یک روز کاری رئیس جمهور به روایت واعظی/زیباکلام: از سال۹۶ تاکنون شرمنده مردم هستم/روحانی: سه رهبر دنیا به من گفتند مقابله با کرونا در ایران برای ما الگو شد

گروه سیاسی الف،   3990604121 ۱۸ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱۳ تکراری یا غیرقابل انتشار

هر روز اخبار فراوانی در رسانه ها منتشر می شود که دنبال کردن آنها حتی برای آنانکه اهل مطالعه اخبار هستند کار را دشوار می‌کند. بسته خبری- تحلیلی الف با رصد اخبار و رویدادهای مهم، همچنین تحلیل های صورت گرفته در این زمینه مخاطبان خود را از مهمترین وقایع روز آگاه می‌کند.

یک روز کاری رئیس جمهور به روایت واعظی/زیباکلام: از سال۹۶ تاکنون شرمنده مردم هستم/روحانی: سه رهبر دنیا به من گفتند مقابله با کرونا در ایران برای ما الگو شد

آخرین آمار کرونا در ایران

سیما سادات لاری، سخنگوی وزارت بهداشت روز سه شنبه چهارم شهریور ۹۹ در ارتباط تصویری به ارائه تازه‌ترین آمار کرونا در کشور پرداخت و گفت: در شبانه روز گذشته ۲۲۱۳ مورد جدید کرونا در کشور شناسایی شده که بر همین اساس تاکنون ۳۶۳ هزار و ۳۶۳ نفر به این بیماری مبتلا شده‌اند.

وی با اشاره به ۱۲۵ مورد فوتی در شبانه روز گذشته، افزود: تاکنون ۲۰ هزار و ۹۰۱ نفر از بیماران بر اثر ابتلاء به کرونا جان باخته‌اند.

لاری با اشاره به آخرین بررسی های صورت گرفته از وضعیت شیوع بیماری در کشور، گفت: بر اساس آخرین اطلاعات کرونا در کشور، استان های تهران، مازندران، گیلان، قم، اصفهان، خراسان رضوی، آذربایجان شرقی، کرمان، خراسان شمالی، سمنان، یزد، زنجان و قزوین در وضعیت قرمز قرار دارند.

بیشتر بخوانید:

آمار کرونا در ایران: ۱۲۵ فوتی جدید/ شناسایی ۲۲۱۳ بیمار

***

قرارداد واگذاری کشت و صنعت مغان را باطل کنید

احمد توکلی، رئیس هیات مدیره دیده‌بان شفافیت و عدالت طی نامه‌ای به علیرضا آواییT وزیر دادگستری خواستار آن شد که با رجوع به رأی اول هیات داوری، قرارداد واگذاری کشت و صنعت مغان باطل شود.

توکلی در این نامه از وزیر دادگستری خواست تا این وزارتخانه از طریق نماینده خود در هیات داوری به رای ابطال واگذاری شرکت کشت وصنعت ودامپروری مغان رجوع ونسبت به صدور وابلاغ آن اقدام کند.

گفتنی است در پی درخواست سازمان خصوصی سازی مبنی بر ابطال واگذاری شرکت مذکور و رای منفی هیات داوری بر واگذاری، هیات واگذاری در جلسه  27 اردیبهشت ماه سال جاری نسبت به مصوبه مورخ 9/10/1398 خود در پذیرش ایرادات و اعتراضات در این واگذاری تشکیک و اقدام به صدور رای خروج دادخواست سازمان خصوصی‌سازی از آن هیأت نمود.

بیشتر بخوانید:

نامه احمد توکلی به وزیر دادگستری

***

می‌گفتند برای دولت جان انسان‌ها مهم نیست

حسن روحانی، رئیس‌جمهوری در مراسم بهره برداری از طرح های وزارت صمت با بیان اینکه سه رهبر دنیا گفتند به من که مقابله با کرونا در ایران برای ما الگو شد، گفت: ما از آغاز دولت دوازدهم دنبال نوسازی ناوگان حمل و نقل هستیم و برنامه ریزی لازم انجام شد که با بدعهدی ترامپ ما دچار مشکل شدیم، ولی نوسازی باید به شکل دیگری انجام شود.

رئیس‌جمهوری افزود: از واحدهای تولیدی به خاطر رعایت پروتکل‌های بهداشتی تشکر می‌کنم. دشمنان می‌خواستند بگویند همه کارها باید تعطیل شود اما ما تاکید داشتیم که واحدهای تولیدی نباید تعطیل شود که آنها عصبانی شدند و می‌گفتند برای دولت جان انسان‌ها مهم نیست. 

بیشتر بخوانید:

روحانی: دولت آماده است برای معادن طلا سرمایه‌گذاری ویژه انجام دهد

***

روح‌الله حسینیان دار فانی را وداع گفت

روح‌الله حسینیان، نماینده سابق مجلس و رئیس سازمان اسناد انقلاب اسلامی پس از طی کردن یک دوره بیماری و عارضه کبدی درگذشت.

فارس نوشت: وی در سال‌های اخیر به دلیل مشکلات جسمانی، فعالیت‌های خود را محدود کرده و به سخنرانی در برخی نشست‌های مرکز اسناد انقلاب اسلامی که ریاست آن را از سال ۷۴ به‌عهده داشت، بسنده کرده بود.

اولین روزهای آخرین ماه تابستان ۹۹، روزهای پایانی حیات روح‌الله حسینیان بود. وی که از ویروس کرونا رهایی یافته بود، به خاطر بیماری کبد، مجدداً در بیمارستان خاتم‌الانبیاء بستری شد و ۴ شهریور و در حالی که ۶۵ سال سن داشت، دار فانی را وداع گفت. از حسینیان، ۴ فرزند پسر به یادگار مانده است.

ایسنا نوشت: حسینیان عادت به بیان سخنان جنجالی را تا آخرین روزهای حیات خود حفظ کرد و مدتی پیش از بستری‎شدن در بیمارستان در یکم تیرماه سال جاری در گفت‎وگویی با اشاره به مرگ قاضی منصوری در بخارست تاکید کرد: «متهم اصلی در این زمینه پلیس بین‎الملل است.» او از «نقش احتمالی منافقین» هم در انجام این کار سخن گفت و پرداختن غربی‎ها به این ماجرا را «سرپوشی برای اعتراضات داخلی» خودشان دانست.

شاید آخرین جمله‎ای از حسینیان که می‎تواند تا سال آینده همچنان مورد توجه و تأمل باشد، تحلیل او از انتخابات ۱۴۰۰ است که در آن ضمن ردکردن حضور اصولگرایان با کاندیداهای متعدد در انتخابات، پیروزی نهایی را در هر صورت از آن این جریان دانست. او در عین حال تاکید کرد که ابراهیم رئیسی بعید است بار دیگر کاندیدا شود و وقتی از این نماینده سابق مجلس پرسیده شد نظرش درباره محمدباقر قالیباف و کاندیداتوری وی چیست، به صراحت او را نمونه و الگوی خوبی برای کار اجرایی توصیف کرد و کاندیداتوری مجدد شهردار اسبق تهران در انتخابات را «اتفاق عجیبی» نخواند و تلویحاً از نظر مساعد خود در این باره پرده برداشت.

بیشتر بخوانید:

«روح‌الله حسینیان» دار فانی را وداع گفت

قالیباف: حسینیان خاری در چشم دشمنان بود

***

آقای رئیس جمهوری همه وقت خود را برای اداره کشور گذاشته‌اند

محمود واعظی، رئیس دفتر رئیس‌جمهور در گفتگویی با روزنامه ایران با تاکید بر اینکه «روحانی مشورت پذیر است، تحمیل پذیر نیست»، گفت: آقای روحانی کسی است که همه عمر خود را در سیاست بوده، مسائل سیاسی را خوب می‌فهمد و همه آدم‌های این کشور را می‌شناسد. در ادامه بخش هایی از این مصاحبه آمده است:

*یکی از حرف‌های دیگری که مطرح می‌شود و به باور من جفای بسیاری هم در حق آقای روحانی است، نوع کار کردن ایشان است. واقعیت این است که ایشان صبح زود در دفتر کار خود حاضر می‌شوند و تا آخر شب هم در جلسات حضور دارند یا تماس می‌گیرند و پیگیری می‌کنند. گاهی برخی حرف‌هایی می‌زنند که صبحانه ما فلان است، درحالی که ما صحبت کردن از کار خود برای مردم را ریا و امری بی‌ربط می‌دانیم.

*امروز هم آقای رئیس جمهوری همه وقت خود را برای اداره کشور گذاشته‌اند. شهادت می‌دهم از روز اول شیوع کرونا در کشور، یعنی از ابتدای اسفند تا امروز ما حتی یک روز تعطیل نداشتیم. شخص رئیس جمهوری در همه این مدت درگیر مسأله بوده است.

بیشتر بخوانید:

واعظی: کوچک شدن سفره‌ها، روحانی را آزرده می‌کند/ ادعای کم‌کاری دولت جفاست/ ما گرانی را می‌فهمیم

سال آخر دولت روحانی چگونه خواهد گذشت؟

***

از سال ۹۶ شرمنده مردم هستم 

صادق زیباکلام، تحلیل گر مسائل سیاسی به نامه نیوز  گفت: کم نیستند اصلاح‌طلبانی که به دقیقه نود انتخابات امیدوارند زیرا در انتخابات ریاست‌جمهوری این تجربه جامعه‌شناختی را داریم که معمولا در هفته آخر یا یکی دو روز پایانی یا حتی ساعات آخر موجی اجتماعی شکل می‌گیرد که نتیجه پیش‌بینی‌شده را تغییر می‌دهد؛ آخرینِ این موج را در سال96 دیدم که تا بعد از ظهر صف‌های طولانی در حوزه‌های انتخابیه شکل گرفته بود. اصلاح‌طلبان هنوز امید دارند که موج سال76، 92 و 96 دوباره شکل بگیرد. با چنین تصوری اکنون نام شخصیت‌هایی مانند آقایان عارف، جهانگیری و حتی معین و محمدرضا خاتمی مطرح می‌شود تا ارزیابی اجتماعی صورت گیرد و آرام آرام تا روز انتخابات بر یکی از این افراد موج شکل بگیرد.

 صادق زیباکلام گفت: اگر شورای نگهبان شخصِ آقای سید محمد خاتمی را هم تأیید صلاحیت کند، باز هم بدنه اجتماعی اصلاح‌طلبان پای صندوق رأی نمی‌رود؛ بنابراین از همین حالا باید دور آن 24میلیون رأیی که آقای روحانی را روی کار آورد را خط قرمز بکشیم.

زیباکلام گفت: من از سال96 تاکنون شرمنده مردم هستم. خیلی‌ها بودند که در آن سال نمی‌خواستند در انتخابات شرکت کنند و من آنها را راضی به حضور در انتخابات کردم و اکنون پاسخی به آنها ندارم که بدهم و باور کنید نمی‌توانم به چشم‌شان نگاه کنم...

***

لاریجانی برای انتخابات ریاست جمهوری می آید؟

صبح نو نوشت: چندی است که اظهارات معنادار از سوی برخی نیروهای اصلاح‌‌‌طلب به‌ویژه نیروهای طیف راست آن، نشان‌‌دهنده تمایل آنها برای حمایت از رییس پیشین مجلس در آوردگاه انتخابات ریاست‌‌جمهوری سیزدهم است... آقای فیلسوف سیاست ایران، خواه‌ناخواه گزینه جذابی برای اصلاح‌طلبان است. او از همین حالا، ذهن تجدیدنظرطلبان را به خود برای حمایت در انتخابات سال آینده، مشغول کرده است. حضور رییس پیشین مجلس در گود انتخابات و حمایت از او، موانع و مزایایی برای اردوگاه اصلاحات خواهد داشت؛ هرچند مشارالیه، فقط به لبیک اصلاحاتی‌ها راضی نیست. از مدت‌ها پیش بحث بر سر اینکه علی لاریجانی می‌تواند یکی از گزینه‌‌‌های مناسب برای نامزدی در انتخابات ریاست‌‌جمهوری سال 1400 باشد، داغ شده است؛ داغ‌‌تر اینکه احتمال زیادی می‌رود که اصلاح‌طلبان بخواهند از او حمایت کنند. 

حضور لاریجانی در انتخابات و حمایت اصلاح‌طلبان از او، البته مانع بزرگی نیز دارد. این مانع تا حد زیادی کارکردی و زاییده عملکرد پرحرف و حدیث لاریجانی بر مجالس هشتم تا دهم است. این عملکرد 12ساله و از سویی حاشیه برخی منسوبان لاریجانی، به‌تنهایی قادرند رویکرد مردم را درباره رای به رییس پیشین مجلس، تیره و تار كرده و باعث ریزش آرای او شوند.

شرق نوشت: رد علی لاریجانی را در 40 سالی که از پیروزی انقلاب گذشته، در مکان‌ها و موقعیت‌های مختلف می‌توان دید. کارنامه کاری او در این چهار دهه نیز نشان می‌دهد حداقل در بحث توان مدیریتی، مهره قابلی است و ردای بسیاری از پست‌ها را پوشیده است... حزب کارگزاران همچنان از «نامزد اجاره‌ای» بدش نمی‌آید و ترجیح می‌دهد لاریجانی به‌صورت مستقل وارد انتخابات شود تا بتوانند او را معرفی کنند

***

احمدي‌نژادي‌ها تاييدصلاحيت مي‌‌شوند؟

عباس سلیمی نمین، فعال سیاسی اصولگرا در روزنامه آرمان ملي نوشت: برخي افراد از جريان‌هاي مختلف اصولگرايي و اصلاح‌طلبي بر اين باور هستند که تاييد صلاحيت‌ برخي افراد نظير احمدي‌نژاد، کشور را تا مرز نابودي هم کشانده است اما بايد گفت که تاييد صلاحيت‌ها شرايط روز انسان‌ها را مدنظر قرار مي‌دهد. البته اين به آن معنا نيست که در پروسه تاييدصلاحيت‌‌ها هيچ اشتباهي رخ نخواهد داد اما قطعا ما بايد مکانيزمي که در قانون اساسي براي جلوگيري از خطرات بسيار مهلک‌تر، در نظر گرفته شده را هم ببينيم. اين جايگاه قرار داده شده که صلاحيت افراد مورد بررسي و نظارت قرار بگيرد...

انسان‌ها همواره در حال تغييرند. بعضي انسان‌ها در مسير تغييرات مثبت‌اند و برخي ديگر در مسير تغييرات منفي قرار دارند. احمدي‌نژاد هم از جمله مصاديق همين تغييرات منفي است. پس عملکرد شوراي نگهبان را دچار مخاطره نمي‌کند. در نبود نظارت بر کانديداهاست که کشور دچار مخاطرات مي‌شود... بعيد به نظر مي‌رسد که احمدي‌نژادها اين بار بتوانند تاييد صلاحيت شوند. از لحاظ ساختاري تاييدصلاحيت شدن اين قبيل افراد امکان‌پذير نيست. احمدي‌نژاد به ساختارها اعتقادي ندارد و او همچنين ساختارشکني‌هاي بسيار خطرناکي را دنبال مي‌کند. بنابراين شانس بازگشت او به رقابت صفر است و اصلا امکان اينکه همچين اتفاقي بيفتد، وجود ندارد.

***

چرا برخی اصلاح‌طلبان اصرار دارند رویکرد 92 را تکرار کنند؟

آفتاب يزد نوشت: حدود 10 ماه تا انتخابات ریاست جمهوری 1400 باقی مانده و از همین حالا رقابت در طیف‌های مختلف سیاسی قابل مشاهده است. جریان اصولگرایی به واسطه عملکرد دولت روحانی که به پای اصلاح‌طلبان نوشته شده است خود را پیروز 1400 می‌داند با این حال صحنه انتخابات در ایران همیشه با سوپرایز‌های مختلفی همراه بوده است.

بنابراین اینکه این جریان بخواهد خود را برنده بداند نیز چندان نمی‌تواند واقع بینانه باشد... قاطبه جریان اصلاحات با اینکه یکبار دیگر اصلاح‌طلبان از فردی غیر از اصلاح‌طلب حمایت کنند مخالف است. در میان چهره‌های اصلاح‌طلبی که هم شانس بسیار بالایی برای گرفتن تایید صلاحیت دارند وهم میان اصلاح‌طلبان اجماع ایجاد کنند بدون تردید نام محمدرضا عارف حائز اهمیت است...

عارف نه تنها می‌تواند با بکارگیری نیروهای تمام اصلاح‌طلب مسیر و اهداف این جریان را دنبال کند بلکه با بدنه قدرت نیز از رابطه نسبتا خوبی برخوردار است و می‌تواند فشار‌ها بر دولت اصلاح‌طلب بعدی را کاهش دهد.

به نظر می‌رسد به جای دنبال روی گزینه‌هایی که قبل و بعد از انتخابات رفتارشان غیرقابل پیش‌بینی است باید بر روی بهترین گزینه‌های موجود در جریان اصلاح‌طلب تمرکز کرد... گزینه‌های اصلاح‌طلب فعلی همچون جهانگیری اگرچه گزینه خوبی هستند اما به دلیل نقش آنها در دولت فعلی روحانی بعید است مردم کمترین توجهی را نسبت به آنان داشته باشند.

***

مجلس يازدهم 37 نماينده با تحصيلات مرتبط با حقوق و قضا دارد ولي كميسيون حقوقي و قضايي ندارد

روزنامه اعتماد نوشت: تنها رابط ميان قوه مقننه و قوه قضاييه است و طبيعتا اصلي‌ترين نهاد و مرجعي كه مي‌تواند به اقدامات وزير دادگستري بپردازد... ولي در مجلس يازدهم چنان بي‌مشتري و هوادار است كه با گذشت حدود 3 ماه از تشكيل پارلمان با حضور چهره‌هاي اصولگراي اغلب وابسته به منتهي‌اليه راست سياست ايران، نه‌تنها هواخواهي ندارد و حتي به حدنصاب براي تشكيل حداقل يك جلسه رسمي نرسيده، بلكه نامش هم هنوز ميان كميسيون‌هاي تخصصي مجلس به چشم نمي‌خورد. كميسيون حقوقي و قضايي مجلس يازدهم اين روزها به‌زعم ناظران چپ و راست به يكي از نمادهاي ناكارآمدي پارلمان يازدهم تبديل شده، چنانكه بسياري از نمايندگان عدم تشكيل اين كميسيون را به دخالت‌هاي هيات‌رييسه در روند ورود اعضا به كميسيون‌هاي تخصصي ارتباط داده و گاه و بي‌گاه به اين واسطه انتقادهايي را متوجه محمدباقر قاليباف و ياران بالانشينش در ساختمان هرمي‌شكل ميدان بهارستان مي‌كنند.

نه در پارلمان دهم و نهم و نه ساير مجالس ايران، سابقه نداشته كه كميسيون حقوقي و قضايي با گذشت 2 ماه و 27 روز از تشكيل مجلس، بلاتكليف باقي مانده باشد ولي مجلس يازدهم در شرايطي چنين كرده كه براساس سوابق نمايندگان و تحصيلات آنان، در بهترين حالت 37 تن با تحصيلات حقوقي و حوزوي و ساير رشته‌هاي مرتبط با اين حوزه دارد و در بدترين حالت 21 نماينده با تحصيلات حقوقي و حوزوي را در خود جاي داده است ولي شايد چنانكه برخي ناظران گفته‌اند نمايندگان به‌دلايل گوناگون به حضور دركميسيوني رغبت ندارند...

دیدگاه کاربران

ناشناس۱۵۷۵۳۵۳۲۰:۴۱:۳۶ ۱۳۹۹/۶/۴
جناب رییس جمهور بنا به هر دلیل پس از گذشت ۷ سال از دولت امسال بورس مورد توجه ویژه قرار گرفت و بصورت جهشی و باور نکردین بدون رشد اقتصادی بالا رفت و اکنون مانند تیغ دو دم شده است اگر از بورس حمایت لازم را نکنید در روزها و هفته های آتی با بحرانی شبیه موسسات مالی روبرو خواهید شد لذا باید توجه ویژه به این مهم بفرمایید
ناشناس۱۵۷۵۹۲۲۱۱:۵۲:۳۶ ۱۳۹۹/۶/۵
بگو سهام خریدم بورسو بیشتر باد کن تا بیشتر سود کنم
ناشناس۱۵۷۵۳۸۹۲۱:۰۴:۵۲ ۱۳۹۹/۶/۴
از جوک های عالم این است که زیبا کلام رییس جمهور شود به به چه شود کشور گل و بلبل هست گل و بلبل تر می شود خخخه
ناشناس۱۵۷۵۳۹۸۲۱:۱۴:۲۷ ۱۳۹۹/۶/۴
فساد اعلامی از سوی اقای میر سلیم را بطور واقعی برای مردم شفاف سازی کنید
ناشناس۱۵۷۵۴۲۰۲۱:۲۸:۰۴ ۱۳۹۹/۶/۴
لاریجانی ۱۱ تا دونه هم رای نداره . اینا مردم رو چی فرض کردن ؟
ناشناس۱۵۷۵۴۲۴۲۱:۲۹:۵۷ ۱۳۹۹/۶/۴
بايد در مقابل فشارها ايستادگي و از اين مقطع سرافرازانه عبور كنيم و پاسخ سياستهاي خصمانه دشمن را با گذر مقتدرانه از تحريم ها بدهيم.
ناشناس۱۵۷۵۴۵۲۲۲:۰۱:۲۹ ۱۳۹۹/۶/۴
اگر خبر و تصویر روحانی و دولت مردانش را نزنی ما هم مجبور نمی شویم نظری بدهیم .‌ فکر کن دولتی نداریم مثل الان که در واقع نداریم .
ناشناس۱۵۷۵۴۶۸۲۲:۱۶:۵۸ ۱۳۹۹/۶/۴
یه سئوال ! بود و نبود روحانی چه فرقی داره ؟
ناشناس۱۵۷۵۴۹۷۲۲:۴۹:۳۲ ۱۳۹۹/۶/۴
نتیجه سوت زنی میرسلیم و فتاح به کجا رسید ؟
ناشناس۱۵۷۵۹۰۲۱۱:۳۶:۲۰ ۱۳۹۹/۶/۵
آقای فتاح رسما عذرخواهی کردند.
ناشناس۱۵۷۵۵۰۵۲۲:۵۷:۰۱ ۱۳۹۹/۶/۴
آقای زیبا کلام اینکه می گویید به دقیقه نود انتخابات امیدوارید به دروغها و شایعه های قبل از انتخابات شاید امیدوارید .
ناشناس۱۵۷۵۵۰۷۲۲:۵۸:۵۷ ۱۳۹۹/۶/۴
یک نفر شایعه درست کرد که فلان مغاره برنج را نصف قیمت می فروشد . همه دویدند به سمت اون مغازه. اون بنده خدا خودش هم دوید گفت نکنه راست باشه
ناشناس۱۵۷۵۵۱۰۲۳:۰۰:۰۱ ۱۳۹۹/۶/۴
جناب روحانی. نکنه واقعا خودتون هم آمارهایی که اعلام می کنید را باورتون شده
ناشناس۱۵۷۵۵۲۶۲۳:۱۹:۴۱ ۱۳۹۹/۶/۴
سه رهبر دنیا؟!!! کدوما؟
ناشناس۱۵۷۵۵۳۵۲۳:۴۱:۴۹ ۱۳۹۹/۶/۴
سال 97 دیگه بطور کامل گردن اقتصاد را زدید و سر امیدواری را بریدید همه برنامه های مردم را نابود کردید
ناشناس۱۵۷۵۷۶۲۰۹:۱۷:۲۶ ۱۳۹۹/۶/۵
نمیدونم چرا تمام مردم ایران البته غیر از نزدیکای آقای روحانی به نظرات ایشون بدبینن . بابا منظوری نداره همینجوری یه چیزی میگه . دلش پاک پاکه
علی۱۵۷۵۸۷۹۱۱:۰۹:۰۸ ۱۳۹۹/۶/۵
در زمینه کرونا دولت چه کاری کرد ؟ با توجه به تعطیلی ها و کسادی بازار بار همه روی دوش مردم بوده. مثل اینکه آقای روحانی یادشون رفته از اسفند تا حالا قیمت ها دو برابر شده ؟!!!!
امیر۱۵۷۶۰۵۶۱۳:۳۴:۵۹ ۱۳۹۹/۶/۵
اقای روحانی مردم لحظه شماری میکنند که شما و دارودسته شما بروید .به امید 1400
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های اخیر

    پربحث‌های هفته

    1. بازی با کلمات

    2. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

    3. ۳۲ هزار مجوز استخدام فرزندان شهدا و ایثارگران اخذ شد

    4. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

    5. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

    6. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

    7. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

    8. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

    9. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

    10. مجلس مقابل این اقدام بایستد

    11. اطلاعیه شماره ۳ فراجا درباره اجرای «طرح نور»  

    12. نحوه رفتار متفاوت فروشندگان در برابر پوشش حجاب مشتریان

    13. منظور: افزایش دائم دستمزدها به ‌رفاه مردم کمک نمی‌کند

    14. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

    15. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

    16. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

    17. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

    18. واکنش بلینکن به حادثه اصفهان/ به مجازات ایران پایبند هستیم!  

    19. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

    20. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

    21. سردار حاجی زاده با تسلیحات قدیمی و حداقلی به اسرائیل حمله کردیم /از موشک های هایپرسونیک ۲ استفاده نشد

    22. برخی مسئولان بدلیل کارهای بی‌قاعده در زمینه حجاب تذکر گرفتند        

    23. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

    24. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

    25. موضع رئیس عدلیه در خصوص ورود فراجا به مسئله حجاب/ اژه‌ای: در قضیه حجاب می‌توانیم بگوییم «کی بود کی بود، من نبودم؟»

    آخرین عناوین