معرفی و دانلود فیلم و سریال های جدید از سایت نما تی وی

گزارش بازرگانی،   3990909067

تماشا و دانلود فیلم و سریال از تفریحات برای سرگرمی بزرگسالان و از واجبات برای یادگیری خردسالان است. فیلم و سریال های ساخته شده توسط کمپانی های ایرانی، برای تمام افراد در هر سنی، این ویژگی را دارند که زمانی که صرف آن­ها می­شود علاوه­بر برقراری ارتباط با روحیه فرد، ­به یادگیری سبک زندگی فرد نیز کمک می‌کنند. در این مقاله میخواهیم به شکل گیری و ساخت فیلم و سینما و نحوه دانلود جدیدترین فیلم و سریال ها از سایت نما تی وی بپردازیم.

فیلم و سریال چگونه پدید آمد؟

ابتدا می­خواهیم بدانیم فیلم و سریال چگونه و به چه علت ساخته شده اند و سپس با چه شیوه­ای به دست مردم می­رسند؟! در آخر تاثیر فیلم و سریال را در زندگی مردم شرح می­دهیم. از زمان خلقت آدم و حوا، انسان کنجکاو بوده است که هر مسئله ای را در رابطه با جهان آفرینش و دلیل خلقت خود و آینده­ی نامعلومی که می­تواند تمام زندگی او را تغییر دهد، بداند. زندگی بشر از آغاز آفرینش جهان هستی دارای پستی و بلندی­های بوده است که آیندگان هر نسل را به جایگاهی که اکنون هستند رسانده است. هر فرد که جز کوچکی از یک خانواده، یک فامیل بزرگ، یک شهر ناشناخته، یک کشور از میان پنج قاره و روی کره­ی خاکی زمین زندگی می­کند؛ دارای زندگی­ای هست که داستانی بلندمدت و منحصربه­فرد دارد.

انسان­ها در هر دوره ای از زمان، نیاز به برقراری ارتباط با هم نوع خود و سخن گفتن از داستان زندگی و رازهای دل خویش بوده­­ است. این داستان­ها نقل قول شده­اند و روز به روز و سال به سال و قرن به قرن گذر کرده­اند تا به امروز رسیده­اند و ما امروزه داستان­هایی را می­دانیم که در رابطه با پیش از آفرینش انسان هستند. انسان­ها دارای نبوغی فکری هستند که آن­ها را تشویق به اختراعات و اکتشافاتی مانند فیلم و سریال کرده است تا نسل­های آینده، نظیر ما، از آن­ها بهره ببریم و بدانیم از کجا به کجا رسیده­ایم.

با گذشت زمان، انسان­ها برآن شدند که داستان­های شنیده شده را با جای­گذاری خود در نقش شخصیت­های گذشته، برای هم­نوعان خود اجرا کنند؛ تا صحنه­هایی واقعی و قابل ملموس را علاوه­بر رساندن داستان به آن­ها، سرلوحه­ای کنند برای زندگی آیندگان. ابتدا با اجرای زنده بر روی صحنه هایی که بشر با توجه به شنیده­ها و استعداد خود آن را دکور سازی می­کرد، شروع به کار کردند و آن را تئاتر نامیدند. به مرور علم پیشرفت کرد و دستگاه هایی به نام دوربین فیلم برداری اختراع شد تا صحنه ها را ثبت کند.

آغاز نمایش فیلم بر روی پرده سینما

دوربین ها تا سال­ های طولانی، تصاویر را به رنگ سیاه و سفید نشان می­دادند و با گذشت زمان و انجام یک سری فرآیند شیمیایی، تصاویر را به صورت رنگی تبدیل کردن و هر چه زندگی بشر مدرن­تر شد، دوربین های فیلم برداری پیشرفته­تری ساخته شد و تصاویر را با کیفیت دیجیتالی و واقعی، نشان دادند. پس از آن، فیلم های ضبط شده برای نشان داده شدن به مردم، روی پارچه های سفید با دستگاهی که تصویر را روی پارچه انعکاس می­داد پخش کردند و محلی به نام سینما ساخته شد.

سینما رفتن شرایط خاص خود را داشت و همگان قادر به سینما رفتن نبودند، پس برای تماشای فیلم های گرفته شده از صحنه های اجرای زندگی گذشتگان یا مشکلات جدید مردم، دستگاه الکترونیکی به نام تلویزیون به دست انسان ساخته شد و روزبه­روز ابعاد آن باریک­تر و طول آن بلندتر و تصویرسازی آن شفاف­تر شد. حضور تلویزیون به زندگی بشر، زندگی او را راحت­تر ساخت و توانست وسیله­ای آموزنده و زنده باشد برای دیدن زندگی مردمان رفته و افراد به دنیا نیامده.

شغلی به نام بازیگری ایجاد شد که درآمد بالایی داشت و ارتباطی بین زندگی واقعی و کسانی را که هیچگاه ندیده­ایم برقرار کرد. گاهی صحنه ها برای مدت کوتاهی ضبط می­شدند و در زمان کوتاه، تمام اتفاقات یک زندگی را شرح می­دادند و به فیلم کوتاه مشهور بودند. گاهی روزها و سال­ها زمان نیاز بود تا صحنه­های طولانی ضبط شوند و در قالب سریال به دست مردم رسانده شوند.

دانلود و تماشای فیلم و سریال در خانه

فیلم های ضبط شده در قالب ویدیو و سی­دی به دست مردم می­رسیدند و باید منتظر می­ماندند تا تولید شود و یک سی­دی فروشی معتبر آن­ها را سفارش می­داد و مردم از او خریداری می­کردند.

 

این عمل برای مردم مشکل بود و انتظار رسیدن فیلم و سریال آن­ها را خسته می­کرد. پس سایت­های آنلاین مجاز مانند سایت نما تی وی با برنامه ریزی دقیق و آرشیو بندی دقیق بر اساس ژانر و موضوع و سال ساخت، فیلم­ها و سریال­ها را برای دانلود کردن در سایت خود ارائه دادند تا مخاطبان طبق سلیقه و روحیه خود، به دانلود فیلم و دانلود سریال بپردازند و در منزل و خانه خود با تلویزیون و با بهترین کیفیت تماشا کنند.

فیلم و سریال های ایرانی

شبکه های سینما و تلویزیون­ ایرانی، در سال­های اخیر تلاش خود را کرده­اند تا اثری را خلق کنند که مردم کشور، جذب بیشتری به فیلم و سریال ایرانی داشته باشند و احساس نزدیکی بیشتری به داستان آن فیلم با زندگی خود داشته باشند.

با توجه به شرایط حال حاضر و وجود ویروس کرونا، بهترین دوست برای خانه­نشینی مردم، گوشی های همراه یا تلویزیون های کوچک و بزرگ خانه آن­ها است. پس نویسندگان و فیلم­سازان ایرانی، سریال ها و فیلم های سینمایی­ای را تولید کردند که روحیه­ی مردم کشور را دگرگون کند و مدت کوتاهی برای آن­ها شادی آفرین باشد.

پر مخاطب­ترین فیلم­های ایرانی، داستان­ هایی هستند که رابطه بسیار نزدیکی با زندگی مردم ایران و سرگذشت آن­ها دارد؛ داستان­هایی که براساس واقعیت زندگی یک شخص نوشته شده­اند و دیگر افراد را از شرایط زندگی هم­وطن و هم­نوع خود مطلع می­کند.

دانلود فیلم و دانلود سریال ایرانی یکی از بهترین انتخاب­ های این روزهای هر ایرانی است تا هم از شرایط مردم کشورش آگاه شود و هم اوقات کوتاهی را بدون فکر کردن به مشکلات خود بگذراند. برای اینکار میتوانید به سایت نما تی وی مراجعه کنید.

دانلود فیلم و سریال از سایت نما تی­ وی

سایت نما تی­ وی، از سایت های دانلود فیلم و سریال است که فیلم­ها را به صورت قانونی در اختیار ایرانیان قرار می­دهد تا اوقاتی خوش و آرام را برای هر فرد و جمعی به وجود آورد. برای ورود به سایت نما تی وی آدرس دامنه nama.tv را در مرورگر خود وارد کنید.

این رسانه اینترنتی، فیلم و سریال های ارائه دهنده خود را به صورت طبقه­بندی شده به چهار دسته : سریال ایرانی، فیلم ایرانی (با هزینه و رایگان)، فیلم خارجی و انیمیشن تقسیم کرده است که هر یک را می­توان مطابق با ژانر مورد علاقه خود انتخاب کرد. این دسته بندی براساس سن افراد و سلیقه­ای که در انتخاب فیلم دارند تعیین می­کند که به بخش مورد علاقه خود رجوع کنند و به دانلود فیلم یا دانلود سریال انتخاب شده خود بپردازند.

سایت نما تی وی، بهترین و بروزترین فیلم و سریال­های ایرانی و خارجی را در سایت خود به اشتراک می­گذارد تا آن­ها را از طریق قانونی و با پرداخت کمترین هزینه و یا دانلود رایگان و بدون معطلی در منزل با هر کیفیتی، چه برای صفحات کوچک گوشی و چه برای تلویزیون­های فول اچ دی، دانلود کنید. نما تی وی، فیلم­ و انیمیشن خارجی سایت را به صورت دوبله و بدون موارد غیر اخلاقی، انتخاب کرده و با هزینه­ای کم، شب­های سرد زمستانی و روزهای گرم تابستانی را به فضای دلنشین برای تماشا کردن زندگی افراد تبدیل کرده است.











yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های اخیر

پربحث‌های دیروز

  1. اقدام عجیب سفیر ایران در باکو/ برای عزت ایران استعفا دهید              

  2. وکیل رسمی دادگستری به اتهام اخذ رشوه دستگیر شد  

  3. بذرپاش: امسال هر ماه افتتاح مسکن داریم

  4. سقف دریافتی ماهیانه کارمندان دولت ۷۰ میلیون تومان شد

  5. اول، بساط دلالی باید جمع شود

  6. جریمه تخلفات حادثه ساز ۵ برابر شد/ اعمال از هفته آینده            

  7. ابابیل ۵، از آخرین دستاورد‌های قدرت پهپادی جهان

  8. تعرفه‌های پزشکی ۱۴۰۳ قابلیت اجرایی ندارد/ مصوبه دولت اصلاح شود  

  9. انتظار ۹ساله برای اصلاح هزینه تخلف رانندگی/تغییری برای حفظ جان مردم

  10. ایران بر سکوی بریکس/ دستاوردهای پولی، مالی برای ایران چیست؟  

  11.   طحان‌ نظیف: لایحه عفاف و حجاب هنوز به تأیید شورای نگهبان نرسیده است  

  12.  مالیات ارزش افزوده ۱۰ درصدی ابلاغ شد

  13. هیچ خوداظهاری یا مدرکی دال بر بیماری روحی دکتر بخشی در دست نبود/ علت مرگ این پزشک مشخص نیست  

  14. پوتین: اف-۱۶‌های اوکراین در همه‌جا هدف مشروع هستند، حتی کشورهای دیگر

  15. عکسی از سیدمحمد خاتمی در مراسم ترحیم زهرا شجاعی/ این وزیر دولت رئیسی هم آمد

پربحث‌های هفته

  1. اقدام عجیب سفیر ایران در باکو/ برای عزت ایران استعفا دهید              

  2. جنگ ترکیبی خودمان، علیه خودمان!

  3. کارگری انگشتر ۵۰ میلیاردی را به صاحبش بازگرداند

  4. جلاد، به پایان سلام کن!

  5. بهادری جهرمی: مبالغ جرایم رانندگی متناسب با تورم افزایش یافت

  6. تورم چه زمانی تک رقمی می‌شود؟

  7. نرخ تعرفه‌های خدمات بهداشتی درمانی ۱۴۰۳ اعلام شد/ نرخ رسمی ویزیت ۵۰% گران می‌شود!

  8. بازداشت سومین عامل حمله تروریستی در مسکو

  9. آقایان رئیسی و اژه‌ای! آیا در پیشگاه خدای متعال و امام‌زمان (عج) پاسخی دارید؟

  10. انتقام از پوتین؟

  11. وکیل رسمی دادگستری به اتهام اخذ رشوه دستگیر شد  

  12. عوامل توهین کننده به نظام و مقدسات اسلامی دستگیر شدند

  13. ائتلاف ایران، روسیه و چین تبدیل به کابوسی برای آمریکا می‌شود

  14. علم‌الهدی: امروز در کشور از آثار تحریم اقتصادی آمریکا مشکلی حس نمی‌کنیم

  15. بذرپاش: امسال هر ماه افتتاح مسکن داریم

  16. بازگشت احتمالی ترامپ چه تاثیری بر اقتصاد ایران دارد؟

  17. افزایش ١٧٠ درصدی حداقل حقوق کارگران در دولت سیزدهم

  18. مردم طلای دست دوم خریداری نکنند

  19. سقف دریافتی ماهیانه کارمندان دولت ۷۰ میلیون تومان شد

  20. خط و نشان حقوقی ایران برای کویت

  21. هشدار سخنگوی پلیس به رانندگان نوروزی؛ آمار تصادفات هولناک است!

  22. اول، بساط دلالی باید جمع شود

  23. وزیر اقتصاد: در سال ۱۴۰۲ رکورد بیشترین سرمایه‌گذاری خارجی واقعی در ۱۶ سال اخیر شکسته شد

  24. کولرهای گازی بلای جان صنعت برق

  25. منظور: تخصیص ارز کشور برای واردات خودرو به صرفه نیست

آخرین عناوین