹/۱۰/۱۶
دولت هم با کم و زیاد کردن قیمت ارز و سهام و طلا از جیب مردم عادی می گیرد به خدا ظلمه به خصوص اقشار ضعیف جامعه که کاملا غیر انسانیه
ناشناس۱۷۶۳۸۶۵۱۱:۳۹:۳۸ ۱۳۹۹/۱۰/۱۶
این افراد اغلب نورچشمی هستند و با پارتی استخدام شده اند و خدا را خوش نمیاد مثل مردم بی خودی و نخودی مثل ما سختی بکشند لذا جیب مردم را می زنند و جیب دوستان را پر می کنند ! حلال و زلال !
ناشناس۱۷۶۴۰۶۶۱۳:۳۹:۲۰ ۱۳۹۹/۱۰/۱۶
چرا حقوقهای اکثرا در دولتهای غربگدا پرداخت میشه خصوصا توی شرکتهای زیان ده دولتی چرا حقوق از جیب مردمه اما ضرر شرکتها از جیب خودشون نیست؟
سعید۱۷۶۴۵۷۴۱۹:۰۰:۱۰ ۱۳۹۹/۱۰/۱۶
نکته جالب در این بین اینه که حدود ..درصد پرسنل وزارت نفت نیروی حراست و انتظامات هستن چیزی معادل .. هزار نفر! شما یک بار وارد یک پالایشگاه بشی متوجه میشی که این افراد چه پشتوانه ای هم دارن. وقتی همه نگاهها در کشور امنیتی باشه همینه
ناشناس۱۷۶۴۳۲۸۱۶:۰۰:۴۵ ۱۳۹۹/۱۰/۱۶
افتضاح دیگر دولت در ماههای آخر عمرش
ناشناس۱۷۶۴۸۸۴۲۲:۰۶:۱۰ ۱۳۹۹/۱۰/۱۶
مجلس باید قانونی تصویب کند که این دولت در پایان کارش محاکمه شود
ناشناس۱۷۶۴۰۰۱۱۳:۰۴:۴۲ ۱۳۹۹/۱۰/۱۶
به همین دلیل است که دولت از راه اندازی سامانه حقوق و مزایای مدیران استنکاف می کند.
ناشناس۱۷۶۴۵۶۳۱۸:۵۱:۵۱ ۱۳۹۹/۱۰/۱۶
البته توجه داشته باشید که به هر بهانه ای افزایش تعرفه برق و آب و گاز و بنزین و.. هم برای تأمین این پرداخت هاست .
ناشناس۱۷۶۴۷۳۸۲۰:۲۵:۵۳ ۱۳۹۹/۱۰/۱۶
فقط عده قلیلی حقوق های خیلی بالا میگیرن که با جمع کردن حقوقشون با کارمندای جزء که 6 ، 7 تومن در ماه میگیرن میانگینش میشه 26 تومن ،پس حالا ببینید اون شرکتی که میانگین حقوقش 52 تومنه مدیرانش چند میگیرند که میانگینش میشه اینقدر
ناشناس۱۷۶۳۵۷۶۰۸:۵۲:۵۱ ۱۳۹۹/۱۰/۱۶
از مال چه کسی حقوق می گیرند ؟ از مال پدرشان یا ملت ؟ چرا کسی پیگیری نمی کنه ؟ چرا سال ها حقوق های نجومی وجود دارد در صورتی برخی ادارات ضعیف حقوق 2-3 میلیونی دارند . از قوه محترم قضایی استدعا داریم حقوق نا مشروع برگشت داده شود .
رضا جون۱۷۶۵۴۰۳۰۹:۵۸:۰۵ ۱۳۹۹/۱۰/۱۷
برادر دلت خوشه ها. کارد که دسته ی خودشو نمیبره
ناشناس۱۷۶۳۵۸۰۰۸:۵۹:۳۶ ۱۳۹۹/۱۰/۱۶
مملکت شیر تو شیر
ناشناس۱۷۶۳۶۹۵۱۰:۰۲:۴۱ ۱۳۹۹/۱۰/۱۶
اون موقع که میگفتی تا 1400 با روحانی، مگه نمی دونستی که در دور اول هم اون موقع که تازه ملیون تومن پول بود برا خودش، نوبخت به صفدر حسینی رفیقش 57 ملیون تومن ماهانه میداد؟!!!!
ناشناس۱۷۶۳۸۵۶۱۱:۳۳:۱۲ ۱۳۹۹/۱۰/۱۶
نه که محمود با دولت پاکدستش بهتر بود ؟ تا وقتی یاد نگیری که اصلاح طلب و اصولگرا هییییچ تفاوتی ندارند و هر دو یک مسیر را می روند و سیاستهای یکسانی را دنبال می کنند ملت گرفتار جنگ .. این دو گروه .. باقی می مونن مشکل مملکت جاهایی است که ..
ناشناس۱۷۶۳۸۸۴۱۱:۵۰:۴۷ ۱۳۹۹/۱۰/۱۶
از کجا میدونی این بنده خدا می گفته با روحانی تا ۱۴۰۰؟
ناشناس۱۷۶۳۸۸۸۱۱:۵۲:۱۱ ۱۳۹۹/۱۰/۱۶
برید ببینید که این افرادی که این حقوق ها را می گیرند چه کسانی هستند. همه از خودی ها هستند.
ناشناس۱۷۶۳۹۵۴۱۲:۳۰:۴۹ ۱۳۹۹/۱۰/۱۶
مگه قبلا نبوده نه زمان احمدی‌نژاد نه هیچ زمان دیگری جلوی این مساله را نگرفتند ولی با توجه به تورم فقط تعداد صفرها افزایش یافته وگرنه به دلار حساب کنید از بعد جنگ وضع همین بوده. انشالله روزی حل بشه ولی بعید میدونم چون تو کشور ما سیستم جوریه که تمام تصمیمات دست همین نجومی بگیرهاست و مشکل نجومی گرفتن آنها نیست مشکل دستمزد پایین بقیه است. مشکل دزدیها و اختلاسهاست مشکل از زیر کار دررفتنهاست و مشکل ناشایسته سالاریست مشکل داشتن چند شغل همزمان است مشکل زیر میزی گرفتن است.
ناشناس۱۷۶۴۰۴۲۱۳:۲۵:۲۲ ۱۳۹۹/۱۰/۱۶
ربطی به روحانی نداره کافیه حقوق این افراد را قبل از ایشان هم با سایرین مقایسه کنید
مهران۱۷۶۴۳۴۴۱۶:۲۶:۱۴ ۱۳۹۹/۱۰/۱۶
دقیقا حساب کتاب کردن حقوق وزرای احمدی نژاد و .. رو مقایسه کردن با حقوق دولتی های الان که اسم اینها شد نجومی بگیر
صادق۱۷۶۴۰۶۷۱۳:۳۹:۳۲ ۱۳۹۹/۱۰/۱۶
مجلس انقلابی تان که ارز 1400 را 17000 تومان می خواهد!!!؟؟؟ باز صد رحمت به دولت روحانی.
ناشناس۱۷۶۴۵۲۱۱۸:۳۴:۴۹ ۱۳۹۹/۱۰/۱۶
.. همتی یه حرفی زد، بعد خود نادران گفت همتی از خودش گفت هیچ قیمتی برای ارز تصویب نشده است... شما هم عقلت به چشمت است.
ترابیان۱۷۶۴۵۸۳۱۹:۰۲:۳۵ ۱۳۹۹/۱۰/۱۶
مجلس انقلابی می خواهد جلوی رانت ۴۲۰۰ تومانی جهانگیری را بگیرد بخاطر همین است که جیغ تو و امثال تو در آمده ذرت با ارز ۴۲۰۰ تومانی وارد کرده آزاد فروخته
ناشناس۱۷۶۴۱۲۵۱۴:۱۱:۱۱ ۱۳۹۹/۱۰/۱۶
الان منفی دهندگان فازشون چیه خودتون از نجومی بگیر ها هستید؟
ناشناس۱۷۶۴۱۷۷۱۴:۳۰:۴۶ ۱۳۹۹/۱۰/۱۶
این مدل پرداخت از قبل بوده مربوط به این دولت و اون دولت نیست، مثلا حقوقی که زمان دولت آقای احمدی نژاد یک میلیون بوده تو این دولت نشده پنجاه میلیون، باید یک فکر اساسی برای این شیوه پرداخت بشه
ناشناس۱۷۶۳۸۳۷۱۱:۲۲:۳۴ ۱۳۹۹/۱۰/۱۶
افرین
ناشناس۱۷۶۳۵۸۴۰۹:۰۳:۰۳ ۱۳۹۹/۱۰/۱۶
این وسط بدبخت کارکنان ادارات، معلمین و نظامیان هستن که متوسط به زور 5 میلیون هم نمیگیرن و همه هم میگن خوش بحالشون و سال به سال فقیر تر میشن البته بازم خداروشکر، خدا خودش به کارگران و بیکاران رحم کنه خدایا خودت درست کن
ناشناس۱۷۶۳۵۹۸۰۹:۱۱:۵۹ ۱۳۹۹/۱۰/۱۶
من خودم کارمند دولتم، توی شرکت ما، رئیس کلا کارهارو سپرده به بقیه، سرماه فقط 35 میلیون حقوق می گیره
ناشناس۱۷۶۳۶۰۴۰۹:۱۶:۴۶ ۱۳۹۹/۱۰/۱۶
کاش حقوق سایر دستگاههای دولتی رو هم می زاشتین تا تفاوت پرداختی فاحش بین دستگاهای دولتی رو ببینید
ناشناس۱۷۶۳۶۰۵۰۹:۱۷:۰۰ ۱۳۹۹/۱۰/۱۶
عوضش ما شرکتی ها و.کارگرها کمترین حقوق را می گیریم تا این بیچاره ها در رفاه و آسایش باشند. اینجا به هر حال یک کشور اسلامیست با عدالتی خاص هست! اینطوری به همه نشان می دهیم ..
ناشناس۱۷۶۳۶۲۱۰۹:۲۶:۲۸ ۱۳۹۹/۱۰/۱۶
با این افزایش هزینه ها دیگر 20 تا 30 میلیون تومان در ماه نه نجومی است و نه خیلی زیاد. تصور کنید شخصی که ماهی 25 میلیون حقوق می گیرد چقدر می تواند پس انداز کند تا روزی یک آپارتمان 100 متری بخرد که قیمتش در مرکز شهر تهران حد اقل 2 و نیم میلیارد تومان است. پول کشور دیگر ارزشی ندارد
ناشناس۱۷۶۳۶۲۳۰۹:۲۷:۱۲ ۱۳۹۹/۱۰/۱۶
این لیست ناقص میباشد،از بیمه و بانکها تا گمرک اداره مالیات وزارت کشور و.....میتوان در این مجموعه اضافه نمود.
ناشناس۱۷۶۳۶۲۸۰۹:۲۹:۲۵ ۱۳۹۹/۱۰/۱۶
پالايش فجر جم بدليل قدمت و ميانگين سابقه بالاي 25 سال كارمندان كه اكثرا در استانه بازنشستگي مي باشند و منطقه عملياتي عسلويه ميانگين دريافتي بالاست. بنده جديدالاستخدام مجموعه هستم با حقوق 7 ميليون تومان
ناشناس۱۷۶۳۶۳۷۰۹:۳۷:۲۸ ۱۳۹۹/۱۰/۱۶
عجیبه که با این حجم گسترده چپاول اموال بیت المال از یک سو و آمار رانت خواران محترم پشت پرده که لیست شون به دست ما نمی رسه هنوز هم چرخ مملکت می چرخه!!!!!!!!!!!!!!!! کلام مولا را ظاهرا فراموش نکنیم:" الملک یبقی مع الکفر و لا یبقی مع الظلم"
علی۱۷۶۳۶۳۹۰۹:۳۸:۵۸ ۱۳۹۹/۱۰/۱۶
حقوق ۲۶ میلیونی که معادل ۱۰۰۰ دلار است نجومی است شما میخواهید حقوقهای نا عادلانه زیر زیر زیر خط فقری ۴ و ۵ میلیونی و کمتر را معیار حق قرار دهید این اسامی و القاب را ابداع میکنید
ناشناس۱۷۶۴۲۱۳۱۴:۴۸:۴۲ ۱۳۹۹/۱۰/۱۶
مگر خودامریکا کارمندان اینهمه حقوق می گیرند
ناشناس۱۷۶۴۵۸۸۱۹:۰۵:۲۱ ۱۳۹۹/۱۰/۱۶
بله بیشتر می‌گیرند. یه کارمند جزءکشورهای همسایه 20 هزار دلار حقوق میگیره حالا کارمند شرکت نفت در بدترین شرایط آب و هوایی 12 ساعت کار بصورت نوبتکاری 1000 دلار میگیره خیلیه
علی۱۷۶۵۵۶۶۱۱:۲۶:۲۹ ۱۳۹۹/۱۰/۱۷
حد اقل حقوق در آمریکا ماهی 4000 دلار است.
ناشناس۱۷۶۴۶۶۹۱۹:۴۵:۴۸ ۱۳۹۹/۱۰/۱۶
چه حرف بی ربطی! چطور من کارمند رسمی 5 میلیون میگیرم نباید حرفی بزنم اونوقت طرف 26 میلیون میگره میگه کمه! به دلار حساب کنی که مال من در حد بدبختها آمریکا هست!
ناشناس۱۷۶۳۶۴۳۰۹:۴۰:۴۴ ۱۳۹۹/۱۰/۱۶
بی عدالتی بیداد می کند
فرناز۱۷۶۳۶۴۸۰۹:۴۲:۴۸ ۱۳۹۹/۱۰/۱۶
تا زمانی که متر و معیار دقیقی برای عبارت نجومی بودن حقوق نداشته باشیم، این مطالب توجیه پذیر نیست. در ضمن این تحقیق در مورد نهادهایی مثل صدا و سیما یا قوه قضاییه یا نیروهای مسلح سکوت کرده که قابل بررسی است.
سعید۱۷۶۳۶۵۵۰۹:۴۵:۴۸ ۱۳۹۹/۱۰/۱۶
این شیوه در دولت تدبیر و امید بسیار پر رنگ شده که حتی در وزارت خانه های دولتی حقوق های نجومی یعنی حقوق جدولی + کلی موارد ویژه که بعضا در فیش ماهیانه درج نمیشود؟؟؟
ترابیان۱۷۶۴۵۸۷۱۹:۰۴:۵۲ ۱۳۹۹/۱۰/۱۶
دولت روحانی با همین ریخته پاش بیت المال رای آورد
ناشناس۱۷۶۳۶۵۶۰۹:۴۵:۴۹ ۱۳۹۹/۱۰/۱۶
برای بالا بردن حقوق کارگر جانشان بالا میاد ولی برای خودشون حقوق بالا لازم و ضروریه این عدالتی است که برقرار شده ؟؟ اسلام گفت با مردم اینطور رفتار بشه ؟؟
ناشناس۱۷۶۳۶۶۴۰۹:۴۹:۴۰ ۱۳۹۹/۱۰/۱۶
اونوقت من با بیست و دو سال سابقه حسابداری و مدیریت مالی و مدرک کارشناسی ارشد و کلی مسئولیت و پاسخگویی در یک شرکت صنعتی خصوصی هرگز حقوقم به ده میلیون تومان نمی رسد
ناشناس۱۷۶۴۶۷۱۱۹:۴۶:۴۷ ۱۳۹۹/۱۰/۱۶
من با 20 سال سابقه رسمی در دادگستری 7 میلیون دریافتی ندارم اونوقت شما ده تومن میگیری! ؟
ناشناس۱۷۶۳۶۷۹۰۹:۵۵:۲۴ ۱۳۹۹/۱۰/۱۶
جالبه تو كشوري كه خط فقر 10 ميليون تومنه؛ شما بالاي بيست تومنو نجومي گرفتيد
علیرضا۱۷۶۳۶۸۱۰۹:۵۷:۲۶ ۱۳۹۹/۱۰/۱۶
واقعا خجالت آوره، این که دیگه کار آمریکا و اسرائیل نیست، چرا قوه قضائیه وارد نمیشه، چرا ثروت بین مردم پخش نمیشه، به خدا ما کسبه داریم با ماهی دو میلیون زندگی میکنیم نه تعطیلی نه بیمه
ناشناس۱۷۶۵۷۴۲۱۳:۱۸:۵۵ ۱۳۹۹/۱۰/۱۷
راستی چرا حقوق قضات و سایر کارکنان قوه قضاییه رو بررسی نکردند؟
ناشناس۱۷۶۳۶۸۳۰۹:۵۸:۰۷ ۱۳۹۹/۱۰/۱۶
به جای اینکه این مدیران و کارمندان رانتی که کار خاصی هم انجام نمیدهند و بیشتر مشغول دلالی هستند را اخراج کنند یا شرکت و مرکز،دولتی را تعطیل کنند، هر سال بیشتر هم حقوق میدهند، بعد بار کسری بودجه بر دوش اقشار مستضعف جامعه با تخم مرغ شانه ای پنجاه هزار تومان !!!!
ناشناس۱۷۶۳۶۹۰۱۰:۰۰:۲۷ ۱۳۹۹/۱۰/۱۶
نوش جونشون حقشونه ولی حق بقیه هم بدید به جای اینکه فکر این باشید کی زیادی حقوق میگیره که یک مساله قانونیه فکر این باشید که کی حقوق نجومی میگیره دزدی هم میکنه از کارش هم کم میگذاره و تخلفات دیگه هم داره اونوقت میتونید به همه ملت حقوقی در شان بدهید
ناشناس۱۷۶۳۷۱۴۱۰:۱۱:۳۴ ۱۳۹۹/۱۰/۱۶
اینکه حقوق پرداختی این شرکتها از متوسط حقوقهای ایران که حرفی نیست ولی اگه به دلار که حساب کنی اکثرا زیر 1000 دلار محسوب میشه ، به عبارت دیگه زندگی مردم ایران توسط دولتهای بعد از انقلاب آنقدر به ضعف کشونده شده که به درآمد هزار دلاری میگن نجومی !!!!
ناشناس۱۷۶۳۷۱۷۱۰:۱۲:۱۹ ۱۳۹۹/۱۰/۱۶
آقای نوبخت باید در این مورد توضیح بدهند.
ناشناس۱۷۶۴۱۵۲۱۴:۲۱:۱۷ ۱۳۹۹/۱۰/۱۶
قبلا برای فیش حقوقی جناب صفدر توضیحات فرمودن بعدشم مگه ما کی هستیم که ایشون بخوان به ما توضیح بدن؟ اصلا لیاقت توضیح دادن رو داریم؟؟؟؟
ناشناس۱۷۶۳۷۱۸۱۰:۱۲:۲۸ ۱۳۹۹/۱۰/۱۶
حالا چه کار خاصی می کنند این آقایون تو این شرکت ها
ناشناس۱۷۶۳۸۵۸۱۱:۳۵:۳۲ ۱۳۹۹/۱۰/۱۶
اکثرا زیان ده هستند این شرکتها از جیب من و شما با بالا و پایین کردن دلار و بورس می دزدند و بهشون حقوق می دهند چون اکثرا با رانت و فامیل بازی استخدام شده اند خونشان از بقیه خیلی غلیظ تره !
ناشناس۱۷۶۳۸۶۷۱۱:۴۰:۰۴ ۱۳۹۹/۱۰/۱۶
هیچی، حقوق میگیرند،
ناشناس۱۷۶۳۹۴۱۱۲:۲۱:۴۴ ۱۳۹۹/۱۰/۱۶
اوضاع زندگی من و شما نتیجه ی عملکرد حضراته !
ناشناس۱۷۶۳۷۲۰۱۰:۱۴:۱۴ ۱۳۹۹/۱۰/۱۶
قیمت همه چیز تو این سه چهار سال 10 برابر شده بعد حقوق 20 میلیونی نجومیه ؟؟؟؟؟؟ کی گفته یک سوم کارمندا همچین حقوقی میگیرن ؟؟؟؟ از اون گذشته اکثر کارمندان با حقوقهای 4 یا 5 میلیونی دارن با مرگ میجنگن و تو این موقعیت مجلس بجای اینکه به فکر بالا بردن حقوق این قشر باشه افتاده دنبال کم کردن حقوق اون عده قلیل .
یک دوست۱۷۶۳۷۲۳۱۰:۱۵:۴۲ ۱۳۹۹/۱۰/۱۶
البته از اون زاویه هم میشه دید. دو سوم کارکنان زیر خط فقر هستن و فقط یک سوم احتمالا میتونن اول تا آخر ماه رو با خیال راحت زندگی کنن.
آریو۱۷۶۳۷۳۴۱۰:۲۱:۳۰ ۱۳۹۹/۱۰/۱۶
اگر به محل خدمت مثال های ذکر شده دقت کنید دلیل بالا بودن آنها مشخص می شود. برخی از هموطنان که در مرکز زندگی می کنند هم اگر به زندگی در این نقاط با شرایط سخت( گرمای شدید، گرد و غبار، آب آشامیدنی آلوده، هوای آلوده، محرومیت، ..) رضایت دهند هم می توانند نجومی بگیرند.
ناشناس۱۷۶۳۷۳۸۱۰:۲۳:۵۹ ۱۳۹۹/۱۰/۱۶
روحانی مچکریم
ناشناس۱۷۶۳۷۳۹۱۰:۲۵:۰۳ ۱۳۹۹/۱۰/۱۶
اونوقت از این کارمندان بپرسید واقعا چه کار سودآوری برای شرکت و دولت وملت انجام داده اند؟ فقط یک نمونه از اثرگذاری مثبت خودشونو بگن به خدا سوگند فقط حقوق میگیرند و بود و نبودشان در این مجموعه ها هیچ تاثیری ندارد وگرنه این وضع ناگوار کشور نبود. بیخود نیست هزینه ها در بودجه اینطوری افزایش پیدا میکنه.
ناشناس۱۷۶۳۷۴۲۱۰:۲۵:۱۶ ۱۳۹۹/۱۰/۱۶
بخاطر معافیت مالیاتی بعضی کارکنان خاص مالیات به اندازه ای که باید دریافت نمی‌شه و بقیه جامعه سهم این افراد رو پرداخت می کنند.
ناشناس۱۷۶۳۷۴۳۱۰:۲۶:۴۲ ۱۳۹۹/۱۰/۱۶
کسر بودجه از همین جاها بوجود می آید البته برای دولت این حقوق ها چیزی نیست
محسن۱۷۶۳۷۴۶۱۰:۲۷:۲۵ ۱۳۹۹/۱۰/۱۶
این شرکتها لابد مال ملت نیست و ارث باباشونه که هرچی دلشون میخواد حقوق واسه خودشون برمیدارن اما بقیه کارمندان دولت و‌بخش خصوصی و کارگرا و غیره باید بسوزن و بسازن آیا این رویه تشویق دیگران به استفاده از رانت و رشوه و راههای غیر قانونی برای بدست آوردن درآمد نیست؟..
ناشناس۱۷۶۳۷۵۵۱۰:۳۱:۵۸ ۱۳۹۹/۱۰/۱۶
مگر اینها برای مردم چه خدمتی می کنند که از کیسه بیت المال اینچنین ارتزاق می کنند در حالی که تو این سرزمین مردمی باید شناسنامه، کارت ملی خود را برای گرفتن نان نسیه گرو بگذارند جناب آقای رئیسی آقای روحانی آقایان شورای نگهبان شماها مسؤول اجرای عدالت هستید چه بخواهید چه نخواهید..
ناشناس۱۷۶۳۷۶۵۱۰:۳۹:۳۵ ۱۳۹۹/۱۰/۱۶
تبعیض سیستمی بین کارمندان دولتی و .. با بهره مندی از امنیت شغلی قطعی حتی با وجود بازدهی صفر و منفی، تسهیلات نجومی بدون بهره، خانه های سازمانی و بیمه های تکمیلی را هم اشاره کنید. تنها دولت نیست در قوه قضائیه هم وضع به همین منوال است در بین نهادهای نظامی هم همینطور این عملا آن چیزی است که مردم را به دو طیف برخوردار ..و بی بهرگان .. تقسیم کرده. رسالت الف و همه رسانه ها انتشار صدای بحق ملت است
ناشناس۱۷۶۳۷۷۷۱۰:۴۹:۲۸ ۱۳۹۹/۱۰/۱۶
دولت تدبیر میدونه چطور همکارها رو همراه هم بکنه . بقیه مردم هم مهم نیستند . برای همینه بودجه های سر به فلک کشیدشون همیشه کم میاد . الان جماعت نجومی بگیر حمله می کنن .
ناشناس۱۷۶۳۷۸۶۱۰:۵۳:۰۷ ۱۳۹۹/۱۰/۱۶
هزار دلار در ماه حقوق نجومیه؟! تو آمریکا کارگر ساده سه برابر اینه حقوقش
ناشناس۱۷۶۳۸۸۶۱۱:۵۱:۲۱ ۱۳۹۹/۱۰/۱۶
با کارگر ساده ایرانی مقایسه کن
ناشناس۱۷۶۳۹۰۱۱۲:۰۱:۲۵ ۱۳۹۹/۱۰/۱۶
برای اکثریت جامعه که حقوق سه چهار میلیونی می گیرند تبعیض زیادی است
ناشناس۱۷۶۴۰۲۳۱۳:۱۵:۱۴ ۱۳۹۹/۱۰/۱۶
آه ، عجب استدلالی،تو فلان کشور آفریقایی یا آمریکای جنوبی هم باید بگن، ۵۰۰ دلار حقوق شد ، در ایران یک کارگر .... میگیرد.
مانی۱۷۶۴۰۵۱۱۳:۳۰:۴۰ ۱۳۹۹/۱۰/۱۶
حقوق را باید با قیمت های ایران سنجید.در امریکا نان بربری و سنگک دانه ای یک و نیم دلار است و بنزین هم لیتری یک دلار و سی سنت.ولی در ایران یک بیستم این است.برق و آب و گاز هم همین طور. حقوق دریافتی مدیران در ایران با میانگین حقوق پرسنل و متوسط حقوق دریافتی نیروی کار کشور باید مقایسه و سنجیده شود.
ناشناس۱۷۶۴۱۲۶۱۴:۱۳:۱۹ ۱۳۹۹/۱۰/۱۶
عزیز من مگه خرج و مخارج ما با دلاره؟
ناشناس۱۷۶۴۲۹۱۱۵:۳۲:۲۶ ۱۳۹۹/۱۰/۱۶
مگه به دلار خرج میکنه تو ایران؟؟ یا اینکه قرارِ دلارها رو جمع کنند برن خارج از کشور؟؟؟
سلام۱۷۶۳۷۸۷۱۰:۵۳:۱۵ ۱۳۹۹/۱۰/۱۶
ماهی دو هزار دلار برای مدیران کل نجومی عجب واقعا عجبا
ناشناس۱۷۶۳۸۸۲۱۱:۵۰:۲۵ ۱۳۹۹/۱۰/۱۶
در مقایسه با کارگر و کارمند معمولی ایرانی بخصوص بخش خصوصی این رقم فوق نجومی است
ناشناس۱۷۶۴۵۹۱۱۹:۰۶:۴۴ ۱۳۹۹/۱۰/۱۶
اونایی که مخالف هستند تشریف بیارن آبادان عسلویه. لاوان خارک. شناورها.. اونجا کار کنند
ناشناس۱۷۶۳۸۸۷۱۱:۵۲:۰۴ ۱۳۹۹/۱۰/۱۶
نه ماهی 200دلار برای معلمان نجومیه!
ناشناس۱۷۶۳۹۶۳۱۲:۳۵:۵۱ ۱۳۹۹/۱۰/۱۶
چیزی که عجیبه اینه که دوستان دولتی هر چیزی رو که دوست دارن با قیمت دلار میسنجن بقیه رو با ریال. میگی چرا حقوقت 60 میلیونه میگه دو هزار دلار زیاده؟؟میگی چرا خودرو گرونه میگه 6000 دلار گرون نیست تازه ارزونه!!!! عجیب اونجاست که همه جوانان جویای کار تلاش میکنن تو یه دستگاه دولتی استخدام بشن.چرا؟؟؟حقوق سر ماه، امنیت شغلی،حقوق بیشتر نسبت به شرکتهای خصوصی،امکانات و مزایای ویژه و ..اگه شرایط کارمندان دولت رو هم مثل بخش خصوصی سخت میکردن اینقدر تقاضا برای نیرو نبود
ناشناس۱۷۶۳۹۷۸۱۲:۴۱:۱۷ ۱۳۹۹/۱۰/۱۶
۱۰۰ دلار برای یک کارگر حتمی حقوق عادلانه هست ؟! بنظر شما آقای مدیر کل ؟
محمد۱۷۶۳۸۰۷۱۱:۰۰:۴۵ ۱۳۹۹/۱۰/۱۶
بنده در یک اداره دولتی رییس اداره حقوقی هستم با حجم کار وحشتناک .تعداد پرونده هایی قضایی بسیار زیادو از نظر ارزش مالی در حد کلان که حدود ۱۴ نفر کارشناس حقوقی زیرنظر بنده انجام وظیفه می کنند و مسئولیت قانونی کار آنها نیز با من است. جمع حقوق و مزایای ماهانه ام ۷ میلیون و ۲۰۰ هزارتومان است.
ناشناس۱۷۶۳۸۳۴۱۱:۱۶:۰۶ ۱۳۹۹/۱۰/۱۶
فقط باید تاسف خورد چرا با این تخلفات برخورد نمی شود
ناشناس۱۷۶۳۸۴۰۱۱:۲۳:۱۱ ۱۳۹۹/۱۰/۱۶
نوبخت باید پاسخگو باشه
ناشناس۱۷۶۳۸۴۶۱۱:۲۶:۰۹ ۱۳۹۹/۱۰/۱۶
اگه جلوی اینا گرفته بشه چقدر صرفه جویی میشه تو بودجه نیازی هم نیست اینقدر مالیات و عوارض بگیریم از ملت
ناشناس۱۷۶۳۹۳۶۱۲:۲۰:۲۶ ۱۳۹۹/۱۰/۱۶
اغلب فرزند خارج از کشور دارند و سبک زندگی متفاوت از مردم عادی دارند یکی از اقوام ما مدیر کل هم نیست تحصیلات خاصی هم نداره ولی بعضی کارها را خوب بلده ! راننده با ماشین دولتی میاد می بره و میاره و هر دو فرزندش ماشین خارجی سوار می شن و تعطیلات آخر هفته هم یا ویلای شمال هستند یا ویلای کیش و یک خانم کارگر هفته ای دو بار برای نظافت و آشپزی میاد خونه و خرید هم انجام می ده و جالب اینکه خانم ایشون خانه داره و مشغول پز دادن به خانم های فامیل و .. مردم بد بخت زن و شوهر هر دو کار می کنند و هنوز مستاجر و بد بخت هستند نان بعضی ها بدون زحمت و لیاقت بدجوری در روغن افتاده و به نظر می رسه قرار ه نان یک عده همواره در روغن باشه که مجیز و فرمانبردار باشند !
ناشناس۱۷۶۴۰۹۶۱۳:۴۹:۵۰ ۱۳۹۹/۱۰/۱۶
تو مالیات خود را بده تا یه جورایی تو این لیست قرار نگیری
ناشناس۱۷۶۳۸۸۳۱۱:۵۰:۴۲ ۱۳۹۹/۱۰/۱۶
کمترین حقوق رو کارمندای بخش خصوصی دارن، اوناییکه فروشنده یا کارمند یه دلال یا مغازه داری چیزی هستن. بنده 20 سال تو حوزه محصولات ساختمان کارمندم. برادرم 5 ساله رفته تو شهرداری الان منو میخره آزادم نمیکنه.
ناشناس۱۷۶۳۸۹۰۱۱:۵۳:۲۳ ۱۳۹۹/۱۰/۱۶
سلام ردیف ۲۲ چرا تکراریست؟ مدیران دیوان محاسبات چقدر میگیرند؟
ناشناس۱۷۶۳۸۹۵۱۱:۵۶:۴۱ ۱۳۹۹/۱۰/۱۶
هرچی بلا داریم توی این مملکت می کشیم, از دست کارمندای بیسواد و مفت خور دولت هست.
ناشناس۱۷۶۳۹۱۱۱۲:۰۷:۱۶ ۱۳۹۹/۱۰/۱۶
پاشنه آشيل انقلاب عدالت است در صورتيكه كه دولت كوچك نشود نفرات دولتي كم نشود مردم چرا بايد ماليات به خدمات بي ارزش دولت بدهند.دولت با يك سوم اين كارمندان مي توانند وظايفشان راانجام بده
رضا.۱۷۶۳۹۳۹۱۲:۲۱:۲۱ ۱۳۹۹/۱۰/۱۶
با سلام واحترام چرا مردم به جان هم میندازین به نظر شما هرچه دولت در میاره باید مانند یارانه بین مردم پخش بشه واقعا اگر دنبال عدالت و انصاف هستین باید به طرف تمرکز زدایی بریم واز صدور قوانین یکسان برای همه جلوگیری شود این دیدگاه یکجانبه گرایانه شما جز اهداف سیاسی چیز دیگری حاصل ندارد وبعد باعث خلق رانت خواران جدید میشود .فکر میکنید قانون خدمات کشوری مشکلی حل کرد جز ایجاد مشکل جدید این شعرها هم هیچ حاصلی جز ایجاد تشنج ندارد باید حداقل حقوق بشود 15000000 حداکثر حقوق هم 50000000 برین دنبال این موضوع بیخود هم مردم جان کارمندها ندازین
ناشناس۱۷۶۳۹۴۷۱۲:۲۴:۴۶ ۱۳۹۹/۱۰/۱۶
با سلام ایشان خیلی کم اطلاع واز یک دریچه کوچک به موضوع نگاه کرده.
ناشناس۱۷۶۳۹۵۶۱۲:۳۱:۴۷ ۱۳۹۹/۱۰/۱۶
شرکت ها و بانکهای دولتی عالی هستند از نظر حقوق و مزایا بقیه ادارات دولتی وسط ماه نشده جیبت خالیه.
جوادی۱۷۶۳۹۶۲۱۲:۳۵:۴۰ ۱۳۹۹/۱۰/۱۶
لطفا نظری هم به حقوق ومزایای کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم وتحقیقات بزنید با 24 سال سابقه کار مبلغ 3900000 تومان با این تورم
ناشناس۱۷۶۴۲۰۲۱۴:۴۴:۵۴ ۱۳۹۹/۱۰/۱۶
متاسفانه جناب حاجی بابایی هیت علمی را نجومی بگیر می داند و طبیعتا شما هم نجومی بگیر هستید حالا مبلغش کلمه مشکل شماست..درجه نجومیش رو کم کردن!
ناشناس۱۷۶۳۹۶۴۱۲:۳۶:۰۰ ۱۳۹۹/۱۰/۱۶
اونوقت بیایید و حقوق کارمندان و کارگران بخش خصوصی رو ببینید.ده برابر دولتی ها کار میکنند و یک دهم این پشت میزنشینهای دولتی حقوق نمیگیرند! بعد از بازنشستگی هم دولت از بودجه بیت المال که متعلق به همه مردم ایرانه مرتبا حقوق کشوری ها رو افزایش میده و باز هم سر بازنشستگان تامین اجتماعیه که بی کلاه میمونه.
ناشناس۱۷۶۳۹۷۷۱۲:۴۱:۰۴ ۱۳۹۹/۱۰/۱۶
آن وقت معلمان و کارکنان دانشگاه ها با کمترین حقوق و زیر خط فقر باید زندگی کنند؟؟ عدالت کجائی؟؟؟
رضا۱۷۶۴۵۷۱۱۸:۵۷:۴۶ ۱۳۹۹/۱۰/۱۶
و بدبخت تر کارکنان اداری قوه قضائیه که از معلم ها هم حقوق پایین تره
ناشناس۱۷۶۳۹۹۳۱۲:۵۵:۴۰ ۱۳۹۹/۱۰/۱۶
دریافتی سرماه وزرا هم بفرمایند. مدیران ما حقوق میگیرند که یا بگن مقصر یا تحریم هست یا مردم
ناشناس۱۷۶۴۰۱۰۱۳:۰۹:۰۱ ۱۳۹۹/۱۰/۱۶
نجومی بگیران زوائد نظام هستن.
ناشناس۱۷۶۴۰۱۴۱۳:۱۰:۲۹ ۱۳۹۹/۱۰/۱۶
بانگ ملی کجا قایم شده ، اونا از جیب مردم برای رای جمع کن ها در دوره دوم روحانی سنگ تمام گذاشتند.
ناشناس۱۷۶۴۰۱۷۱۳:۱۲:۱۳ ۱۳۹۹/۱۰/۱۶
این نابرابری ها وبی عدالتی ها واقعا به نفع دولتمردان نیست وباعث بیزاری مردم از آنها میشود درمملکتی که جوان راضی میشود با ماهانه 2میلیون تومان زندگی کند مگر اون رئیس شرکت چکار میکند که 50میلیون بگیرد آخه یک ونیم برابر افراد عادی ودیگران واقعا اگر یک ریال از حق من به ناحق به هر کارمندی داده شود به وا.. روز قیامت از تک تک مسئولان نمیگذرم وباید پاسخگو باشند چند ماهه نتونستیم یک کیلو گوشت برای بچه هامون بگیریم کجای این مسلمانیه
علی۱۷۶۴۰۶۰۱۳:۳۴:۲۵ ۱۳۹۹/۱۰/۱۶
این جدول مشکوک است ایا نیروگاه برق شیروان فقط سه نفر کارمند دارد؟
ناشناس۱۷۶۴۱۲۲۱۴:۰۷:۰۹ ۱۳۹۹/۱۰/۱۶
اونوقت در وزارت کار اضافه کار کارمندای حداقل بگیر(۳ تا ۵ میلیون) رو ۸ ماهه ندادن
ناشناس۱۷۶۴۱۸۳۱۴:۳۴:۱۹ ۱۳۹۹/۱۰/۱۶
استادیار دانشگاه ازاد 6 میلیون پانصد هزار تومان . مبارکه
ناشناس۱۷۶۴۱۸۸۱۴:۳۶:۲۹ ۱۳۹۹/۱۰/۱۶
يك سوم كل اينا ميشه 46 هزار نفر كه متوسط 25 ميليون ميگيرند. جمعش ميشه حدود هزار ميليارد تومن. اگه بخواهيم برسونيم به متوسط ده ميليون تومن حدود ششصد ميليارد تومان در ماه صرفه جويي ميشه كه به يارانه هر ايراني هفت هزار تومن اضافه ميشه ولي 46 هزار نفر به خط فقر اضافه ميشه. راهش اين نيست اينارو هم فقير كنيم. بايد بقيه رو غني كنيم. اعداد ناشي از هدر دادن منابع خيلي خيلي خيلي بيشتر از اينهاست. ببينيد اون از چي ناشي ميشه.
ناشناس۱۷۶۴۱۹۳۱۴:۳۸:۲۶ ۱۳۹۹/۱۰/۱۶
تازه الان یادشون اومده چندتا بند از حقوق معلم ها زیاد هست، بخاطر پرداخت چند ماه میخوان 17 میلیون از هر معلم کم کنن، البته حقوق معلم با مدرک فوق لیسانس با 15 سال سابقه چهار میلیون و هفتصد هزار تومن هست
ناشناس۱۷۶۶۴۷۳۲۰:۱۸:۲۸ ۱۳۹۹/۱۰/۱۷
سلام البته زمین و مسکن فرهنگیان را هم محاسبه و به این مبلغ اضافه کنید
محمد مهدی تدین۱۷۶۴۲۰۰۱۴:۴۳:۰۲ ۱۳۹۹/۱۰/۱۶
سازمان بیمه سلامت ایران و شرکتهای تابعه اش را از قلم انداخته اید.
علی۱۷۶۴۲۱۶۱۴:۴۹:۲۸ ۱۳۹۹/۱۰/۱۶
یعنی 1000 دلار برای شما نجومی است؟ من سال 1354 در اولین استخدام ماهی 1200 دلار حقوق میگرفتم.
مسعود۱۷۶۴۴۱۰۱۷:۲۸:۳۴ ۱۳۹۹/۱۰/۱۶
وقتی همه به ریال حقوق می‌گیرند و خرج می‌کنند، تبدیل به دلار فقط بازی با افکار عمومی و ماله کشی است آیا آن مدیر بنزین ۲ دلاری به ماشینش می‌زند ؟ آیا نان ۱ دلاری می‌خرد ؟ آیا پول برق و آب و گاز و سایر اقلام مصرفی را به دلار می‌دهد ؟ حقوقی که می‌گیرد از بیت‌المال مردمی است که اگر یک دهم این مبلغ را در ماه بگیرند کلاهشان را هوا می‌اندازند
یک جوان ۲۹ ساله مجرد و بیکار۱۷۶۴۲۵۴۱۵:۰۸:۲۷ ۱۳۹۹/۱۰/۱۶
یک جوان ۲۹ ساله مجرد و بیکار هستم. غیر از حداقل مصارف یک انسان برای ادامه حیات هزینه دیگه ای نمیتونم داشته باشم. کار میکنم منتها درآمد ندارم. به دلایل مختلف و بهانه های ریز و درشت دستمزدم رو نمیدند. اگه منم کارمند دولت بودم.. به خدا ظلم هست. اون دنیا حقم رو ازتون میگیرم.
حقجو۱۷۶۴۲۶۱۱۵:۱۰:۳۲ ۱۳۹۹/۱۰/۱۶
حقوق استاد تمام و پروفسور تمام وقت با ۲۰ سال سابقه در دانشگاههای دولتی ماهی ۱۲ میلیون است . یعنی زیر ماهی ۵۰۰ دلار. واقعا دست مریزاد .. دولت
ناشناس۱۷۶۴۲۸۷۱۵:۳۰:۰۶ ۱۳۹۹/۱۰/۱۶
مدیران رانتی و بی سوادیکه در شرکت های خصولتی و ایران خودرو و سایپا هستند برای خودشان حیاط خلوت دنجی با پاداش های میلیاردی دارند.
رحمان۱۷۶۴۲۹۰۱۵:۳۲:۰۱ ۱۳۹۹/۱۰/۱۶
خدایا ما که غریب .. هستیم خودت گشایشی .فرجی رخ بده که امسال ما یک بار هم شده حقوق بالای 3میلیون در دانشگاه آزاد بگیریم..
غلامحسین۱۷۶۴۳۱۵۱۵:۵۳:۳۶ ۱۳۹۹/۱۰/۱۶
سلام خبر و تحلیل آن با دقت تهیه نشده چون بین حقوق پرداختی به کارکنان،کارکنان حقوق میگیرند،و هزینه حقوق و مزایای سالیانه تفاوت فاحشی وجود دارد یعنی بیشتر از ۳۵درصد نحوه گزارشگری انحراف دارد و آنچه طبق قانون مبنای بررسی و اظهار نظر کارشناسی است خالص پرداختی به کارکنان با رعایت امانتداری است نه اعدادی که در تحلیل به کارکنان منتصب فرمودید.
ناشناس۱۷۶۴۳۲۲۱۵:۵۷:۳۰ ۱۳۹۹/۱۰/۱۶
من کارمند رسمی بانکم و کل حقوقم با مزایا یک سوم این مبلغه. دقیقا بگید این حقوقها رو کدوم دایره میدن ما هم بریم همون جا.
ناشناس۱۷۶۴۸۳۱۲۱:۱۹:۳۹ ۱۳۹۹/۱۰/۱۶
شما فقط سالی 100 میلیون وام بدون بهره می گیری ساکت باش
شهاب۱۷۶۴۳۹۰۱۷:۰۹:۱۰ ۱۳۹۹/۱۰/۱۶
اونوقت نیروهای شرکتی ورازت بهداشت با سالها سابقه کار سخت و کلی شهید دادن توی کرونا سخت ترین کارهارو میسپرن به نیروهای شرکتی استخدامی های نورچشمی از مواجهه با مریض فرار می‌کنند. حقوق اونا میانگین ۱۰ میلیون شرکتی ۲ میلیون
ناشناس۱۷۶۴۴۲۹۱۷:۳۵:۳۰ ۱۳۹۹/۱۰/۱۶
صدا و سیما کجاست؟؟
ناشناس۱۷۶۴۵۲۹۱۸:۳۷:۴۰ ۱۳۹۹/۱۰/۱۶
من با مدرک دکتری بیکارم. ..چرا؟به کدام علت؟گناه من چیه؟ این حقوق ها را چرا میگیرند. چرا تنها راه پیشروم اسنپ؟که اونم با این وضعیت قیمت ماشین،اونم نمیتونم.هرجا واسه کارگری هم میرم میگن در شان شما نیست کار ما.واقعا نمیدونم چه کار کنم.شاید دستفروشی.
ناشناس۱۷۶۴۵۳۱۱۸:۳۸:۰۲ ۱۳۹۹/۱۰/۱۶
عده زیادی واقعا نمی فهمند میگن 1200 دلار نجومی نیست؟!!! آخه .. مگه خرج تو با دلاره؟! مگه هندونه رو با دلار میخری؟!!
ناشناس۱۷۶۴۵۵۹۱۸:۴۹:۰۶ ۱۳۹۹/۱۰/۱۶
ملتو ذله کردین
ناشناس۱۷۶۴۵۶۰۱۸:۵۰:۲۹ ۱۳۹۹/۱۰/۱۶
ناراحت نباشيد تا چند وقت ديگه آنقدر تورم بالا ميره به همه تون حقوق نجومي مي دهند فقط مجموعش مي شود ١٠٠ دلار
ناشناس۱۷۶۴۵۶۹۱۸:۵۶:۳۱ ۱۳۹۹/۱۰/۱۶
کشور به این عظمت پس چه شد که مردمش اینقدر فقیر شدن ..!!؟
حمید۱۷۶۴۶۰۵۱۹:۱۵:۱۵ ۱۳۹۹/۱۰/۱۶
شرکت آسکوتک که با 52 میلیون سرانه رتبه 1 را داره در ایران نیست، در آلمان فعالیت میکنه و 52 میلیون یعنی 2000 دلار
ناشناس۱۷۶۴۶۲۱۱۹:۲۲:۳۶ ۱۳۹۹/۱۰/۱۶
دروغه
ناشناس۱۷۶۴۶۴۱۱۹:۲۹:۳۷ ۱۳۹۹/۱۰/۱۶
همشون با پارتی و رانت و آشنا بازی رفتن داخل شرکتها. اگه مدرکهای دانشگاهیشون رو نگاه کنید, همشون مدرک دره پیتی دارن. اینها باعث شدند تا دید مردم نسبت به .، عوض بشه.
سلیم۱۷۶۴۶۴۲۱۹:۲۹:۵۶ ۱۳۹۹/۱۰/۱۶
من از کارکنان یکی از همین شرکتها هستم. واقعیت اینست که دریافتی کارکنان با ردیف بودجه تفاوت دارد. هزینه های پنهان مشخص نیست. عملا این مقدار باید نصف شود تا دریافتی مشخص شود. در شرکت ما، آدمهای معمولی بدون پارتی، چندین برابر سفارش شده ها هستند. خوبه که دیوان محاسبات بودجه خودش را هم منتشر کنه.
ناشناس۱۷۶۴۶۶۵۱۹:۴۳:۱۱ ۱۳۹۹/۱۰/۱۶
کارمند شرکتی شرکت نفت و مخابرات دریافتیش بالای .. میلیون تومن هست! اما من کارمند رسمی دادگستری با مدرک کارشناسی و ده سال سابقه 5 تومن هم دریافتی ندارم! این عدالته؟ بیشتر بحث کارمندان به بی عدالتی در پرداخت ها است.
ناشناس۱۷۶۴۶۸۰۱۹:۵۶:۲۷ ۱۳۹۹/۱۰/۱۶
وجود کارمند یعنی تورم . باید دولت کارمندهاشو کم بکنه که مجبور نباشه حقوقشون را از جیب دیگران در بیاره کل وزارت ورزش دانمارک 5 کارمند داره حالا ببین ایران چه خبره
داود۱۷۶۴۷۵۱۲۰:۳۴:۱۸ ۱۳۹۹/۱۰/۱۶
خدایا شکرت ۵تومان میگیرم بامنت آیا اضافه کاری بدن یا ندن بعد اينها این حقوقهارومیگیرن مقصر مملکته که هیچی رو اصول نیست
ناشناس۱۷۶۴۸۳۰۲۱:۱۸:۵۶ ۱۳۹۹/۱۰/۱۶
این حقوقها حرومه چرا کارگر بیچاره 2 میلیون بگیره این علافها 50 میلیون دولت .، دیگه گندشو دراورده
ناشناس۱۷۶۴۸۹۷۲۲:۱۴:۲۰ ۱۳۹۹/۱۰/۱۶
من کارمند همون پالایشگاه جم هستم بخدا دریافتیم زیر 10 میلیونه نمیدونم این عددا رو چطور حساب کردن
ایرانی۱۷۶۴۹۲۰۲۲:۲۷:۵۶ ۱۳۹۹/۱۰/۱۶
چون نجومی بگیرها دارند توی یک کشور دیگه زندگی می کنند.!!!! تموم کنید این مسخره بازی و بی لیاقتی رو
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. جنگ ترکیبی خودمان، علیه خودمان!

  2. کارگری انگشتر ۵۰ میلیاردی را به صاحبش بازگرداند

  3. جلاد، به پایان سلام کن!

  4. بهادری جهرمی: مبالغ جرایم رانندگی متناسب با تورم افزایش یافت

  5. تورم چه زمانی تک رقمی می‌شود؟

  6. نرخ تعرفه‌های خدمات بهداشتی درمانی ۱۴۰۳ اعلام شد/ نرخ رسمی ویزیت ۵۰% گران می‌شود!

  7. بازداشت سومین عامل حمله تروریستی در مسکو

  8. آقایان رئیسی و اژه‌ای! آیا در پیشگاه خدای متعال و امام‌زمان (عج) پاسخی دارید؟

  9. انتقام از پوتین؟

  10. عوامل توهین کننده به نظام و مقدسات اسلامی دستگیر شدند

  11. ائتلاف ایران، روسیه و چین تبدیل به کابوسی برای آمریکا می‌شود

  12. علم‌الهدی: امروز در کشور از آثار تحریم اقتصادی آمریکا مشکلی حس نمی‌کنیم

  13. بازگشت احتمالی ترامپ چه تاثیری بر اقتصاد ایران دارد؟

  14. افزایش ١٧٠ درصدی حداقل حقوق کارگران در دولت سیزدهم

  15. مردم طلای دست دوم خریداری نکنند

  16. خط و نشان حقوقی ایران برای کویت

  17. هشدار سخنگوی پلیس به رانندگان نوروزی؛ آمار تصادفات هولناک است!

  18. اول، بساط دلالی باید جمع شود

  19. وزیر اقتصاد: در سال ۱۴۰۲ رکورد بیشترین سرمایه‌گذاری خارجی واقعی در ۱۶ سال اخیر شکسته شد

  20. کولرهای گازی بلای جان صنعت برق

  21. منظور: تخصیص ارز کشور برای واردات خودرو به صرفه نیست

  22. ایران اینترنشنال در آستانه تعطیلی / تعطیلی قریب الوقوع دفتر واشنگتن + عکس

  23. دادستان ساری: خسارات وارده قطع سه هزار اصله نهال جبران شود

  24. ابابیل ۵، از آخرین دستاورد‌های قدرت پهپادی جهان

  25. خاندوزی: با طیفی مواجه هستیم که تمایلی برای مشارکت در اداره کشور ندارند

آخرین عناوین