تکذیب درگیری لفظی روحانی و قالیباف/ مهرداد بذرپاش گزینه‌ای جدی برای دیوان محاسبات/علت دفاع پزشکیان از تاجگردون/ از ظریف دلجویی شد

گروه سیاسی الف،   3990424152 ۷ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱۰ تکراری یا غیرقابل انتشار

هر روز اخبار فراوانی در رسانه ها منتشر می شود که دنبال کردن آنها حتی برای آنانکه اهل مطالعه اخبار هستند کار را دشوار می‌کند. بسته خبری- تحلیلی الف با رصد اخبار و رویدادهای مهم، همچنین تحلیل های صورت گرفته در این زمینه مخاطبان خود را از مهمترین وقایع روز آگاه می‌کند.

 تکذیب درگیری لفظی روحانی و قالیباف/ مهرداد بذرپاش گزینه‌ای جدی برای دیوان محاسبات/علت دفاع پزشکیان از تاجگردون/ از ظریف دلجویی شد

آخرین آمار کرونا در ایران

سیما سادات لاری، سخنگوی وزارت بهداشت با اشاره به شناسایی ۲۵۲۱ مورد جدید کرونا در کشور طی شبانه روز گذشته گفت: تا کنون ۲۶۲ هزار و ۱۷۳ نفر از جمعیت کشور به این بیماری مبتلا شده‌اند.

لاری، تعداد فوتی‌ها در ۲۴ ساعت گذشته را ۱۷۹ نفر اعلام کرد و افزود: بر همین اساس، تا کنون ۱۳ هزار و ۲۱۱ نفر از هموطنان بر اثر ابتلاء به این بیماری جان خود را از دست داده‌اند.

سخنگوی وزارت بهداشت ضمن تاکید بر لزوم رعایت موازین بهداشت فردی و اجتماعی، فاصله‌گذاری اجتماعی و لزوم استفاده از ماسک گفت: استان‌های آذربایجان های شرقی و غربی، ایلام، بوشهر، خراسان رضوی، خوزستان، زنجان، کردستان، کرمانشاه، گلستان، مازندران و هرمزگان در وضعیت قرمز قرار دارند.

بیشتر بخوانید:

۸۸ درصد مرگ‌های کرونا در مبتلایان بیماری‌های غیرواگیر

کودکان هم باید ماسک بزنند

جزئیات محدودیت‌های یک هفته‌ای تهران/ مهمانی‌ها بیشترین علت ابتلاهای اخیر کرونا

کشف واکسن کرونا تا آذر توسط شرکت‌های دانش بنیان ایرانی

این تصورات غلط درباره کرونا را دور بریزید

***

نمی‌خواهیم دولت را ساقط کنیم

ناصر موسوی‌لارگانی، نماینده مردم فلاورجان و عضو کمیسیون اقتصادی مجلس به روزنامه همشهری گفت: بسیار خوشحالیم که توانستیم از فرمایشات مقام معظم رهبری در اول دوره یازدهم استفاده کنیم. ایشان در فرمایشاتی که داشتند اتفاقا فرمودند یکی از وظایف نمایندگان سؤال و تفحص است و روی بعد نظارت مجلس تأکید داشتند... در بحث سؤال ایشان تأکید داشتند و اسم آوردند که یکی از وظایف شما سؤال و تفحص است. ما بر سؤال پافشاری می‌کنیم و حتما سؤال را انجام می‌دهیم...

موسوی لارگانی گفت: هیچ‌کدام از نمایندگانی که امضا کردند از طرح سؤال و امضا منصرف نشده‌اند. بیش از 190 نفر از نمایندگان این سؤال را امضا کرده‌اند. دولتی‌ها دارند شانتاژ خبری می‌کنند که سؤال به صلاح نیست و از طرف نمایندگان حرف می‌زنند که اصلا از سؤال منصرف شده‌اند و از دستور کار خارج شده است. خیر، اینطور نیست و اینجور حرف‌ها اصلا صحت ندارد. ما مطمئنا سؤال را تحویل رئیس محترم مجلس می‌دهیم و پیگیر در دستور کار قرار گرفتن آن هم هستیم...فرمایش ایشان این بود که دولت‌ها در سال آخر دوره دوم شاید کم کار شوند، ولی دولت باید تا روز آخر به فعالیت خودش ادامه دهد. طرح سؤال نمی‌خواهد وزیر را ساقط کند.

علی ربیعی،سخنگوی دولت در نشست هفتگی خود با خبرنگاران در مورد سوال مجلس از رییس جمهور اظهار داشت: سوال حق مجلس است اما رفته رفته تعاملات دولت و مجلس دارد بهتر میشود. من چیزی در مورد استیضاح ندیدم.

سخنگوی دولت پیرامون موضوع تعطیلی در کشور برای مبارزه با کرونا گفت: ما مواجه با سه میلیون بیکار بودیم. ما تصمیم غلطی نگرفتیم اما گویی یک شورش انجام شد و مردم خسته شده بودند. چشم اندازی برای پایان کرونا نیست، ما دوگانه تعطیلی و عادی سازی را برای کرونا ایجاد نکنیم. 

وی در مورد خبر کمیته تعامل دولت و قوا به ریاست آقای جهانگیری، گفت: رهبر انقلاب شیوه بیانی را مطرح کردند و امیدواریم شاهد موضوع آقای ظریف در مجلس دیگر نباشیم. آقای جهانگیری در چند جلسه حضور دارند که نمایندگان دیگر قوا هم در آنجا هستند. کمیته های برای ارتباط با دیگر قوا وجود دارد. کارخاصی در دولت در این زمینه صورت نگرفته است اما جلسات آقای جهانگیری وجود دارد.

بیشتر بخوانید:

هیچ یک از نمایندگان امضای خود در سوال از رئیس جمهور را پس نگرفته است/سوال به قوت خود باقی است

سخنگوی دولت: تعاملات دولت و مجلس در حال سامان یابی است

***

حکم مهدی جهانگیری صادر شد

غلامحسین اسماعیلی، سخنگوی قوه قضائیه در بیست و نهمین نشست خود در خصوص آخرین وضعیت پرونده مهدى جهانگیرى گفت: دادگاه برگزار شد و به اتمام رسید؛ همچنین حکم صادر شد و محکومیت‌هایی مطرح شده است که در برخى از اتهامات که غیر قطعى است، اعلام آنها را موکول به بعد از قطعیت دادنامه مى‌کنم.

سخنگوی دستگاه قضا در خصوص آخرین وضعیت پرونده موسوى مجد اذعان کرد: اجراى حکم یک فرایندى دارد و این گونه نیست بلافاصله اجرا شود و این پرونده در فرایند اجراست و جز احکام قطعى لازم الاجراى ما هست؛ کسانى که بخواهند امنیت جامعه، شهروندان و کشور را به مخاطره بیندازند، دستگاه قضایى با اقتدار برخورد خواهد کرد.

اسماعیلی در خصوص آخرین وضعیت پرونده سیف و عراقچى نیز گفت: این پرونده کماکان در دادسرا است و به لحاظ پیوندى که گزارش دیوان محاسبات دارد، با موضوعات ارزى ناظر به مدیران ارشد بانک مرکزى پیوند خورده است که کار تحقیقاتى و کارشناسی آن در حال انجام است و منتظر تکمیل تحقیقات هستیم.

بیشتر بخوانید:

سخنگوی قوه قضائیه: «جاسوس موشکی» اعدام شد/ توضیحات درباره پرونده‌های موسوی‌مجد، مهدی جهانگیری و سیف

حکم محکومیت بدوی مهدی جهانگیری صادر شد

***

علت دفاع پزشکیان از تاجگردون و پوری‌حسینی

احمد علیرضا بیگی، نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی در خصوص اظهارات اخیر مسعود پزشکیان نماینده اصلاح طلب تبریز در حمایت از اعتبارنامه تاجگردون گفت: او در مورد اعتبارنامه تاجگردون رأی دادگاه صالحه را نافذ می‌داند و رأی صحن علنی مجلس را بی انصافی و گناه نابخشودنی خوانده بود و تأکید دارد اگر تاجگردون فسادی انجام داده است، چرا پرونده وی به دادگاه ارائه نشده و محاکمه نشده است. به عقیده نایب رئیس سابق مجلس، در صورت محاکمه تاجگردون و اثبات جرم وی، باید اعتبارنامه وی ابطال می‌شد.

این نماینده مجلس اظهارداشت: در ماجرای رئیس سابق سازمان خصوصی سازی که سال‌هاست کشور درگیر مفاسد ناشی از عملکرد غلط وی می‌باشد، شاهد نفوذ و تلاش برای اعمال نظر از سوی پزشکیان بودیم. در پرونده مش قربانعلی و اسدبیگی میلیاردها دلار ارز به یغما رفته بود و علت اصلی این تخلفات «پوری حسینی» بود.

نماینده مردم تبریز در مجلس تأکید کرد: اعمال نفوذ و اعمال نظر پزشکیان در پرونده‌های یاد شده نشان می‌دهد که قبیله گرایی سیاسی علت دفاع وی از برخی افراد متخلف بوده است و رأی دادگاه صالحه مبنی بر متخلف بودن این افراد برای پزشکیان مهم نیست.

امروز مسعود پزشکیان، نماینده تبریز در مجلس {درباره تشکیل فراکسیون توسط اصلاح طلبان و مستقلين} به روزنامه ایران گفت: با کاری که با آقای تاجگردون کرده‏ اند، فعلاً باید صبر کنیم تا ببینیم چه اتفاقی رخ می‎دهد. با تعداد افراد معدودی که هستند باید بنشینیم و فکر کنیم که چگونه راه اصولی را –اصولی که اصولگرایان می‌گویند نه- که مبتنی بر رویکرد علمی و کارشناسی باشد  و به وحدت و انسجام و اصلاح منجر شود، می‎توان پیگیری کرد و ادامه داد.

پزشکیان گفت: من روز اول گفتم. بعد از اظهار نظر شعبه رئیس نباید اعتراض صحن را می‌پذیرفت. ولی متأسفانه تشخیص داد که این موضوع باید به رأی گذاشته شود. حالا اشکالی ندارد. آن را به رأی گذاشت و مجلس صلاح دانست که مجدداً بررسی شود. به کمیسیون تحقیق رفت و گروه تحقیق با ساعت‌ها وقت، تصمیم گرفت که این فرد تقصیری ندارد و آنچه که در رابطه با او گفته می‎شود، اتهامی بیش نیست. وقتی که گروه بررسی تصمیم می‎گیرد که این حرف‌ها اعتبار ندارد، به چه دلیل آن را به صحن آورد؟ می‎گویند این گروه تحقیق زمان کمتری داشته است. اگر این حرف درست باشد، پس مجلسی که در عرض یک ساعت تصمیم گرفته، چگونه زمان کافی برای تصمیم‌گیری داشته است؟ اینکه بدتر است. کار را می‎دادند به گروه دیگری تا با زمان بیشتری اشکالات را بررسی می‎کردند. به هر حال، نمایندگان از منظر سیاسی به وحدت رسیده بودند و تصمیم داشتند که تاجگردون را رد کنند. 

***

تکذیب شایعه درگیری لفظی روحانی و قالیباف

علی ربیعی، سخنگوی دولت شایعه درگیری لفظی روحانی و قالیباف در جلسه سران قوا را تکذیب کرد.

وی در رشته توئیتی نوشت: باکمال ناباوری خبری جعلی از جلسه سران قوا دیدم. دیروز از ابتدا تا انتهای جلسه حضور داشته و تمام مذاکرات را نوشته‌ام. ۱۵ نفر از سه قوه در آن جلسه بودیم، حتی یک کلمه از این خبر کذب صحت ندارد.

نه‌تنها صحت ندارد بلکه این آغازین صحبت‌های قالیباف بود: "شرایط اداره کشور سخت است. با همه وجود و توان پای کار هستیم. نیاز به همدلی و همراهی هر سه قوه یک اصل است." 

جلسه پر از همراهی و همدلی بود. تردید ندارم جریانی در کمین هرگونه روزنه امید آفرین در مردم نشسته است.

امروز عتمادآنلاین در خبری نوشت: براساس اخبار تائید نشده جلسه سران قوا که روز گذشته برگزار شد، با حاشیه‌هایی همراه بوده است.

طبق شنیده‌ها در جلسه اخیر سران قوا، حسن روحانی، رئیس‌جمهوری به محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی با ناراحتی گله می‌کند و می گوید شما در دیدار با رهبری بسته اقتصادی رونمایی کردید درحالی که رهبری گفتند فرمانده جنگ اقتصادی دولت و بنده هستم!

قالیباف در جواب می‌گوید مجلس به دنبال حاشیه و مچ‌گیری از دولت نیست اگرچه به راحتی می تواند این کار را انجام دهد، اشکالی ندارد شما فرمانده، ببینیم می‌توانی اجرا کنید یا فقط طبق این چند سال حرف می‌زنید که وضع کشور به این وضعیت افتاده است.

بیشتر بخوانید:

تکذیب شایعه مشاجره لفظی روحانی و قالیباف در جلسه سران قوا

***

از اصلاح‌طلبی عبور نکرده و از آن عقب نمی‌نشینیم

محمدرضا عارف در نشست شورای عالی بنیاد امید ایرانیان با بیان اینکه رواج دروغ و عدم صداقت با مردم مشکل و چالش اصلی امروز جامعه ما است، بر ضرورت تلاش حاکمیت برای بازسازی سرمایه اجتماعی، کاهش شکاف حاکمیت و ملت و تقویت اتحاد و انسجام ملی تاکید کرد و گفت: حاکمیت اگر نتواند در مسیر تقویت و بازتولید اعتماد بین ملت و حاکمیت گام بردارد، نمی تواند بر بحران‌های کنونی و آینده فایق آید.

وی تاکید کرد: ما نه از اصلاح طلبی عبور می کنیم، نه از آن عقب می نشینیم. معیارمان برای اصلاحات هم منافع و مصالح ملی است. برخی حرف‌ها را بخاطر کشور، ملت و نظام تحمل می‌کنیم، اما اگر ببینیم مصالح کشور و ملت‌مان در خطر است، حتما سکوت نمی‌کنیم.

وی همچنین با بیان اینکه متاسفانه امروز فضای عمومی کشور با تندخویی ،اهانت و تهمت و افترا همراه شده است و این زیبنده انقلابی که دایه فرهنگی داشت نیست، خاطرنشان کرد: هنر عده ای سرمایه سوزی شده است و برای نیل به این هدف دروغ می گویند و تهمت می زنند

***

۴ گزینه جدی دیوان محاسبات به روایت عضو کمیسیون بودجه
بهروز محبی نجم‌آبادی، عضو کمیسیون برنامه و بودجه در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با تسنیم با اشاره به مباحث مطرح درباره گزینه های دیوان محاسبات گفت: کمیته ای که مسئول انتخاب و معرفی گزینه های دیوان محاسبات است تازه تشکیل شده است اما به هرحال برخی ها مطرح هستند.

وی گفت: بنده به عنوان عضو کمیسیون برنامه بودجه 4 گزینه یعنی آقایان، مهرداد بذرپاش، محمد عباسی، عادل آذر و فروزنده از گزینه های جدی برای دیوان محاسبات هستند.

مهرداد بذرپاش نماینده سابق تهران در مجلس نهم، معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان ملی جوانان در دولت نهم هم یکی دیگر از گزینه‌های جدی است .

«لطف‌الله فروزنده» دستیار امور استان‌های تولیت آستان قدس رضوی و معاون محمود احمدی نژاد رییس جمهور سابق نیز از دیگر کاندیداهای مطرح برای ریاست دیوان محاسبات هستند.

در میان گزینه‌ها نام‌  «محمد عباسی»  وزیر تعاون  دولت نهم و اولین وزیر ورزش و جوانان ایران وجود دارد  است.

بیشتر بخوانید:

۴ گزینه جدی ریاست دیوان محاسبات

***

دلجویی کمیسیون امنیت ملی از ظریف 

فداحسین مالکی، نماینده مردم زاهدان و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در خصوص بیانات رهبری مبنی بر توهین و هتک حرمت نکردن به وزرا گفت: نباید به وزرا توهینی صورت گیرد. قطعا بعد از بیانات رهبری رفتار نمایندگان با دولت تغییر می‌کند و طبق گفته رهبری عمل خواهیم کرد. در اوایل هفته که ظریف در جلسه کمیسیون امنیت ملی حضور یافت با او صحبت و دلجویی شد و جلسه خوبی بود. توهین و حرکت‌های احساسی زیبنده مجلس نیست و مجلس نباید به چنین موضوعاتی ورود کند.

او در خصوص استیضاح رئیس‌جمهور به برنا گفت: موضوع سوال از رئیس‌جمهور با استیضاح متفاوت است، سوال از رئیس‌جمهور انجام می‌شود، اما استیضاح رئیس‌جمهور به مصلحت نظام نمی‌دانم. در فرمایشات آقا تعامل با دولت مطرح شد. امیدوارم بعد از صحبت‌های رهبری شاهد چنین رفتار‌هایی از نمایندگان نباشیم.

***

رونمایی از ۴ گزینه اولیه اصلاح‌طلبان برای ریاست‌جمهوری

تابناک نوشت: حزب اتحاد ملت با پشت صحنه همان حزب مشارکت و سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی که بعد از انتخابات سال ۸۸ رأی به انحلال این دو حزب اصلاح طلب داده شد، اعتقادش بر این است که تنها حضور افرادی که بتواند جامعه و به ویژه بدنه حامی اصلاح طلبان را تحریک به مشارکت در انتخابات کند، راه حل پیش روی اصلاح طلبان است و طبیعتا این جریان هم باید به سمتی برود که حاکی از در پیش گرفته شدن چنین استراتژی باشد.

آن‌ها اخیرا در جلسات و گعده‌های انتخاباتی و سیاسی شان تاکید کرده اند، باید با چهره‌هایی که تماما آرم و مارک اصلاح طلبی دارند، وارد صحنه انتخابات ۱۴۰۰ شد؛ بنابراین، پیشنهادشان کاندیداتوری افرادی نظیر «سید محمد خاتمی، سید محمدرضا خاتمی، مصطفی معین و محسن صفایی فراهانی» است. این بخش از جریان اصلاح طلبی، امید زیادی دارند که با معرفی یکی از این گزینه‌ها، شانس خود را برای پیروزی در انتخابات سال آینده بالا ببرند...

بخشی از اصلاح طلبان هم از تندروی‌ها و یکه روی‌های حزب اتحاد ملت (مشارکت سابق) گلایه‌مند هستند و می گویند یکی از نشانه‌های زیاده خواهی و بازی نگرفتن از سایر احزاب و گروه‌های سیاسی همین است که کاندیدا‌های معرفی شده، تماما حامی و وابسته به جریان مشارکت هستند و نام کاندیدای دیگری از هیچ یک از جریانات سیاسی اصلاح طلب در بین این افراد به چشم نمی‌خورد.

***

زیباکلام: اصولگرایان سال1400 میوه برجام را خواهند چید

صادق زیباکلام در روزنامه شرق نوشت: ... ‌اگر روند تنش‌زدایی با غرب و به‌ویژه با آمریکا{بعد از برجام} ادامه می‌یافت و مناسبات تجاری، همکاری‌های اقتصادی و عادی‌شدن روابط دیپلماتیک گسترده‌تر می‌شد، ‌ امید این جریانات کم‌رنگ‌تر می‌شد... خارجی‌ها به اوباما هشدار می‌دادند که با اعتماد به ایران دچار اشتباه بزرگی شده و تندرو‌های داخلی هم به روحانی زنهار‌ می‌دادند که مرتکب اشتباه بزرگی شده است. تندرو‌ها البته فقط هشدار و زنهار نمی‌دادند؛ بلکه در عمل هم از هیچ تلاشی برای تخریب و بی‌اعتبارکردن برجام خودداری نمی‌کردند...آنان در هر فرصتی، برجام ورشکسته و به بن‌بست‌رسیده را بر سر روحانی می‌کوبیدند.اما واقعیت آن است که شاید سال آینده که اصولگرایان آرزو دارند قوه مجریه را هم مانند مجلس به ‌دست بیاورند، خودشان بتوانند به برجامی جدید با آمریکا دست یابند. 

***

کدام نمایندگان مجلس به کرونا مبتلا شده‌اند؟

تعداد 15 نفر از نمایندگان مجلس به کرونا مبتلا شده‌اند که عیسی جعفری نماینده بهار و کبودرآهنگ درگذشت، سهراب گیلانی و وحید جلال‌زاده در بیمارستان بستری هستند و 12 نفر دیگر در قرنطینه خانگی به سر می‌برند. اسامی نمایندگان مبتلا به کرونا به شرح زیر است:

1- سیدحمزه امینی

2- علی زنجانی

3- محمد صفایی

4- مجید ناصری‌نژاد

5- سهراب گیلانی

6- وحید جلال‌زاده

7-سیداحسان قاضی‌زاده هاشمی

8- حسینعلی حاجی‌دلیگانی

9- محمدطلا مظلومی

10- منصور آرامی

11- سیدمحمد موحد

12- علیرضا ورناصری

13- حبیب آقاجری

14- محمدمهدی زاهدی

دیدگاه کاربران

ناشناس۱۵۲۲۶۱۲۲۱:۲۴:۱۱ ۱۳۹۹/۴/۲۴
نظارت مجلس به اقای پزشکیان برای حمایت از مفسدین هشدار بدهد ایشان از دو نماینده مفسد خودرویی مجلس دهم هم حمایت میکرد
ناشناس۱۵۲۲۶۱۳۲۱:۲۵:۰۲ ۱۳۹۹/۴/۲۴
دیگه ظریف و هر اسم دیگه ای برام مهم نیست هر کی برای رفع مشکلات مردم کارموثر کنه برام عزیز تره
ناشناس۱۵۲۲۶۸۹۲۲:۲۸:۴۸ ۱۳۹۹/۴/۲۴
اصلاح طلبان بهتر از عالم و آدم میدانند که صلاحیت این چهار گزینه تایید نمی شود پس انتخاب آنها صرفاً برای به حاشیه بردن انتخابات خواهد بود .
موسی۱۵۲۲۷۶۵۲۳:۵۳:۳۲ ۱۳۹۹/۴/۲۴
خود تاجگردون اعتراف کرده که من شیشه کثیف هستم. بعد پزشکیان میگه نه شیشه تمیز بود!!!
ناشناس۱۵۲۲۹۴۵۰۸:۰۸:۲۶ ۱۳۹۹/۴/۲۵
وقتی موضوعی توسط دولت تکذیب می شود یقین حاصل می شود که خبر درست است
ناشناس۱۵۲۳۱۶۲۱۱:۰۱:۰۹ ۱۳۹۹/۴/۲۵
مجلس با انتخاب آقای بذرپاش نشان دهد که برای مدیران جوان ارزش قايل است
ناشناس۱۵۲۳۵۱۲۱۴:۴۳:۵۶ ۱۳۹۹/۴/۲۵
اصلاح طلبان اقتصاد کشور و معیشت مردم را نابود کردند و باید از سیاست کناره گیری کنند.
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. نظرات برگزیده مخاطبان الف: باید نگران دوقطبی حجاب در جامعه باشیم/ امربه معروف و نهی از منکر شرایط و مراتب دارد/ در ایران با یک جامعه یکدست و یکرنگ مواجه نیستیم

  2. فایل صوتی لو رفته از «عبدالله مهتدی» درباره آرزوی تجزیه ایران

  3. سکوت عقل و فریاد هشتگ ها!

  4. تنها راه پیش پای اقتصاد ایران

  5. بیانیه حوزه علمیه امام خمینی (ره) درباره حواشی انتقال مالکیت یک باغ به آیت‌الله صدیقی

  6. فقر، بزرگی ما را می‌بلعد!

  7. پیشنهاد عجیب افزایش ۲۲درصدی دستمزد کارگران برای ۱۴۰۳ از سوی وزیر کار

  8. پاسخ روابط عمومی مجلس به علم‌الهدی درباره لایحه حجاب/ آیا نیکزاد با قالیباف رقابت می‌کند؟/ روایت کیهان از فایل صوتی جدید ظریف

  9. درخواست صدیقی از دادستانی درباره زمین‌خواری در ازگل/ واکنش دولت به شایعه برکناری مخبر

  10. دیر اما قابل‌توجه ...

  11. هدف قراردادن کشتی اسرائیلی و ناوشکن آمریکایی توسط ارتش یمن

  12. به زودی در این زمین مسکن ملی احداث می شود !

  13. تمجید «عبدالحمید» از حکومت طالبان!

  14. دستگیری عاملان انتشار فیلم درمانگاه قم | نخستین اعترافات متهمان

  15. انتقاد روزنامه دولت از زیباکلام/ پیش‌بینی علی مطهری از فراکسیون‌های مجلس آینده

  16. آزمونی بزرگ برای دولت رئیسی

  17. قبور لاکچری

  18. المیرای ۷ ساله کجاست؟!

  19. تورم نقطه به نقطه نسبت به اول سال ۲۲ درصد کم شد/ رشد اقتصادی به ۴.۵ درصد رسید

  20. پشت پرده ادعای جدید گروه «هفت» علیه ایران چیست؟

  21. حکایت چرخی که هزاران بار اختراع می شود!..

  22. آخرین وضعیت مذاکره نمایندگان کارگری و کارفرمایی

  23. افشاگری، تایید و واکنش‌ها

  24. یمنی ها فراتر از تصور !

  25. واکنش صدیقی به موضوع زمین‌خواری در حوزه‌علمیه ازگل: امضا‌یم جعل شده؛ دادستان ورود کند

پربحث‌های اخیر

    پربحث‌های هفته

    1. نظرات برگزیده مخاطبان الف: باید نگران دوقطبی حجاب در جامعه باشیم/ امربه معروف و نهی از منکر شرایط و مراتب دارد/ در ایران با یک جامعه یکدست و یکرنگ مواجه نیستیم

    2. سکوت عقل و فریاد هشتگ ها!

    3. بیانیه حوزه علمیه امام خمینی (ره) درباره حواشی انتقال مالکیت یک باغ به آیت‌الله صدیقی

    4. پاسخ روابط عمومی مجلس به علم‌الهدی درباره لایحه حجاب/ آیا نیکزاد با قالیباف رقابت می‌کند؟/ روایت کیهان از فایل صوتی جدید ظریف

    5. درخواست صدیقی از دادستانی درباره زمین‌خواری در ازگل/ واکنش دولت به شایعه برکناری مخبر

    6. تمجید «عبدالحمید» از حکومت طالبان!

    7. انتقاد روزنامه دولت از زیباکلام/ پیش‌بینی علی مطهری از فراکسیون‌های مجلس آینده

    8. افشاگری، تایید و واکنش‌ها

    9. واکنش صدیقی به موضوع زمین‌خواری در حوزه‌علمیه ازگل: امضا‌یم جعل شده؛ دادستان ورود کند

    10. چراغ سبز دوباره دولت به بازگشت معین

    11. یک استعفا و مبارزه سیستمی با فساد

    12. تتلو توبه‌نامه نوشت | می‌خواهم ازدواج کنم و پدر شوم!

    13. بی‌حجابی ارزان نشان‌دادن ارزش‌های بانوان است/ مشارکت ۴۱ درصدی، جهاد مقبول بود

    14. سید نظام موسوی: قرار نیست بچه‌های انقلابی در مجلس آینده ساختارشکنی کنند

    15. پذیرش استعفای معاون اول قوه قضاییه به دلیل پرونده قضایی فرزندانش

    16. مدودف: اوکراین باید بخشی از روسیه شود

    17. قدردانی رهبر انقلاب از بانوی کارشناس اورژانس بابل

    18. واشنگتن: کانال‌های ارتباطی با تهران داریم؛ ایران مانع گسترش تنش‌ها شود!

    19. علم ‎الهدی: مردم باید لذت مهار تورم را در سفره‌هایشان بچشند

    20. واگذاری استقلال و پرسپولیس به بانک‌های غیردولتی در روزهای آینده

    21. گزارش هیات به اصطلاح حقیقت‌یاب فاقد وجاهت حقوقی و قانونی بوده و از اعتبار خارج است

    22. دولت متعهد به حمایت از فعالین اقتصاد دیجیتال است

    23. ایران بر انتخابات ریاست جمهوری روسیه نظارت دارد

    24. ایران و آمریکا به «جنگ سخت» نزدیک شده‌اند؟

    25. اظهارات پزشکیان درباره رئیس احتمالی مجلس آینده

    آخرین عناوین