آزمایش در منزل / مزایای استفاده

گروه سلامت الف؛ گزارش بازرگانی،   3990704023

سلامتی یکی از نعماتی است که خداوند متعال به انسان عطا نموده است و حفظ آن یکی از واجب ترین اموری است که هر فردی ملزم به انجام آن است. این موضوع سبب شده است تا تمام پزشکان انجام آزمایش های دوره ای که با نام چکاپ نیز شناخته می شوند را لازم بدانند.

انجام آزمایش می تواند مشکلات بدن را در صورت وجود، شناسایی نموده و موجب شود که این مشکل بزرگتر و تبدیل به بیماری پیچیده تری نشود. 

برخی از افراد، به دلایل متفاوت، توانایی حضور در آزمایشگاه را ندارند. این افراد برای اطلاع از وضعیت سلامت خود یا بنا بر تجویز پزشک، می توانند از خدمات آزمایش در منزل استفاده نمایند. 

با توجه به شرایط کنونی و وجود بیماری کرونا، خروج بسیاری از افراد از منزل و حضور آن ها در آزمایشگاه پر رفت و آمد، بسیار خطرناک بوده و سلامت آن ها را به شدت تهدید خواهد کرد. کودکان، بیماران و سالمندان می توانند بخشی از گروه های پر خطر در صورت ابتلا به کرونا باشند. مجموعه هوم کا برای تمام این گروه ها خدماتی را ارائه می دهد تا مانع حضور این افراد در اماکن پر تجمع شوند. برای مثال سالمندانی که تا امروز برای انجام خدمات کار درمانی به مراکز درمانی مراجعه می کردند، اکنون برای جلوگیری از حضور در مراکز درمانی شلوغ، می توانند از خدمات کاردرمانی در منزل مجموعه هوم کا استفاده کنند. مجموعه هوم کا در این دوران و با توجه به نیاز افراد، تست کرونا در منزل را نیز در اختیار افراد متقاضی و کسانی که نیازمند انجام آن هستند، قرار می دهد.

مجموعه هوم کا خدمات آزمایش در منزل را به تمام افرادی که به هر دلیلی تمایل یا توان حضور در آزمایشگاه را ندارند، ارائه خواهد داد. روند انجام خدمات آزمایش در منزل به این صورت است که پس از درخواست فرد نیازمند به خدمات، شخصی به عنوان نمونه گیر در محل حضور پیدا کرده و اقدام به گرفتن نمونه مورد نیاز می نمایند. نوع نمونه وابسته به نوع آزمایش است. پس از آن، نمونه به آزمایشگاه برده می شود تا در آنجا اقدامات لازم توسط متخصصان آزمایشگاه صورت پذیرد. در نهایت نیز نتیجه آزمایش به اطلاع فردی که آزمایش را داده است، می رسد. ممکن است نتیجه آزمایش در منزل، ابتلای فرد به یک بیماری را نشان دهد. در چنین حالتی، در صورت رضایت و احساس نیاز، امکان استفاده فرد از خدماتی مانند پزشک در منزل و در پی آن تزریقات در منزل فراهم خواهد شد.

مزایای استفاده از خدمات آزمایش در منزل چیست؟

برای درک بهتر مزایای استفاده از خدمات آزمایش در منزل کافیست مقداری به پروسه انجام آزمایش در آزمایشگاه فکر کنید. بسیاری از مواقع محل آزمایشگاه فاصله زیادی تا محل حضور فرد متقاضی دارد. در چنین شرایطی فرد می بایست مسافت طولانی برای رسیدن به آزمایشگاه را به احتمال زیاد در ترافیک بپیماید که این موضوع سبب کلافگی افراد خواهد شد. آزمایش در منزل، افراد نیازمند به انجام آزمایش را از دردسرهای مذکور در امان می دارد.

دسترسی آسان، صرفه جویی در زمان، صرفه جویی در هزینه و دقت بالای آزمایش از دیگر مزایای استفاده از خدمات آزمایش در منزل می باشد. 

بسیاری از سالمندان به دلایل مختلفی توانایی خروج از خانه را ندارند. این افراد در صورت نیاز به انجام آزمایش، می توانند از خدمات آزمایش در منزل مجموعه هوم کا استفاده کنند. 

افرادی که دچار معلولیت مادرزادی هستند نیز جزو گروه هایی محسوب می شوند که در صورت استفاده از خدمات آزمایش در آزمایشگاه، به دردسرهای زیادی بر خواهند خورد. این در حالیست که با استفاده از خدمات آزمایش در منزل، بدون دردسر و تحمل سختی می توانند آزمایش خود را انجام دهند.

برخی از بیماران به دلیل طولانی شدن بیماری، در منزل بستری می شوند. این افراد معمولا توان جابجایی ندارند و در صورت نیاز به آزمایش، خدمات آزمایش در منزل بهترین راه پاسخگویی به نیاز این عزیزان می باشد. 

در نهایت اینکه در شرایط کنونی و ظهور بیماری کرونا، حضور افراد در مراکز درمانی و اماکن پر تردد می تواند سلامتی افراد را به خطر اندازد. این موضوع برای تمام افراد صادق است. به خصوص کسانی که از بیماری های زمینه ای رنج کی برند، در صورت خروج از منزل و حضور در آزمایشگاه، خود را به خطر بزرگی انداخته است. همان طور که می دانیم، افرادی که بیماری های زمینه ای مانند بیماری قلبی، کلیوی و نقص سیستم ایمنی دارند، جزو افراد پر خطر در ابتلا به کرونا می باشند. این افراد در صورت ابن  به همین جهت پیشنهاد می شود افراد از خدمات آزمایش در منزل استفاده نمایند. 

خدمات آزمایش در منزل کدام دسته آزمایش ها را پوشش می دهد؟

مجموعه هوم کا تمامی آزمایشاتی که امکان انجامشان در منزل وجود داشته باشد را در قالب خدمات آزمایش در منزل به افراد متقاضی خدمات ارائه می دهد. 

خدمات آزمایش در منزل در مجموعه هوم کا، در پکیج های آماده و بر اساس نیاز فرد متقاضی، ارائه می شود. پکیج های آزمایش در منزل مجموعه هوم کا برای تمام سنین و جنسیت ها به صورت مجزا تهیه شده اند. اما این موضوع به آن معنی نمی باشد که اگر کسی یک آزمایش داشته باشد نمی تواند از این خدمات استفاده کند. اگر فردی یک آزمایش داشته باشد نیز می تواند از خدمات آزمایش در منزل استفاده کنند. 

هزینه خدمات آزمایش در منزل 

هزینه خدمات آزمایش در منزل تقریبا با رفتن به آزمایشگاه برابری می کند. برای مجموعه هوم کا در تمام خدمات دیگر نیز همین گونه است. به این علت که اساس قیمت گذاری در این مجموعه، ارقامی است که از سوی وزارت بهداشت و به صورت مصوب بیان می شود.

مجموعه هوم کا این عمل را برای تحقق درمان برای همه انجام داده است تا افراد با درآمد نسبتا پایین نیز بتوانند از این خدمات بهره ببرند. هزینه خدمات آزمایش در منزل به تناسب نوع و تعداد آزمایش نیز تغییر می کند. 

دقت انجام آزمایش در منزل
شاید این موضوع اولین سوال برخی افراد در مواجهه با شنیدن نام خدمات آزمایش در منزل باشد. اینکه آیا آزمایش در منزل دقت دارد؟ مقایسه دقت انجام آزمایش در آزمایشگاه و آزمایش در منزل را می توان این گونه تحلیل نمود.

یکی از نکات مهم در دقت آزمایش، انجام دقیق نمونه گیری می باشد. لذا فردی که مسئولیت نمونه گیری را بر عهده دارد و از سوی مجموعه هوم کا برای گرفتن نمونه به محل حضور متقاضی می رود، می بایست تخصص و مهارت مورد نیاز را داشته باشد. 

اگر در محیط آزمایشگاه قرار گرفته باشید قطعا می دانید که تعداد افراد در صف نمونه دهی بسیار بالاست. فرد نمونه گیر در طول روز ساعت ها وقت خود را صرف انجام نمونه گیری می کند و در نهایت خستگی سبب کاهش دقت نمونه گیر خواهد شد. چنین شرایطی در آزمایش در منزل تعریف نشده است. چرا که تمام خدمات تنها متعلق به یک فرد است و این امر سبب بالاتر رفتن دقت انجام آزمایش در منزل خواهد شد. 

مجموعه هوم کا نیز برای بالا بردن حداکثری دقت در انجام آزمایش، افرادی را برای نمونه گیری ارسال می نماید که آموزش های مورد نظر برای انجام نمونه گیری را دیده اند و از مصاجبه های تخصصی سربلند بیرون آمده اند.

نکات مهم در انجام آزمایش در منزل
بدون شک انجام آزمایش نکات کوچک و بزرگی دارد که رعایت هر کدام از آن ها سبب بالاتر رفتن دقت آزمایش خواهد شد. از جمله مهمترین نکاتی که می بایست در انجام آزمایش در منزل رعایت شوند، این است که فرد متقاضی انجام آزمایش ممکن است نیاز باشد 8 تا 12 ساعت قبل از انجام آزمایش از خوردن و آشامیدن بپرهیزند تا ناشتا آزمایش دهد. البته ناشنا بودن برای تمام آزمایش ها نیاز نیست.

مورد مهم بعدی نکته ای است که باید فرد نمونه گیر آن را رعایت کند. نمونه گیر می بایست نمونه گیری را بر اساس دستورالعمل های موجود انجام دهد تا دقت لازم را داشته باشد. نمونه گیری اولین مرحله از فرآیند انجام خدمات آزمایش در منزل می باشد و دقت در نمونه گیری رابطه مستقیمی با دقت نتیجه آزمایش دارد.

مجموعه هوم کا با علم به این موضوعات، تمام افراد متقاضی همکاری با هوم کا را پس از انجام مصاحبه های تخصصی استخدام می نماید. علت این سخت گیری در روند استخدام، اهمیت بالای کیفیت انجام خدمات برای مجموعه است.  

خدمات آزمایش در منزل با مجموعه هوم کا

برای استفاده از خدمات آزمایش در منزل با مجموعه هوم کا، افراد متقاضی می توانند با این مجموعه تماس بگیرند. برای این کار کافیست با شماره 91025595-021 تماس حاصل کرده و با مشاوره رایگان کارشناسان هوم کا، خدمات مورد نظر خود را انتخاب و دریافت نمایند. تمام هموطنان از شهرهای تهران و کرج قابلیت استفاده از این خدمات را دارند. 

مجموعه هوم کا نه تنها در خدمات آزمایش در منزل، بلکه در تمام خدماتی که ارائه می دهد، از ابتدا تا انتهای ارائه خدمات، بر نحوه درستی انجام خدمات نظارت خواهد داشت. اهمیت بالای کیفیت خدمات برای مجموعه هوم کا سبب این سخت گیری ها است. 

 

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. جنگ ترکیبی خودمان، علیه خودمان!

  2. کارگری انگشتر ۵۰ میلیاردی را به صاحبش بازگرداند

  3. اقدام عجیب سفیر ایران در باکو/ برای عزت ایران استعفا دهید              

  4. جلاد، به پایان سلام کن!

  5. بهادری جهرمی: مبالغ جرایم رانندگی متناسب با تورم افزایش یافت

  6. تورم چه زمانی تک رقمی می‌شود؟

  7. نرخ تعرفه‌های خدمات بهداشتی درمانی ۱۴۰۳ اعلام شد/ نرخ رسمی ویزیت ۵۰% گران می‌شود!

  8. بازداشت سومین عامل حمله تروریستی در مسکو

  9. آقایان رئیسی و اژه‌ای! آیا در پیشگاه خدای متعال و امام‌زمان (عج) پاسخی دارید؟

  10. انتقام از پوتین؟

  11. عوامل توهین کننده به نظام و مقدسات اسلامی دستگیر شدند

  12. ائتلاف ایران، روسیه و چین تبدیل به کابوسی برای آمریکا می‌شود

  13. علم‌الهدی: امروز در کشور از آثار تحریم اقتصادی آمریکا مشکلی حس نمی‌کنیم

  14. بازگشت احتمالی ترامپ چه تاثیری بر اقتصاد ایران دارد؟

  15. افزایش ١٧٠ درصدی حداقل حقوق کارگران در دولت سیزدهم

  16. مردم طلای دست دوم خریداری نکنند

  17. خط و نشان حقوقی ایران برای کویت

  18. هشدار سخنگوی پلیس به رانندگان نوروزی؛ آمار تصادفات هولناک است!

  19. اول، بساط دلالی باید جمع شود

  20. وزیر اقتصاد: در سال ۱۴۰۲ رکورد بیشترین سرمایه‌گذاری خارجی واقعی در ۱۶ سال اخیر شکسته شد

  21. کولرهای گازی بلای جان صنعت برق

  22. منظور: تخصیص ارز کشور برای واردات خودرو به صرفه نیست

  23. ایران اینترنشنال در آستانه تعطیلی / تعطیلی قریب الوقوع دفتر واشنگتن + عکس

  24. دادستان ساری: خسارات وارده قطع سه هزار اصله نهال جبران شود

  25. جریمه تخلفات حادثه ساز ۵ برابر شد/ اعمال از هفته آینده            

آخرین عناوین