تشریح آخرین وضعیت استقلال/ واکنش به مهمانی خبرساز مهاجم آبی‌ها

گروه ورزشی الف،   3990416168

مدیرعامل استقلال با تشریح اخرین وضعیت این باشگاه گفت: اولویت ما سلامتی بازیکنان و خانواده های آنهاست و اینقدر که به این فکر می کنیم، به لیگ برتر فکر نمی‌کنیم.

به گزارش مهر، احمد سعادتمند مدیرعامل استقلال در پایان جلسه امروز هیات مدیره این باشگاه و در جمع خبرنگاران نکاتی را پیرامون این تیم و حواشی ایجاد شده مطرح کرد. 

جلسه هیات مدیره؟
این اولین جلسه با حضور اعضای جدید هیات مدیره بود. آقای عبدیان و زبده به جمع ما اضافه شدند و از زحمات آقای منزوی هم تشکر می‌کنیم. آقای نظری جلسه‌ای در شورای شهر داشتند و به همین دلیل در جلسه امروز غایب بودند. ما مباحث کلی در این جلسه را داشتیم.

ظرفیت هیات مدیره ما به سمت و سوی مسائل اقتصادی رفته و تلاش ما برای رفع تنگناهای مالی است. پیشنهادات خود را مطرح کردیم که مورد موافقت عزیزان قرار گرفت.

درباره کرونا هم باید بگویم که امیدوارم اولین سوال، سلامتی بازیکنان و دومین سوال سلامتی خانواده آن‌ها باشد. ما انقدر که نگران سلامتی خانواده بازیکنان هستیم، نگران ادامه لیگ و مسائل فنی نیستیم. به هرحال سلامتی خانواده‌های بازیکنان برای ما اهمیت دارد.

کرونایی‌های تیم
یک بحثی که هست اینکه ما برای اعزام و بازگشت به جم، یک هواپیما اختصاصی گرفتیم. همه تدابیر را برای این موضوع در نظر گرفتیم و محل اسکان را ضد عفونی کردیم. یکبار در اهواز این اتفاق افتاد، نامه زدیم که بازی در جایی دیگر که وضعیتش قرمز نیست انجام شود ولی پذیرفته نشد.

برای بازی با پارس جنوبی هم این نامه را زدیم که بازهم پذیرفته نشد. یک جای سوالی که برای ما ایجاد شد این بود که شورای تامین استان نامه رسمی به ما زد که استقلال نمی‌تواند در هتل واقع در شهر جم اسکان پیدا کند.

این خودش نشان می‌دهد آن منطقه برای ما و تیم حریف خطرناک است. با این‌حال ما به مهرآباد رفتیم. هزینه پرواز را پرداخت کردیم ولی جواب تست دوم از سوی بیمارستان مسیح دانشوری آمد. جا دارد از ریاست و کادر پزشکی بیمارستان مسیح دانشوری بابت تلاش‌هایشان در مبارزه با کرونا در ماه‌های اخیر تشکر کنم.

روز چهارشنبه یکی از افراد آنالیزور ما شرایط جسمی خوبی نداشت و یک سری علائم را داشت. بعد از مثبت شدن تست او و با تقاضای معاونت پزشکی، از کلیه افراد تیم تست کرونا گرفتیم. یک موقعی شما یک بازی سخت مثلا با سپاهان در اصفهان یا تراکتور در تبریز دارید؛ با نهایت احترام برای تیم پارس جنوبی جم که تیم خوبی هستند و هرچند درگیر مسائل حاشیه‌ای هستند.

 اگر قرار بود به جم نرویم، هواپیمای چارتر نمی‌گرفتیم. در تست دوم مشخص شد که شش نفر دیگر از بازیکنان هم تستشان مثبت است. من خودم آنجا اعلام کردم که تیم برگردد و لازم نیست تیم به جم برود. چون سلامت بازیکنان و تیم مقابل مهم است. فوتبال یک ورزش فیزیکی است و احتمال اینکه خیلی‌ها درگیر این ویروس شوند هست. 

راستی آزمایی تست‌ها؟
دوستان در سازمان لیگ اصرار دارند که راستی آزمایی شود. سوال من این است که آیا این راستی آزمایی تنها روی تست‌های مثبت است؟ یا برای تست‌های منفی هم این راستی آزمایی را می‌کنند؟ به همین دلیل از بهاروند خواستم تا همه بازیکنان ما تست بدهند. اینکه نهاد بالادستی خود را راستی آزمایی کنید، جالب نیست. 

مدیرعامل استقلال اضافه کرد: زیر نویس اخبار شبکه شش را نگاه کنید. زیر نویس می‌کنند هر ۹ دقیقه یک نفر فوت می‌کند. ما الان در شرایط عادی نیستیم. یک ماه پیش که با خبرنگاران صحبت می‌کردم، یک نفر از پنج نفر ماسک زده بود ولی امروز همه ماسک زده‌ایم.

شورای تامین گفته جم وضعیتش قرمز است، چه اصراری داریم که آن‌جا بازی کنیم؟ من با فرماندار این شهر هم صحبت کردم. وقتی که باید چهل کیلومتر از شهر خارج شویم که درگیر ویروس نشویم، اصرار بر بازی کردن در آن شهر جالب نیست.

ضمن اینکه بگویم که ما از منافع باشگاه دفاع می‌کنیم و شاید برخی از عزیزان از ما ناراحت شوند ولی ما مستندات و مدارکی داریم که به FIFA و AFC هم ارسال می‌کنیم و از منافع باشگاه استقلال دفاع می‌کنیم.

صحبت‌های حجت نظری
اجازه دهید در خصوص مسائل بزرگتری صحبت کنیم. احترام همه باشگاه‌ها بر ما واجب است. قطعا آقای نظری صحبت خاصی نداشته‌اند.

مذاکرات با مربیان قبلی
ما برای مطالبات آقای شفر و استراماچونی، تصمیم داریم که با این دو عزیز مذاکره کنیم و بتوانیم مبالغ پیش بینی شده را کاهش دهیم.

نظر هیات مدیره در خصوص نتایج اخیر
هیات مدیره خیلی در مسائل فنی ورود پیدا نمی‌کند. ما بیشتر به دنبال منافع مالی باشگاه هستیم تا نواقص را بر طرف کنیم.

 دیاباته
من خودم فردی فوتبالی هستم و به همین دلیل می‌گویم که بازیکنان بعضی وقت‌ها آسیب می‌بینند و از شرایط خوبشان دور می‌شوند.

اجبار سازمان لیگ به ادامه تمرینات
سازمان لیگ در این خصوص چیزی به ما نگفته است. ما تست‌های گرفته شده از هر عزیزی در بحث کرونا، یک سری شرایط خودش را دارد. شما امکان دارد در روزهای نخست تستان منفی باشد و در روزهای بعدی تستتان مثبت شود. برعکس هم می‌شود. اگر ویروس به ریه برود، با تست PCR هم نمی‌توانید آن را ثابت کنید. این راستی آزمایی به نظرم جالب نیست و باید از همه عزیزان تست گرفته شود. 

شایعات پیرامون قایدی
بعضا از من گله می‌کنید چرا مصاحبه نمی‌کنید. خواهشم این است که مسائلی که ثبت نشده و دیده نشده را بیان نکنید چون هواداران نگران می‌شوند. خواهشم این است در خصوص مسائل ساختاری استقلال بپرسید. اتفاقات خوبی در حال رقم خوردن است.

ابتلا ۲۵ درصد تیم استقلال به ویروس
۱۲ نفر از تیم ما تستشان مثبت شده بود. ما دو ماه است از سازمان لیگ خواهش کردیم تا به دلیل مصدومیت‌ها، پنج بازیکن امید را استفاده کنیم ولی این مجوز را به ما ندادند. الان که دیدند ۱۰-۱۲ بازیکن ما تستشان مثبت شده، این مجوز را داده‌اند و این در حالی است که دو نفر از آن پنج نفر هم تستشان مثبت شده است.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. نارضایتی عباس موزون از زمان پخش برنامه زندگی پس از زندگی

  2. نظرات برگزیده مخاطبان الف: باید نگران دوقطبی حجاب در جامعه باشیم/ امربه معروف و نهی از منکر شرایط و مراتب دارد/ در ایران با یک جامعه یکدست و یکرنگ مواجه نیستیم

  3. فایل صوتی لو رفته از «عبدالله مهتدی» درباره آرزوی تجزیه ایران

  4. سکوت عقل و فریاد هشتگ ها!

  5. تنها راه پیش پای اقتصاد ایران

  6. بیانیه حوزه علمیه امام خمینی (ره) درباره حواشی انتقال مالکیت یک باغ به آیت‌الله صدیقی

  7. فقر، بزرگی ما را می‌بلعد!

  8. پیشنهاد عجیب افزایش ۲۲درصدی دستمزد کارگران برای ۱۴۰۳ از سوی وزیر کار

  9. پاسخ روابط عمومی مجلس به علم‌الهدی درباره لایحه حجاب/ آیا نیکزاد با قالیباف رقابت می‌کند؟/ روایت کیهان از فایل صوتی جدید ظریف

  10. درخواست صدیقی از دادستانی درباره زمین‌خواری در ازگل/ واکنش دولت به شایعه برکناری مخبر

  11. دیر اما قابل‌توجه ...

  12. هدف قراردادن کشتی اسرائیلی و ناوشکن آمریکایی توسط ارتش یمن

  13. به زودی در این زمین مسکن ملی احداث می شود !

  14. تمجید «عبدالحمید» از حکومت طالبان!

  15. دستگیری عاملان انتشار فیلم درمانگاه قم | نخستین اعترافات متهمان

  16. انتقاد روزنامه دولت از زیباکلام/ پیش‌بینی علی مطهری از فراکسیون‌های مجلس آینده

  17. آزمونی بزرگ برای دولت رئیسی

  18. قبور لاکچری

  19. المیرای ۷ ساله کجاست؟!

  20. تورم نقطه به نقطه نسبت به اول سال ۲۲ درصد کم شد/ رشد اقتصادی به ۴.۵ درصد رسید

  21. پشت پرده ادعای جدید گروه «هفت» علیه ایران چیست؟

  22. حکایت چرخی که هزاران بار اختراع می شود!..

  23. آخرین وضعیت مذاکره نمایندگان کارگری و کارفرمایی

  24. افشاگری، تایید و واکنش‌ها

  25. یمنی ها فراتر از تصور !

آخرین عناوین