بازیگر «دنیای شیرین» در نقش داعشی اروپایی+ عکس

گروه اجتماعی الف،   3990417012

علیرضا رئیسی بازیگر سریالهایی نظیر «دنیای شیرین» و «مدرسه پیرمردها» این روزها نقش یک داعشی اروپایی را در مجموعه «خانه امن» ایفا می کند.

به گزارش فارس، علیرضا رئیسی با بازی در سریال‌های «دنیای شیرین» و «مدرسه پیرمردها» در قاب تلویزیون خاطره‌ساز شد. همچنین در سینما با نقش‌های مثبت و جذاب در فیلم‌های «شهر در دست بچه‌ها» و «پاتال» حضور داشت. او پس از ادامه تحصیلات تکمیلی در رشته مدیریت اجرایی با حضور در سریال‌ها و فیلم‌های سینمایی فعالیت خود را در عرصه بازیگری ادامه داد.

رئیسی  با بازی در سریال «خانه امن» به کارگردانی احمد معظمی و تهیه‌کنندگی ابوالفضل صفری که در مرکز سیمافیلم تهیه می‌شود، این بار نقشی کاملا متفاوت را عهده‌دار است. او با بازی در نقش یک تکفیری در قاب تلویزیون نقشی متفاوت را جان می‌بخشد.

وی درباره ایفای این نقش توضیح داد: نقش منفی را به دلیل چالشی که برایم ایجاد می‌کند، دوست دارم و امکان بازی در نقش منفی برایم در سریال «خانه امن» مهیا شد که بتوانم خودم را در این شخصیت با خصوصیات اخلاقی کاملا متفاوت با خودم محک بزنم. اگر مخاطب مرا در سریال ببیند و از من به عنوان بازیگر این نقش بدش بیاید من در ارائه نقش موفق بودم و خوشحال خواهم شد. نقشی که در «خانه امن» بازی می‌کنم تمام خاطرات ذهنی مخاطب را از من به هم می‌ریزد.

وی درباره پیوستن به گروه بازیگران «خانه امن» گفت: بعد از طی شدن دوران نوجوانی و به سرانجام رساندن مراحل تحصیلات تکمیلی در یکی از اپیزودهای سریال «شاید برای شما هم اتفاق بیافتد» به کارگردانی احمد معظمی بازی کردم؛ به همین جهت با ایشان دوسای داشتم و به طور اتفاقی آقای معظمی را دیدم و ایشان هم نقش را به من پیشنهاد دادند.

 * بازی در نقش داعشی اروپایی

رئیسی درباره ایفای نقش و شخصیت طراحی شده در سریال گفت: من در سریال نقش «بغاض» را بازی می‌کنم که یک اروپایی تکفیری است و به زبان فارسی و عربی مسلط است و در ادای کلمات فارسی کمی لهجه دارد. نقش سختی است، نقشی که با روحیات من خیلی متفاوت است. من معتقدم و تلاش می‌کنم در مراحل مختلف زندگی انسان بهتری باشم و این نقش دقیقا نقطه مقابل تفکرات من است. ماه‌ها است که درگیر سریال هستیم و تمام توان خود را برای ایفای این نقش به کار بردم که امیدوارم کار خوب و آبرومندی باشد که بتواند مخاطب را جذب کند و گوشه‌ای از فعالیت تکفیری‌ها و داعشی‌ها را به نمایش بگذارد.

 

وی ادامه داد: پیشنهاد بازی در سریال و سینمایی از جمله کار آقای حجازی «روشن» را داشتم که متاسفانه به دلیل حضور در سریال خانه امن امکان بازی در هیچ کاری را نداشتم زیرا باید روی نقش به خوبی متمرکز می شدم.

رئیسی در خاتمه درباره حضورش در حوزه سینما و تلویزیون گفت: تلاش می‌کنم در کارهایی حضور داشته باشم که حرفی برای گفتن داشته باشند اما نکته قابل تامل این است که حضور نابازیگران در سینما و تلویزیون کار ما را که سالهاست در این عرصه فعالیت کردیم سخت می‌کند و به دلیل حضور بی‌رویه نابازیگران بقا در سینما بسیار سخت شده است. از همه عزیزانی که در این سال‌ها کارهای من را دیدند و به من انرژی دادند سپاسگزارم و برای این انرژی‌های خوب قدردان خداوند و مردم هستم.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. نظرات برگزیده مخاطبان الف: باید نگران دوقطبی حجاب در جامعه باشیم/ امربه معروف و نهی از منکر شرایط و مراتب دارد/ در ایران با یک جامعه یکدست و یکرنگ مواجه نیستیم

  2. فایل صوتی لو رفته از «عبدالله مهتدی» درباره آرزوی تجزیه ایران

  3. سکوت عقل و فریاد هشتگ ها!

  4. تنها راه پیش پای اقتصاد ایران

  5. بیانیه حوزه علمیه امام خمینی (ره) درباره حواشی انتقال مالکیت یک باغ به آیت‌الله صدیقی

  6. فقر، بزرگی ما را می‌بلعد!

  7. پیشنهاد عجیب افزایش ۲۲درصدی دستمزد کارگران برای ۱۴۰۳ از سوی وزیر کار

  8. پاسخ روابط عمومی مجلس به علم‌الهدی درباره لایحه حجاب/ آیا نیکزاد با قالیباف رقابت می‌کند؟/ روایت کیهان از فایل صوتی جدید ظریف

  9. درخواست صدیقی از دادستانی درباره زمین‌خواری در ازگل/ واکنش دولت به شایعه برکناری مخبر

  10. دیر اما قابل‌توجه ...

  11. هدف قراردادن کشتی اسرائیلی و ناوشکن آمریکایی توسط ارتش یمن

  12. به زودی در این زمین مسکن ملی احداث می شود !

  13. تمجید «عبدالحمید» از حکومت طالبان!

  14. دستگیری عاملان انتشار فیلم درمانگاه قم | نخستین اعترافات متهمان

  15. انتقاد روزنامه دولت از زیباکلام/ پیش‌بینی علی مطهری از فراکسیون‌های مجلس آینده

  16. آزمونی بزرگ برای دولت رئیسی

  17. قبور لاکچری

  18. المیرای ۷ ساله کجاست؟!

  19. تورم نقطه به نقطه نسبت به اول سال ۲۲ درصد کم شد/ رشد اقتصادی به ۴.۵ درصد رسید

  20. پشت پرده ادعای جدید گروه «هفت» علیه ایران چیست؟

  21. حکایت چرخی که هزاران بار اختراع می شود!..

  22. آخرین وضعیت مذاکره نمایندگان کارگری و کارفرمایی

  23. افشاگری، تایید و واکنش‌ها

  24. یمنی ها فراتر از تصور !

  25. واکنش صدیقی به موضوع زمین‌خواری در حوزه‌علمیه ازگل: امضا‌یم جعل شده؛ دادستان ورود کند

آخرین عناوین