توفیقی: هیچ‌کس نمی‌تواند بگوید در بدهی‌های استقلال نقش نداشته است

گروه ورزشی الف،   3990214181

معاون سابق باشگاه استقلال می‌گوید این باشگاه بدهی‌های انباشته دارد و کسی نمی‌تواند بگوید در این بدهی‌ها نقش نداشته است.

به گزارش ایسنا، پندار توفیقی درباره ه اینکه آیا از باشگاه طلبی دارد یا خیر، گفت: هر کسی از کنار باشگاه استقلال عبور کرده، اعتبار به دست آورده است. منظورم همه افراد است. بازیکن، مربی و کادر مدیریت، همه به باشگاه استقلال بدهکار هستند.

وی درباره بدهی به سرور جبارف هم گفت: در دوره ما برای پرداخت بدهی‌ها این بازیکن به ١٣۴ هزار دلار پول نیاز داشتیم که از طریق منابع مالی خودمان در صدد تهیه آن بودیم. قرار بود آقای عیدیان که یکی از هواداران هستند کمک شود که قرارداد جبارف را برای یک فصل دیگر هم تمدید کنیم. از طریق هواداران به من اطلاع دادن که فردی به اسم آقای ابراهیمی می‌خواهد کمک مالی کند. بعد شماره تلفن من را گرفت و بعد از تماس اعلام کرد که شماره حسابی اعلام کنیم که به قول خودشان یک میلیون دلار، ١٠ میلیون دلار یا ١٠٠ میلیارد دلار به حساب باشگاه واریز کنند. حتی گفتند می‌خواهند باشگاه استقلال را بخرند که من پاسخ دادم برای این موضوع خیلی عجله نکنید چون فروشنده ما نیستیم و دولت باید این کار را انجام بدهد. بعد به او گفتم پولی به حساب باشگاه واریز نکند و به جای آن شماره حساب جبارف را در اختیارش قرار دادم تا طلب این بازیکن را پرداخت کند.

وی افزود: بعد از چند روز فیشی برای من فرستادند که ١٣۴ هزار دلار بود. بعد هم به این هوادار توصیه کردم که با کسی صحبت نکند تا پول به حساب جبارف واریز شود. فردای آن روز دیدم فیشی که در اختیار من است، در فضای مجازی منتشر شده است. به همین خاطر با آن هوادار تماس گرفتم که به من گفت کارمندش این فیش را منتشر کرده است. او به دنبال این بود با جبارف تلفنی صحبت کند من چنین اجازه‌ای ندادم. در نتیجه بعد از یک هفته با جبارف تماس گرفتم و گفتم پولی به حسابت واریز شده است. جبارف هم فیشی به مبلغ ١٣دلار برای من فرستاد که همانجا متوجه شدم این کارها تبلیغاتی است.

توفیقی تصریح کرد: بعد از جدایی ما متوجه شدیم این آقا با آقای فتحی ارتباط گرفته‌اند. بعد دیدم دو فیش ١۵ هزار دلاری هم برای آقای فتحی ارسال کرده‌اند و وقتی با فیش خودم مقایسه کردم و دیدم دقیقا همان فیش است، با این تفاوت که مبالغ تغییر کرده است. فوتوشاپ هم که کنتور نمی‌اندازد! در نهایت وقتی سناریو تشکر باشگاه استقلال از آن هوادار را دیدم با معاون باشگاه تماس گرفتم و گفتم این کارها تبلیغاتی است و حتی گفتم فکر نمی‌کنم شرایط مالی این دوست ما در این ابعاد باشد که پولی به استقلال پرداخت کند. باشگاه استقلال مشکل مالی دارد اما آنقدر ذلیل نشده که هر کسی بخواهد با نام این باشگاه بازی کند.

معاون سابق باشگاه استقلال در پاسخ به این پرسش که "آیا در دوره مدیریت او هم افرادی مثل موسوی به باشگاه استقلال کمک کرده‌اند؟ گفت: آقای موسوی از افراد استقلالی هستند که قبل از ما هم کمک‌هایی انجام می‌دادند. اولین برخورد من هم با موسوی مربوط به دوره‌ای می‌شود که چک ٣٠٠ میلیونی باشگاه نزد ایشان برگشت خورده بود و آقای افشارزاده آن را پرداخت کردند.

او که با برنامه ورزش ایران در رادیو ایران صحبت می‌کرد در پاسخ به این پرسش که "پیش از این منابع مالی باشگاه استقلال از کجا تامین می‌شد؟" گفت: از سال ٩٢ باشگاه از ردیف بودجه خارج شد. پس از آن هرچه درآمد کسب می‌کرد، می‌توانست هزینه کند. ما یک قرارداد ٢٠ میلیاردی برای سال ٩٣ داشتیم و بعد از آن هم دو سال همراه اول باشگاه را در اختیار داشت. بعد هم با ایرانسل قرارداد همکاری بسته شد.

توفیقی افزود: از دیگر منابع درآمدی می‌توان به حق پخش تلویزیونی و تبلیغات محیطی اشاره کرد که از نظر من حق پخش تلویزیونی جُکِ سال است. یک کمیته انضباطی در فدراسیون مستقر شده که به بهانه‌های مختلف ما را جریمه می‌کرد و به خاطر همین از تبلیغات محیطی هم چیزی به باشگاه نمی‌رسید. در نتیجه می‌خواهم بگویم باشگاه یک موجود زنده است و بدهی‌های انباشته دارد. هیچکس نمی‌تواند بگوید در این بدهی‌ها نقش نداشته است.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  2. بازی با کلمات

  3. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  4. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  5. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  6. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  7. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  8. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  9. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  10. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  11. اطلاعیه شماره ۳ فراجا درباره اجرای «طرح نور»  

  12. نحوه رفتار متفاوت فروشندگان در برابر پوشش حجاب مشتریان

  13. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  14. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  15. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  16. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  17. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  18. واکنش بلینکن به حادثه اصفهان/ به مجازات ایران پایبند هستیم!  

  19. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  20. برخی مسئولان بدلیل کارهای بی‌قاعده در زمینه حجاب تذکر گرفتند        

  21. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  22. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

  23. موضع رئیس عدلیه در خصوص ورود فراجا به مسئله حجاب/ اژه‌ای: در قضیه حجاب می‌توانیم بگوییم «کی بود کی بود، من نبودم؟»

  24. اشتباه برخی گروه‌ها در مقابله با توئیت فضائلی

  25. مشکل اصلی صهیونیست ها با عملیات "وعده صادق" چه بود؟

آخرین عناوین