توصیه رهبر انقلاب به دولت/ هشت متهم پرونده ویلموتس/چراغ سبز دوباره اصلاح طلبان به لاریجانی/رقیب محسن هاشمی با یک پیامک انصراف داد

گروه سیاسی الف،   3990602148 ۱۳ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱۲ تکراری یا غیرقابل انتشار

هر روز اخبار فراوانی در رسانه ها منتشر می شود که دنبال کردن آنها حتی برای آنانکه اهل مطالعه اخبار هستند کار را دشوار می‌کند. بسته خبری- تحلیلی الف با رصد اخبار و رویدادهای مهم، همچنین تحلیل های صورت گرفته در این زمینه مخاطبان خود را از مهمترین وقایع روز آگاه می‌کند.

توصیه رهبر انقلاب به دولت/ هشت متهم پرونده ویلموتس/چراغ سبز دوباره اصلاح طلبان به لاریجانی/رقیب محسن هاشمی با یک پیامک انصراف داد

با مردم مستقیم حرف بزنید/ بگذارید با نام نیک از شما یاد شود

آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز یکشنبه دوم شهریور ماه به مناسبت هفته دولت در ارتباط تصویری با رئیس جمهوری و اعضای دولت، سال آخر فعالیت دولت یازدهم را فرصتی خوب برای افزایش خدمات در حوزه های مختلف خواندند.

حضرت آیت الله خامنه‌ای به دولتمردان توصیه کردند: در گزارش‌هایی جامع و صادقانه، آنچه توانستید و آنچه قرار بود اما نتوانستید برای مردم بیان کنید که مردم از این گونه گزارش‌های صادقانه، خرسند و امیدوار می شوند.

رهبر انقلاب سال آخر فعالیت دولت را فرصتی قابل توجه و از جهات مختلف بسیار مهم برشمردند و گفتند: هرچه می توانید از فرصت آخر برای خدمت به مردم و کشور استفاده کنید.

بیشتر بخوانید:

توصیه‌ی رهبر انقلاب به دولت: آنچه توانستید و آنچه قرار بود اما نتوانستید برای مردم بیان کنید/ بسیاری از موانع تولید، در داخل کشور است/ اقتصاد نباید به تحولات خارجی پیوند بخورد

***

آخرین آمار کرونا در ایران

سیما سادات لاری،سخنگوی وزارت بهداشت روز یکشنبه دوم شهریور ۹۹ در گفتگو با شبکه خبر، گفت: در شبانه روز گذشته ۲۱۱۳ مورد جدید کرونا در کشور شناسایی شده که بر همین اساس تاکنون ۳۵۸ هزار و ۹۰۵ نفر به این بیماری مبتلا شده‌اند.

وی با اشاره به ۱۴۱ مورد فوتی در شبانه روز گذشته، افزود: تاکنون ۲۰ هزار و ۶۴۳ نفر از بیماران بر اثر ابتلاء به کرونا جان باخته‌اند.

وی گفت: استان‌های مازندران، تهران، قم، گلستان، خراسان‌شمالی، اردبیل، اصفهان، البرز، خراسان‌رضوی، کرمان، سمنان، آذربایجان‌شرقی، مرکزی، یزد و گیلان در وضعیت قرمز و استان‌های فارس، ایلام، لرستان، هرمزگان، زنجان، قزوین، آذربایجان‌غربی، بوشهر، همدان، چهارمحال و بختیاری و کهگیلویه و بویراحمد هم در وضعیت هشدار قرار دارند.

 سعید نمکی، وزیر بهداشت اظهار داشت: ممکن است پاییز سختی در پیش داشته باشیم که شاید شاهد هم‌زمانی کرونا و آنفلوانزا باشیم و وجود زیرساخت قوی استفاده از فضای مجازی برای آموزش، به ما خیلی جسارت و قدرت تصمیم‌گیری می‌دهد که هم آموزش و پرورش را دایر نگه‌داریم و هم برای پیشگیری از بیماری، تلاش کنیم.

علیرضا زالی،فرمانده ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران معدل میزان ابتلای کادر درمان در ایران به ویروس کرونا را نسبت به استاندارد جهانی بالا دانست و گفت: آمار تطبیقی نشان می دهد ایران، آمریکا و روسیه سه کشوری هستند که از نظر قدر مطلق ابتلا، میزان ابتلای کادر درمان در این کشورها بالاتر است...

الی ادامه داد: مهم ترین دلیلش این است که فرایند خستگی مزمن تیم پزشکی که یک مسئله غیرقابل اجتناب است، موجب شده سطح دفاعی و ایمنی افراد کاهش پیدا کند.

بیشتر بخوانید:

آمار تازه کرونا در ایران: ۲۱۱۳ ابتلا و ۱۴۱ فوتی

***

 فوت بیش از ۱۰ هزار تهرانی بر اثر کرونا 

ناهید خداکرمی،عضو شورای اسلامی شهر تهران در تذکری پیش از دستور درخصوص شیوع بیماری کرونا گفت: وضعیت کشور را در حال ملاحظه داریم و تا دیروز و در عرض ۶ ماه در کل تهران ۱۰ هزار و ۲۰۰ تهرانی جان باخته اند.

عضو شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: برای مثال در روز جمعه مرگ بچه‌ای ۸ ساله را شاهد بودیم که اتفاقا پدر و مادرش هم پزشک بودند. خداکرمی گفت: لذا از هموطنان می‌خواهیم تا نسبت به اجرای فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک و شست و شوی دست‌ها پیگیری ویژه داشته باشند.

بیشتر بخوانید:

آماری فوتی های کرونا در تهران

***

نتایج بازخوانی جعبه سیاه هواپیمای مسافربری اوکراین اعلام شد 

تورج دهقانی زنگنه،رئیس سازمان هواپیمایی امروز در نشست خبری اعلام نتیجه بازخوانی اطلاعات جعبه سیاه (cvr & fdr) بوئینگ اوکراینی اظهار داشت: داده‌های هر دو جعبه سیاه به خوبی و بدون مشکل فنی بازیابی و به اطلاعات قابل تحلیل تبدیل شدند.

دهقانی زنگنه ادامه داد: جعبه سیاه ضبط کننده صدای درون کابین تا 19 ثانیه پس از انفجار موشک مکالمات را ضبط کرده است. در کابین پرواز سه نفر گروه پرواز حضور داشتند که یکی از آنها معلم بوده که هر سه متوجه شرایط غیر عادی بودند و متناسب با صدای غیر عادی کابین تا آخرین لحظه مشغول کنترل و هدایت هواپیما بودند. معلم خلبان درون کابین برخی راهنمایی های لازم را می دهد از این مکالمه می توان نتیجه گرفت که هواپیما دچار مشکل الکتریکی شده که باعث می شود گروه پروازی واحد برق کمکی را روشن بکند و معلم خلبان تشخیص خود مبنی بر فعال بودن هر دو موتور هواپیما را در ثانیه های پس از انفجار به خلبانان اعلام می کند. هیچ صدا و یا نشانه ای از وضعیت کابین مسافران در صداها و اطلاعات ضبط شده وجود ندارد و نحوه صحبت و واکنش گروه پروازی نشان از سلامت جسمانی آنها در این لحظات بوده است. با توجه به اینکه ضبط صدای کابین در 19 ثانیه بعد از انفجار متوقف شده است و حداقل 25 ثانیه بعد از انفجار اول موشک دوم به مجاورت هواپیما رسیده است تحلیلی درباره عملکرد و آثار موشک شلیک شده دوم از اطلاعات جعبه سیاه به دست نیامد.

بیشتر بخوانید:

اعلام نتیجه اطلاعات جعبه سیاه هواپیمای اوکراینی: انفجار موشک اول باعث آسیب قابل توجهی شد/ تحلیلی درباره آثار موشک شلیک شده دوم به دست نیامد

***

فروش نفت به‌عنوان یکی از منابع درآمدی کشور نزدیک به صفر شده است

احمد امیرآبادی فراهانی، عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی گفت: اداره کشور در شرایط کنونی بسیار سخت و دشوار است. به گفته امیرآبادی، فروش نفت به‌عنوان یکی از منابع درآمدی کشور نزدیک صفر رسیده و با مشکل تامین منابع مواجه هستیم.

عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی یادآور شد: با همه تلاش‌های دشمنان کشور اداره شده و منابع اجتناب‌ناپذیر هزینه‌ها، حقوق کارکنان و مایحتاج مردم مشکلی پیش نیامده است.

***

ممکن است از لاریجانی حمایت کنیم

صبح نو نوشت: ائتلاف یا استقلال، دو رویکرد متناقضی است که حزب کارگزاران سازندگی ایران، این روزها به آن مبتلا شده. از یک سو، برخی به علم ‌کردن مجدد یک گزینه ائتلافی برای انتخابات سال آینده می‌‌اندیشند و برخی دیگر، دلزده از نتیجه ائتلاف سال 92، سَر در درون دارند و جست‌وجوگر گزینه مستقل و غیرائتلافی‌. عمل‌گرایی کارگزارانی، بعضا دچار ایده‌آل‌گرایی شده است؛ اما چرا و با چه هدفی؟

 علی جمالی، عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی ایران گفت: آقای لاریجانی همیشه به عنوان یک گزینه مطرح برای انتخابات ریاست‌‌جمهوری، در میان نیروهای سیاسی مطرح بوده است اما این دقیقا بدان معنا نیست که پروژه یک بخشی از حزب کارگزاران، از همین الان، حمایت از آقای لاریجانی باشد. اگر در گفت‌وگوهایی که قرار است با بقیه نیروهای اصلاح‌طلب انجام دهیم، به این نتیجه برسیم که باید روی یک گزینه غیراصلاح‌طلب اجماع کنیم، در این صورت، ممکن است آقای لاریجانی هم در دسترس باشد اما اهمیت اجماع با بقیه اصلاح‌طلبان برای کارگزاران، بیشتر از اصرار روی یک گزینه مشخص است. در سال 92 آقای روحانی گزینه اصلاح‌طلب نبود اما گزینه اجماعی احزاب اصلاح‌‌‌طلب بود. ممکن است این اتفاق، مجددا درباره آقای لاریجانی یا هر فرد دیگری هم رخ بدهد.

بیشتر بخوانید:

عضو حزب کارگزاران: روحانی اصلاح‌طلب نبود اما گزینه اجماعی احزاب اصلاح‌‌‌طلب شد
 ***

صحبت از کانديداهاي انتخابات 1400 کاري بي‌فايده است 

ناصر ايماني، فعال سياسي اصولگرا با روزنامه آرمان ملي مصاحبه اي داشته كه در ادامه بخش هايي از آن آمده است:

*صحبت از کانديداهاي انتخابات 1400 کاري بي‌فايده است. هيچ کانديدايي براي هيچ جريان سياسي مشخص نشده و نخواهد شد چون زمان زيادي به انتخابات مانده است. ولي امروز همه اين صحبت‌ها گمانه‌زني است و برخي براي بزرگنمايي خود يا رفقاي هم‌حزبي خود اين موضوع را مطرح مي‌کنند. برخي براي رد گم کردن چنين مي‌کنند انواع و اقسام حرکت‌ها وجود دارد ولي هيچ يک کاري واقعي براي انتخابات 1400 نيست.

* وقتي که مردم از وضعيت موجود تا حدودي نا اميد شده و دلـسـرد باشند. وقتي مردم مي‌بينند کانديداهايي روال گذشته را با تغييراتي ادامه مي‌دهند دلزدگي پيدا مي‌کنند چون حس مي‌شود همان اتفاقات رخ خواهد داد در چنين فضاهايي نااميدي و مشکلات آرام‌آرام ايجاد مي‌شود و تندروها در چنين فضايي با شعارهايي مردم‌فريبانه و پوپوليستي افکار عمومي جامعه را در اختيار مي‌گيرند و خود را مطرح مي‌کنند حتي مي‌توانند از همين مسير در برخي از بزنگاه‌ها پيروز ميدان انتخابات باشند، آنچه درباره آن حرف مي‌زنيم فقط مربوط به ايران نيست و در همه جاي دنيا همين‌طور است در کشورهايي که مي‌بينيد کانديداي راديکال برنده انتخابات است معمولا چنين فضايي ايجاد شده است امروز فضاي کشور ما مستعد اين وضعيت است.

***

نمایندگان درخواست تشکیل 92 فراکسیون را دادند

روزنامه ايران نوشت: نمایندگان مجلس یازدهم علاقه عجیبی به تشکیل فراکسیون دارند. آنها که هرکدام می‌توانند در 5 فراکسیون عضویت داشته باشند، حتی در شرایطی که هنوز اعتبارنامه‌شان تصویب نشده بود، کار خود را شروع کرده و با تشکیل دو فراکسیون سیاسی در همان ابتدا،  طی 3 ماه 90 فراکسیون دیگر را هم طلب کرده‌اند.

در میان درخواست‌های نمایندگان زودتر از همه دو فراکسیون سیاسی شکل گرفت.فراکسیون «انقلاب» نخستین این فراکسیون‎ها بود که قبل از آغاز فعالیت رسمی مجلس یازدهم اعلام موجودیت کرد،البته تشکیل این فراکسیون برای اصولگرایان لازم بود چرا که آنان در نتیجه همین کار توانستند محمدباقر قالیباف را به‌عنوان نامزد به ریاست مجلس برسانند. دومین فراکسیون مهم مجلس فراکسیون «گام دوم انقلاب» که در راستای فرمایشات رهبر معظم انقلاب و بر اساس بیانیه گام دوم انقلاب شکل گرفت. این فراکسیون موضوعاتی چون جوان‌سازی کشور و سپردن کار به نسل‌ جوان، جهش در حوزه‌های مختلف و محورهای بیانیه گام دوم اعم از پیشرفت علم و فناوری را در اولویت خود قرار داده است.

با آغاز به‌ کار این دو فراکسیون، در کمتر از یک ماه فراکسیون‌های عجیب و غریبی اعلام موجودیت کردند؛ فراکسیون‌هایی همچون «راهبردی»، «فراالبرزی‌ها»، «شهید دیالمه»، «زاگرس‌نشین‌ها»، «جنوب»، «مدیران ارشد دولت‌های نهم و دهم»، «محرومیت‌زدایی و جهادی»، «انقلاب اسلامی»، «اقدام پیش دستانه علیه امریکا»، «اقتصاد دانش بنیان»، «حمایت از جبهه مقاومت» از این دسته بودند که تعدادشان روز به روز هم افزایش می‌یافت. حال با نزدیک شدن به سه ماهگی مجلس یازدهم، تعداد فراکسیون‌های درخواستی به عدد 92 رسیده است.

شرق نوشت: در میان دغدغه‌های بسیار مهم مجلس‌یازدهمی‌ها مهم‌ترین وظیفه بهارستانی‌ها یعنی قانون‌گذاری جایگاهی ندارد؛ زیرا هنوز کمیسیون حقوقی و قضائی مجلس یازدهم تشکیل نشده و قرار هم نیست به این زودی‌ها یکی از کارآمدترین کمیسیون‌ها در راستای قانون‌گذاری تشکیل شود و صحبت از ادغام این کمیسیون در سایر کمیسیون‌هاست... مسئله اصلی تمایل‌نداشتن نمایندگان مجلس به این کمیسیون است و علاقه آنها به کمیسیون‌هایی است که منافع بیشتری برایشان به همراه داشته باشد. حال سخن از ادغام این کمیسیون است؛ اتفاقی که با انتقادات بسیاری مواجه شده است.

***

کاندیدای ریاست شورا بودم اما با پیامک یکی از بزرگان اصلاح طلب انصراف دادم

محمد جواد حق شناس،رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران در حاشیه برگزاری جلسه علنی امروز شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: لحظاتی پیش پیامکی از سوی یکی از بزرگان اصلاح طلب برای من ارسال شد مبنی بر انصراف بنده از کاندیدای ریاست شورای شهر تهران و بر همین اساس بنده انصراف خود را در این انتخابات اعلام کردم.

اما جواد امام، مدیرعامل بنیاد باران در گفت‌وگو با ایلنا با اشاره به این اظهارات عنوان کرد: فکر می‌کنم در این مورد بیشتر خود ایشان باید پاسخ این سوال را بدهند که بزرگی که مدنظر ایشان بوده و پیامک داده چه شخصی بوده است.

وی افزود: با این حال اگر مجموعه دفتر آقای خاتمی مدنظر باشد، ایشان نفیا و اثباتا بارها اعلام کرده‌اند که در ساز و کار شورا و انتخابات‌های از این قبیل وارد نشده و نخواهند شد قطعا مدنظر اقای حق شناس هم آقای خاتمی نبوده چون چندین بار رئیس دولت اصلاحات در حضور همه اعلام کرده که وارد این مباحث نمی‌شود و این حق اعضای شوراست و اختیار دارند و باید در این باره تصمیم بگیرند.

***

 نام ۸ متهم اصلی پرونده ویلموتس فاش شد

ایسنا نوشت: سازمان بازرسی با اتمام بررسی ها در پرونده اقدامات دخیل در قرارداد فدراسیون فوتبال با سرمربی سابق تیم ملی، از ارسال گزارش نهایی به دادستان عمومی و انقلاب تهران خبر داد. در این گزارش آمده است: پرونده هشت نفر به اتهام اهمال منجر به تضییع و ایجاد دین بر ذمه فدراسیون و خسارت به اموال دولتی و حقوق عمومی و تضییع آن ها به دادستان عمومی و انقلاب تهران ارسال شد.

این هشت نفر اعضای هیات رئیسه فدراسیون هستند که در هنگام عقد قرارداد همکاری با ویلموتس سند قرارداد را امضا کرده اند و در حال حاضر به علت انجام اشتباهات متعدد در نوع قرارداد متهم شناخته شده اند. مهدی تاج به عنوان رئیس و حیدر بهاروند، لیلا صوفی‌زاده، محمود اسلامیان، کاظم طالقانی، هدایت ممبینی، محمود شیعی و فریدون اصفهانیان، این هشت نفر هستند.

با این حال علی کفاشیان، به علت محرومیت در آن مقطع زمانی از حضور در فوتبال و در نتیجه امضا نکردن این سند به همراه این هشت نفر به دادسرا نمی رود.

بیشتر بخوانید:

فرار رو به جلو مظنونین قرارداد ترکمانچایی ویلموتس

۸ متهم پرونده ویلموتس چه کسانی هستند؟

دیدگاه کاربران

ناشناس۱۵۷۲۷۴۰۲۰:۴۶:۲۱ ۱۳۹۹/۶/۲
متهم اصلی خود تاج است که باید از کار برکنار شده و سریعا محاکمه شود
ناشناس۱۵۷۳۰۳۷۰۸:۴۷:۳۴ ۱۳۹۹/۶/۳
دولت هم بخاطر قرارداد برجام که ناقص بسته شد و این همه خسارت به کشور وارد کرد محاکمه شوند
ناشناس۱۵۷۳۰۸۶۰۹:۵۶:۳۱ ۱۳۹۹/۶/۳
روحانی بعنوان رئیس شورایعالی امنیت ملی باید در مورد کلییر نشدن آسمان کشور در شرایط حساس و جنگی پاسخگو باشد.
ناشناس۱۵۷۳۲۴۲۱۲:۱۸:۳۲ ۱۳۹۹/۶/۳
این روزها ثابت شد بورس هم یک ترکمنچای دیگر است
دیده بان بدون دوربین و بدون توپچی۱۵۷۲۷۵۴۲۰:۵۶:۳۵ ۱۳۹۹/۶/۲
آقای لاریجانی باید پاسخگوی فساد اعلامی از سوی آقای میرسلیم باشند و هم چنین پاسخگوی اینکه چرا با وجود تصویب طرح تحقیق و تفحص از بانک مرکزی در صحن مجلس اجازه اجرایی و عملیاتی شدن پیدا نکرد
ناشناس۱۵۷۳۰۴۲۰۸:۵۱:۵۱ ۱۳۹۹/۶/۳
نتیجه فساد اعلامی از سوی آقای میر سلیم چه شد
ناشناس۱۵۷۲۷۶۸۲۱:۰۷:۱۲ ۱۳۹۹/۶/۲
عصر لاریجانی ها تموم شده دیگه
ناشناس۱۵۷۲۷۷۱۲۱:۰۸:۳۵ ۱۳۹۹/۶/۲
متاسفانه بسیاری از مردم حریص شده اند. خانه و ماشین شان را می‌فروشند و دلار و سکه و سهام می‌خرند و علی‌رغم وفور نعمت، مرغ و برنج و حبوبات و... در منزل انبار می‌کنند که این شایسته نیست.
ناشناس۱۵۷۲۷۷۴۲۱:۱۱:۴۸ ۱۳۹۹/۶/۲
آمریکا بزرگ‌ترین اقتصاد جهانی بوده و در تحریم نیز قرار ندارد. اما ۳۵درصد مردم این کشور زیرخط فقر قرار دارد، همه فکر می‌کنند این کشور هیچ مشکلی ندارد درحالی‌که این کشور با مسائل اقتصادی فراوانی دست‌وپنجه نرم می‌کند.
ناشناس۱۵۷۲۷۷۷۲۱:۲۴:۳۴ ۱۳۹۹/۶/۲
از روحانی و لاریجانی ها و هاشمی ها ملولیم ها
ناشناس۱۵۷۲۷۷۹۲۱:۲۵:۵۸ ۱۳۹۹/۶/۲
من دیگه به هیچ گزینه اصلاح طلبان رای نمیدم چه لاریجانی چه دیگری
ناشناس۱۵۷۲۸۰۲۲۱:۴۳:۵۵ ۱۳۹۹/۶/۲
نمایندگان رد صلاحیت شده مفسد اقتصادی را چه کسی باید محاکمه کند چه کسی باید دولت را به خاطر بکار گرفتن نماینده گام مفسد اقتصادی باید محاکمه کند
ناشناس۱۵۷۲۸۲۰۲۲:۰۳:۵۴ ۱۳۹۹/۶/۲
دولت ها در سال آخر خیلی خطرناک هستند چون پس از پایان دولت دستشان دیگر به هیچ پاره تخته ایی بند نیست از هر طریق که بتوانند اقدام به بستن بار به وسعت زیاد میکنند لذا دستگاه های نظارتی باید دولتمردان و کارگزاران آنها را زیر ذره بین داشته باشند
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. بازی با کلمات

  2. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  3. ۳۲ هزار مجوز استخدام فرزندان شهدا و ایثارگران اخذ شد

  4. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  5. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  6. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  7. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  8. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  9. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  10. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  11. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  12. اطلاعیه شماره ۳ فراجا درباره اجرای «طرح نور»  

  13. نحوه رفتار متفاوت فروشندگان در برابر پوشش حجاب مشتریان

  14. منظور: افزایش دائم دستمزدها به ‌رفاه مردم کمک نمی‌کند

  15. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  16. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  17. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  18. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  19. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  20. واکنش بلینکن به حادثه اصفهان/ به مجازات ایران پایبند هستیم!  

  21. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  22. سردار حاجی زاده با تسلیحات قدیمی و حداقلی به اسرائیل حمله کردیم /از موشک های هایپرسونیک ۲ استفاده نشد

  23. برخی مسئولان بدلیل کارهای بی‌قاعده در زمینه حجاب تذکر گرفتند        

  24. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  25. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

پربحث‌های هفته

  1. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  2. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  3. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  4. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  5. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  6. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  7. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  8. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  9. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  10. سردار حاجی زاده با تسلیحات قدیمی و حداقلی به اسرائیل حمله کردیم /از موشک های هایپرسونیک ۲ استفاده نشد

  11. برخی مسئولان بدلیل کارهای بی‌قاعده در زمینه حجاب تذکر گرفتند        

  12. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  13. اشتباه برخی گروه‌ها در مقابله با توئیت فضائلی

  14. نظرات برگزیده مخاطبان الف: آموزش و تربیت در رعایت حجاب بیشترین تاثیر را دارد/ عملیات وعده صادق یک پیروزی بزرگ برای ایران بود

  15. خسارت در «اس-۳۰۰»؛ مدرکی که نیست و افتخاری که به نام اسرائیل می‌سازند!

  16. هزینه عملیات وعده صادق به ۲۰ میلیون دلار هم نرسید/ دست آخرین توان نظامی ایران هنوز رو نشده است

  17. اژه‌ای: در قضیه حجاب نمی‌خواهیم هر فردِ کم توجه به قوانین را کیفر کنیم  

  18. حمایت معاون رئیسی از تعطیلی پنج‌شنبه‌ها/ تاکید رادان بر ادامه طرح «نور» فراجا/ انتقاد روزنامه دولت از کریمی قدوسی

  19. وزیر کشور: پلیس با رعایت کرامت انسانی به عده کمی که قانون حجاب را رعایت نکنند تذکر می‌دهد

  20. توماج صالحی به حبس محكوم شد/مظلوم نمايي يك اغتشاشگر 

  21. عملیات "وعده صادق" ؛ بررسی ابعاد تسلیحاتی نظامی

  22. شبيه‌سازي جنگ ايران و آمريكا

  23. یک سیلی برای تنبیه

  24. رئیسی: می‌گفتند روی موشک‌ها شعار مرگ بر اسرائیل ننویسیم        

  25. نگاهی به جایگاه و موقعیت ارتش شاهنشاهی

آخرین عناوین