خدمات پرستاری، پزشکی و مراقبت در منزل با اپلیکیشن تیک طب

گزارش بازرگانی،   3981127056

برخی از افراد به دلایل مختلف نیاز به حضور پرستار در منزل دارند، خانم بارداری که در استراحت مطلق به سر می‌برد و لازم است پزشک او را معاینه کند، فرد کهن‌سالی که به دلیل کهولت سن قادر به حرکت نیست و راحت‌تر است در منزل مورد مداوا قرار گیرد، گاهی یک فرد مبتلا به سرطان نیاز به تزریق آمپولی یا خدمات پرستاری دارد و عبور از خیابان و حضور در کلینیک و بیمارستان خطر احتمال به ویروس‌ها را در او افزایش می‌دهد، چنین فردی ترجیح می‌دهد در خانه تزریق او انجام شود، فردی که دچار شکستگی پا است و نیاز به تزریق، معاینه یا خدمات دیگر پزشکی و پرستاری را دارد و قادر نیست از پله‌های فراوان منزل خود بالا و پایین برود نیز از خدمات پزشکی و پرستاری در خانه استقبال می‌کند.

همه ما ممکن است به دلایلی مانند بیماری تنفسی در روزهای آلودگی هوا ترجیح دهیم از خانه بیرون نرویم، ولی در این روزها بیماران اغلب به ناچار خود را به درمانگاه، بیمارستان یا مطب پزشک می‌رسانند. در روزهایی که خطر ابتلا به ویروس‌های خاص و خطرناک وجود دارد بهتر است بیماران با مراقبت پرستار در منزل امور پزشکی و پرستاری خود را بگذرانند و به خصوص افرادی که ایمنی بدن آن‌ها پایین است مانند کهن‌سالان و بیماران مبتلا به سرطان در فضاهای آلوده حضور پیدا نکنند. تزریقات در منزل تیک طب بخشی از نگرانی‌های این افراد را کاهش داده است.



با تیک طب دردها را کاهش می‌دهیم

برای هر کس ممکن است دوران سخت بیماری یا بیمار شدن عزیزان زندگی را تلخ کند ولی راه‌حل‌هایی برای عبور از این دوران پر رنج وجود دارد که در روند بهبودی تأثیرگذار است. اپلیکیشن تیک طب خدمات پزشکی، پرستاری و نگهداری، تزریقات در منزل، خدمات فیزیوتراپی، پرستاری ویژه و پانسمان را در منزل شما ارائه می‌دهد.

وقتی فردی بعد از عمل جراحی به خانه برگشته است و بعد از مدت کوتاهی برای کشیدن بخیه ناگزیر به بیمارستان یا طب پزشک مراجعه می‌کند، در دوران نقاهت و پس از عمل جراحی نمی‌تواند انتظار، رفت‌وآمد، ترافیک و آلودگی هوا را تحمل کند. گاهی اگر راه‌حل دیگری وجود داشته باشد ترجیح می‌دهد برای کشیدن بخیه از شرایط خانه خود خارج نشود، راه‌حل در نرم‌افزار تیک طب ارائه‌شده است. انتخاب خدمات مورد نیاز، انتخاب مکانی که در آن قرار دارید و دریافت خدمات پرستاری و یا پرستار در منزل. پزشک در منزل و پرستار در منزل می‌توانند بسیاری از فعالیت‌های مورد نیاز شما مانند تزریقات در منزل یا کشیدن بخیه را انجام دهند و به دلیل تخصصی که در سلامت و بهداشت دارند از درستی وضعیت بیمار و نیازهای او مطلع شده و به روند بهبودی سرعت بخشند.

خدمات پرستاری تیک طب

پرستاری شامل بخش گسترده‌ای از مراقب‌های اولیه و نگهداری از بیمار تا انجام فعالیت‌هایی مانند دیالیز است. حمام کردن بیمار، قرار دادن سوند ادرار، انجام انواع پانسمان از جمله پانسمان زخم بستر، مراقبت از بیمارهای ویژه مانند بیمار ام اس، نگهداری از بیمار مبتلا به آلزایمر، گرفتن نوار قلب، تزریق، انجام دیالیز و انواع پانسمان بخشی از این خدمات است. پرستاری که برای مراقبت و نگهداری از بیمار یا سالمند به ارائه خدمات اولیه‌ای مانند تعویض پوشک، مراقبت و حمام کردن بیمار یا سالمند می‌پردازد خدمات اولیه پرستاری را ارائه می‌دهد، حضور این پرستار می‌تواند نگرانی‌های اطرافیان بیمار و سالمند را کاهش دهد و در بالا بردن سطح کیفی زندگی سالمندان مؤثر باشد.

خدمات پرستاری به صورت حرفه‌ای تخصص افرادی است که آموزش‌های لازم برای انجام تزریقات، دیالیز، پانسمان زخم و سوختگی را کسب کرده‌اند و مهارت‌های لازم برای انجام خدمات تخصصی پرستاری را دارند. اگر فردی مبتلا به دیابت زخم دیابتی داشته باشد می‌تواند با اپلیکیشن تیک طب و انتخاب خدمات پرستاری برای پانسمان زخم خود با پرستار در منزل مسئله خود را حل کند. تیک طب راه‌حل افراد مختلفی است، کسانی که نیاز به هر گونه خدمات پرستاری دارند و به هر دلیل نمی‌خواهند یا در توان آن‌ها نیست که به مراکز پزشکی مراجعه کنند با پرستار در منزل می‌توانند خدمات مختلفی مانند تزریقات در منزل یا انجام دیالیز را دریافت کنند و بدون نگرانی از سختی‌های رفت‌وآمد و احتمال بروز حادثه، زمین خوردن، بیمار شدن یا حتی بدون نیاز به همراه خدمات مورد نیاز خود را دریافت کنند.

 

خدمات ویژه تیک طب

تنها سالمندان و بیماران نیستند که به خدمات پزشک در منزل و پرستاری در محل نیاز دارند. گاهی افرادی که وقت کمی دارند نیز به سلامت خود اهمیت نداده و بهتر است از خدمات در محل استفاده کنند. برای این منظور تیک طب خدمات ویژه پایش سلامت سازمانی را ارائه می‌دهد که با مراجعه به سازمان‌ها کارمندان را معاینه کرده و در افزایش سلامت عمومی جامعه نقش ایفا می‌کند.

زنان باردار نیز که در گروه سالمندان و بیماران قرار نمی‌گیرند افرادی هستند که گاهی نیاز به پرستار در منزل دارند. تیک طب خدمات مامایی را نیز ارائه می‌دهد و انجام تست پاپ اسمیر و معاینه نیز در منزل انجام می‌گیرد.

یکی دیگر از خدماتی که بسیاری از افراد به آن نیاز دارند فیزیوتراپی است. افرادی که دچار محدودیت‌های حرکتی هستند به فیزیوتراپی نیاز دارند، ناگفته پیداست که چنین فردی برای رفت‌وآمد دشواری‌هایی دارد اگرچه گاهی فیزیوتراپی برای موارد جزئی نیز تجویز می‌شود ولی قطعاً جلوگیری از حرکت‌های اضافه می‌تواند به بهبود بیمار کمک کند. در نرم‌افزار تیک طب خدمات فیزیوتراپی نیز در منزل ارائه می‌شود.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. نظرات برگزیده مخاطبان الف: باید نگران دوقطبی حجاب در جامعه باشیم/ امربه معروف و نهی از منکر شرایط و مراتب دارد/ در ایران با یک جامعه یکدست و یکرنگ مواجه نیستیم

  2. فایل صوتی لو رفته از «عبدالله مهتدی» درباره آرزوی تجزیه ایران

  3. سکوت عقل و فریاد هشتگ ها!

  4. تنها راه پیش پای اقتصاد ایران

  5. بیانیه حوزه علمیه امام خمینی (ره) درباره حواشی انتقال مالکیت یک باغ به آیت‌الله صدیقی

  6. فقر، بزرگی ما را می‌بلعد!

  7. پیشنهاد عجیب افزایش ۲۲درصدی دستمزد کارگران برای ۱۴۰۳ از سوی وزیر کار

  8. پاسخ روابط عمومی مجلس به علم‌الهدی درباره لایحه حجاب/ آیا نیکزاد با قالیباف رقابت می‌کند؟/ روایت کیهان از فایل صوتی جدید ظریف

  9. درخواست صدیقی از دادستانی درباره زمین‌خواری در ازگل/ واکنش دولت به شایعه برکناری مخبر

  10. دیر اما قابل‌توجه ...

  11. هدف قراردادن کشتی اسرائیلی و ناوشکن آمریکایی توسط ارتش یمن

  12. به زودی در این زمین مسکن ملی احداث می شود !

  13. تمجید «عبدالحمید» از حکومت طالبان!

  14. دستگیری عاملان انتشار فیلم درمانگاه قم | نخستین اعترافات متهمان

  15. انتقاد روزنامه دولت از زیباکلام/ پیش‌بینی علی مطهری از فراکسیون‌های مجلس آینده

  16. آزمونی بزرگ برای دولت رئیسی

  17. قبور لاکچری

  18. المیرای ۷ ساله کجاست؟!

  19. تورم نقطه به نقطه نسبت به اول سال ۲۲ درصد کم شد/ رشد اقتصادی به ۴.۵ درصد رسید

  20. پشت پرده ادعای جدید گروه «هفت» علیه ایران چیست؟

  21. حکایت چرخی که هزاران بار اختراع می شود!..

  22. آخرین وضعیت مذاکره نمایندگان کارگری و کارفرمایی

  23. افشاگری، تایید و واکنش‌ها

  24. یمنی ها فراتر از تصور !

  25. واکنش صدیقی به موضوع زمین‌خواری در حوزه‌علمیه ازگل: امضا‌یم جعل شده؛ دادستان ورود کند

آخرین عناوین