ماسک را از صورت محتکران اقلام پزشکی بردارید

گروه اجتماعی الف،   3981212103 ۳۷ نظر، ۰ در صف انتشار و ۲۳ تکراری یا غیرقابل انتشار
 ماسک را از صورت محتکران اقلام پزشکی بردارید

از زمان آغاز ورود ویروس کرونا به کشور مسئله کمبود لوازم بهداشتی پیشگیری از انتقال ویروس مانند ماسک، دستکش و مواد ضدعفونی کننده به یکی مسائل مهم کشور تبدیل شده است به گونه ای که در چند روز نخست تمامی این اقلام در بازارهای خرد نایاب شد.

پس از نایاب شدن، اخباری مبنی بر کشف انبارهای احتکار این اقلام و دستگیری محتکران در رسانه ها مخابره شد. مراجع انتظامی و قضایی هم مددام از برخورد جدی با محتکران و سودجویان خبر دادند.

اما نقطه عطف این ماجرا نامه گلایه آمیز وزیر بهداشت به رئیس شورای عالی امنیت ملی بود. در این نامه سعید نمکی بیان داشته که از روز نخست احتمال ورود کرونا به ایران دستور منع صادرات این اقلام و ذخیره تولید داخلی صادر شده اما «علیرغم پیگیری فراوان مقدار اندکی خریداری و بقیه تولیدات کشور وارد بازار سیاه شده است.»

نمکی می گوید وزارت بهداشت فقط توانسته یک میلیون ماسک تهیه کند اما شبکه ای فرصت‌طلب به راحتی اعلام می‌کند که دویست میلیون ماسک را می‌تواند ۲۴ ساعته با فلان قیمت در فلان جا عرضه کند.

نامه وزیر بهداشت با واکنش دادستان کل کشور همراه شد. حجت الاسلام منتظری در نامه ای به سعید نمکی از ایشان درخواست کرد موارد تخلف را برایش ارسال کنند. منتظری تاکید کرد این جرم مجازاتی در حد افساد فی الارض دارد.

حسن روحانی هم نامه نمکی را به وزیر اطلاعات ارجاع داد.

بیشتر بخوانید:

درخواست توکلی از رئیسی برای برخورد با مافیای اقلام بهداشتی پیشگیری از کر‌ونا

دادستان کشور: اخلال در نظام سلامت مردم در حد افساد فی الارض است

واعظی: رئیس‌جمهوری وزارت اطلاعات را مامور پیگیری موارد مطرح شده از سوی وزیر بهداشت کرد

در این زمینه به نظر می رسد:

*برخلاف ذهنیت عمومی که محتکران خرد را عامل کمیاب شدن ماسک می دانند، نامه وزیر بهداشت رسما و علنا از مافیای ماسک خبر می دهد. مافیایی که جسارت بالایی در برابر مسئولین وزارت بهداشت دارد.

*این شبکه مافیایی بدون یارگیری از اصحاب قدرت متولد نشده است. هیچ فسادی بدون کمک و همکاری افرادی صاحب قدرت بروز و ظهور نمی یابد. طبعا هرچه فساد بزرگتر باشد افراد رده بالاتری در فساد شریک اند. مافیای ماسک قطعا با افراد صاحب قدرت رده بالایی هماهنگ است که توانسته برای وزیر بهداشت گردنکشی کند.

*با عنایت به انچه گفته شد برخورد با این مافیا سخت اما واجب است. سخت است چون قاعدتا قدرتمندان زیادی پایشان گیر است؛ واجب است چون این ماجرا جان مردم را به بازی گرفته است. افرادی که جان مردم را برای سودجویی شخصی به گروگان گرفته اند باید فورا مجازات شوند.

*اکنون وظیفه وزیر بهداشت این است که در اسرع وقت نام و نشان این شبکه مافیایی را به دادستان کل و رئیس قوه قضائیه اعلام کند. از سوی دیگر بر رئیسی واجب است یک قاضی ویژه برای رسیدگی فوری به این پرونده اختصاص دهد. باید دادگاهی فوری برای رسیدگی به تخلفات این شبکه مافیایی تشکیل شود و اشد مجازات برایشان در نظر گرفته شود.

*اگر اینگونه شود مردم حس می کنند جانشان برای حاکمان مهم است. اما اگر واکنش سریع نشان داده نشود طبیعتا مردم گمان می برند حیاتشان برای مسئولان اهمیتی ندارد و شبکه مافیایی همه ارکان قدرت را خریده است.

*اما چرا چنین اتفاقاتی رخ می دهد؟ وقتی به موقع جلوی فساد گرفته نشود مفسدان از داخل قدرت برای خویش یارکشی می کنند و شبکه ای از فساد در داخل قدرت شکل می گیرد. اگر در گماردن افراد برای مناصب حساسیت ویژه ای بر پاکدستی و سلامت در کار می بود شاید چنین اتفاقاتی رخ نمی داد. وقتی فردی که نامش در یک پرونده زمین خواری مطرح است به ریاست یک سازمان مهم دولتی در حوزه دادگستری منصوب می شود قاعدتا باید چشم انتظار چنین روزهایی بود.

*اما چنانکه گفته شد هنوز هم برای علاج دیر نشده است. با محاکمه فوری مافیای ماسک مردم باور می کنند قوه قضائیه عزم مبارزه با فساد دارد.

 

دیدگاه کاربران

ناشناس۱۳۵۶۳۱۶۱۴:۵۴:۲۸ ۱۳۹۸/۱۲/۱۲
محتکر چیه بابا . یعنی اینا نمیدونن ماسک از کارخونه خارج میشه کجا میره؟ انبار کی میره؟ مردم مگه نمیفهمن که با این چیزا سرشون شیره بمالید. کار خودشون هست. حالا کجا با قیمت بالا میفروشن خدا عالمه.
کارشناس بهداشتی۱۳۵۶۳۶۴۱۵:۲۲:۵۷ ۱۳۹۸/۱۲/۱۲
ستاد نظارت بر کنترل نرخ عنبر نصارا را هم تشکیل دهید محتکرین قیمت این ماده ضد عفونی کننده هوا را بشدت افزایش داده و از این ماده کذایی به ثروت های هنگفتی میرسند
ناشناس۱۳۵۶۵۸۹۱۷:۴۲:۱۳ ۱۳۹۸/۱۲/۱۲
باید مردم آموزش اساسی و عملی ببینند: 1) سیگار کشیدن باعث برخورد دست آلوده یا سیگار آلوده با لب و دهان می شود. سیگار کشیدن با دستکش دیگه بدتر. 2) ماسک اصلا کارایی ندارد و خود عامل انتقال بیماری می شود. ماسک باید روزانه و درصورت برخورد با دست یا هر چیزی فورا تعویض شود. ضمن آنکه نباید در جیب و یا هر محلی گذاشته شود. 3) در صفها مردم باید با فاصله یک متر از هم بایستند. 4) فروشگاههای لباس باید از دست زدن خریداران به لباسها و امتحان آنها جلوگیری کنند. ضد عفونی دستها قبل از این کار ضروری است. 5) آرایشگاهها باید تعطیل شوند. 6)رستورانها و تهیه غذاها و قهوه خانه ها و آبمیوه فروشی ها باید تعطیل شوند. 7) عرضه و خرید خوراکی ها فله مانند آجیل و شیرینی و خرما و.. با توجه به نزدیک شدن به عید باید ممنوع شود. والله رعایت این موارد از زدن ماسک و دستکش و.. ضروری تر است.
ناشناس۱۳۵۷۴۳۹۱۰:۳۴:۲۵ ۱۳۹۸/۱۲/۱۳
باید باید باید برای مردم؟! باید پرواز ماهان متوقف میشد. باید قم قرنطینه میشدو بایدخریدار میلیونی ماسکها از مبداشناسایی و مجازات میشد. باید دست آقازاده های محتکر و قاچاقچی قطع میشد
ناشناس۱۳۵۶۳۷۷۱۵:۳۵:۲۵ ۱۳۹۸/۱۲/۱۲
زدن ماسک تاثیر زیادی در شیوع بیماری کردونا ندارد.
ناشناس۱۳۵۷۴۲۰۱۰:۲۳:۵۷ ۱۳۹۸/۱۲/۱۳
صحبت از رفتارهای غیرانسانی است! نه تاثیر ماسک!
ناشناس۱۳۵۶۳۳۴۱۵:۰۸:۱۷ ۱۳۹۸/۱۲/۱۲
ریاست محترم قوه قضائیه باید بحث مبارزه با این جرایم قوی و قاطع باشد چون مرتب خبر از گران فروشی، احتکار و....می باشد مشکل سازمانهای مربوطه و ضعف قانون مجازات است باید فکری اساسی و دائمی شودتا براحتی جرات انجام این کارهای خلاف را نکنند؟
ناشناس۱۳۵۶۳۸۲۱۵:۳۶:۴۰ ۱۳۹۸/۱۲/۱۲
چند محتکر عمده را که شناسایی میشوند سریعا اعدام و بصورت زنده از شبکه خبر پخش کنید تا فردا صبح قیمت ماسک را دانه ایی 100 تومان به پای شما ببندند رضا شاه نانوایی را که آرد احتکار کرده لود و نان به مردم نمی داد در تنور انداخت سریعا نانواها نان در اختیار مردم گذاشتند
ناشناس۱۳۵۶۸۱۱۲۰:۱۶:۱۱ ۱۳۹۸/۱۲/۱۲
مراجع محترم عظام در رابطه با بحران فتوا بدهند و با مردم مستقیما صحبت و با محتکرین اتمام حجت فقهی کنند
ناشناس۱۳۵۶۳۴۲۱۵:۱۱:۲۲ ۱۳۹۸/۱۲/۱۲
احتكار علني اقلام پزشكي وبهداشتي نشان دهنده دو مسئله مهم كشور است اول اينكه مشخص ميشود باند هاي احتكار،ادم هاي معمولي ودلالهاي كوچك ابزاري نيستند بلكه يك باند مافيايي است كه مي تواند توليد يك كارخانه را بگيرد وبه بازار هم ندهد ودوم نشان دهنده ضعف قوه قضاييه در برخورد با باندهاي احتكار وفساد است علیرغم..
ناشناس۱۳۵۶۳۵۱۱۵:۱۵:۰۲ ۱۳۹۸/۱۲/۱۲
قبلا نبود که تمام بشه.
ناشناس۱۳۵۶۳۸۵۱۵:۳۹:۱۹ ۱۳۹۸/۱۲/۱۲
تعداد درگذشتگان مشهور و شناخته شده کشور بر اثر کرونا مشخص هست . امار رسمی کل درگذشتگان کرونا هم مشخص هست.چه جوریه بیشتر افراد فوت شده از قشر مسئول و معروف هستند!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟
محمد۱۳۵۶۴۰۱۱۵:۴۹:۲۸ ۱۳۹۸/۱۲/۱۲
یه کلیپ بود در هنگ هنگ ، ماسک پارچه ای می دوزند توسط خیاط ها، چرا فرهنگ سازی نمیشه مردم ماسک بدوزند و می توانند هر روز بشورند
ناشناس۱۳۵۶۴۴۲۱۶:۱۱:۲۵ ۱۳۹۸/۱۲/۱۲
وقتی رسانه ملی! حتا حاضر نمی شه نام شرکت فروش اینترنتی که اقدام به احتکار ماسک کرده بود رو ببره، اونوقت مخاطب به همه چیز شک می کنه..
محمد۱۳۵۶۴۸۱۱۶:۳۶:۵۵ ۱۳۹۸/۱۲/۱۲
جناب وزیر بهداشت به جای نامه نوشتن موضوع را با وزارت اطلاعات و یا سپاه مطرح مینمودند و از طریق مصادره 200 میلیون ماسک ادعا شده نیاز بهداشت را برطرف میکردند مگر اینکه .......
ناشناس۱۳۵۶۴۸۹۱۶:۴۱:۰۴ ۱۳۹۸/۱۲/۱۲
اگر قبلا کسی را مجازات میکردند صدای مردم عادی به واسطه فریب رسانه های بیگانه در می امد ولی اگر امروز با این شرایط افراد محتکر را در کنار دیوار انبارشان تیرباران کنند باعث خوشحالی غیر قابل وصف مردم میشود ولی متاسفانه همه برخوردها مخفی است و این حس بدی در مردم ایجاد کرده
سید جزایری۱۳۵۶۵۴۰۱۷:۱۳:۱۴ ۱۳۹۸/۱۲/۱۲
با سلام هر وقت ایران خودرو و ساپیا را توانستند جلویش را بگیرند بانوقت میتوانند جلوی خیلی فسادها را هم بگیرند راستی از سلاطین سکه و شکر و زیره و .. چه خبر ؟
ناشناس۱۳۵۶۵۵۳۱۷:۲۱:۵۴ ۱۳۹۸/۱۲/۱۲
اللهم اشف كل مريض !! ... الهي آمين ! ----- حالا از اين ها گذشته ، آمار رسمي فوتي ها به روايت مسئولين مربوطه به ٦٦ مورد رسيد ، عرض بنده اين بود كه اي كاش مشخص مي شد كه اين تعداد در چه رده سني بوده اند ، سالمندان ، ميانسالان ، جوانان ، كودكان ، آيا چند درصد از قبل بيماري خاص داشته اند ، تعداد ذكور و اُناث هر كدام چند تا بوده است ، شفا يافتگان نيز به همين ترتيب درصد سن و سالشان را حساب و اعلام كنند !! اين كه فقط بگويند ٦٦ مورد جانباخته داشته ايم ، از يك طرف اضطراب و ترس مردم را زيادتر مي كند و از طرف ديگر سئوالات بسيار به ذهن مردم هجوم مي آورد كه فوتي ها در چه سن و سال و جنسيتي بوده اند ! آيا از قبل مشكلات جسمي داشته اند يا خير ! مسئولين مربوطه قربان زبانشان اين را اعلام نمايند !!
علی 671۱۳۵۶۵۸۵۱۷:۳۹:۵۶ ۱۳۹۸/۱۲/۱۲
حالا یک نفر با وجدان پیدا شده و منبع این ها را لو داده وقتی پیگیری شود سر از ناکجا آباددولت سر در می آورد که فوراً .. آنرا ماست مالی می کند و تمام و دیگر حرفی زده نمی شود . اکثراً منبع این احتکار ها را می دانند ولی شهامت بیانش را ندارند .چون ایمان قوی نیست و پای رابطه در میان است .
ناشناس۱۳۵۶۶۰۰۱۷:۴۸:۲۲ ۱۳۹۸/۱۲/۱۲
جان مردم در میان است باید از آمریکا کمک بخواهیم
ناشناس۱۳۵۶۶۷۹۱۸:۴۹:۱۷ ۱۳۹۸/۱۲/۱۲
باید در زمینه نجات جان هموطنان عزیزمان و دریافت کمک های فوری از آمریکا برای کنترل این بیماری ، درخواست کمک فوری بدهیم
ناشناس۱۳۵۶۶۸۷۱۸:۵۵:۳۲ ۱۳۹۸/۱۲/۱۲
همین جور سایه ایران روبا تیر میزنه کمک هم بخواهیم مواد کشنده میریزه داخلش بد میده
یک ایرانی عاشق عقلانیت۱۳۵۶۷۳۱۱۹:۲۳:۴۰ ۱۳۹۸/۱۲/۱۲
از تروئیکا اروپایی ( آلمان و انگلیس و فرانسه ) به جهت ارسال کمک های پزشکی و بهداشتی امشب خودشون برای مبارزه با کرونا ؛ بی نهایت سپاسگزاریم
ناشناس۱۳۵۷۰۰۹۲۲:۳۹:۴۷ ۱۳۹۸/۱۲/۱۲
کل اگر طبیب بود سرخود دوا مینمود
ناشناس۱۳۵۶۶۳۳۱۸:۱۳:۱۳ ۱۳۹۸/۱۲/۱۲
بنازم به این فرهنگ میگم مسئولان نظام چه بلایی برسرفرهنگ ودین مااوردند
ناشناس۱۳۵۶۷۱۶۱۹:۱۴:۲۴ ۱۳۹۸/۱۲/۱۲
اعزام سیصد هزار نفره غیر متخصص(به دلیل کمبود شدید پزشک و پرستار در مراکز درمانی) به درب منازل مردم کاری بسیار خطرناک است چرا که ناقل این ویروس خودش هم خبر نداره حال اگر در میان این حدود یک میلیون نفر اعزامی به در منازل مردم ناقل ویروس وجود داشته باشد جوابگو کیست ؟
پورامینی۱۳۵۶۷۲۷۱۹:۲۲:۵۲ ۱۳۹۸/۱۲/۱۲
صرفه جویی ارزی از محل افزایش تعرفه وارداتی لوازم لوکس وغیر ضرور وتجملاتی برای تامین مالی تهیه لوازم ضروری وبهداشتی مناسب باشد
ناشناس۱۳۵۶۷۴۲۱۹:۳۳:۵۰ ۱۳۹۸/۱۲/۱۲
احتکار به کنار. الان مسئولان میخوان اکیپهایی رو بفرستن خانه به خانه! خود این یک عامل مهم انتقال ویروس میتونه باشه! حتی اگر افراد لباس مخصوص بپوشند، ویروس روی لباسشون میشینه و منتقل میشه به افراد دیگه.
ناشناس۱۳۵۶۸۸۷۲۱:۰۵:۱۷ ۱۳۹۸/۱۲/۱۲
به کاهش هزینه های دولت نیز عنایت داشته باشند
ناشناس۱۳۵۶۸۹۱۲۱:۱۰:۰۳ ۱۳۹۸/۱۲/۱۲
بدون سهمیه بندی یک عده بیکار جای صد تا شاغل هجوم میبرن برای خرید و برای بقیه چیزی نمیذارن و بعد با قیمت چند برابر در بازار آزاد میفروشن. قیمت چند برابر البته میتونه برخی تولیدی ها رو هم برای تقویت بازار غیر رسمی تحریک کنه. باید تولید برخی اقلام را موقتا دولت به عهده بگیره. الان در شرایطی هستیم که هزینه تخلف از سود آن کمتر است. یا باید دستها و گردنهای زیادی را قطع کرد یا باید دولت به عنوان رقیب بازار برای تولید انبوه و تعیین قیمت وارد شود.
حسن۱۳۵۶۹۶۸۲۲:۰۳:۴۲ ۱۳۹۸/۱۲/۱۲
انشاالله با ریاست قدرتمند آقای رئیسی در قوه قضائیه این مافیای کثیف و زالوصفت هم متلاشی بشه و دست اونایی که در این مافیای کثیف هست رو بشه.و مشخص بشه چه کسانی در پس این مافیا هستند.
ناشناس۱۳۵۷۰۳۲۲۲:۵۲:۵۴ ۱۳۹۸/۱۲/۱۲
فقط وزیر بهداشت دارد خالصانه کار میکند که انشاا.. خدا ایشان را حفظ و وزیر اقتصاد را ..،.. که همیشه حرف تحویل مردم میدهد
ناشناس۱۳۵۷۱۲۸۰۰:۴۳:۱۰ ۱۳۹۸/۱۲/۱۳
وزارت بهداشت درخواست تولید ۳ میلیون لباس پزشکی طی یک هفته از تولید کنندها کرده و بعد از آن هر هفته ۳۰۰ هزارتا کلا سه تا تولید کننده پارچه بیمارستانی در کشور داریم که وزارت بهداشت جلوی فروش پارچه آنها را گرفته بعد تولید کننده با چی تولید کنه؟! مدیریت موازی و تصمیم لحظه ای و متناقض باعث شده کار ما به اینجا برسه در ضمن نامه گلایه امیز وزیر بهداشت برای تحویل ماسک به جاست چون وزارت بهداشت پول ۱۵ میلیون ماسک را پرداخت کرده ولی چیزی تحویل نگرفته ولی در قالب گلایه مطرح کرده و اشاره ای به پول پرداختی نکرده در این بحران دولت میلیاردها تومان پول از دست خواهد داد و یک عده چند وقت دیگر شاسی بلند سوار میشن و مردم هم هر روز منتظر دریافت امار تلفات هستند هر جا شنیدید که یک کارگروه تخصصی تشکیل شده بدانید قرار است پول هنگفتی بین .. تقسیم شود و در اخر یک برگه آ چهار یک گزارش تحویل یدهند
ناشناس۱۳۵۷۱۳۱۰۰:۵۱:۳۸ ۱۳۹۸/۱۲/۱۳
سلام ، درود بر اقای رئیسی که خواسته اند با محتکرین اقلام بهداشتی و ماسک برخورد قاطعی بشود ؟ بله با اینگونه افرادی که از. کثیف ترین موجودات روی زمین هستند و به جای همنوع دوستی و رعایت حال مردم و کمک در امر ریشه کن کردن این مصیبت ؛ تمام هم و غمشان سوء استفاده از وضعیت موجود و احتکار اقلامی که میتواند دیگران را از گزند این ویروس در امان بدارد در جهت پر کردن جیب کثیفشان از مال حرام اقدام به احتکار این اقلام می نمایند ؟ این افراد بویی از انسانیت نبرده اند و جزو.. درنده هستند که باید هر چه زودتر زمین از لوث وجود خبیثشان پاک شود و در جهت عبرت دیگر ان به اشد مجازات برسند ؟ اینها.. درنده ای هستند در لباس انسان ؛
ناشناس۱۳۵۷۳۸۳۰۹:۵۷:۰۹ ۱۳۹۸/۱۲/۱۳
یک سوال: چگونه هست این محتکران و مفسدان اقتصادی یک بحران را چند ماه قبل شناسائی و تشخیص و انبارهای خود را پر میکنند ولی دولت با این همه وزیر و کارمند و وزارتخانه و اطلاعات و بودجه،همیشه در بحران غافلگیر می شود و مدیریتش منجر به تشدید بحران می شود؟! در مجلس قانون اعدام محترکان و مفسدان و خائنین اقتصادی باید تصویب شود این خواست همه مردم هست.
ناشناس۱۳۵۷۷۰۲۱۳:۲۴:۵۸ ۱۳۹۸/۱۲/۱۳
مسئولین ما خودشون را کشتند با این چینیها.. مراوده کردن آخرش اینه مواظب باشید از روسیه بلای دیگه ای نازل نشه
ناشناس۱۳۵۸۰۸۵۱۸:۲۷:۵۱ ۱۳۹۸/۱۲/۱۳
وقتی کسی رو میگرن میبرن مراجع انتظامی و امنیتی مثل کلانتری ها یا سپاه و غیره بعد میبرند دادسرا! اونجا بهش تفهیم اتهام میشه و قرار تامین براش صادر میشه که معمولا برا اینا متاسفانه قرار وثیقه صادر میشه و با قید سند موقتا آزاد میشند. سپس اونجا براش تصمیم نهایی و کیفرخواست صادر میشه. بعد پرونده از دادسرا با کلی هزینه و وقت به دادگاه کیفری ۲ ارسال میشه. اونجا براش تعیین وقت میکنند. بعد متهم اگه فرار نکرده باشه احضار میشه و حکمش رو صادر میکنند. بعد 20 روز به متهم زمان میدند که به حکم اعتراض کنه. اگه اعتراض کرد پرونده از دادگاه کیفری ۲ به دادگاه تجدید نظر استان ا سال میشه. اونجا هم بررسی می کنند حکم و اعتراض رو. نهایتا پرونده اگر حکم دادگاه رو تایید کنه برمیگرده دادگاه کیفری ۲ و از اونجا به اجرای احکام دادسرا ارسال میشه! تو اجرای احکام اگر دوباره فرد فرار نکرده باشه دوباره فرد رو احضار میکنند تا حکم رو اجرا کنند. مثلا شلاق زندان و یا جزای نقدی و غیره. این پروسه در حالت عادی چند ماه طول میکشه! حالا خودتون ببینید قانون برای برخورد با مفسدین فی الان چقدر طویل هست و چقدر می تواند مملکت رو بازی و از نفوذ در این مراحل استفاده کنند! و در آخر با جریمه و یا زندان هتل مانند همه ما را تمسخر کنند. چرا نباید برای اینها شرایط سخت تر و از بازداشت موقت و زندانی در شرایط سخت و رسیدگی فوری استفاده بشه. چرا آنقدر برخوردها سطحی هست. چرا؟
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. بازی با کلمات

  2. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  3. ۳۲ هزار مجوز استخدام فرزندان شهدا و ایثارگران اخذ شد

  4. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  5. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  6. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  7. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  8. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  9. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  10. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  11. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  12. اطلاعیه شماره ۳ فراجا درباره اجرای «طرح نور»  

  13. نحوه رفتار متفاوت فروشندگان در برابر پوشش حجاب مشتریان

  14. منظور: افزایش دائم دستمزدها به ‌رفاه مردم کمک نمی‌کند

  15. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  16. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  17. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  18. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  19. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  20. واکنش بلینکن به حادثه اصفهان/ به مجازات ایران پایبند هستیم!  

  21. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  22. سردار حاجی زاده با تسلیحات قدیمی و حداقلی به اسرائیل حمله کردیم /از موشک های هایپرسونیک ۲ استفاده نشد

  23. برخی مسئولان بدلیل کارهای بی‌قاعده در زمینه حجاب تذکر گرفتند        

  24. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  25. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

آخرین عناوین