خیانت یا حماقت ؟+فیلم

گروه سیاسی الف،   3990728044 ۵۲ نظر، ۰ در صف انتشار و ۳۰ تکراری یا غیرقابل انتشار

رهبر معظم انقلاب در اول خرداد ۸۱در دیدار جمعی از ایثارگران و خانواده‌های شهدا که به مناسبت سالروز آزاد سازی خرمشهر برگزار شده بود نکاتی را فرمودند که باز خوانی آن نیاز دوباره جامعه امروز ماست .

خیانت یا حماقت ؟+فیلم

.... امروز همه تلاش آمریکا و دستگاه و جبهه استکبار این است که عنصر قدرت و قوّت و مقاومت را از ما بگیرد؛ یعنی میخواهد ایمان و اتّکاءِ به نفس و امید و اتّحاد را در ما تضعیف کند. ملتی که ایمان و اتحّاد نداشته باشد و نسبت به آینده مأیوس باشد، پیداست که در همه میدانها شکست خواهد خورد؛ در سیاست هم شکست میخورد، در اقتصاد هم شکست میخورد، در سازندگی کشور هم شکست میخورد. آنها میخواهند اینها را از ما بگیرند. اوّلین ضربه‌ای که میزنند، این است که ملت را از خود مأیوس کنند.
 
 امروز عدّه‌ای متأسفانه کارشان این شده است که مرتّب دشمن را بزرگ و خود را کوچک کنند، عظمت دشمن را به رخ همه بکشند و دائماً بگویند ما نمیتوانیم! یعنی ما هم مثل خیلی از کشورها و دولتها باید برویم در هاضمه استکبار جهانی هضم شویم! اینها اشتباه میکنند؛ خودشان ضعیف و از درون پوکند -یا پوک بودند یا پوک شدند- لذّتهای دنیا آنها را پوک کرده است؛ دنیاطلبی آنها را بی‌ارزش و بی‌هویّت کرده است؛ بنابراین خیال میکنند همه مثل آنهایند. نخیر؛ این ملت توانا و امیدوار است؛ بیخود دل ملت را نلرزانند و مرتب نگویند ما نمی‌توانیم و قدرت حرکت نداریم. چرا، این ملت قدرت حرکت دارد؛ این ملت اسلام دارد؛ این ملت ابزار و وسیله بسیار مؤثّر ایمان را دارد؛ این ملت اتّحاد حقیقی و قلبی خود را با مسؤولان کشور دارد. این رشته اتّحاد مقدّسی که با پیوندهای ایمان و عاطفه محکم شده است، در کمتر جایی از دنیا شبیه‌ش میشود پیدا کرد.

ببینید 


 
 ما به فضل پروردگار مشکلات را برطرف می‌کنیم و می‌توانیم دشمن را سر جای خود بنشانیم. دشمن هر چه هم از لحاظ ابزار نظامی قوی باشد، در مقابل یک ملت منسجم و مؤمن و دارای امید به آینده، هیچ غلطی نمیتواند بکند. البته ما مسؤولان باید به وظایف خود عمل کنیم؛ دولت و قوّه قضاییّه و مجلس باید به وظایف خود عمل کنند. هر کس امروز از وظیفه اصلی خود سرپیچی کند و خود را به کار دیگری مشغول و سرگرم سازد و از انجام وظیفه شانه خالی نماید، خیانت کرده است و دچار لعنت ابدی خواهد شد. ما مسؤلان باید روح اسلامی را در خود زنده نگهداریم؛ روح اشرافی‌گری را دور بیندازیم و رشته سودجویی و ثروت‌طلبی و دنبال منافع شخصی دویدن و تجمّل پرستی و امثال اینها را از دست و پای خود باز کنیم. اگر گرفتاریهای ما در بخشی حل نشده است، علّتش اینهاست؛ اینها را باید اصلاح کنیم.
 
 عدّه‌ای با دستشان به پای خود رشته‌هایی را می‌بندند و گره‌هایی را به وجود می‌آورند؛ خود را از قابلیت استفاده برای این ملت و آرمانهای او می‌اندازند و بعد هم اسلام و نظام اسلامی و احکام اسلامی را متّهم می‌کنند. ناجوانمردی از این بیشتر؟! بعضی در دلِ خود احساس ضعف میکنند، یا چشم‌غرّه‌های آمریکا آنها را می‌ترساند، یا وعده‌های آمریکا و امثال آمریکا دل ضعیف و ناتوانشان را به خود جذب میکند؛ لذا به سمت آمریکا می‌کشند. آن‌گاه ملت و جوانان مؤمن و مدیران باایمان و باصفای کشور را متّهم می‌کنند که اینها نمی‌توانند؛ بنابراین ناچاریم برویم تسلیم آمریکا شویم! کسانی که دم از مذاکره با آمریکا می‌زنند، یا از الفبای سیاست چیزی نمی‌دانند، یا الفبای غیرت را بلد نیستند؛ یکی از این دو تاست.

در حالی که دشمن این‌طور اخم میکند، این‌طور متکبّرانه حرف میزند، این‌طور به ملت ایران اهانت میکند، تصریح هم مینماید که میخواهد علیه این نظام و این کشور و منافع آن اقدام کند، عدّه‌ای در این‌جا ذلیلانه و زبونانه میگویند: چه کار کنیم؛ برویم، نرویم، نزدیک شویم، با آنها صحبت کنیم، در خواست کنیم، خواهش کنیم؟! این اهانت به غیرت و عزّت مردم ایران است؛ این نشانه بیغیرتی است؛ این سیاستمداری نیست. سعی میکنند رنگ و لعابی از فهم سیاسی به کار خود بدهند؛ نه، این درست ضدِّ فهم سیاسی است.
 
 ملت ایران آرمانها و مقاصدی دارد که در دنیا هر کس به این مقاصد و نیز به ملت ایران احترام گذاشته و نظام جمهوری اسلامی را قبول کرده، ملت ایران در طول زمان با او مثل یک طرفِ برابر و مساوی وارد میدان مذاکره و معامله شده است. ما با شوروی هم ارتباطات داشتیم، با اروپا و همه دنیا هم ارتباطات داریم. مسأله آمریکا این است که هویّت اسلامی و ملی ما را قبول ندارد و این را به زبان میآورد. چرا عدّه‌ای از مدّعیان سیاست و فهم، نمیفهمند؟! واقعاً جای تأسّف است. حکومتی که این‌طور صریحاً می‌گوید میخواهم علیه نظام اسلامی و خواستِ ملت ایران عمل کنم و برای براندازی این نظام بودجه می‌گذارد، ارتباط و مذاکره با آن، هم خیانت و هم حماقت است!

 

دیدگاه کاربران

ناشناس۱۶۴۹۹۰۲۱۲:۱۰:۲۶ ۱۳۹۹/۷/۲۸
آمریکا و ترامپ راه مذاکره را بست
۱۱۶۵۰۰۹۸۱۳:۳۲:۵۰ ۱۳۹۹/۷/۲۸
علی و اولادش میشه مظلوم بودند ... اینکه رهبر مردم و دولت را راهنمایی می کند و حرفش بروی زمین می ماند! و آخرش متهم می شود که مقصر است اوج ناجوانمردی است ... جوانمردان رهبر را تنها نگذارد تا آخرین نفس تا آخرین قطره خون...
ناشناس۱۶۵۰۱۸۲۱۴:۱۸:۴۶ ۱۳۹۹/۷/۲۸
از اولش هم مذاکره ای وجود نداشت . اون چند سال بازی هم بابت پولوتونیوم بود که ایران داشت وگرنه سر تا پای دولت به اندازه دو دقیقه هم اعتبار نداشت . اینها رفتن و هرچی مملکت داشت رو به باد دادن و برگشتن و عکس گرفتن . اسمش رو هم گذاشتن مذاکره
علی۱۶۵۰۲۳۴۱۴:۴۵:۳۰ ۱۳۹۹/۷/۲۸
اول آمریکا تعهدات برجام را انجام دهند مذاکره بعدی خوب است
ناشناس۱۶۵۰۷۷۹۲۰:۳۱:۲۷ ۱۳۹۹/۷/۲۸
مذاکره ای یک طرفه است و دادن دانش کشور است از اساس مردود است
ناشناس۱۶۵۰۷۸۲۲۰:۳۲:۲۶ ۱۳۹۹/۷/۲۸
حرفش منطقیه منفی برای چیه؟
ناشناس۱۶۵۰۲۴۰۱۴:۴۸:۳۹ ۱۳۹۹/۷/۲۸
راه مذاکره عادلانه همیشه بازه
ناشناس۱۶۵۰۶۳۳۱۸:۵۱:۱۷ ۱۳۹۹/۷/۲۸
تنها فایده برجام نافرجام این بود که به مذاکرات بی حاصل و فرسایشی 12 ساله بین ایران و غرب پایان داد و غیرقابل اعتماد بودن امریکا و اروپا را به اثبات رساند.
ناشناس۱۶۵۰۶۷۷۱۹:۲۶:۱۶ ۱۳۹۹/۷/۲۸
شاید بهترین راه تولید بمب اتمی باشد.
ناشناس۱۶۴۹۹۰۸۱۲:۱۳:۵۳ ۱۳۹۹/۷/۲۸
مذاکره کنیم که چه شود ؟ قراردادی امضا شود . بعدش چی ؟5 تا کشور اروپایی زیر آن را امضا کنند . بعدش چی آقای ترامپ بیاید و آن را پاره کند
ناشناس۱۶۵۰۱۸۴۱۴:۱۹:۵۱ ۱۳۹۹/۷/۲۸
خب اساس تعریف دولت روحانی همینه که باید با کدخدا مذاکره کنه . منظورش هم دست دادن و لبخند زدنه . فقط همین .
ناشناس۱۶۵۰۵۸۲۱۸:۱۴:۴۲ ۱۳۹۹/۷/۲۸
سال ۹۰ (قبل از پیروزی روحانی)، مذاکره مستقیم با آمریکا بدون اطلاع رئیس جمهور وقت آغاز شده بود
ناشناس۱۶۴۹۹۱۳۱۲:۱۶:۲۸ ۱۳۹۹/۷/۲۸
مسولان اینقدر دشمن دشمن نکنند . من که اصلا دشمنی نمیبینم که به ما ضربه زده باشه . من موندم منظور این مسئولان که مرتب از دشمن حرف میزنن ، اصلا کی هست این دشمن ؟! خوب نیست اینقدر با واژه دشمن مردم رو بترسونن
رامین۱۶۴۹۹۶۶۱۲:۴۰:۲۴ ۱۳۹۹/۷/۲۸
به نظرم شما حتما خودتون رو به یه دکتر نشون بدین . بیماری بلاهت از ویروس کرونا هم خطر ناک تر است
ناشناس۱۶۵۰۱۷۸۱۴:۱۳:۵۴ ۱۳۹۹/۷/۲۸
رامین احتیاجی نیست بگم تو هم ب دکتر خودتو نشون بدی خودتو ب مردم نشون بده جوابتو محکم ببین بشنوبگیر....
ناشناس۱۶۵۰۶۸۱۱۹:۲۸:۲۷ ۱۳۹۹/۷/۲۸
من و رامین خیلیهای دیگه 9 دی, راهپیماییهای 22 بهمن, روز قدس, تشییع سردار, انتخابات و خیلی وقتهای دیگه خودمون رو نشون دادیم منتها توفیق نشد در خدمت شما باشیم! شما به بزرگواری خودتون ببخشید شاید ما بد موقع اومدیم! البته آبان پارسال یه لحظه یکی رو دیدم خیلی شبیه شما بود تا ما رسیدیم شیشه های بانکها رو شکونده بودن از کوچه بغل پمپ بنزین میدون شهدا فرار کردن.
ناشناس۱۶۵۰۱۸۶۱۴:۲۰:۲۸ ۱۳۹۹/۷/۲۸
کم هوشی و جهل اینها درمان نداره .
ناشناس۱۶۵۰۲۳۵۱۴:۴۵:۳۷ ۱۳۹۹/۷/۲۸
و بیماری بی ادبی از بلاهت بدتر
ناشناس۱۶۵۰۳۷۸۱۵:۵۶:۰۷ ۱۳۹۹/۷/۲۸
اقای عاقل،هر انسان با ای کیو نخود هم میداند در دنیای امروز دوست یا دشمن معنی ندارد و انچه اهمیت دارد منافع ملی است.ایا براستی روسیه و چین دوست ما هستند.اگر شما منافع روسیه مثل امریکا را تهدید میکردید با شما چه میکرد.ایران حتی جرات نکرد اشغال جزیره کریمه را محکوم کند و همیشه از کلمه الحاق استفاده میکند یه جای اشغال.
ناشناس۱۶۵۰۶۶۹۱۹:۲۲:۳۴ ۱۳۹۹/۷/۲۸
شما که میگی دوست و دشمن معنی نداره پس چرا میپرسی آیا چین و روسیه دوست ما هستند!؟ خب این سوال هم بی معنیه!!! بهتره بپرسی آیا رابطه با روسیه و چین به نفع ماست!؟
ناشناس۱۶۵۱۱۵۳۰۶:۴۱:۴۸ ۱۳۹۹/۷/۲۹
خب بالاخره همون منافع دوست و دشمن میسازه
دشمن تویی۱۶۴۹۹۷۸۱۲:۴۳:۵۲ ۱۳۹۹/۷/۲۸
دشمن ملت ایران آمریکایی است که ملت ما را تحریم کرده حتی راه ورود دارو را هم بسته . دشمن ملت ما آمریکایی است که رییس جمهور قمار بازش رسما مسولیت شهادت سردار ما را بعهده گرفته دشمن ما دولتی است که تا توانست از داعش حمایت کرد تا به خاک ما بیایند و آمدند اما ضرب شست خوبی به انها نشان داده شد . دشمن ما گروههای تروریستی هستند که در قلب اروپا جا گرفته اند و 17 هزار نفر را ترور کرده اند
ناشناس۱۶۵۰۰۰۱۱۲:۵۱:۱۹ ۱۳۹۹/۷/۲۸
دشمن راه دارو رو بسته اونوقت راه تسلیحات رو باز گذاشته ؟!
ناشناس۱۶۵۰۰۰۴۱۲:۵۱:۵۹ ۱۳۹۹/۷/۲۸
دشمن هر کس جهل اوست . امام صادق
ناشناس۱۶۵۱۱۰۱۰۳:۴۹:۴۳ ۱۳۹۹/۷/۲۹
اگه داره تحریمه چطوری 16تا کامیون دارو از داخل کشور ترانزیت شده به عراق از کجا وارد کشور شده؟
ناشناس۱۶۴۹۹۸۰۱۲:۴۴:۱۸ ۱۳۹۹/۷/۲۸
کسی که دشمن را نمیبیند خودش دشمن است
متخصص چشم / فوق تخصص قرنیه۱۶۵۰۰۱۲۱۲:۵۵:۱۰ ۱۳۹۹/۷/۲۸
ما بیشتر دشمن داخلی میبینیم تا دشمن خارجی . دشمنای داخلی به مراتب وحشتناک تر از دشمنای خارجی هستن
ناشناس۱۶۵۰۱۸۷۱۴:۲۱:۲۲ ۱۳۹۹/۷/۲۸
به نظرم بهتره راجع به همون کشوری که توش زندگی میکنی نظر بدی . حالا عربستان یا البانی یا ...
ناشناس۱۶۵۰۲۴۱۱۴:۵۰:۰۹ ۱۳۹۹/۷/۲۸
توی این مدت تمام کسانیکه به مردم ضربه زدند و به کشور خیانت کرده اند ، مدیر و مسئول داخلی بوده اند
ناشناس۱۶۴۹۹۱۷۱۲:۱۷:۳۵ ۱۳۹۹/۷/۲۸
ترامپ میخواد یه عکس یادگاری بگیره و بعدش ما رو تو دنیا ذلیل کنه . این داغ رو باید به دلش گذاشت
ناشناس۱۶۵۰۱۹۱۱۴:۲۲:۳۴ ۱۳۹۹/۷/۲۸
اینو که همه میدونن . فقط مشکل اینجاست که علاقه اقای رییس جمهور به گرفتن عکس با کدخدا بیشتره !!!
ناشناس۱۶۵۰۶۷۶۱۹:۲۵:۴۰ ۱۳۹۹/۷/۲۸
الان مردم ایران در اوج عزت هستند ؟؟ شما درگیر جنگهای جناحی هستید و نمی توانید واقع بین باشید
ناشناس۱۶۴۹۹۲۰۱۲:۱۸:۴۹ ۱۳۹۹/۷/۲۸
آمریکا گاو شیر ده میخواد. بی زحمت طرفداران مذاکره خودشون رو برای دوشیده شدن توسط ترامپ در اختیار آمریکا بگذارند و از کشور و ملت مایه نگذارند
ناشناس۱۶۵۰۱۹۴۱۴:۲۳:۱۳ ۱۳۹۹/۷/۲۸
دیگه همه چی رو دادن رفته . مگه چیزی هم تو این هفت سال باقی گذاشتن که حالا بخوان بدن
ناشناس۱۶۴۹۹۲۵۱۲:۲۱:۵۵ ۱۳۹۹/۷/۲۸
نخستین دلیل در رد مذاکره با آمریکا، تجربه برجام است. این توافق و نحوه خروج آمریکا از آن به تنهایی برای تغییر پارادایمی نحوه نگاه به مذاکره به آمریکا برای کسانی که به هر نوع گفت‌وگو با این کشور اعتقاد دارند کفایت می‌کند. خروج آمریکا از یک توافق مورد تأیید شورای امنیت سازمان ملل به زبان ساده به معنی آن است که هیچ قاعده و قانون بین‌المللی نمی‌تواند ضمانتی برای جلوگیری از نقض عهد آمریکا محسوب شود.کشوری که بالاترین تضمین ممکن بین‌المللی (قطعنامه شماره 2231 شورای امنیت) را زیر پا گذاشته به هر توافق دیگری نیز می‌تواند پایبند نباشد.
ناشناس۱۶۵۰۱۰۳۱۳:۳۴:۴۵ ۱۳۹۹/۷/۲۸
البته این برای دومین بار است که این تیم فعلی می‌رود مذاکره می کند و هر دوبار هم شکست می خورد
ناشناس۱۶۴۹۹۳۲۱۲:۲۶:۳۱ ۱۳۹۹/۷/۲۸
دشمن ملت در داخل است
ناشناس۱۶۵۰۱۰۶۱۳:۳۵:۲۹ ۱۳۹۹/۷/۲۸
هم در داخل و هم در خارج
ناشناس۱۶۵۰۲۴۲۱۴:۵۰:۵۶ ۱۳۹۹/۷/۲۸
مردم ، دشمن واقعی را خوب میشناسند
ناشناس۱۶۵۰۲۵۰۱۴:۵۴:۵۱ ۱۳۹۹/۷/۲۸
دشمن ملت برخی مسئولین دزدن
ناشناس۱۶۴۹۹۵۱۱۲:۳۳:۵۵ ۱۳۹۹/۷/۲۸
بعضیا از ویروس کرونا میترسن و قایم میشن چه برسه به آمریکا
ناشناس۱۶۵۰۱۵۵۱۴:۰۱:۳۶ ۱۳۹۹/۷/۲۸
آمریکا به مراتب مهلک تر از کروناست . به بعضیا باید حق داد که قایم شن :-)
ناشناس۱۶۵۰۱۹۶۱۴:۲۴:۴۱ ۱۳۹۹/۷/۲۸
سرداری که امریکاییها از ترسش خواب نداشتن رو بزدلانه و ناجوانمردانه کشتن ، و حالا جماعتی باقی موندن که از سرماخوردگی هم میترسن چه برسه به ...
ناشناس۱۶۵۰۷۹۰۲۰:۳۴:۴۸ ۱۳۹۹/۷/۲۸
این جماعت همیشه ترسو بودن
رضا۱۶۴۹۹۶۳۱۲:۳۹:۱۷ ۱۳۹۹/۷/۲۸
دولت ترامپ علی‌رغم پیشنهادهایی که برای «مذاکره بدون پیش‌شرط» مطرح می‌کند، برنامه‌ای برای کاهش فشار علیه ایران ندارد و احتمالاً از مذاکره چیزی جز یک عکس یادگاری همانند کره شمالی نمی‌خواهد. در همین راستا، چند ماه پیش روزنامه نیویورک‌تایمز به غیرواقعی بودن پیشنهادات ترامپ برای «مذاکره بدون پیش‌شرط» با ایران اذعان کرد و نوشت: ««ژست‌های ترامپ برای دیپلماسی چیزی بیش از نمایش نیست.»
ناشناس۱۶۵۰۲۰۴۱۴:۲۷:۱۹ ۱۳۹۹/۷/۲۸
از اول هم چیزی بجز عکس نمیخواستن . مثل مجلس سلفی بگیر . البته این وسط خیلی از بچه ها و اطرافیانشون بار خودشون رو بستن و سر از کانادا و انگلیس دراوردن
ناشناس۱۶۴۹۹۹۷۱۲:۴۹:۲۸ ۱۳۹۹/۷/۲۸
دشمن بزرگ را کوچک دانستن نیز عاقلانه نیست
ناشناس۱۶۵۰۰۹۷۱۳:۳۲:۱۸ ۱۳۹۹/۷/۲۸
اون کسی که درد نداری و فقر و فلاکت مردم حالیش نباشه ، دشمن اصلیه
ناشناس۱۶۵۰۲۰۱۱۴:۲۶:۱۷ ۱۳۹۹/۷/۲۸
در هر صورت ندیدن تحریم جهانی ومشکلات ملت ایران سر زیر برف کردن هست، استراتژی دفاع میگه که در وقت مناسب حمله کن و وقت مناسب دفاع و در وقت مناسب کوتاه بیا فقط یک دنده و قد نباش، همین
ناشناس۱۶۵۰۴۴۲۱۶:۴۱:۳۰ ۱۳۹۹/۷/۲۸
دشمن اصلی ملت اختلاسگران، دروغگویان، مدیران منفعل ،کسانیکه منافع جناحی را بر منافع ملی ترجیح میدهند هستند. امریکا جلوی این منافقان داخلی باید لنگ بیندازد
ناشناس۱۶۵۰۴۴۶۱۶:۴۵:۰۶ ۱۳۹۹/۷/۲۸
میزان رای ملت است. پس بهتره نظر مردم باز خوانی بشه. کدوم مسئولی دلار 30 تومنی سفره اش را کوچکتر کرده؟ تحصیل و بهداشت و روان خانواده اش را نابود گرده؟ بچه اش را بیکار کرده؟
ناشناس۱۶۵۰۷۹۱۲۰:۳۶:۲۷ ۱۳۹۹/۷/۲۸
دشمن در داخل كشور است همه مشكلات كشور در نحوه اداره كشور است،اين همه فساد مالي درهمه قواوسازمانها نشان ازضعف شديد درروش اداره كشور است
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. نارضایتی عباس موزون از زمان پخش برنامه زندگی پس از زندگی

  2. نظرات برگزیده مخاطبان الف: باید نگران دوقطبی حجاب در جامعه باشیم/ امربه معروف و نهی از منکر شرایط و مراتب دارد/ در ایران با یک جامعه یکدست و یکرنگ مواجه نیستیم

  3. فایل صوتی لو رفته از «عبدالله مهتدی» درباره آرزوی تجزیه ایران

  4. سکوت عقل و فریاد هشتگ ها!

  5. تنها راه پیش پای اقتصاد ایران

  6. بیانیه حوزه علمیه امام خمینی (ره) درباره حواشی انتقال مالکیت یک باغ به آیت‌الله صدیقی

  7. فقر، بزرگی ما را می‌بلعد!

  8. پیشنهاد عجیب افزایش ۲۲درصدی دستمزد کارگران برای ۱۴۰۳ از سوی وزیر کار

  9. پاسخ روابط عمومی مجلس به علم‌الهدی درباره لایحه حجاب/ آیا نیکزاد با قالیباف رقابت می‌کند؟/ روایت کیهان از فایل صوتی جدید ظریف

  10. درخواست صدیقی از دادستانی درباره زمین‌خواری در ازگل/ واکنش دولت به شایعه برکناری مخبر

  11. دیر اما قابل‌توجه ...

  12. هدف قراردادن کشتی اسرائیلی و ناوشکن آمریکایی توسط ارتش یمن

  13. به زودی در این زمین مسکن ملی احداث می شود !

  14. تمجید «عبدالحمید» از حکومت طالبان!

  15. دستگیری عاملان انتشار فیلم درمانگاه قم | نخستین اعترافات متهمان

  16. انتقاد روزنامه دولت از زیباکلام/ پیش‌بینی علی مطهری از فراکسیون‌های مجلس آینده

  17. آزمونی بزرگ برای دولت رئیسی

  18. قبور لاکچری

  19. المیرای ۷ ساله کجاست؟!

  20. تورم نقطه به نقطه نسبت به اول سال ۲۲ درصد کم شد/ رشد اقتصادی به ۴.۵ درصد رسید

  21. پشت پرده ادعای جدید گروه «هفت» علیه ایران چیست؟

  22. حکایت چرخی که هزاران بار اختراع می شود!..

  23. آخرین وضعیت مذاکره نمایندگان کارگری و کارفرمایی

  24. افشاگری، تایید و واکنش‌ها

  25. یمنی ها فراتر از تصور !

پربحث‌های هفته

  1. نظرات برگزیده مخاطبان الف: باید نگران دوقطبی حجاب در جامعه باشیم/ امربه معروف و نهی از منکر شرایط و مراتب دارد/ در ایران با یک جامعه یکدست و یکرنگ مواجه نیستیم

  2. سکوت عقل و فریاد هشتگ ها!

  3. بیانیه حوزه علمیه امام خمینی (ره) درباره حواشی انتقال مالکیت یک باغ به آیت‌الله صدیقی

  4. پاسخ روابط عمومی مجلس به علم‌الهدی درباره لایحه حجاب/ آیا نیکزاد با قالیباف رقابت می‌کند؟/ روایت کیهان از فایل صوتی جدید ظریف

  5. درخواست صدیقی از دادستانی درباره زمین‌خواری در ازگل/ واکنش دولت به شایعه برکناری مخبر

  6. تمجید «عبدالحمید» از حکومت طالبان!

  7. انتقاد روزنامه دولت از زیباکلام/ پیش‌بینی علی مطهری از فراکسیون‌های مجلس آینده

  8. افشاگری، تایید و واکنش‌ها

  9. واکنش صدیقی به موضوع زمین‌خواری در حوزه‌علمیه ازگل: امضا‌یم جعل شده؛ دادستان ورود کند

  10. از سنگ صدا درآمد، از اصلاح‌طلبان نه!

  11. چراغ سبز دوباره دولت به بازگشت معین

  12. یک استعفا و مبارزه سیستمی با فساد

  13. تتلو توبه‌نامه نوشت | می‌خواهم ازدواج کنم و پدر شوم!

  14. بی‌حجابی ارزان نشان‌دادن ارزش‌های بانوان است/ مشارکت ۴۱ درصدی، جهاد مقبول بود

  15. پاسخی به یادداشت موسوی خوئینی ها 

  16. سید نظام موسوی: قرار نیست بچه‌های انقلابی در مجلس آینده ساختارشکنی کنند

  17. به تنهایی نمی توانست

  18. پذیرش استعفای معاون اول قوه قضاییه به دلیل پرونده قضایی فرزندانش

  19. مدودف: اوکراین باید بخشی از روسیه شود

  20. قدردانی رهبر انقلاب از بانوی کارشناس اورژانس بابل

  21. واشنگتن: کانال‌های ارتباطی با تهران داریم؛ ایران مانع گسترش تنش‌ها شود!

  22. علم ‎الهدی: مردم باید لذت مهار تورم را در سفره‌هایشان بچشند

  23. واگذاری استقلال و پرسپولیس به بانک‌های غیردولتی در روزهای آینده

  24. گزارش هیات به اصطلاح حقیقت‌یاب فاقد وجاهت حقوقی و قانونی بوده و از اعتبار خارج است

  25. دولت متعهد به حمایت از فعالین اقتصاد دیجیتال است

آخرین عناوین