چه خبر از لغو پروازهای بین‌المللی؟

گروه جهان الف،   3981208086

شمار زیادی از ایرلاین‌های سراسر جهان به دنبال شیوع گسترده ویروس کرونا، برخی از پروازهای بین المللی خود را تا اطلاع ثانوی لغو کرده و به حالت تعلیق درآورده‌اند.

به گزارش ایسنا، با توجه به شیوع گسترده ویروس کرونا که در ابتدا از چین آغاز شد و هم اکنون شمار زیادی از کشورهای جهان را درگیر کرده است، بسیاری از ایرلاین‌های جهان از همان ابتدا پروازهای داخلی و خارجی خود را به حالت تعلیق درآوردند و سازمان‌های هواپیمایی در کشورهای مختلف نیز با اعمال محدودیت تردد، سعی در کنترل وضعیت و حفظ سلامت مسافران و شهروندان داشتند.

این گزارش که در وب سایت بیزینس اینسایدر آمده است، برخی از ایرلاین‌های بزرگ و معروف جهان را که تاکنون اقدام به وضع و اعمال محدودیت در پروازهای بین المللی خود کرده اند، در قالب فهرستی آورده است تا کاربران در فضای مجازی و اینترنت از آخرین وضعیت پروازهای لغو شده در جهان آگاه شوند.

تای ایرویز

ایرلاین بین‌المللی تای ایرویز به عنوان شرکت هواپیمایی حامل پرچم تایلند، تحت تاثیر شیوع گسترده ویروس خطرناک و کشنده کرونا اعلام کرده که بسیاری از پروازهای بین المللی خود علی الخصوص منطقه شرق آسیا همچون کره جنوبی، مالزی، سنگاپور، بنگلادش، ژاپن، فیلیپین و امارات متحده عربی را لغو کرده و به حالت تعلیق درآورده است.

کویت ایرلاینز

این ایرلاین بین المللی حامل پرچم کویت نیز به تازگی از لغو پروازهای خود به مبدا و مقصد کشورهای چین، ایتالیا، تایلند، ایران و عراق خبر داده است.

سنگاپور ایرلاین

این شرکت هواپیمایی که بدون شک یکی از بزرگترین و فعال‌ترین ایرلاین‌های بین‌المللی در شرق آسیا به شمار می رود، نیز تحت تاثیر شیوع ویروس کرونا اعلام کرده که تعداد بی شماری از پروازهای خود به بسیاری از کشورهای جهان همچون ایالات متحده آمریکا، آلمان، ایتالیا، کره جنوبی، تایوان، دانمارک، اسپانیا، ترکیه، انگلستان، فیلیپین، اندونزی، کمبوجیه، تایلند، ویتنام، نیوزلند، استرالیا، ژاپن، هند، بنگلادش، آفریقای جنوبی، سریلانکا، فرانسه و امارات متحده عربی را تا اطلاع ثانوی به حالت تعلیق درآورده و لغو کرده است.

کاتای پاسیفیک

این ایرلاین هنگ کنگی نیز که از همان روزهای آغازین شیوع ویروس کرونا به شدت تحت تاثیرات منفی آن قرار گرفت و به طور موقت بسیاری از پروازهای خود به نواحی شرق آسیا و همچنین خاورمیانه را به حالت تعلیق درآورد. این ایرلاین پیش‌تر به بسیاری از کارمندان و کارکنان خود اعلام کرده بود که می توانند به سه هفته مرخصی بدون حقوق بروند تا به این بیماری مبتلا نشوند.

فلای دوبی

این ایرلاین اماراتی نیز به دنبال انتشار اخبار مربوط به شیوع گسترده این ویروس در ایران و سایر کشورهای خاورمیانه، از لغو پروازهای خود به ایران خبر داده بود. همچنین پروازهای دوبی به بحرین نیز به طور موقت تحت تاثیر دستور لغو تردد از سوی دولت بحرین، لغو شد.

ایرلاین امارات

این شرکت هواپیمایی اماراتی که بدون شک یکی از بزرگترین و فعال‌ترین ایرلاین‌های جهان محسوب می‌شود، مجبور شد تا دو خط از پروازهای خود یعنی دوبی - تهران و دوبی - بحرین را لغو اعلام کند.

گفته می شود لغو پروازهای دوبی – بحرین تا ۲۷ فوریه ادامه دارد ولی لغو پروازهای دوبی – تهران همچنان تا اطلاع ثانوی ادامه خواهد داشت.

ترکیش ایرلاین

این ایرلاین نیز به دنبال شیوع گسترده ویروس کرونا، اعلام کرده که به جز چین، تا تاریخ ۱۰ مارس سال جاری میلادی پروازهای خود به شهرهای ایران بجز تهران را لغو کرده است.

عمان ایر

این ایرلاین حامل پرچم عمان نیز بعد از لغو پرواز به چین، به دنبال دستور جدید سازمان هواپیمایی این کشور از لغو پروازهای خود به تهران خبر داده بود.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. نظرات برگزیده مخاطبان الف: باید نگران دوقطبی حجاب در جامعه باشیم/ امربه معروف و نهی از منکر شرایط و مراتب دارد/ در ایران با یک جامعه یکدست و یکرنگ مواجه نیستیم

  2. فایل صوتی لو رفته از «عبدالله مهتدی» درباره آرزوی تجزیه ایران

  3. سکوت عقل و فریاد هشتگ ها!

  4. تنها راه پیش پای اقتصاد ایران

  5. بیانیه حوزه علمیه امام خمینی (ره) درباره حواشی انتقال مالکیت یک باغ به آیت‌الله صدیقی

  6. فقر، بزرگی ما را می‌بلعد!

  7. پیشنهاد عجیب افزایش ۲۲درصدی دستمزد کارگران برای ۱۴۰۳ از سوی وزیر کار

  8. پاسخ روابط عمومی مجلس به علم‌الهدی درباره لایحه حجاب/ آیا نیکزاد با قالیباف رقابت می‌کند؟/ روایت کیهان از فایل صوتی جدید ظریف

  9. درخواست صدیقی از دادستانی درباره زمین‌خواری در ازگل/ واکنش دولت به شایعه برکناری مخبر

  10. دیر اما قابل‌توجه ...

  11. هدف قراردادن کشتی اسرائیلی و ناوشکن آمریکایی توسط ارتش یمن

  12. به زودی در این زمین مسکن ملی احداث می شود !

  13. تمجید «عبدالحمید» از حکومت طالبان!

  14. دستگیری عاملان انتشار فیلم درمانگاه قم | نخستین اعترافات متهمان

  15. انتقاد روزنامه دولت از زیباکلام/ پیش‌بینی علی مطهری از فراکسیون‌های مجلس آینده

  16. آزمونی بزرگ برای دولت رئیسی

  17. قبور لاکچری

  18. المیرای ۷ ساله کجاست؟!

  19. تورم نقطه به نقطه نسبت به اول سال ۲۲ درصد کم شد/ رشد اقتصادی به ۴.۵ درصد رسید

  20. پشت پرده ادعای جدید گروه «هفت» علیه ایران چیست؟

  21. حکایت چرخی که هزاران بار اختراع می شود!..

  22. آخرین وضعیت مذاکره نمایندگان کارگری و کارفرمایی

  23. افشاگری، تایید و واکنش‌ها

  24. یمنی ها فراتر از تصور !

  25. واکنش صدیقی به موضوع زمین‌خواری در حوزه‌علمیه ازگل: امضا‌یم جعل شده؛ دادستان ورود کند

آخرین عناوین