درد دل مردم| داد کارگران از گرانی وانت آریسان /مشکلات خانواده‌های جانبازان و ایثارگران/ بی‌برنامگی دولت برای کمک به قشر فقیر

گروه اجتماعی الف،   3990615122
درد دل مردم|  داد کارگران از گرانی وانت آریسان /مشکلات خانواده‌های جانبازان و ایثارگران/ بی‌برنامگی دولت برای کمک به قشر فقیر

مدتی است که در بخش «‌درددل مردم» پنجره‌ای به سوی شما گشوده‌ایم تا مشکلات خود را با ما در میان بگذارید. بدیهی است در بسیاری از موارد مطرح شده امکان قضاوت برای الف وجود ندارد. به همین دلیل در انتظار پاسخ مسئولان و دستگاههای مربوطه خواهیم بود که در همین بخش منتشر خواهد شد.

شما می توانید مسایل و مشکلات خود را در بخش کامنت‌های ذیل همین مطلب ارسال کنید. این مطلب هر روز با پیام های شما بروز خواهد شد.


چند نکته :
۱- مطالب حتی المقدور کوتاه و بدون حاشیه روی نوشته و به موضوع اصلی مورد نظر پرداخته شود. در نوشتن دقت کنید مطالب، مفهوم و روشن بیان شوند.
۲- فقط مشکل و مساله خود را مطرح و از اظهار نظر یا ابراز همدردی خودداری کنید. 
۳- در صورتی که مطلب نیازمند الصاق تصویری از مدارک بود حتما به پیوست ارسال گردد.
۴- در مواردی ممکن است دستگاه مربوطه نیازمند ارتباط با نویسنده مطلب باشد در صورت تمایل نام و نام خانوادگی و شماره ای برای تماس اعلام نمایید.
۵- به مشکلات مطرح شده قبلی در این صفحه پاسخ ندهید و مشکل خود را نیز به صورت مستقل از آن ها بنویسید.
۶-بدیهی است پیامهای حاوی توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نخواهد شد.

**********************************

۱۹/شهریور/۹۹

 

 

  • دولت حقوق تمامی بازنشستگان رو همسان سازی کرده به جز حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی. مبلغ ناچیزی به حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی اضافه کرده اسمشم گذاشته متناسب سازی .دولت پولهای تامین اجتماعی روپس نمیده تازه با افزایش حقوق بازنشستگان بدبخت تامین اجتماعی مخالفت می کنه.حقوق اکثریت بازنشستگان تامین اجتماعی زیر 3میلیون هست .اخه مگه ما حق بیمه ندادیم کار نکردیم در8سال جنگ با حداقل حقوق در مناطق جنگی کار نکردیم که دولت اینطور بین بازنشستگان فرق میذاره وما رو نادیده می گیره.نمایندگان  مجلس به داد بازنشستگان تامین اجتماعی برسن آخه ما با این حقوق ناچیز وتورم وحشتناک وداروهای گران واجاره خونه وداشتن فرزندان بیکار چطور زندگی کنیم .حقوق بازنشسته تامین اجتماعی بایدهمسان سازی بشه نه 200تا300متناسب سازی.

 

  • سلام علیکم
    وقتتون بخیر
    از ساکنین کوت عبدالله هستم حدودا دو هفته س که زباله های شهروندان جمع آوری نشده و الان خیابانهای شهر تبدیل به زباله دانی شده
    مردم از وضعیت پیش آمده حسابی کلافه و عصبی شده اند
    خواهشمندم تا امور به جاهای باریک نرسیده و خدای ناکرده مشکلات امنیتی نشده مشکل را خبری کنید
    خواهش میکنم به فریادمان برسید

 

  • باسلام من‌ازنمین‌اردبیل‌مزاحم‌میشوم‌درمورخه۱۶شهریور‌پیامی‌ازپلیس‌راهور‌تهران‌رسید‌که‌فرموده‌اند
    خوروشماره۹۱_۲۵۵_ن۱۸درمورخه‌۱۵‌شهریورساعت۹/۳۰دقیقه‌شب‌درسرازیری‌عباس‌آباد‌تخلف‌تجاوز
    ازسرعت‌تا۳۰کیلومتر‌داشتهاید‌باتوجه‌به‌اینکه‌۱۰‌سال‌است‌به‌تهران‌نرفته‌ام‌دستور‌رسیدگی‌رادارم‌/بااحترام

 

  • با سلام. برای برقراری سرویس اینترنت از مرکز مخابرات اشرفی اصفهانی تهران اقدام نموده ام. می فرمانید به دلیل نداشتن پورت امکان پذیرش مشترک جدید نداریم. وزیر محترم  ارتباطات کمی هم برای این قبیل موارد وقت برنامه ریزی بگذارند.

  • یک کارگر ساده ام ندارم 100 میلیون دیگه بدم وانت آریسان که قیمت کارخونه ایش هم قیمت بازار آزاد شده رو تسویه کنم. یکی به دادمون برسه.

 

  • آقا تورو خدا یکی از مسئولین قطار شهری و اداره کار اصفهان بپرسه کارگرای خط 2 مترو که برای شرکت سابیر بین الملل کار میکنن چرا نباید حقوق بگیرن.
    بخدا حقوق فروردین و به ما دادن. اونم به بهونه کرونا که خودشون کارگاهارو تعطیل کردن یه حقوق نصفه دادن.شهریورم داره تموم میشه ولی نمیدونیم چرا فکر میکنن ما حقوق نمیخوایم.

 

  • بهترین روش برای افراد با داشتن بیمه تکمیلی این است که با معرفی نامه ویا در سیستم ، مبلغ مورد نظر توسط بیمه پرداخت و مابه التفاوت را بیمار پرداخت نماید . چرا عادت به مشکل تراشی برای مردم داریم؟ همان بیمه پایه و فرانشیزی که ناچیز است را با ارائه دفترچه کم کرده و بقیه را بیمار پرداخت می کند . خوب همین روال را برای بیمه تکمیلی انجام دهند. معنی دولت و خدمات الکترونیک را هم متوجه شدیم .

 

  • با سلام و عرض تشكر از اختصاص اين صفحه به درد و دل مردم
    همانطور كه مستحضريد بيشترين خدمات در همه كشورها به سربازان و مجروحين جنگي كه براي دفاع از كيان كشورشان سينه خود را سپر كردند اختصاص مي يابد كه البته اختصاص اين امتيازات علت و معلول هاي خود را نيز دارد، در دين اسلام توجه ويژه اي به دفاع از دين و سرزمين مسلمانان در برابر كفار شده است كه بهترين پاداش را خداوند منان براي اين افراد كه در راه خدا جهاد مي نمايند اختصاص يافته ولي متاسفانه در كشور عزيزمان ايران به اين موضوع اهميت در حد و اندازه اين عزيزان داده نمي شود به نحوي كه در حال حاضر بخش اعظمي از خانواده شهدا و ايثارگران دچار وضعيت اسفبار زندگي مي باشند و شايد 3 درصد از جمعيت اين عزيزان آنهم بدليل تخصص يا عقبه مالي نيازي به كمك هاي بنياد ندارند لذا متاسفانه نه مجلس و نه دولت توجه وافري و درخور اين خانواده ها ندارد بطور مثال پدر بنده 4سال دواطلب جبهه بودند و جانباز 25 درصد متوفي هستند ولي با اين حال بنده با مدرك كارشناسي و 15 سال سابقه كار در شركت نفت هنوز بصورت قراردادي انجام وظيقه مي نمايم در صورتي كه افراد ديگر بدون.....براحتي جذب مي شوند.

 

  • سلام ظاهر این ادامه پیدا کردن مدارس باعث شده باد پشت یکسری از معلمها بخورد و حالا که گفته شده یکسری از کلاسها حضوری باشد برایشان سخت است و با اخم و تخم نسبت به دانش آموزان و ایجاد جو روانی به خانواده های بطور غیر مستقیم از والدین می خواهند که برای سلامت فرزندانشان اجازه ندهند در مدارس حاضر شوند .
    ظاهرا فقط سر برج مطالبه دریافت حقوق بدون کارکرد دارند.
    من فرزندم امکان یادگیری از طریق تلوزیون ندارد و با رعایت پروتکل خواستار حضور در مدرسه هست.

 

  • آقای روحانی در تمام کشورهای فقیر یاپرجمعیت مثلا در هندبر قیمت حبوبات ونان وبرنج وآرد وروغن دولت نظارت می کند که  فقرا به راحتی بتوانن موادغذایی ارزان خریداری کنن.الان در ایران قیمت موادغذایی چندین برابر شده یک قلم مواد غذایی ارزان وجود ندارد  .مردم دیگه توانایی خرید تخم مرغ ماست وپنیر رو هم ندارن.من بازنشسته تامین اجتماعی مگه  چقدر حقوق می گیرم با این گرونی .دولت یعنی اینقدر ناتوان هست که نمی تونه قیمت چند قلم مواد غذآیی رو برای قشر ضعیف ثابت نگه داره.به خدا قسم زمان جنگ تحمیلی اوضاع اقتصادی مردم هزار برابر بهتر الان بود

18/شهریور/99

 


  • آقای شریعتی امروز اعلام کردیک ونیم میلیون نفر قراره بیمه اجتماعی مجانی  بشن .جناب شریعتی مبلغ بیمه اختیاری رو اینقدر افزایش دادید که امثال بنده مجبور به قطع بیمه خودشدیم چون توانایی پرداخت 615000تومان در ماه رو نداشتم.الان هم صد درصدمبلغ بیمه  این تعدادقراره از جیب سازمان تامین اجتماعی وبازنشستگان  تامین اجتماعی حتماهزینه بشه.


 


  • خیابانهای شهرستان هشترود در آذربایحان شرقی پر از چاله هست و خسارات زیادی به ماشینهای مردم زده.چه کسی جوابگوی مردم هست؟ 

 


  • کارخونه ایرانخودرو دیروز وانت آریسان رو 130 درصد گران کرد و از 52 میلیون به 120 میلیون رسوند. پس نماینده های مجلس و سازمان حمایت کجان؟ یه مسلمونی بهمون کمک کنه بدبخت شدم رفت.

 


  • برای عمل جراحی آب مروارید چشم خود به کانون بازنشستگان رفته و موفق به گرفتن  4 میلیون تومان وام شدم. به هر بانکی مراجعه کرده و حواله وام را نشان دادم، پاسخ شنیدم که دولت دستور داده به افراد بالای هفتاد سال سن وام ندهند! 
    چرا بانک ها از دادن وام ضروری به افراد بالای 70 سال منع شده اند؟ این چه قانونی است؟
    با این وضعیت من باید چه کار کنم؟

 


  • مرکز بازیافت واقع در اتوبان جلال آل‌احمد بعد از چهارراه دانش 24 ساعته مشغول کار است و با آلوده کردن هوای منطقه تنفس اهالی آن را دچار اختلال کرده است، یک دستگاه بیل مکانیکی نیز 12 شب شروع به کار می‌کند که با ایجاد سر و صدا خواب را به چشم مردم حرام کرده است. از مسئولین بهداشتی درخواست نظارت بر این مجموعه را داریم.

 


  • سلام ،پلیس راهنمایی شهر کرمانشاه هر یکی دوماه یک قبض جریمه صادر و به موبایل بنده ارسال میکنه. در حالیکه نه خودرو مربوط به بنده  میباشد نه شماره آن 
    ضمن اینکه بنده پنج ساله ماشین ندارم و اصلا از اول انقلاب یعنی چهل ساله کرمانشاه نرفتم 
    نوع خودرو رنو سفید 
    پلاک ایران ۱۹،۶۴ل۷۸۹
    شماره قبض جریمه ۳۵۶۴۱۸۲۴۳
    تاریخ جریمه ۲۵ مرداد۹۹
    ممنون میشم پیگیری بشه


  • قابل توجه مردم مسئولین ایران خودرو ووزارت صمت
    جالبه سمند lx معمولی در کارخانه 94800000 تومان قیمت خورده در بازار 160 میلیون قیمت دارد و لی سمند ef7 و دوگانه اش 94200000 قیمت خودرو و در بازار 220 میلیون قیمت دارد این نشان دهنده قیمت گذاری الکی بوده است
     

 


  •  انحصار در وکالت وپزشكي و سردفترداری و حتی موروثی بودن امتیاز سردفترداری از دیگر زخم های باز در مشاغل ایران است که به آنها پرداخته نشده است. ایضا گرفتن مالیات متناسب با درآمد ایشان.

 

 

۱۷/شهریور/۹۹

 

  • سلام در این اوضاع نابسامان اقتصادی چرا باشگاه ها اینقدر پول به بازیکنان می دهند علی الخصوص فوتبال آن هم از جیب مردم مستضعف بیاییند بگویند و قانون کنند نهایت دستمز یک فصل مثلا 500 میلیون تومان اگر در جایی جز ایران بیشتر بهتون می دهند بسم اله تازه ارز آوری هم برای مملکت می کنند ،شاید بگوید این پولها را اسپانسر می دهد در قضیه در صورتی مصداق پیدا می کند که مملکت قوانین سفت و محکم داشته باشد و احدی نتواند در حق مردم جفا کند ولی در حال حاضر هم اسپانسر یا فلان باشگاه خصوصی این پولها را جیب مردم می کشند بیرون مثلا فلان اسپانسر با گران کردن غیر منطقی یا از طریق کم فروشی از جیب مردم این پولها را تهیه می کند همینطور فلان باشگاه خصوصی لطفا نماینده گان مجلس ، وزیران و سایر دلسوزان این موضوع را مطالبه عموم قرار دهید .

  • حدود سه ماه است که 3 تا از جایگاه‌های سوخت سی‌ان‌جی در اصفهان تعطیل است و علت آن را هم استانداردسازی عنوان کرده‌اند. این جایگاه‌ها مرکزیت شهر را پوشش می‌دهند. به همین علت رانندگان مجبورند برای تامین سوخت به جایگاه‌های حومه شهر که آنها هم با حدود 50 درصد ظرفیت فعالیت می‌کنند مراجعه کنند. متصدی این کار هم تلفن گویایی را معرفی کرده که به هیچ عنوان پاسخگو نیست. با توجه به تشویق مسئولین به استفاده مردم از سوخت پاک خواستار رسیدگی به این موضوع هستیم.

 

  • سلام سال ۹۷ از تبصره ۳۵ مربوط به بخشودگی سود وام مصوبه بانک مرکزی به مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان از بانک سپه شهرستان فسا استفاده کردم و ۱۰۰ میلیون دیگر با پرداخت سود حدود ۴ ماه پیش تسویه کرده و درخواست فک رهن منزل در رهن نمودم پس از این مدت بانک سپه اظهار میدارد باید دیوان حسابرسی بررسی و مجوز فک رهن دهد و فعلا مجوز وامهای سال ۹۶ را داده اند. حال من که به سندم نیاز دارم باید تا کی صبر کنم که مجور فک رهن بدهند. حتی من پیشنهاد دادم مبلغ سودی که از قبال تبصره ۳۵ نگرفتید در حساب خود گذاشته و مسدود نمایید تا در صورت مشکل از مبلغ برداشت کنید ولی قبوا نکردند منتشرکنید شاید تاثیربگذارد و اصلاح کنند .

 

  • مسولان و مردم از ظلم تحریم خارجی کاملا اگاه هستند و ان را ناجوانمردانه می دانند اکنون سوال این است ایا تحریم داخلی در ورود به حرفه وکالت ظالمانه تر از تحریم خارجی نیست؟مثلا من حقوقدان با مدرک دکتری حقوق خصوصی در ازمون وکالت شرکت کرده و چون ظرفیتها در حدود 5 درصد است اگر حتی ده درصد داوطلبان وکالت در حد اساتید برجسته حقوق درس بخوانند و سواد داشته باشند باز هم اکثرا چون ظرفیت محدود است مردود می شوند امری که در ورود به مشاغل ازاد که اشتغال در ان نیاز به بودجه عمومی ندارد در هیچ جای جهان ملاحظه نمی شود و ممکن است علت ان گران نگه داشتن حق الوکاله ها باشد یعنی کسانی در شغل وکالت ده ها هزار حقوقدان را تحریم داخلی کرده اند انهم به خاطر منافع خودشان لطفا فریاد ما را به گوش حضرت ایت الله رییسی حامی مظلومان و دکتر قالیباف رییس محترم مجلس برسانید که به تعارض منافع وکلای دادگستری با حقوقدانان بیکار به خاطر ارزان شدن حق الوکاله ها هم که شده عنایت نمایند و  نگذارند تحریم داخلی حقوقدانان سبب گران شدن حق الوکاله ها برای مردم شود و با دیده فرصت به ده ها هزار حقوقدان بیکارنگریسته شود

۱۶/شهریور/۹۹

 


  • در روز 3 شهریور از کرج به رشت رفتم و همان روز برگشتم . همچنین در روز 5 ام همین مسیر را رفتم و 10 ام برگشتم . پس از پرداخت الکترونیکی با آپ در چند مرحله متوجه شدم که مبالغ اخذ شده برای تردد ها تکراری بوده و پول اضافی داده ام ؟! چه کسی باید رسیدگی کند ؟

 

  • سلام من ازکار افتاده 66درصد به بالا در شغل ساختمانی با 29 سال سابقه بیمه چرا امسال با 400 هزار  تومان اضافه به 2/000/000 تومان برایمان واریز کردند لطفا پیگیری کنید

 

  • چرا مجلس به فکر  بازنشستگان بدبخت تامین اجتماعی  نیست ؟دولت که فقط به فکر بازنشستگان کشوری ولشکریه. 4ماه تمام تبلیغ متناسب سازی رو کرد  وتنها 200تا300هزارتومان به حقوق اکثریت بازنشستگان اضافه کرد .اخه ما بازنشستگان که حقوق اکثریتمون هنوز زیر 2800هست چطور با این حقوق ناچیز زندگی کنیم .هیچ کس به فکر ما نیست کمر ما زیر فشارهای اقتصادی شکسته دولت که براش مهم نیست حداقل مجلس کاری برای بازنشستگان تامین اجتماعی بکنه

 

  • در آسایشگاه سالمندان مجاور بیمارستان امام حسین(ع) در خیابان شهید مدنی،
    هر از گاهی در نیمه شب زباله‌های خود را می‌سوزانند و دودناشی از آن محل را پر می‌کند و باعث سردرد و سوزش چشم اهالی می‌شود. این کار براساس قانون ممنوع است. بارها هم تذکر داده‌ایم ولی متاسفانه تاکنون کسی رسیدگی نکرده است.

 

  • قابل توجه :
    راهنمايي و رانندگي تهران
    شهرداري تهران
    پليس تهران
    سازمان هاي بهداشتي تهران
    بانك مركزي ايران
    مسئولين محترم سازمانهاي فوق لطفا سرزده ساعت ١١ تا ٢ بعد از ظهر و به بعد به خيابان منوچهري تهران از سعدي تا فردوسي برويد
    پارك اتوموبيل و موتور بصورت دوبل
    بساط دستفروشي در پياده روها و سد معبر پياده رو توسط مغازه دارها
    وحود جيب برها و كيف زن ها
    دلالان دلار و ارز بصورت انبوه
    و تجمع افراد  بدون رعايت فاصله گذاري
    آقايان مديران انواع تخلفات را در يك خيابان بصورت وحشتناك ميبينيد و انگار اين شهر بدون
    صاحب و قانون است .
    با تشكر از سايت الف

 

  • با سلام بلوار دانشگاه روبری بازارفیه و بلوار طیب حد فاصل پل کابلی تا ایستگاه 4 فاقد روشنایی است.و شب جاده تاریک و خطر ساز است خواهشن پیگیری کنید

  • چرا قبض برق چند برابرشده؟دولت قیمت برق رو چندین برابر کرده که تعدادی کم مصرف از برق مجانی استفاده کنن.پس ما مردم مناطق گرم چه گناهی کردیم مگه میشه در گرمای بالای 50درجه وشرجی وحشتناک کولر روشن نکنی وکم مصرف باشی .دولت می خواسته قیمت برق رو چندین برابر کنه پای کم مصرفا رو کشیده وسط .با این تورم شدید دیگه افزایش قیمت برق رو کم داشتیم ما داریم به زور زندگی می کنیم برق مجانی نخواستیم که جورشو یه عده بدبخت بکشن

 

  • سلام.بانک ملت برای ارسال پیامک تراکنش های حسابها برای یک سال مبلغ ده هزار تومان میگیرد ولی برای تراکنش های زیر سی هزار تومان،پیامک ارسال نمی کند. وقتی اعتراض میکنی می گویند برای ارسال پیامک تراکنش های زیر سی هزار تومان باید ده هزار تومان دیگر بپردازید یعنی جمعا ۲۰هزار تومان هزینه ارسال کامل پیامک تراکنش ها در یک سال.لطفا پیگیری کنید.این کار درست نیست و بی احترامی به مشتری هست.در بانکهایی دیگر این مشکل نیست.

۱۵/شهریور/۹۹

 

  • مگر فقط پول اضافه کتاب هست؟ از همه مون در مدارس دولتی پول بعنوان طرح مشارکتی گرفتن. در شیراز مدرسه دستغیب پسرانه ۲میلیون. دکترحسابی دخترانه ۴۵۰ هزارتومن. مدرسه معارف دخترانه یک و نیم میلیون.تازه وقتی که مدرسه ای هم قرار نیست برگزار بشه .مدارس شیراز مسابقه شهریه دارند لطفا واقعا پیگیری کنید

 

  • با سلام و تشکر به خاطر ایجاد بخش «درددل مردم»،  رودخانه بهمنشیر آبادان پر از نخاله‌های ساختمانی شده که شهرداری در آن تخلیه می‌کند. در ضمن حاشیه رودخانه حد فاصل پل سوم تا جمشیدآباد جولانگاه افراد معتاد و مخفیگاه سارقین و زنان فراری شده است. با تاسف بسیار باید گفت مسئولین و اعضای شورای شهر نظاره‌گر این مشکلات هستند و کاری نمی‌کنند.

 

  • با عرض سلام و خسته نباشید، مدتی است متوجه شده‌ام که یکی دو بانک از جمله بانک [...] از حساب بنده برداشت غیرقانونی می‌کند. مثلا 3 هزار یا 4 هزار تومان خرید کرده‌ام اما حدود 50 هزار تومان از حسابم کم شده است یا مبلغی را به کارتی واریز کرده‌ام که بیشتر از آن مبلغ واریزی از حسابم برداشت شده است. با پیگیری‌های فراوان، صورتحساب گرفتم، صورتحساب غیرواقعی بود. مجموعا حدود 500 الی 600 هزار تومان از حسابم برداشت غیرقانونی انجام شده است. از سازمان بازرسی خواستم پیامک‌های مرا دریافت کند و آن را با صورتحساب بانک مطابقت بدهد، متاسفانه سازمان بازرسی آنها را فرستاد برای حراست بانک و حراست بانک هم اعلام کرد ما این کار را نمی‌کنیم و تطبیق نمی‌دهیم. صورتحساب شما همانی است که صادر شده است.

 

  • خداوند دوست ندارد کسی به عیب جویی از دیگران صدای خود را بلند کند مگر آن شخص که ظلمی به او رسیده باشد(سوره نسا ایه148)
    بعد از فارغ التحصیلی از دانشگاه سریعا اقدام به ارسال دفترچه اعزام به خدمت کردم و به علت بیماری قلبی برای معافیت پزشکی اقدام کردم ولی به خاطر مدرک کارشناسی ارشدی که داشتم به جای معاف کامل، معاف از رزم شناخته شدم و اکنون نیز به خاطر بیماری کرونا اعزام من از اردیبهشت سال 99 تا به امروز هر ماه تمدید میشود و من در وضعیت بلاتکلیفی هستم و حتی امریه سربازی من را نیز باطل کردند و اداره نظام وظیفه هم جوابگوی این وضعیت من نیست.
    شغل قبلی که داشته ام را به خاطر خدمت سربازی ترک کردم و چون بلاتکلیف هستم نمیتوانم جایی مشغول به کار شوم و حال در مغازه پدرم شاگردی میکنم.
     وضعیت روحی مناسبی ندارم و اعتماد به نفسم را از دست داده ام و خیلی نا امید هستم.

 

  • اینجانب رحمانی  اعلام می دارم که کارشناسی ارشد حقوق می باشم اما به دلیل اینکه ظرفیت محدود برای جذب وکیل وجود دارد و در هر آزمون حداقل 95 درصد داوطبان قبول نمی شوند انهم در شغلی که اشتغال در آن نیاز به سرمایه گذاری دولت ندارد اینجانب الان در شغل مسافرکشی اشتغال به کار دارم به گونه ای که من از شغل آزاد وکالت مرتبط با رشته ام محروم شده ام اما ناچارم در شغل آزاد راننده های تاکسی رقیب کاری باشم خواستم به مدعیان یک بال فرشته عدالت عرض کنم که برخلاف تمام کشورهای جهان که برای ورود به حرفه ازاد وکالت ظرفیت محدود وجود ندارد متاسفانه با ظلم به ما و یک قانون ناکارامد که احتمالا لابی های کانون های وکلا در مجلس نمی گذارند عوض شود  و با عدم اشتغال ما حق الوکاله ها را گران نگه داشته اند اما فریاد ما حقوقدانان بیکار به جایی نمی رسد چون احتمالا کسانی که در قوه قضاییه بعد از بازنشستگی وکیل می شوند با وکلای کانون ها در کمبود وکیل منافع دارند انشالله با خواندن این مطلب توسط مسئولان گرهی از کار ما باز شود

 

  • یک بررسی کنید ببینید درست میگه یاخیر این مشاوران املاک با بالا رفتن قیمت حق کمیسیون شان هم افزایش پیدا می کند  پس دوت دارند همیشه ملاک را با قیمت بیشتر بفروشن لذا بهتر نیست بجای درصدی از قیمت ملک یک قیمت ثابت حداقلی برای کلیه معاملات محاسبه شود مثلا کلا از هر معامله از طرفین  500 هزار تومان فیکس ، از طرفی برخورد با دلالان که به فروشنده می گویند مثلا قیمت ملک شما عرفش 1/500 هست ولی من برای شما 1/800 می فروشم این مازاد 300 میلیون 50 درصد برای خودم از این روشها زیاد شده که باعث افزایش ملک می شود ومطلب دیگر همین سایت دیوار و امثالهم نقش به سزای در افزایش قیمت ملک داشت که متاسفانه مسئولین دیر نسبت به حذف قیمت اقدام کردن .

    بنده این موارد را که عرض کردم در طی چندین سال مراوده تجربه کردم امیدوارم با استفاده از این تجارب و نوآوری های کارشناسان هرچه زودتر شاهد سامان دهی این قیمتها باشیم تا انشاله کسانی که خانه از خود ندارند زودتر صاحب خانه شوند .

 

  • دوستی که فرمودند با افزایش قیمت املاک حق الزحمه مشاور املاک زیاده خودشون ملک 500 میلیونیشون شده 5 میلیارد یا همون ملک رو به جای ماهی مثلا 3 میلیون 9 میلیون ماهانه اجاره میگیره کسی جرات داره ازش ایراد بگیره؟ املاک که یه برگ A4 به قول ایشون پر میکنه اجاره مغازش چند برابر نشده؟ پول تلفن و.... نداره؟ چندین خانوار تو اون دفتر نون میخورن یا باد هوا؟ یا شاید برای اونا و خانوادشون گرونی نشده ؟!

  • سلام مشکل بیماری داران سرطان که شیمی درمانی باید شوند هر 21 روز که باید برای شیمی درمانی بروند هزینه ویزیت برای نوشتن نسخه21 روز بعد و تزریق دارو در رگها هزینه فوق العاده بالا و هر مرحله آزمایش کامل خون دادن و همه این هزینه ها برای یک بیماری که خانواده اش هم دارای شرایط سخت است با توجه به بیمه تکمیلی بودن که باید همه هزینه های این شرایط سخت نقدی پرداخت گردد و برای دریافت یک حدی از هزینه باید مراحلی را با هزینه دوباره طی کرد و ماه ها منتظر ماند تا پولی کم پرداخت گردد  واقعن شرایط را میشود که پی گیر باشید بیماری شیمی درمانی یک مرحله پر رونق برای پزشکان شیمی درمان در مطب شان شده است بیمار برای نیم ساعت که دراز کش است و دارویش را هم خود خریده اما 600 هزار تومان پرداخت دارد پناه برخدا از این همه دردناکی اوضاع ایا واقعن پی گیر بیمه های تکمیلی خواهید بود ؟

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  2. بازی با کلمات

  3. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  4. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  5. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  6. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  7. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  8. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  9. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  10. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  11. اطلاعیه شماره ۳ فراجا درباره اجرای «طرح نور»  

  12. نحوه رفتار متفاوت فروشندگان در برابر پوشش حجاب مشتریان

  13. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  14. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  15. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  16. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  17. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  18. واکنش بلینکن به حادثه اصفهان/ به مجازات ایران پایبند هستیم!  

  19. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  20. برخی مسئولان بدلیل کارهای بی‌قاعده در زمینه حجاب تذکر گرفتند        

  21. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  22. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

  23. موضع رئیس عدلیه در خصوص ورود فراجا به مسئله حجاب/ اژه‌ای: در قضیه حجاب می‌توانیم بگوییم «کی بود کی بود، من نبودم؟»

  24. اشتباه برخی گروه‌ها در مقابله با توئیت فضائلی

  25. مشکل اصلی صهیونیست ها با عملیات "وعده صادق" چه بود؟

آخرین عناوین