مقتدی صدر: کرونا پیام آسمان علیه همجنس گرایی است

گروه جهان الف،   3990109091 ۲۵ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱۵ تکراری یا غیرقابل انتشار

«مقتدا صدر» رهبر «جریان صدر» و حامی فراکسیون «سائرون» در رشته توئیتی هایی با عنوان «پیام آسمان درباره کرونا» امروز شنبه آن را علیه نشر همجنس گرایی دانست.

 به گزارش ایرنا، صدر در توئیت تازه خود با عنوان «پیام دوم آسمان» نوشت: یکی از مسائل مصیبت بار که باعث شیوع «وبای کرونا» شده، قانونگذاری ازدواج های همجنس گرایی است.

وی از همه کشورهای جهان خواست که این قانون را هرچه زودتر و بدون تعلل به نشانه پشیمانی از گناهان، لغو کنند.
صدر در توئیت قبلی خود نیز که دو روز پیش با عنوان «پیام اول آسمان» منتشر کرد، یکی از علت های همه گیری کرونا را گسترش جنگ در جهان به ویژه در جهان عرب ذکر کرده بود.
این رهبر سیاسی عراق خطاب به مسلمانان عرب گفته بود: یکی از پیام های آسمان که باید در خصوص وبای کرونا گرفت، این است که جنگ در سوریه، یمن، لیبی و دیگر کشورها بس است.
او افزود: پیش از اینکه فرصت را از دست بدهید، در بین خود رحمت داشته باشید تا خداوند هم به شما رحم کند، زیرا پشیمان می شوید.
صدر همچنین در توئیتی از اهالی شهرک صدر در شمال شرق بغداد که اغلب از طرفداران او هستند، خواسته که برای جلوگیری از شیوع کرونا، به مقررات منع رفت و آمد پایبند باشند و از منزل خارج نشوند.
وی گفته است که اگر شهرک صدر به مقررات منع رفت و آمد پایبندی نشان ندهند، از طرفداران او محسوب نخواهند شد.
او عبارت خود را به آیه کریمه «السلام علی من اتبع الهدی» خطاب به اهالی شهرک صدر پایان داده است.

دیدگاه کاربران

ناشناس۱۳۹۲۰۸۷۱۸:۰۰:۰۱ ۱۳۹۹/۱/۹
باز شروع شد.این قانون که تو ایران نبوده پس چرا اینجا اینقدر شیوع پیدا کرده؟
سید۱۳۹۲۵۱۹۰۰:۱۵:۴۵ ۱۳۹۹/۱/۱۰
آتش که آمد تر و خشک با هم می سوزند
اكبر۱۳۹۲۶۶۹۰۲:۴۳:۱۱ ۱۳۹۹/۱/۱۰
بخاطر دروغگويي، ربا، خيانت در امانت، كم فروشي، غيبت،عيبجويي و قضاوت كردن، بي نظمي در زندگي، تذبذب، عدم رعايت قانون و پارتي بازي، در ايران فروش و مصرف الكل هم حرام بود، تعداد تلفات را ببينيد تا كار دستتون بياد.
ناشناس۱۳۹۲۱۰۱۱۸:۰۷:۵۸ ۱۳۹۹/۱/۹
جل الخالق ،به حق چیزهای نشنیده درمورد کرونا .
ناشناس۱۳۹۲۱۱۷۱۸:۱۳:۱۸ ۱۳۹۹/۱/۹
حالا که علتش را کشف کردید ،پس درمانش هم معلوم شد ، قطع ازدواج همجنس گرایان ! تکلیف دانشمندان مشخص شد دیگه لازم نیست درخصوص درمان کرونا تحقیق کنند ! !
ناشناس۱۳۹۲۱۳۹۱۸:۲۳:۱۶ ۱۳۹۹/۱/۹
آفرین بشریت سر مست و سرکش باید بخود آید
ناشناس۱۳۹۲۱۷۶۱۸:۴۶:۳۱ ۱۳۹۹/۱/۹
آقای مقتدی صدر با این نظریه شما نمی بایست این ویروس در کشور های مسلمان پخش میشد پس چرا شد ؟؟؟؟؟؟؟؟///
ناشناس۱۳۹۲۱۹۳۱۹:۰۶:۰۷ ۱۳۹۹/۱/۹
فعلا که مومنین هم بدجور دارن بر اثر کرونا تلفات میدن
یک معلم۱۳۹۲۲۰۵۱۹:۱۲:۲۲ ۱۳۹۹/۱/۹
بالاخره کرونا پیام آسمان است،توطئه دشمنان است، حمله بیولوژیکی است،ویروس طبیعی است یا ساخت چین؟
محقق۱۳۹۲۲۲۰۱۹:۲۱:۴۳ ۱۳۹۹/۱/۹
با توجه به وقت زیادی که جهت تهیه این مطلب صرف کرده ام انتظار بر این است که سعه صدر به خرج داده و آن را بی کم و کاست منتشر نمایید. باید دید اصولا چرا چنین قانونی گذاشته شده است؟ 1. آیا اکثریت مردم در کشورهای غربی با ازدواج همجنسگرایان موافق بوده اند؟ پاسخ این سوال قطعا خیر است چنان که هنوز هم در بسیاری از جوامع غربی این مساله مورد مناقشه است. 2. آیا کشورهای غربی در جهت تغییر گرایش همجنسگرایان تلاش کرده اند؟ پاسخ بله است. تحقیقات و تلاش های علمی و شبه علمی گسترده ای در این زمینه انجام شده است که در بیشتر موارد منجر به آسیب روحی و جسمی فرد تحت درمان شده است. 3. آیا تاکنون موردی بوده که در آن یک همجنسگرا با روان درمانی یا هر نوع روشی دگرجنسگرا شود؟ علم بشری به این نتیجه رسیده است که عده ای از افراد که (بخصوص در کودکی یا نوجوانی) مورد تجاوز قرار گرفته اند دچار انحراف جنسی می شوند و بسته به شدت آسیب روانی وارد شده برخی از آنان قادرند با گذراندن دوره های درمانی طولانی مدت از این انحراف رها شوند. همچنین علم کشف کرده است که عده ای دیگر که حدود 5 درصد از افراد هر جامعه ای هستند بطور ذاتی با دیگران متفاوت بوده و از نظر روانی با دیگران متفاوتند و این عده با وجود تلاش فراوان و تمایل خود به تغییر هرگز قادر به تغییر نبوده اند چرا که هرگونه تغییری مستلزم عوض کردن کامل سیم کشی مغز آنهاست. دلایلی که برای این مورد پیدا شده تاثیر هورمون های درون رحم مادر بر مغز جنین، فقدان والد همجنس یا فقدان رابطه عاطفی موثر با وی تا قبل از پنج یا شش سالگی ودر موارد اندک اختلالات هورمونی است. موارد مربوط به اختلافات هورمونی نیز قابل حل اند اما تاکنون راهی برای معکوس کردن اثر دو عامل دیگر یافت نشده است. 4. بنابراین اگر افراد دچار انحراف جنسی را از معادله حذف کنیم یک سوال اخلاقی مطرح می شود. سوالی که جامعه غرب با آن روبرو شده و آن را به رای گذاشته است. اینکه آیا می توان کسی را به سبب داشتن گرایشات متفاوت گناهکار دانست؟ قطعا خیر. در صورتی که چنین فردی بر اساس تمایلات خود عمل کند چه؟ پاسخ این سوال بستگی به این دارد که آیا عمل مورد نظر ماهیتا آسیبی به افراد دیگر می زند یا خیر. همچنان که برقراری رابطه جنسی با کودکان در تمام کشورها جرم سنگینی است و داشتن چنین تمایلی فرد را از مجازات شدن تبرئه نمی کند. بی شک این مساله با حکم های ساده قابل بررسی نیست و دارای ابعاد بسیار گسترده و پیچیده ای است. از جمله اینکه آیا ازدواج چنین فردی با جنس مخالف در صورتی که قادر به ارضای هیچ یک از نیازهای جنسی و عاطفی طرف مقابل باشد اخلاقی و انسانی است؟ و در صورتی که پاسخ این سوال منفی است افرادی که مخالف چنین ازدواجی هستند چه پیشنهاد عملی برای چنین افرادی دارند به گونه ای که کرامت انسانی آنان حفظ شود و نه آنها آسیب ببینند و نه دیگران؟ در هر صورت وضع قانون ازدواج همجنسگرایان حتی غلط هم باشد پاسخی به این سوال است. مخالفان این امر باید گزینه های خود را ارائه دهند چون صرف مخالفت کردن با یک موضوع هنر نیست. هنر ارائه راه حل است.
ناشناس۱۳۹۲۲۲۳۱۹:۲۵:۲۶ ۱۳۹۹/۱/۹
وقتی حرام خدا را حلال می کنید و قانونی معلوم است اثرات بعدی آن هم ایجاد خواهد شد و کشوری مثل ایران هم تازه می خواهد راه همان غربی ها را بپیمایند مانند آوردن زن ها به بیرون از خانه که پشت بند آن می شود حجاب ها کمتر شود و به دنبال آن خیانت و طلاق ها زیاد و وقتی این چیزها عادی شد می روند دنبال کارهای دیگر حرام مانند این گفته های صدر مثل همین فیلم پایتخت که دارد بعضی رفتارها را عادی جلوه می دهد تا به مرحله خطرناک تر برسیم
ناشناس۱۳۹۲۲۲۸۱۹:۲۷:۰۳ ۱۳۹۹/۱/۹
از بهشتی ها و طالقانی ها رسیدیم به اینجا!
ناشناس۱۳۹۲۲۳۸۱۹:۳۴:۴۷ ۱۳۹۹/۱/۹
خب از یه روحانی انتظار نمیره با دید علمی و جامعه شناسانه به یه قضیه نگاه کنه و همین باعث ایجاد شکاف بین علم و دین میشه در حالیکه هرچیزی باید در سایه یافته های علمی جدید بررسی بشه در غیر این صورت کسایی که تفکر انتقادی دارن از دین فاصله میگیرن. دین باید متناسب با پیشرفت علوم پیشرفت کنه و تعبیر و تفسیرهاش هم همینطور.
ناشناس۱۳۹۲۲۴۲۱۹:۴۱:۵۹ ۱۳۹۹/۱/۹
فهمیدم. پس خوردن حیوانات وحشی حرام گوشت با خون جهنده که دین حرام اعلام کرده توسط چینی ها عاملش نبوده بلکه عامل این بوده .. ممنون بابت شفاف سازی.
ناشناس۱۳۹۲۲۴۳۱۹:۴۲:۴۶ ۱۳۹۹/۱/۹
این همه مسلمون دارن میمیرن. این همه سردار و روحانی مردن. اینو از کجا آوردی خدا وکیلی؟ شما چرا..
ناشناس۱۳۹۲۲۷۰۲۰:۰۷:۳۲ ۱۳۹۹/۱/۹
متاسفم واقعا. موقعی که داعش به اسم اسلام سر می برید مشکلی نبود. موقعی که مسلمون ها رو تو هند شکسنجه میکردن و خونه هاشون رو آتیش میزدن مشکلی نبود. موقعی که بوکوحرام افراد بیگناه رو سلاخی می کرد مشکلی نبود. موقعی که تو جنگ های جهانی میلیون ها نفر کشته می شدن و ژاپن بمباران هسته ای می شد مشکلی نبود. موقعی که امریکا به عراق و افغانستان جمله می کرد مشکلی نبود. موقعی که ما رو تحریم غذایی و دارویی می کرد مشکلی نبود. بلایی هم نازل نمی شد. حالا همجنسگراها شدن عامل بلا! این حرف ها موجب وهن دین میشه. نزنید این حرف ها رو.
ناشناس۱۳۹۲۲۸۲۲۰:۱۱:۵۸ ۱۳۹۹/۱/۹
این نوع برخورد با مشکل کرونا یعنی استیصال کامل
ناشناس۱۳۹۲۳۶۸۲۱:۱۵:۲۸ ۱۳۹۹/۱/۹
کرونا پیام سازش با سعودی وهابی صهیونیست هم هست آقای صدر!!!
ناشناس۱۳۹۲۴۰۶۲۲:۰۳:۴۰ ۱۳۹۹/۱/۹
بفرما اين هم از رهبران ملت عراق
ناشناس۱۳۹۲۴۰۸۲۲:۰۵:۰۱ ۱۳۹۹/۱/۹
جناب اقای صدر من آیت الله نیستم ودروس حوزوی هم نخواندم ولی این را میدونم بعضی اظهارنظرها علما رانه تنها برای دینداری مردم کمک نمیکند بلکه شاید تشویش اذهان دینی مردم هم درپی خواهد داشت جناب صدر اگر ویروس کرونابخاطر قانون همجنسگرایی هست پس بااین وجود درهمان کشورهایی که چنین قانونی را تصویب کرده اند ویروس کروناباید شیوع پیدا کند پس ایاکشورهای اسلامی مثل ایران عراق سوریه ولبنان فلسطین و.. ایااینها هم قانون هم جنسگرایی دارند؟ پس لطفا هرچیزی رابرزبان نیاورید تاموجب وهن نشودویا عنوان کردید که ویروس بخاطر جنگ سوریه وعراق و.. هست نمیدانم چی باید بگویم ..
کیوان۱۳۹۲۵۴۲۰۰:۴۲:۳۲ ۱۳۹۹/۱/۱۰
البته که خداوند سبحان برای گناهان بلاهای آسمانی نازل میکند اما این .. رو کلا جدی نگیرید که دیگه اون مقتدای سابق نیست..
ناشناس۱۳۹۳۱۹۵۱۵:۰۷:۲۸ ۱۳۹۹/۱/۱۰
قبلش هم چیز خاصی نبود. عوام الناس بزرگش کردن
ناشناس۱۳۹۲۷۱۰۰۶:۲۶:۱۹ ۱۳۹۹/۱/۱۰
توی ایام قرنطینه یه چیزی گفته..زیاد جدی نگیرید
ناشناس۱۳۹۲۷۲۸۰۷:۴۰:۲۸ ۱۳۹۹/۱/۱۰
اقاي صدر سالهاست عراق به دنبال نخست وزير ميباشد اول به فكر كشور خودت باش سر و سامان بده بعد قانون همجنس .. بماند براي غربي ها
ناشناس۱۳۹۲۷۳۹۰۸:۰۵:۴۰ ۱۳۹۹/۱/۱۰
شماهایی که فکر میکنید خیلی مثلا روشنفکر هستید و این حرفها! هنوز نمیدونید دنیا ساخته شده از انرژیه و هرچیز مثبت و منفی روش تاثیر میذاره اینکه یکی بگه کرونا به فساد و لواط و اینها ارتباط داره شاید به نظر شما حرف غیر منطقی بیاد اما به صورت عمیق تر بخواهید نگاه کنید و انرژی هارو واکاوی کنید اصلا هم بی ربط نیست.
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. نظرات برگزیده مخاطبان الف: باید نگران دوقطبی حجاب در جامعه باشیم/ امربه معروف و نهی از منکر شرایط و مراتب دارد/ در ایران با یک جامعه یکدست و یکرنگ مواجه نیستیم

  2. نارضایتی عباس موزون از زمان پخش برنامه زندگی پس از زندگی

  3. فایل صوتی لو رفته از «عبدالله مهتدی» درباره آرزوی تجزیه ایران

  4. سکوت عقل و فریاد هشتگ ها!

  5. تنها راه پیش پای اقتصاد ایران

  6. بیانیه حوزه علمیه امام خمینی (ره) درباره حواشی انتقال مالکیت یک باغ به آیت‌الله صدیقی

  7. فقر، بزرگی ما را می‌بلعد!

  8. پیشنهاد عجیب افزایش ۲۲درصدی دستمزد کارگران برای ۱۴۰۳ از سوی وزیر کار

  9. پاسخ روابط عمومی مجلس به علم‌الهدی درباره لایحه حجاب/ آیا نیکزاد با قالیباف رقابت می‌کند؟/ روایت کیهان از فایل صوتی جدید ظریف

  10. درخواست صدیقی از دادستانی درباره زمین‌خواری در ازگل/ واکنش دولت به شایعه برکناری مخبر

  11. دیر اما قابل‌توجه ...

  12. هدف قراردادن کشتی اسرائیلی و ناوشکن آمریکایی توسط ارتش یمن

  13. به زودی در این زمین مسکن ملی احداث می شود !

  14. تمجید «عبدالحمید» از حکومت طالبان!

  15. دستگیری عاملان انتشار فیلم درمانگاه قم | نخستین اعترافات متهمان

  16. انتقاد روزنامه دولت از زیباکلام/ پیش‌بینی علی مطهری از فراکسیون‌های مجلس آینده

  17. آزمونی بزرگ برای دولت رئیسی

  18. قبور لاکچری

  19. المیرای ۷ ساله کجاست؟!

  20. تورم نقطه به نقطه نسبت به اول سال ۲۲ درصد کم شد/ رشد اقتصادی به ۴.۵ درصد رسید

  21. پشت پرده ادعای جدید گروه «هفت» علیه ایران چیست؟

  22. حکایت چرخی که هزاران بار اختراع می شود!..

  23. آخرین وضعیت مذاکره نمایندگان کارگری و کارفرمایی

  24. افشاگری، تایید و واکنش‌ها

  25. یمنی ها فراتر از تصور !

آخرین عناوین