آیا چاق شدن سخت تر از لاغر شدن است؟

گزارش بازرگانی،   3981127045

همیشه لاغر شدن سخت نیست، برخی افراد برای چاق شدن و رسیدن به اندام ایده آل شان نیز راه دشواری را در پیش دارند. اگر جزو آن دسته از افرادی نباشید که به دنبال لاغر شدن هستند یا حتی کسانی که اندامی ایده آل دارند، پس قطعا از لاغر بودن متنفرید و به دنبال راهی برای افزایش وزن تان هستید. باید به شما بگوییم که برخلاف تصور عده ای که چاق شدن را راحت تر از لاغر شدن می دانند، راه تان خیلی آسان و هموار نیست.

شاید کمی عجیب باشد، این روزها که بیش از 30 درصد افراد این کره خاکی از چاقی مفرط و اضافه وزن شان رنج می برند، چطور برخی افراد از چاق شدن حرف می زنند؟ سودای چاقی در سر بسیاری از مردم وجود دارد؛ ان هایی که به گفته خودشان استعداد چاق شدن ندارند! همیشه چربی های دور شکم و پهلو عذاب آور نیستند، گاهی لاغری بیش از حد هم می تواند آزار دهنده باشد. جالب است بدانید که این موضوع علاوه بر مشکلات جسمی، مشکلات روحی زیادی نیز در پی دارد. معمولا افراد لاغر از اعتماد به نفس پایینی برخوردارند و این موضوع در زندگی آن ها بسیار آثار جبران ناپذیری دارد.

در این میان علاوه بر رژیم های غذایی لاغری، رژیم های تخصصی چاقی نیز وجود دارد که متخصصین تغذیه آن ها را تجویز می کنند و البته که در این مورد هم بازار سیاه داغی وجود دارد. اما اگر شما هم یک فرد لاغر هستید که می خواهید هرچه زودتر به اندام ایده آل تان برسید، نیازی نیست نگرانی به خود راه دهید، شما همیشه می توانید با آگاهی و اطلاعات کافی در هر مسیری که دوست دارید قدم بردارید. ما این اطلاعات را در اختیارتان می گذاریم، به شما می گوییم که چگونه بدون دردسر چاق شوید و چاق بمانید.

چاق شدن کار هر کسی نیست!!!

فرقی نمی کند فردی لاغرید یا چاق، به دنبال رژیم لاغری هستید یا چاقی، تنها چیز مهمی که وجود دارد، حفظ سلامتی تان است. اگر می خواهید پس از گذشت مدتی کوتاه و با پیروی از یک رژیم چاقی، گذرتان به دکتر و بیمارستان نیافتد، دقت کنید و به هر برنامه غذایی که به دست تان می رسد اطمینان نکنید. روغن، شیرینی، بستنی؛ این ها دوای درد شما نیستند. هرگز برای چاق شدن سرخود و بدون برنامه غذایی مناسب سراغ مصرف بیش از حد موادی مثل شیرینی جات، روغن، بستنی یا مواردی از این قبیل نروید.

اگر فردی لاغر هستید، به گونه ای که از اندام تان راضی نیستید؛ احتمالا برای تان اتفاق افتاده که برای خرید یک لباس که به شدت هم به آن علاقه دارید، وارد فروشگاهی می شوید اما کوچکترین سایز آن هم برای تان گشاد است. در این مواقع حس می کنید که دنیا به آخر رسیده، اما این طور نیست. تنها کافیست کمی دقت کنید و به سراغ رژیم غذایی برود که به شما در افزایش وزن تان کمک کند؛ نه در افزایش کلسرول و قند خون تان. شاید برای تان عجیب باشد اما خیلی از افرادی که با این هدف یعنی چاق شدن و رسیدن به اندام ایده آل به دنبال رژیمی مناسب هستن، نمی دانند آن را از کجا تهیه کنند یا به کدام متخصص تغذیه اعتماد کنند.

متاسفانه بسیار پیش می آید که افراد پس از دریافت رژیم چاقی غیراصولی از یک سایت رژیم آنلاین نامعتبر یا متخصص تغذیه غیرحرفه ای، به جای افزایش وزن با کاهش وزن رو به رو شدند یا پس از گذشت مدتی و در پایان دوره رژیم دوباره به وزن اولیه شان بازگشتند؛ آن هم با هزار و یک اسیب جسمانی جدی. به یاد داشته باشید، هرگز بر سر سلامتی خودتان ریسک نکنید. ممکن است شما برای دریافت یک برنامه غذایی که بر سر اعتبارش هم شک دارید، وقت و هزینه ی بسیاری صرف کنید پس باید با بررسی و تحقیق بیشتر پیش بروید و به هر رژیمی اعتماد نکنید. قطعا الان با خود می گویید پس چطور می توانیم یک رژِیم غذایی چاقی مناسب و معتبر دریافت کنیم؟ جواب این سوال در دستان ماست.

با من و رژیم اصولی چاق شوید و چاق بمانید

اگر شب و روزتان را به چاق شدن فکر می کنید اما نمی دانید چطور؟ نگران نباشید، ما یک پیشنهاد فوق العاده برای تان داریم؛ استفاده از رژیم های غذایی چاقی وب سایت من و رژیم.

متخصصان من و رژیم علاوه بر حفظ وقت و زمان تان به حفظ سلامتی شما نیز فکر می کنند. اگر می خواهید شما هم به یکی از افرادی که پس از پیروی از برنامه های غذایی غیراصولی دچار بیماری های مختلفی شدند، تبدیل نشوید پس راه درست و مطمئن را انتخاب کنید. خوردن و خوابیدن راه مناسبی برای چاق شدن نیست، باوری که متاسفانه در ذهن افراد بسیاری وجود دارد. آن ها این طور می پندارند که با خوردن مقدار زیادی مواد غذایی چرب و شیرین و نداشتن هیچ تحرکی به اندام ایده آلی می رسند؛ درصورتی که به شدت در اشتباه هستند.

شما برای چاق شدن هم به یک برنامه غذایی مناسب نیاز دارید، برنامه ای که دقیقا براساس اطلاعات شخصی و پزشکی تان نوشته شده باشد. پس از دریافت چنین رژیمی نوبت به ورزش می رسد. چه فردی لاغر باشید و چه چاق، باید چند دقیقه از وقت تان را به ورزش کردن و فعالیت های فیزیکی اختصاص دهید. چاق بودن با اندام زشت و افتاده، اصلا چیزی نیست که افراد لاغر به دنبالش باشند. پس ورزش را فراموش نکنید. همین حالا دست به کار شوید و برای برداشتن اولین قدم، وارد وب سایت من و رژیم شوید، ثبت نام کنید و اطلاعات دقیق خود را وارد نمایید، سپس رژیم غذایی مناسب با خودتان را دریافت کنید.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. نظرات برگزیده مخاطبان الف: باید نگران دوقطبی حجاب در جامعه باشیم/ امربه معروف و نهی از منکر شرایط و مراتب دارد/ در ایران با یک جامعه یکدست و یکرنگ مواجه نیستیم

  2. فایل صوتی لو رفته از «عبدالله مهتدی» درباره آرزوی تجزیه ایران

  3. سکوت عقل و فریاد هشتگ ها!

  4. تنها راه پیش پای اقتصاد ایران

  5. بیانیه حوزه علمیه امام خمینی (ره) درباره حواشی انتقال مالکیت یک باغ به آیت‌الله صدیقی

  6. فقر، بزرگی ما را می‌بلعد!

  7. پیشنهاد عجیب افزایش ۲۲درصدی دستمزد کارگران برای ۱۴۰۳ از سوی وزیر کار

  8. پاسخ روابط عمومی مجلس به علم‌الهدی درباره لایحه حجاب/ آیا نیکزاد با قالیباف رقابت می‌کند؟/ روایت کیهان از فایل صوتی جدید ظریف

  9. درخواست صدیقی از دادستانی درباره زمین‌خواری در ازگل/ واکنش دولت به شایعه برکناری مخبر

  10. دیر اما قابل‌توجه ...

  11. هدف قراردادن کشتی اسرائیلی و ناوشکن آمریکایی توسط ارتش یمن

  12. به زودی در این زمین مسکن ملی احداث می شود !

  13. تمجید «عبدالحمید» از حکومت طالبان!

  14. دستگیری عاملان انتشار فیلم درمانگاه قم | نخستین اعترافات متهمان

  15. انتقاد روزنامه دولت از زیباکلام/ پیش‌بینی علی مطهری از فراکسیون‌های مجلس آینده

  16. آزمونی بزرگ برای دولت رئیسی

  17. قبور لاکچری

  18. المیرای ۷ ساله کجاست؟!

  19. تورم نقطه به نقطه نسبت به اول سال ۲۲ درصد کم شد/ رشد اقتصادی به ۴.۵ درصد رسید

  20. پشت پرده ادعای جدید گروه «هفت» علیه ایران چیست؟

  21. حکایت چرخی که هزاران بار اختراع می شود!..

  22. آخرین وضعیت مذاکره نمایندگان کارگری و کارفرمایی

  23. افشاگری، تایید و واکنش‌ها

  24. یمنی ها فراتر از تصور !

  25. واکنش صدیقی به موضوع زمین‌خواری در حوزه‌علمیه ازگل: امضا‌یم جعل شده؛ دادستان ورود کند

آخرین عناوین