حضور مردم و رسوایی شبکه سلطنتی من و تو

بیژن مقدم،   3980905161 ۴۲ نظر، ۰ در صف انتشار و ۳۹ تکراری یا غیرقابل انتشار
حضور مردم و رسوایی شبکه سلطنتی من و تو

روز دوشنبه مردم تهران، همانند مردم شهرهای دیگر کشورمان در اعتراض به ناامنی‌های اخیر و تخریب‌های گسترده اشرار به خیابان‌ها آمده و انقلابی دیگر در میدان انقلاب تهران به پا داشتند.

خوشبختانه این حضور توانست به خوبی در قاب دوربین‌ خبرنگاران صدا و سیما و رسانه‌های دیگر جا بگیرد و عظمت راهپیمایی و حضور مسئولانه مردم را نشان دهد.

اما رسوایی بزرگ پس از این حضور باشکوه ،برای رسانه‌هایی رقم خورد که حامیانی چون خاندان سلطنت و دولت پادشاهی انگلیس دارند. ادعای بی طرفی و حرفه‌ای بودن در خبررسانی دارند اما به هیچ اصولی پایبند نیستند.

حضور مردم آنقدر آنها را عصبانی کرده بود که حتی حاضر نشدند تصاویری از این راهپیمایی را نشان دهند.(1) 

در عوض تلاش کردند مثل همیشه دروغ‌هایی نخ‌نما و تکراری را برای هزارمین به خورد مخاطبان خود بدهند.

ادعای حضور اجباری مردم، حضور اجباری کارکنان دولت، پرداخت پول برای شرکت در راهپیمایی، جعل بخشنامه‌های دروغین برای دعوت به راهپیمایی، از جمله مطالبی است که در ذیل خبر راهپیمایی مردم تهران پخش کردند بی‌آنکه حتی یک دقیقه از راهپیمایی را نشان بدهند.

برای امثال شبکه سلطنتی من و تو تظاهرات ضد ایرانی و۲۰۰ نفره در کانادا که وزیرخارجه این کشور قدم رنجه فرموده و در جمع آنان سخنرانی کرده بود و یا تظاهرات چند سلطنت‌طلب در لس آنجلس ارزش بیشتری از حضور میلیونی مردم در سراسر کشور دارد.

لذا هیچ تعجبی نباید کرد از این حجم حماقت و رسوایی.

دشمنی با مردم حق شماست، از خاندان پهلوی پول می‌گیرید که سلطنت را برگردانید از این جهت مشکلی با شما نداریم، تنها خواسته‌مان این است که تلاش نکنید خود را در زمره رسانه های حرفه ای تعریف کنید.

در بخش دیگری از گزارش این شبکه تلاش شده است با پخش فیلمی از خیابان‌های تهران نشان دهد که چند نفر معدود فقط به راهپیمایی رفته‌اند و این تصویر با تصاویر صدا و سیما متفاوت است.

آیا واقعا برای این شبکه مدعی سخت بود یکی از حامیانش را راهی خیابان‌های انقلاب، میدان فردوسی، پل کالج و میدان انقلاب و یا خیابان‌های اطراف کند تا از نزدیک واقعیت صحنه را ببینند، پاسخ منفی است، آنچه  باعث میشود چشم‌ها را بر حقیقتی عیرقابل انکار ببندند، چیزی جز دشمنی، حماقت و ناامیدی نیست.

این شبکه مدعی ، هر تماس تلفنی را به عنوان سند و منبع معتبر منتشر کند. هیچ‌کس نیست از آنها بپرسد شما چگونه این تماس و ادعا را راستی آزمایی کرده‌اید.

فردی تماس گرفته و می‌گوید: من از یکی از ادارات دولتی هستم به ما گفتند بروید راهپیمایی و مزایایش را هم بگیرید!! فرد دیگری در داخل خودرو در خیابان نشسته و ادعا می‌کند اداره گذرنامه به خاطر شرکت کارکنان در راهپیمایی تعطیل است. واقعا اینگونه مستندسازی و دروغ‌پردازی هنری است که فقط از رسانه‌های وابسته بر می آید.

مجری من و تو از «هوشمندی شهروندان» در شکار سوژه‌ها سخن می‌گوید و آنگاه فیلمی راپخش می‌کند که حتی از عهده ادعای به تصویرکشیدن فضای  امنیتی میدان انقلاب ( محل برگزاری تجمع) عاجز است و ما مجبوریم فرمان اتومبیل ۲۰۶ و حرفهای بی ربط گزارشگر هوشمند!و شجاع این شبکه را بشنویم.

اگر حضور مردم هیچ دستاوردی جز افزودن بر حماقت دشمنانمان و رسانه‌هایی از این دست نداشته باشد باز باید خدا را شاکر بود.

فیلم را ببینید

ــــــــــــ

1- گزارش خبری شبکه من و تو ساعت 21 روز دوشنبه 4 آذر 98