دانلود فیلم و سریال ایرانی جدید با کیفیت عالی HD از وبسایت سینما تی وی

گزارش بازرگانی،   3990727026

در این خبر به معرفی وبسایت سینما تی وی می پردازیم که یکی از مراجع دانلود فیلم و سریال ایرانی با لینک مستقیم و کیفیت عالی بوده و همچین دانلود به صورت رایگان را نیز دارا می‌باشد.

دانلود فیلم با کیفیت عالی و دیدن فیلم‌های متنوع یکی از بهترین سرگرمی‌هایی است که افراد زیادی به آن علاقه دارند. تماشای فیلم و سریال میتواند تاثیرات مثبتی بر روی روحیات و تفکرات شما گذاشته و نه تنها باعث می‌شود تا افراد سرگرم شده و تفریح کنند، بلکه می‌تواند در زندگی شخصی و اجتماعی آن‌ها نیز تاثیرگذار باشد. حتما برای شما هم پیش آمده که در هنگام تماشای یک فیلم، احساساتی شوید یا حتی گریه کنید. با این وضعیت احساس آرامش و سبکی را در خود ایجاد می‌کنید. این احساس می‌تواند گریه باشد، می‌تواند خنده بلند باشد و یا ترس باشد. هر چه باشد شما در این مواقع از دنیای واقعی خارج شده و به دنیای آن فیلم وارد می‌شوید. این حس بسیار شیرین است و همین امر سبب شده کاربران بسیار زیادی اقدام به مشاهده فیلم‌های سینمایی مختلف کنند.

در ایران، سایت‌های زیادی اقدام به انتشار فیلم‌های سینمایی می‌کنند. بسیاری از این سایت‌ها از کیفیت لازم برخوردار نبوده و کاربران برای دانلود فیلم از آن‌ها به زحمت می‌افتند. یکی از بهترین سایت‌های ایرانی دانلود فیلم، سایت سینما تی وی می‌باشد. شما می‌توانید با دانلود جدیدترین فیلم‌های سینمایی ایران و جهان از این سایت با حجم نیم بها، نه تنها در مصرف اینترنت گوشی‌تان صرفه جویی کنید بلکه بهترین فیلم‌های سینمایی ایران و جهان را در بالاترین کیفیت و با بهترین دوبله و زیرنویس مشاهده نمایید.

دانلود سریال های جدید ایرانی

در طول سالیان اخیر، سریال‌های ایرانی و خارجی زیادی توسط کارگردان‌های مختلف ساخته شده است. این سریال‌ها در ژانرهایی مثل درام، کمدی، ترسناک، معمایی و… تهیه و تولید شده اند. هر یک از این ژانرها مخاطبان خاص خود را داشته و افراد با سلیقه‌های مختلف اقدام به مشاهده و دانلود سریال ‌هایی با ژانر موردعلاقه‌شان می‌کنند. یکی از سایت‌هایی که تمامی سریال‌های ایرانی و خارجی را به صورت قانونی برای دانلود گذاشته است، سایت سینما تی وی می‌باشد. این سایت با دارا بودن قابلیت دانلود به صورت نیم بها، در هزینه‌های اینترنت کاربران خود صرفه جویی کرده و شما عزیزان می‌توانید با مصرف نیم بهای اینترنت خود، اقدام به دانلود سریال‌های جذاب ایرانی و خارجی کنید. تمام سریال‌های خارجی که در سایت سینما تی وی منتشر می‌شود دارای بهترین صوت دوبله و بالاترین کیفیت برای زیرنویس می‌باشد.

از این رو افرادی که به دیدن سریال‌های جذاب و هیجان‌انگیز علاقه‌مند هستند، می‌توانید تمام اپیزودهای سریال ایرانی و خارجی را به صورت رایگان از سایت سینما تی وی دریافت کنند. این سریال‌ها در بالاترین کیفیت تهیه شده و مشاهده آن‌ها می‌تواند لحظات خوشی را برای دوست داران این حوزه به ارمغان بیاورد. شایان ذکر است در صورتی که قصد دارید سریالی را دانلود کنید که در سایت سینما تی وی منتشر نشده، می‌توانید با درخواست این سریال یا فیلم سینمایی، در سریع‌ترین زمان ممکن به لینک‌های دانلود آن دسترسی پیدا کنید.

 

دانلود سریال قورباغه

هومن سیدی یکی از کارگردان‌های به نام و مطرح سینما است که سریال قورباغه اولین ساخته اوست که وارد سینما خانگی می‌شود. این سریال قبل از کرونا استارت خورد و فیلم برداری آن به دلیل شیوع کرونا نصفه ماند. دست اندرکاران سریال قورباغه اعلام کرده‌اند پس از تمام شدن بیماری کرونا مجددا شروع به کار کرده و ادامه این سریال را کامل می‌کنند. در سریال قورباغه چهره‌های شاخص زیادی وجود دارند. تاکنون حضور نوید محمدزاده به عنوان بازیگر نقش اول و پیمان شادمانفر به عنوان مدیر فیلمبرداری در این مجموعه قطعی شده و هومن سیدی هم کارگردانی این اثر را به دست گرفته است. از دیگر چهره‌های شاخصی که در سریال قورباغه حضور دارند می‌توان به هومن سیدی، مهران غفوریان، آناهیتا افشار، صابر ابر، سحر دولتشاهی، فرشته حسینی، اشکان حسن پور، شهروز دل افکار و نوید پورفرج اشاره کرد.

حضور مهران غفوریان در سریال قورباغه یکی از جالب‌ترین اتفاقاتی است که نشان می‌دهد این سریال از سطح کارگردانی بالایی برخوردار می‌باشد. هومن سیدی پیش از این نیز ثابت کرده بود که فردی غیر قابل پیش بینی بوده و می‌تواند جذابیت فراوانی را برای مخاطب محیا کند. شما عزیزان می‌توانید برای دانلود سریال قورباغه با کیفیت عالی و به صورت قانونی و با اینترنت نیم بها به سایت سینما تی وی مراجعه کنید. فصل‌های مختلف این سریال به محض انتشار در سایت سینما تی وی قابل دریافت می‌باشد.

دانلود سریال آقازاده قسمت های هجدهم و نوزدهم

سریال آقازاده که برخلاف انتظارات واقع شده و توانسته است طرفداران زیادی را برای خود کسب کند این روزها قسمت های پایانی خود را در شبکه نمایش خانگی عرضه می‌کند. به گفته منابع سریال آقازاده 24 قسمت می‌باشد. بازیگران سریال آقازاده عبارتند از سینا مهراد، امیر آقایی، نیکی کریمی، مهدی سلطانی سروستانی، کامبیز دیرباز، جمشید هاشم پور و امین حیایی که یکی پربازیگر ترین سریال های شبکه نمایش خانگی می‌باشد.

نا گفته نماند که روز جمعه دانلود قسمت هجدهم 18 سریال آقازاده از طریق وبسایت سینما تی وی میسر شده است و در هفته آینده نیز لینک های دانلود سریال آقازاده قسمت نوزدهم 19 در دسترس خواهد بود و شما می‌توانید به راحتی با مراجعه به وبسایت سینما تی وی از بخش سریال ها اقدام دانلود قسمت های فوق و تمامی قسمت های سریال آقازاده با حجم نیم بها کنید.

همراه ما باشید: https://cinamatv.com

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های دیروز

  1. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  2. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

  3. خسارت در «اس-۳۰۰»؛ مدرکی که نیست و افتخاری که به نام اسرائیل می‌سازند!

  4. و ناگهان اخلاق!

  5. این ۲ مشکلِ بزرگ در بازار مسکن ایران

  6. زیباکلام: اسرائیل برای رهگیری موشک ایران خیلی هزینه داد/ ۷ اکتبر نشان داد که فلسطین هنوز زنده است!

  7. بخش املاک "دیوار"مسدود می‌شود/ فرصت یک هفته‌ای به سکوها

  8. خیانت و وطن فروشی علنی در مقابل دوربین

  9. حمایت معاون رئیسی از تعطیلی پنج‌شنبه‌ها/ تاکید رادان بر ادامه طرح «نور» فراجا/ انتقاد روزنامه دولت از کریمی قدوسی

  10. وزیر کشور: پلیس با رعایت کرامت انسانی به عده کمی که قانون حجاب را رعایت نکنند تذکر می‌دهد

  11. توماج صالحی به حبس محكوم شد/مظلوم نمايي يك اغتشاشگر 

  12. موضوع خودروهای لوکس پسران معاون سابق قوه قضائیه چه بود؟

  13. سرانجام دختر فوت شده در متروی تجریش چه شد؟

  14. توقیف محموله صادراتی رژیم صهیونیستی در مرز بازرگان

  15. فریب نخوریم! 

  16. دبی؛ چند روز پس از سیل

  17. تصاویر اختصاصی شبکه پاکستانی از اسکورت جالب زمینی و هوایی رئیسی در لاهور

  18. رفتار عجیب یک شهروند در مترو تهران ؛ پارک موتور مقابل پله‌های ورودی ایستگاه!

  19. قالیباف: تأخیر بانک مرکزی در تأمین ارز دارو محرز است

پربحث‌های هفته

  1. بازی با کلمات

  2. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  3. ۳۲ هزار مجوز استخدام فرزندان شهدا و ایثارگران اخذ شد

  4. برخورد محترمانه پلیس با یک خانم برای اعمال قانون و توقیف خودرو

  5. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  6. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  7. کمی دیر نیست؟

  8. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  9. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  10. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  11. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  12. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  13. ۲ دلیل برای تشدید "گرانی" در ایران

  14. اطلاعیه شماره ۳ فراجا درباره اجرای «طرح نور»  

  15. منظور: افزایش دائم دستمزدها به ‌رفاه مردم کمک نمی‌کند

  16. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  17. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  18. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  19. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  20. واکنش بلینکن به حادثه اصفهان/ به مجازات ایران پایبند هستیم!  

  21. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  22. سردار حاجی زاده با تسلیحات قدیمی و حداقلی به اسرائیل حمله کردیم /از موشک های هایپرسونیک ۲ استفاده نشد

  23. برخی مسئولان بدلیل کارهای بی‌قاعده در زمینه حجاب تذکر گرفتند        

  24. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  25. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

آخرین عناوین