آمریکایی‌ها اول خودش را ترور کردند و حالا اسمش را

علی علیزاده،   3981014099 ۲ نظر، ۰ در صف انتشار و ۲ تکراری یا غیرقابل انتشار

به گزارش الف علی علیزاده فعال رسانه‌ای در تجلیل از سردار سلیمانی نوشت : او امریکا را تروریست نامید و اینستاگرام را مسئول سانسور نام سردار سلیمانی . وی ضمنا وزارت ارتباطات را به دلیل فراهم کردن فرصت برای شبکه های اجتماعی آمریکایی مورد نقد قرار داد و خواستار پاسخگویی آنها شد.

آمریکایی‌ها اول خودش را ترور کردند و حالا اسمش را

*اگر آمریکایی‌ها پریشب بدن سردار ما را حذف و ترور کردند، شبکه آمریکایی اینستاگرام هم از دیروز اسم و یاد عزیزترین سردار ما  را حذف و ترور کرده‌است.

......مردم ایران سی و شش ساعت است نمیتوانند حتی اسم عزیزترین سردار تاریخ معاصرشان را در اینستاگرام بیاورند. نمیتوانند با گذاشتن یک عکس برای محبوب‌ترین سردار ملی‌شان در فضای مجازی حتی اشک بریزند و عزاداری کنند.
این میزان «تحقیر » حق ملت شریفی که چهل سال جنگیده نیست.خوابید؟ یا عمدی در کار است؟


آقای جهرمی !روزی که اینستاگرام را بعنوان پلتفرم اصلی هشتاد و پنج میلیون نفر به ملت ایران تحمیل کردید نمیدانستید حذفی‌ترین و سرکوبگرانه‌ترین سیاستها را نسبت به نیروهای نظامی ملی ایران و  متحدان منطقه‌ای اش دارد؟ نمیدانستید حتی اجازه انتشار عکس یک شهید را نمیدهد؟ و نمیدانستید همین شبکه اجتماعی همزمان  روادارترین سیاستها را نسبت به سرهنگهای حقوق‌بگیر جنگ رسانه‌ای غرب دارد و هتک حرمت مقدسات و تشویق به تروریسم خیابانی و خشونت خیابانی توسط آنها را نه فقط هرگز حذف نمیکند بلکه به صورت رسمی آنها را تبلیغ میکند؟ برای مثال آیا از دعوت شخصی مسیح علینژاد به دفتر مرکزی اینستاگرام در کالیفرنیا با خبر نبودید؟
آقای آذری جهرمی!
تا دیر نشده کاری کنید. ....                                                 

*******************

*ایمن الظواهری سالها سعی کرد عزیزترین  را ترور کند. نتوانست.
ابوبکر بغدادی سالها سعی کرد عزیزترین سردار  را ترور کند. نتوانست.
اما ترامپ کار ایمن الظواهری و ابوبکر بغدادی را تمام کرد.
براستی که آمریکا بزرگترین تروریست تاریخ است.


*نگذارید رسانه‌های اجنبی و ماموران جنگ روانی دشمن با بحث جنگ و صلح فضا را منحرف کنند. ترامپ علیه ایران حرکتی جنگی نکرده که بحث جنگ جایی داشته باشد. نه! به هیچ وجه! ترامپ مثل یک بزدل و ترسو از پشت «ترور» کرده. مثل فرقه رجوی، القاعده، داعش. و تروریست البته باید تنبیه شود و خواهد شد.

*آنها که تعیین تکلیف میکنند که ایران باید پاسخی همسطح و فوری به آمریکا بدهد، عرصه آزادی عمل و خلاقیت  را بر تصمیم‌گیران تنگ و امکان غافلگیری را سلب و عملا در زمین دشمن بازی میکنند. ایران انتقام سختی میگیرد. شک نکنید. اما کجا و چه زمانش را فرماندهان نظامی تعیین میکنند نه من و شما!

*اینستاگرام هرگونه پست مربوط به مهم‌ترین سردار نظامی تاریخ‌ معاصرمان را که به صورت مظلومانه ترور شده، بلافاصله حذف میکند. آمریکایی‌ها اول خودش را ترور کردند و حالا اسمش را....

*انتشار  تصاویر دلخراش  منتصب به سردار سلیمانی پس از شهادت، بازی در زمین دشمن است. سردار سلیمانی شمایل و آیکون و نماد بصری مقاومت است. و چهره و تصویرش سرمایه مقاومت و از سلاحهای مستضعفان این منطقه علیه اشغالگران. نگذارید این تصویر چیزی باشد که دشمن طراحی کرده.

***********************

*روزی ما هم سفر میکنیم. از بصره و بغداد و موصل و کرکوک تا دمشق و حلب. و از لاذقیه و‌ طرطوس و طرابلس تا بیت‌المقدس و‌ حیفا و غزه و از آنجا به جده و عدن و صنعا و قطیف. و از تهران و اصفهان و مشهد تا مزار شریف و کابل‌ جان و کوه‌های زیبای هندوکش. بدون نگرانی از مرزها و بدون ترس از ناامنی و بدون خوف از تروریستهای پرورش یافته در آزمایشگاه‌ها و اتاق‌فکرهای امپراطوری و بدون شقه‌شقه شدن و تفرقه‌ای که حاصل استعمار است.

و آن‌روز، که کار تو به پایان رسیده، تو همچنان سردار مایی. که کودکان از آوار درآمده‌ی سوری و عراقی و لبنانی را عزیزتر از کودکان خودت در آغوش گرفتی و برای آزاد کردن موصل و ابوکمال همانطور جنگیدی که برای آزاد کردن خوزستان و کردستان و به ما آموختی همه ما بخشی از یک بدن واحدیم. و آنروز تصویر چشمهایت و آن لبخند معصومانه عجیبت و بغضت که هر لحظه انگار منتظر بود بشکند، و آن همه شکنندگی که هیچ قرابتی با مقتدرترین فرمانده جنگی معاصر این منطقه نداشت، همه با ما خواهد بود.

که تو نام دیگر «مقاومت» در این منطقه‌ای. زیباترین سردار.

 

***********************

 

*یک فرد را میتوانند ترور کنند. یک گروهان را میتوانند با خمپاره نابود کنند. یک گردان را میتوانند با بمب. اما ایده را نه. آرمان را نه.

ایده امواج نامرئی است که نه قلعه‌های سنگی قدما و نه دیوارهای بتنی معاصر و نه شمشیرهای باستان و نه پهپادهای مدرن نمیتوانند مهارش کنند. ایده منتشر میشود. بی اجازه و بخشنامه‌ای. و عبور میکند. بدون گذرنامه‌ای. از هر مرز و هر مانعی. و عمیق‌ترین بخشهای ذهن و جان انسانهایی فرسخها دورتر یا قرنها دیرتر را فعال میکند.

حقیقت‌جویی و سلطه‌ستیزی و عدالت خواهی شان را. و آنها را به «سربازان حقیقت» بدل میکند. مثل آن ایده‌ای که هزار و سیصد و هشتاد سال پیش منتشر شد. و هرگز نایستاده. و هر روز دارد بیشتر منتشر میشود.

دیدگاه کاربران

ناشناس۱۲۷۰۲۴۳۱۷:۰۳:۴۲ ۱۳۹۸/۱۰/۱۴
دمت خیلی خیلی گرم
ناشناس۱۲۷۰۲۴۸۱۷:۰۶:۲۶ ۱۳۹۸/۱۰/۱۴
مرگ بر آمریکا
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  2. بازی با کلمات

  3. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  4. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  5. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  6. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  7. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  8. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  9. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  10. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  11. اطلاعیه شماره ۳ فراجا درباره اجرای «طرح نور»  

  12. نحوه رفتار متفاوت فروشندگان در برابر پوشش حجاب مشتریان

  13. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  14. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  15. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  16. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  17. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  18. واکنش بلینکن به حادثه اصفهان/ به مجازات ایران پایبند هستیم!  

  19. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  20. برخی مسئولان بدلیل کارهای بی‌قاعده در زمینه حجاب تذکر گرفتند        

  21. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  22. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

  23. موضع رئیس عدلیه در خصوص ورود فراجا به مسئله حجاب/ اژه‌ای: در قضیه حجاب می‌توانیم بگوییم «کی بود کی بود، من نبودم؟»

  24. اشتباه برخی گروه‌ها در مقابله با توئیت فضائلی

  25. مشکل اصلی صهیونیست ها با عملیات "وعده صادق" چه بود؟

آخرین عناوین