حضور مردم و رسوایی شبکه سلطنتی من و تو

بیژن مقدم،   3980905161 ۴۲ نظر، ۰ در صف انتشار و ۳۹ تکراری یا غیرقابل انتشار
حضور مردم و رسوایی شبکه سلطنتی من و تو

روز دوشنبه مردم تهران، همانند مردم شهرهای دیگر کشورمان در اعتراض به ناامنی‌های اخیر و تخریب‌های گسترده اشرار به خیابان‌ها آمده و انقلابی دیگر در میدان انقلاب تهران به پا داشتند.

خوشبختانه این حضور توانست به خوبی در قاب دوربین‌ خبرنگاران صدا و سیما و رسانه‌های دیگر جا بگیرد و عظمت راهپیمایی و حضور مسئولانه مردم را نشان دهد.

اما رسوایی بزرگ پس از این حضور باشکوه ،برای رسانه‌هایی رقم خورد که حامیانی چون خاندان سلطنت و دولت پادشاهی انگلیس دارند. ادعای بی طرفی و حرفه‌ای بودن در خبررسانی دارند اما به هیچ اصولی پایبند نیستند.

حضور مردم آنقدر آنها را عصبانی کرده بود که حتی حاضر نشدند تصاویری از این راهپیمایی را نشان دهند.(1) 

در عوض تلاش کردند مثل همیشه دروغ‌هایی نخ‌نما و تکراری را برای هزارمین به خورد مخاطبان خود بدهند.

ادعای حضور اجباری مردم، حضور اجباری کارکنان دولت، پرداخت پول برای شرکت در راهپیمایی، جعل بخشنامه‌های دروغین برای دعوت به راهپیمایی، از جمله مطالبی است که در ذیل خبر راهپیمایی مردم تهران پخش کردند بی‌آنکه حتی یک دقیقه از راهپیمایی را نشان بدهند.

برای امثال شبکه سلطنتی من و تو تظاهرات ضد ایرانی و۲۰۰ نفره در کانادا که وزیرخارجه این کشور قدم رنجه فرموده و در جمع آنان سخنرانی کرده بود و یا تظاهرات چند سلطنت‌طلب در لس آنجلس ارزش بیشتری از حضور میلیونی مردم در سراسر کشور دارد.

لذا هیچ تعجبی نباید کرد از این حجم حماقت و رسوایی.

دشمنی با مردم حق شماست، از خاندان پهلوی پول می‌گیرید که سلطنت را برگردانید از این جهت مشکلی با شما نداریم، تنها خواسته‌مان این است که تلاش نکنید خود را در زمره رسانه های حرفه ای تعریف کنید.

در بخش دیگری از گزارش این شبکه تلاش شده است با پخش فیلمی از خیابان‌های تهران نشان دهد که چند نفر معدود فقط به راهپیمایی رفته‌اند و این تصویر با تصاویر صدا و سیما متفاوت است.

آیا واقعا برای این شبکه مدعی سخت بود یکی از حامیانش را راهی خیابان‌های انقلاب، میدان فردوسی، پل کالج و میدان انقلاب و یا خیابان‌های اطراف کند تا از نزدیک واقعیت صحنه را ببینند، پاسخ منفی است، آنچه  باعث میشود چشم‌ها را بر حقیقتی عیرقابل انکار ببندند، چیزی جز دشمنی، حماقت و ناامیدی نیست.

این شبکه مدعی ، هر تماس تلفنی را به عنوان سند و منبع معتبر منتشر کند. هیچ‌کس نیست از آنها بپرسد شما چگونه این تماس و ادعا را راستی آزمایی کرده‌اید.

فردی تماس گرفته و می‌گوید: من از یکی از ادارات دولتی هستم به ما گفتند بروید راهپیمایی و مزایایش را هم بگیرید!! فرد دیگری در داخل خودرو در خیابان نشسته و ادعا می‌کند اداره گذرنامه به خاطر شرکت کارکنان در راهپیمایی تعطیل است. واقعا اینگونه مستندسازی و دروغ‌پردازی هنری است که فقط از رسانه‌های وابسته بر می آید.

مجری من و تو از «هوشمندی شهروندان» در شکار سوژه‌ها سخن می‌گوید و آنگاه فیلمی راپخش می‌کند که حتی از عهده ادعای به تصویرکشیدن فضای  امنیتی میدان انقلاب ( محل برگزاری تجمع) عاجز است و ما مجبوریم فرمان اتومبیل ۲۰۶ و حرفهای بی ربط گزارشگر هوشمند!و شجاع این شبکه را بشنویم.

اگر حضور مردم هیچ دستاوردی جز افزودن بر حماقت دشمنانمان و رسانه‌هایی از این دست نداشته باشد باز باید خدا را شاکر بود.

فیلم را ببینید

ــــــــــــ

1- گزارش خبری شبکه من و تو ساعت 21 روز دوشنبه 4 آذر 98

دیدگاه کاربران

ناشناس۱۲۰۸۹۶۸۰۱:۱۶:۰۸ ۱۳۹۸/۹/۶
شما که دنبال صداقت خبرنگاران چرا فیلم و شعارهای مردم ایران نشان ندادی
ناشناس۱۲۰۹۴۹۷۱۰:۲۲:۱۴ ۱۳۹۸/۹/۶
"من و تو" یک شبکه تروریستی است.
ناشناس۱۲۰۹۵۵۵۱۰:۳۹:۴۴ ۱۳۹۸/۹/۶
تروریست تعریف کاملا مشخص داره و به کسانی گفته می شه که با اسلحه مردم بی گناه را می کشند
ناشناس۱۲۰۹۵۸۷۱۰:۵۴:۵۴ ۱۳۹۸/۹/۶
خیلی دوست داری تطهیر کنی که تروریست نیستند؟ این شبکه هایی که برای ان اشوب هفته گذشته هر روز فیلم می گذارند و تشویق به اشوب و اتش زدن می شود تروریست و هم دست تروریست بودن
ناشناس۱۲۰۹۶۲۵۱۱:۰۹:۴۹ ۱۳۹۸/۹/۶
این افرادی که با اسلحه مردم بی گناه را می کشند، همیشه توسط بی‌بی‌سی و من‌و‌تو مورد تشویق و ستایش قرار می گیرند.
ناشناس۱۲۰۹۶۴۵۱۱:۱۵:۱۶ ۱۳۹۸/۹/۶
این تعریفی که از تروریست کردی کاملا منطبق با رژیم امریکاست.
ناشناس۱۲۰۹۸۸۲۱۲:۳۵:۰۸ ۱۳۹۸/۹/۶
یک تعریف من درآوردی از خودت. ما تروریسم های مختلفی داریم مثل تروریسم اقتصادی، تروریسم رسانه ای، .... که هیچ کدومشون سلاح دستشون نگرفتن.
علی۱۲۰۹۹۲۸۱۲:۵۶:۱۷ ۱۳۹۸/۹/۶
این طور توجه کردن به این شبکه های کوچک می تواند دو هدف داشته باشد: یا اینکه کسی توجه نمی کند و شما می خواهید با این خبرها من مخاطب را به سمت دیدن این شبکه سوق دهید و یا اینکه مخاطب زیادی دارد و می خواهید با تمرکز روی ایراداتش تعداد مخاطبینش را کم کنید و یعنی به صورت پیش فرض پذیرفته اید که مخاطب دارد و باید در ذهن مخاطب تخریبش کنید. ولی نویسنده باید بداند که مخاطب دارای عقل است و این گونه تحت تاثیر قرار نمی گیرد و حتی اثر معکوس دارد. حمله رسانه ای به یک فرد یا گروه یا سازمان به صورت یک جانبه موجب ارزش دادن به آن می شود حتی اگر درست نباشد.
ناشناس۱۲۱۰۵۰۰۱۶:۲۴:۱۵ ۱۳۹۸/۹/۶
این شبکه برخلاف ایران اینتر نشنال که کاملا سیاسی است شبکه است بقول فرنگی ها سرگرمیintretainment
ناشناس۱۲۱۲۰۸۹۱۱:۰۹:۳۶ ۱۳۹۸/۹/۷
و از طریق سرگرمی ظاهری، ذهن مخاطبش رو جهت دهی می کنه!
ناشناس۱۲۰۹۷۰۳۱۱:۳۶:۴۱ ۱۳۹۸/۹/۶
شبکه ای که ایذه رو دریادار میکنه و مجریانش از بفرمایید شام اومدن واضحه چه مزخرفیه
ناشناس۱۲۰۹۰۱۲۰۲:۴۴:۴۴ ۱۳۹۸/۹/۶
این شبکه ها حتی ارزش وقت گذاشتن برای تحلیل و انتقاد هم ندارند. خودشان ثابت کرده اند که حرفه ای نیستند و نمی شود به اخبار آنها اعتماد کرد.
ناشناس۱۲۰۹۵۷۱۱۰:۴۵:۴۶ ۱۳۹۸/۹/۶
از رور اول که تاسیس شد این شبکه و فقط برنامه های سرگرمی تولید می کرد ولی نه تبلیغی و نه بودجه اش مشخص بود برای تولید این همه برنامه های سنگین و گران قیمت مشخص بود اهدافشون چی بود و کم کم که جذب مخاطب کردن خودشان را خوب نشان دادن از چند سال پیش
ناشناس۱۲۰۹۷۰۱۱۱:۳۶:۲۸ ۱۳۹۸/۹/۶
خیلی هم داشت ارم سپاه را نشون بده و یک کمی بالا و پایین می کرد ولی روی ارم فیکس می کرد ولی پایین تر ان را نشون نمی داد همین اقای به اصطلاح کارمند را بگیرید که ایا اصلا کارمند بود و یا می خواسته خوش رقصی کند
ناشناس۱۲۱۱۹۲۴۱۰:۰۲:۰۲ ۱۳۹۸/۹/۷
پس شما هم خبر من و تو را نگاه میکنی ؟
شهاب۱۲۰۹۷۱۷۱۱:۴۰:۲۱ ۱۳۹۸/۹/۶
اینکه مردم از وضع مدیریت کشور ناراضی هستند کاملا مشخصه و اینکه قسمتی از مشکلات ما ناشی از دشمنی و تحریم بی سابقه ایران توسط همان کشورهایی است که میزبان چنین شبکه هایی هستند نیازی به گفتن ندارد،حال چقدر از مردم توان تحلیل و تفکیک این دو موضوع را دارا هستنددقیقا نکته ای هست که تعیین کننده سرنوشت کشور است.منطق حکم میکند ما ضمن تلاش برای ایجاد بستر اعتراضات مسالمت آمیز و اصلاح مدیریت کشور آگاهی کافی نسبت به چنین شبکه هایی که کامل کننده نقشه تحریم و فشار بر ملت ایران هستند داشته باشیم.کوتاهی و ضعف عملکردو عدم شفافیت صدا و سیما توجیه مناسبی برای پذیرفتن اخبار شبکه هایی مانند من و تو که مشخصا از دولت آمریکا بودجه می گیرند نیست.
ناشناس۱۲۰۹۸۵۴۱۲:۲۳:۵۴ ۱۳۹۸/۹/۶
پس چرا همه برنامه هاش بعد مدتی در صدا و سیما کپی میشه؟
ناشناس۱۲۰۹۹۵۲۱۳:۰۵:۴۲ ۱۳۹۸/۹/۶
خود این برنامه ها هم از شبکه های امریکایی و انگلیسی تقلید شده
ناشناس۱۲۱۰۱۶۲۱۴:۱۱:۵۶ ۱۳۹۸/۹/۶
نیست خودش کپی دست چندمی از برنامه های دنیا نیست
ناشناس۱۲۱۰۴۷۰۱۶:۰۷:۲۰ ۱۳۹۸/۹/۶
اون پول میده میخره عزیزم. دزدی وکپی نمیکنه که.
ناشناس۱۲۰۹۰۱۷۰۲:۵۱:۴۹ ۱۳۹۸/۹/۶
کارهای کودکانه این شبکه ها حداقل سودی که دارد این است که طرفدارانشان که خود از نزدیک شاهد راهپیمایی مردم و حقایق داخل کشور هستند را از خواب غفلت بیدار می کند.
ناشناس۱۲۰۹۶۰۶۱۱:۰۴:۰۷ ۱۳۹۸/۹/۶
حالا اگر روز جمعه بود و خیلی از راهپیمایی ها هم در روز تعطیل است چی می گفتند؟
ناشناس۱۲۰۹۷۹۵۱۱:۵۹:۳۲ ۱۳۹۸/۹/۶
نگران منفی ها نباشید. من دیگر هیچ وقت به یک لیبرال رای نخواهم داد . فقط فرد انقلابی و پایبند به ایران.
ناشناس۱۲۱۰۱۵۷۱۴:۱۰:۴۴ ۱۳۹۸/۹/۶
لیبرال خوب اومدی! الان لیبراله؟ :)))))
مهرابی۱۲۰۹۰۶۴۰۵:۴۴:۱۲ ۱۳۹۸/۹/۶
دشمن، باید دشمنی کند، از داخلیهاکه مملکت رااداره میکنندبپرسیدچرااینقدرشوک به زندگی مردم واردمیکنند؟!!!!!!!
ناشناس۱۲۰۹۰۸۶۰۶:۲۱:۴۱ ۱۳۹۸/۹/۶
تنها رسانه صادق و روراست فقط صدا و سیمای خودمون.
عماد۱۲۰۹۳۵۷۰۹:۲۷:۱۶ ۱۳۹۸/۹/۶
تجربه نشون داده اونا هزار برابر دروغگو تر هستند فقط چون با رنگ و لعاب بیشتری بیان می کنند مردم گمان میکنند که حقیقت است.
ناشناس۱۲۰۹۷۴۵۱۱:۴۶:۵۶ ۱۳۹۸/۹/۶
صدا و سیما خبر از اعتراضات فرانسه را فقط نشون می دهد و عبور می کند و می رود ولی این ها با وقاحت تمام ....
ناشناس۱۲۰۹۱۲۴۰۷:۱۶:۳۶ ۱۳۹۸/۹/۶
وقتی دشمن داریم باید هوشمندانه تر عمل کنیم چرا راهپیمایی را در پایان ساعت کار اداری نگذاشتندواینقدر دیر !!!هفته قبل صبح پنجشنبه بهترین روز بود جمعیت بسیار بیشتری هم شرکت میکردن
ناشناس۱۲۰۹۱۳۴۰۷:۳۲:۰۳ ۱۳۹۸/۹/۶
الان وزارت امور خارجه ی کانادا اومده اعلام حمایت کنه از سیاست دولت برج بلند دموکراسی ملکه ای کانادا که از امثال اختلاس کن هایی مثل خاوری حمایت کنند برای عدم تحویلش به ایران یا چی!؟ وزارت امور خارجه ی کانادا در حال حمایت از اختلاس کن ها و دزدان اموال ایران :))
ناشناس۱۲۰۹۸۲۸۱۲:۱۳:۵۳ ۱۳۹۸/۹/۶
من که نفهمیدم چی گفتید.
ناشناس۱۲۰۹۲۲۶۰۸:۲۶:۲۱ ۱۳۹۸/۹/۶
آیا به دوربین های شبکه های خبری خارجی (نه لزوما BBC و من و تو) اجازه داده می شود که حضور مردم را از نزدیک رصد و گزارش کنند؟ یا فقط پخش فیلم های تدوین شده از صدا و سیما و برنامه هایی مانند 20:30 اجازه دارند؟ پس نباید رسانه های دیگر وقتی امکان تهیه گزارش و فیلم ندارند، متهم به دروغگویی شوند.
ناشناس۱۲۰۹۵۰۸۱۰:۲۵:۴۱ ۱۳۹۸/۹/۶
مسله این حرفا نیست عده در کشور هستند که دوست دارن این مطالب رو باور کنند وکاری هم به سند و مدرک و حقیقت ندارند.اهل تفکر و تحقیق راجع به صحت اظهارت مخالف نظام هم نیستن. فقط از روی کینه ای که در دل دارن هر حرفی مخالف نظام رو مطلقا درست میدونن و هر حرفی به نفع نظام را مطلقا باطل میدونن تعداد این ها هم کم نیست.پس امثال من و تو و ... مشتری های خودشون رو دارن و این حرفای شما فایده ای نداره
ناشناس۱۲۰۹۶۵۲۱۱:۱۹:۰۰ ۱۳۹۸/۹/۶
راهپیمایها را در روز جمعه برگزار کنند مگر نماز جمعه عبادی و سیاسی نیست ؟
ناشناس۱۲۰۹۶۹۹۱۱:۳۶:۲۴ ۱۳۹۸/۹/۶
گیریم این شبکه وسایر شبکه های خارج فارسی زبان دشمن چرا مسوولین بی فکر وبی کفایت با تصمیمات خلق الساعه و خسارت بار گزگ دست دشمن می دهند
ناشناس۱۲۱۰۰۰۱۱۳:۲۱:۴۴ ۱۳۹۸/۹/۶
خواهشا دیگه در مورد این شبکه مطلب نذارید. این شبکه اینقدر چیپ هست که نیاز به تحلیل نداره. باز بی بی سی فارسی حداقل ارزششو داره که بهش دشمن گفت...
ناشناس۱۲۱۰۰۳۴۱۳:۳۱:۱۵ ۱۳۹۸/۹/۶
مسئولین ما سررشته ای از اداره مملکت ندارند بالاترین تورم تو دنیا مال ماست بالاترین مهاجرت مغزها تو دنیا مال ماست کار دشمن هم نیست کار خودی هاست
ناشناس۱۲۱۰۲۳۷۱۴:۳۴:۴۸ ۱۳۹۸/۹/۶
در بدنیتی و موج سواری این شبکه ها هیچ شکی نیست، اما وقتی صدا وسیما خبرها را یکجانبه و گزینشی پخش میکن، مردم رو سرخورده و ناامید میکنه، مردم از کجا باید خبرهای درست را بشنوند؟؟ اینجاست که این شبکه ها با نقاب دموکراسی خواهی و بی طرفی، خوراک خبری خود را به خورد ملت می دهند.
ناشناس۱۲۱۰۲۶۰۱۴:۴۱:۲۸ ۱۳۹۸/۹/۶
کاش در انتهای فیلمتون فیلم واقعیِ میدان انقلاب را هم پخش می کردید
ناشناس۱۲۱۱۳۵۴۲۳:۰۹:۳۳ ۱۳۹۸/۹/۶
فیلم بارها از صدا و سیما پخش شده و قابل مراجعه است
ناشناس۱۲۱۰۷۶۸۱۸:۲۴:۱۱ ۱۳۹۸/۹/۶
جالب ترین شعار راهپیمایی این بود . دولت گرانی می کند . مجلس نگاهش می کند!
افسانه۱۲۱۲۳۵۳۱۳:۲۲:۳۴ ۱۳۹۸/۹/۷
من وتو و بی بی سی خاین هستند لطفاً نظر من رابذارید
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های اخیر

    پربحث‌های هفته

    1. جنگ ترکیبی خودمان، علیه خودمان!

    2. کارگری انگشتر ۵۰ میلیاردی را به صاحبش بازگرداند

    3. اقدام عجیب سفیر ایران در باکو/ برای عزت ایران استعفا دهید              

    4. جلاد، به پایان سلام کن!

    5. بهادری جهرمی: مبالغ جرایم رانندگی متناسب با تورم افزایش یافت

    6. تورم چه زمانی تک رقمی می‌شود؟

    7. نرخ تعرفه‌های خدمات بهداشتی درمانی ۱۴۰۳ اعلام شد/ نرخ رسمی ویزیت ۵۰% گران می‌شود!

    8. بازداشت سومین عامل حمله تروریستی در مسکو

    9. آقایان رئیسی و اژه‌ای! آیا در پیشگاه خدای متعال و امام‌زمان (عج) پاسخی دارید؟

    10. انتقام از پوتین؟

    11. عوامل توهین کننده به نظام و مقدسات اسلامی دستگیر شدند

    12. ائتلاف ایران، روسیه و چین تبدیل به کابوسی برای آمریکا می‌شود

    13. علم‌الهدی: امروز در کشور از آثار تحریم اقتصادی آمریکا مشکلی حس نمی‌کنیم

    14. بذرپاش: امسال هر ماه افتتاح مسکن داریم

    15. بازگشت احتمالی ترامپ چه تاثیری بر اقتصاد ایران دارد؟

    16. افزایش ١٧٠ درصدی حداقل حقوق کارگران در دولت سیزدهم

    17. مردم طلای دست دوم خریداری نکنند

    18. خط و نشان حقوقی ایران برای کویت

    19. هشدار سخنگوی پلیس به رانندگان نوروزی؛ آمار تصادفات هولناک است!

    20. اول، بساط دلالی باید جمع شود

    21. وزیر اقتصاد: در سال ۱۴۰۲ رکورد بیشترین سرمایه‌گذاری خارجی واقعی در ۱۶ سال اخیر شکسته شد

    22. کولرهای گازی بلای جان صنعت برق

    23. منظور: تخصیص ارز کشور برای واردات خودرو به صرفه نیست

    24. ایران اینترنشنال در آستانه تعطیلی / تعطیلی قریب الوقوع دفتر واشنگتن + عکس

    25. دادستان ساری: خسارات وارده قطع سه هزار اصله نهال جبران شود

    آخرین عناوین