حسین شریعتمداری: به قول خودتان، مگر دیوانه‌ایم؟!

گروه سیاسی الف،   3980605023 ۸۴ نظر، ۰ در صف انتشار و ۴۷ تکراری یا غیرقابل انتشار
حسین شریعتمداری: به قول خودتان، مگر دیوانه‌ایم؟!

حسین شریعتمداری، در سرمقاله امروز رونامه کیهان به صحبت های دیروز روحانی واکنش نشان داد. بخش هایی از یادداشت در ادامه آمده است:

ديروز آقاي روحاني در همايش دستاوردهاي دولت در توسعه زير ساخت‌هاي روستايي گفت: «اگر بدانم که به جلسه‌اي بروم و با کسي ملاقات کنم که در نتيجه، کشور آباد شده و مشکلات مردم حل مي‌شود، دريغ نمي‌کنم.». درباره اين بخش از اظهارات رئيس‌جمهور محترم گفتني است که:

*آقاي روحاني مشخص نکرده‌اند که منظورشان از ملاقات با کسي که احتمال مي‌دهند نتيجه آن آباداني کشور باشد، چه کسي و يا چه کساني است؟ چرا که ملاقات ايشان غير از نتانياهو و ترامپ با هيچکس ديگري منع نشده است و تقريبا با سران همه کشورها ملاقات داشته‌اند. به يقين منظور آقاي روحاني ملاقات با نتانياهو نيست. اما، اگر نظر آقاي روحاني به ملاقات با ترامپ باشد! بايد پرسيد؛ مگر حضرتعالي در پاسخ به درخواست‌هاي مکرر ترامپ براي مذاکره، نمي‌فرموديد: «کشورها مگر ديوانه شده‌اند با شما که توافق را نقض مي‌کنيد، مذاکره کنند»؟! و بازهم جنابعالي بوديد که در آبان ماه ?? با‌ اشاره به عهد شکني‌هاي پي‌در‌پي آمريکا گفته بوديد؛ «داستان مضحکي اتفاق افتاده؛ مي‌گويند تعهدي که قبلا بستيم، فعلا محکم نباشد، درباره موضوع ديگري حرف بزنيم! آمريکا با زبان و عمل مي‌گويد که اهل مذاکره و تعهد نيست اما به برخي کشورهاي شرق آسيا (کره شمالي) مي‌گويد بيا با ما مذاکره کن؛ مگر ديوانه‌اند که با شما مذاکره کنند؟ شما به مذاکره‌اي که به تأييد سازمان ملل رسيده، پايبند نيستيد». يعني بازهم سخن از ديوانه بودن کساني که دَم از مذاکره با آمريکا مي‌زنند! آقاي ظريف، وزير خارجه دولت شما هم به صراحت گفته بود؛ «توافق با آمريکا به‌اندازه جوهر روي کاغذ هم ارزش ندارد». باز هم گفته خودتان بود که؛ «تعامل با غرب، اعتبار خود را نزد افکار عمومي ايران از دست داده است» و... اين رشته سر دراز دارد!

اکنون سؤال اين است که اگر منظور جنابعالي ملاقات با ترامپ نيست پس ملاقات با کيست؟! با بقيه سران کشورها که ملاقات داشته و يا منعي براي ملاقات نداشته‌ايد تا نيازي به اظهار نظر دوپهلوي مورد ‌اشاره باشد!

*آقاي روحاني فرموده‌اند؛ اگر بدانم با کسي ملاقات کنم که نتيجه آن آباداني کشور باشد، از ملاقات دريغ نمي‌کنم! خب، اگر منظورتان ملاقات با ترامپ باشد که اولاً به قول خودتان «ديوانگي» است! و ثانياً بارزترين نتيجه ملاقات‌ها و مذاکرات شما با آمريکا، برجام بوده است که هيچکس- تاکيد مي‌شود که هيچکس- نمي‌تواند در فاجعه‌آميز بودن آن کمترين ترديدي داشته باشد. تازه، برجام نتيجه ملاقات‌ها و مذاکرات شما با اوباما بود که او را «رئيس‌جمهور مؤدب»! آمريکا مي‌دانستيد و تيم هسته‌اي کشورمان در تماس و رابطه با تيم حريف تا آنجا پيش رفته بودند و با هم خاله و خواهر‌زاده شده بودند که يکديگر را با نام کوچک صدا مي‌کردند و عکس نوه‌هاي خود را به هم نشان مي‌دادند! اما، نتيجه چه بود؟ فاجعه برجام و کلاه گشادي که با دست شما بر سر ملت گذاشتند. حالا بفرماييد کجاي آن براي کشور «آباداني»! درپي ‌داشت که ادامه آن داشته باشد؟!

*البته نبايد از نظر دور داشت که ترامپ و اوباما دولبه يک قيچي هستند اوباما دست چدني آمريکا را در دستکش مخملين پنهان کرده بود و‌لي ترامپ آمريکاي بي‌روتوش است.‌ اشاره به اين نکته از آنجا ضروري است که دولت محترم اصرار دارد، فاجعه‌بار بودن برجام را به ترامپ نسبت بدهد و نه تماميت آمريکا، از اين روي بد نيست ‌اشاره شود که؛

- اوباما  بعد از پيروزي انقلاب اسلامي بيشترين تحريم‌ها را عليه ايران تصويب و به اجرا گذاشته است.

- هيچ تحريمي از سوي ترامپ عليه کشورمان اعمال نشده مگر آنکه ساختار و سازمان آن قبلا توسط اوباما طراحي شده است.

- اوباما هيچ‌گاه ساختار تحريم‌ها عليه ايران را در برجام برهم نزد. ديويد کوهن، وزير خزانه‌داري وقت آمريکا تصريح مي‌کند که؛ آمريکا براي ادامه فشار بر ايران ساختار تحريم‌ها را حفظ کرده است!

- تحريم‌هاي نفتي و بانکي که امروزه بيشترين چالش‌ها را پديد آورده است همان تحريم‌هايي است که دولت اوباما در قالب قطعنامه شوراي امنيت سازمان ملل گنجانده و به تصويب رسانده است.

- تحريم موسوم به منع صدور ويزا در دولت اوباما تصويب شد.

- نشان کردن سپاه به عنوان يک گروه تروريستي در دوران اوباما صورت گرفت.

- قانون تحريمي «آيسا» و قانون وضعيت اضطراري عليه ايران و... از سوي اوباما تصويب و به اجرا گذاشته شد.

 شواهد ياد شده نشان مي‌دهد که برجام از اساس فاجعه بوده است و چنانچه منظور آقاي روحاني، احتمال ملاقات و مذاکره ايشان با ترامپ باشد، تعجب‌آور است که اصرار دارند از يک سوراخ، نه دو بار و سه بار، بلکه چندين بار گزيده شويم!

*به اظهارات ديروز ماکرون، رئيس‌جمهور فرانسه توجه کنيد: «امروز در تماس تلفني از رئيس‌جمهوري ايران خواستم با دونالد ترامپ ديدار کند... با ترامپ به توافق رسيديم که ايران بايد به تعهدات هسته‌اي پايبند باشد. ايران نبايد به سلاح هسته‌اي دست پيدا کند و نبايد ثبات منطقه را تهديد کند... از ظريف خواستم به فرانسه بيايد تا به طرح نقشه کاري براي پيشرفت در پرونده ايران برسيم و...» حالا به سخنان ديروز ترامپ نظري بيندازيد: «ايران دچار محدوديت در منابع مالي خود شده است و يادتان باشد من چيزي به آنها پرداخت نخواهم کرد... آنها به ما نياز دارند نه ما و اگر قرار ايجاد يک کانال براي فروش محدود نفت تاييد شود، اين کانال در مدت زمان محدود تعريف خواهد شد و خيلي زود منقضي خواهد شد تا ايران بتواند کمي نفت بفروشد... اما من چيزي به آنها پرداخت نخواهم کرد»!

اين برخورد با کشوري که بزرگترين قدرت منطقه و پرچمدار قطب قدرتمند و سرنوشت‌ساز مقاومت است و... اهانت‌آميز و تحقير‌کننده نيست؟! و آيا به وضوح نشان نمي‌دهد که حريف درپي باج‌خواهي است؟!

* و بالاخره بايد از جناب روحاني پرسيد که اگر خداي نخواسته منظور شما از آنچه فرموده‌ايد، مذاکره با ترامپ است لطفا بفرماييد غير از واگذاري امتيازات ديگري به آمريکا و اروپا، چه نتيجه ديگري مي‌تواند مورد نظر باشد و کجاي اين ملاقات و مذاکره باعث آباداني کشور خواهد بود؟! مذاکره شما درصورت انجام، از يک‌سو خسارت و فاجعه ديگري نظير برجام را به ملت تحميل مي‌کند و از سوي ديگر بي‌آنکه بخواهيد غير از هديه به ترامپ در انتخابات پيش‌روي آمريکا، نتيجه ديگري نخواهد داشت. همانگونه که مکالمه تلفني جنابعالي با اوباما هديه بزرگي به او و اهانتي بزرگتر به ملت ايران بود!

دیدگاه کاربران

رادمنش۱۰۶۷۱۳۷۰۸:۲۷:۲۵ ۱۳۹۸/۶/۵
فقط نمایش و فریبکاری بنظرم حتی دیدار هم شود مدتی بعد دوباره دلار میکشد بالا چون قیمت دست خود دولته شک نکنید
ناشناس۱۰۶۷۵۸۳۱۱:۲۴:۵۰ ۱۳۹۸/۶/۵
جای یک مجلس پر قدرت خالیست که قانونی تصویب کند که تا زمانی که امریکا به برجام بازنگردد دولت اجازه مذاکره ندارد
ناشناس۱۰۶۷۶۳۴۱۱:۳۷:۱۱ ۱۳۹۸/۶/۵
عزیزم فعلا فروش نفت به مشکل خورده و قیمت دلار هم دیگه دست دولت نیست چون دلاری نداره
ناشناس۱۰۶۷۶۵۴۱۱:۴۳:۲۴ ۱۳۹۸/۶/۵
از روحانی اصلا خوشم نمیاد اما دولت انتخاب کردیم که به خاطر منافع مردم کار کنه نه اینکه دنبال روی حرف یه تندروی باشه
ناشناس۱۰۶۸۱۰۴۱۴:۲۸:۳۱ ۱۳۹۸/۶/۵
با این دولتی که انتخاب کردید ما رو هم بدبخت کردید قیامت جلوی همتونو میگیرم آهای کسایی که به خاطر کنسرت و ربنای شجریان و ورود زنان به ورزشگاه رای دادید آهاااااای نه شغل هست نه پول هست نه گوشت نه نون پراید پیشکش اون دنیا ولتون نمیکنیم ما بدبختها
ناشناس۱۰۶۸۳۷۸۱۶:۴۲:۵۸ ۱۳۹۸/۶/۵
پس چرا نه ربنای شجریان از صدا و سیما پخش میشه ، نه زنان به ورزشگاه میرن ؟؟ نه ....
ناشناس۱۰۶۸۴۶۶۱۷:۴۲:۲۹ ۱۳۹۸/۶/۵
شما که بدبخت بودی گردن دیگران ننداز
معلم۱۰۶۸۷۲۲۲۲:۰۶:۴۸ ۱۳۹۸/۶/۵
دولت با این درامد سرشار نفتی باید جوابگو باشد. تحریم نعمت است.
ناشناس۱۰۶۹۷۷۰۱۳:۵۲:۰۰ ۱۳۹۸/۶/۶
برو یقه دولت عدالت محور هاله نور را بگیر که این بدبختی ها از اونجا شده تا به شیخ حسن تدارکات چی رسیده
ناشناس۱۰۷۰۴۹۰۲۰:۵۵:۲۳ ۱۳۹۸/۶/۶
شما به جز دولت احمدی نژاد حرف دیگه ای بلد نیستید؟؟؟
پوری۱۰۶۸۲۷۴۱۵:۴۵:۳۴ ۱۳۹۸/۶/۵
تا حالا چقدر در راستی منافع مردم کار کرده؟ اصلا کار کرده تا حالا؟؟
ناشناس۱۰۶۷۹۵۸۱۳:۲۲:۵۱ ۱۳۹۸/۶/۵
حق با حاج حسین است
ناشناس۱۰۶۷۱۴۲۰۸:۲۹:۳۶ ۱۳۹۸/۶/۵
"اين برخورد با کشوري که بزرگترين قدرت منطقه و پرچمدار قطب قدرتمند و سرنوشت‌ساز مقاومت است و... اهانت‌آميز و تحقير‌کننده نيست؟!" همینه دیگه! این خود بزرگ بینی ها رو دارید که کار ما رو به اینجا رسوندید. خوب یا بد، باید قبول کنید که ما این چیزی که شما گفتید نیستیم و بنابراین مجبوریم یک جاهایی کوتاه بیایم. بزرگ بودن به گفتن نیست، باید اقتصاد و سیاست و فرهنگ و ... بزرگ باشند، که فعلا نیستند.
ناشناس۱۰۶۷۱۴۳۰۸:۳۰:۳۶ ۱۳۹۸/۶/۵
من مطلقا نویسنده این مقاله را قبول ندارم. ولی ... یک ملت گرسنگی هایی رو که در طول تاریخ کشیده اند از یاد خواهند برد ولی داغ تحقیر از دل هیچ ملتی نمی رود. به خاطر فقط و فقط کشورم حاضرم تحمل کنم ولی زیر حرف زور ترامپ نروم.
ناشناس۱۰۶۷۱۴۶۰۸:۳۱:۱۲ ۱۳۹۸/۶/۵
جناب شریعتمداری با غرور نمیشه نون خورد ، صدای جناب شریعتمداری همیشه از جای گرم بلند میشه ...
ناشناس۱۰۶۷۵۰۷۱۰:۵۸:۳۷ ۱۳۹۸/۶/۵
یک تدارکاتچی دیگه این همه بحث نمی خواهد،
ناشناس۱۰۶۷۵۹۰۱۱:۲۷:۱۶ ۱۳۹۸/۶/۵
یادتون باشه مقاومت هزینه دارد اما هزینه سازش بیشتر است علاوه بر از دست دادن غرور مان بایید باج هم بدهیم
ناشناس۱۰۶۷۱۴۷۰۸:۳۱:۱۹ ۱۳۹۸/۶/۵
آقای شریعتمداری نفرمودند ماهیانه چقدر حقوق می گیرند ؟
ناشناس۱۰۶۷۴۴۳۱۰:۳۰:۲۴ ۱۳۹۸/۶/۵
چه ربطی دارد
ناشناس۱۰۶۷۹۰۵۱۳:۱۰:۲۰ ۱۳۹۸/۶/۵
ربطش اینه که سیر خبر گرسنه ندارد و سواره خبر پیاده
ناشناس۱۰۶۸۱۳۱۱۴:۳۶:۵۳ ۱۳۹۸/۶/۵
یک دهم غربگداها حقوق نمیگیره
ناشناس۱۰۶۸۷۶۰۲۲:۴۴:۱۶ ۱۳۹۸/۶/۵
من ماهانه ۱۲ میلیون ۱۸۷ هزار تومان درامد دارم ولی با آقای شریعتمداری کاملا موافقم.
ناشناس۱۰۶۷۶۳۲۱۱:۳۶:۵۸ ۱۳۹۸/۶/۵
الان بحث مذاکره است فعلا کجا رو دارید میزنید
ناشناس۱۰۶۷۷۲۱۱۲:۰۷:۱۴ ۱۳۹۸/۶/۵
از حقوق تو برای کامنت گذاری کمتره!
ناشناس۱۰۶۷۱۵۷۰۸:۳۴:۰۱ ۱۳۹۸/۶/۵
حرف حساب جواب نداره.
الی۱۰۶۷۱۶۴۰۸:۳۷:۱۷ ۱۳۹۸/۶/۵
انگار حسن فریدون تا توی این یک سال و نیم باقی مانده تمام مملکت رو به باد نده دست بردار نیست...
ناشناس۱۰۶۷۱۷۵۰۸:۴۲:۰۱ ۱۳۹۸/۶/۵
روحانی درست می گوید.
ناشناس۱۰۶۸۱۴۱۱۴:۴۰:۲۸ ۱۳۹۸/۶/۵
گرونی شش ساله نوش جونت
پیراسته فر۱۰۶۷۱۷۷۰۸:۴۳:۵۶ ۱۳۹۸/۶/۵
سلام حسین آقا،خیلی بجابوداین «مچگیری»،خوشم اومد،این تذکرات لازم بود تاآقای «روحانی»حواسش باشد که هیجانزده نشه تا2ساعت بامکرون تلفنی صحبت میکنه،دیدگاهش عوض بشه،وهُشدارهای مقام معظم رهبری یادش بره.باآن ادله متقنش(ازاهداف مذاکره بااین دشمن خبیث). واماخدامرحوم «شایانفر»راغریق رحمتش کنه ،ماقبلاً فکرمی کردیم که «کیهان»فقط پرونده آدم هارا در«نیمه پنهان»دارد واما امروزمتوجه شدم که تمام «اقوال»درلوج محفوظ کیهان «ثبت وضبط»است.
علي۱۰۶۸۱۵۳۱۴:۴۵:۴۱ ۱۳۹۸/۶/۵
متقن چيه مجيد جان . مدقن درسته .
ناشناس۱۰۶۷۱۸۰۰۸:۴۷:۰۲ ۱۳۹۸/۶/۵
خیلی سطحی و شعاری صحبت کرده. اگر برجام نبود شرایط انتهایی دولت احمدی نژاد ادامه پیدا می کرد. برجام بازی است که چه طرفهای خارجی به آن پایبند باشند چه نباشد برای ما برد محسوب می شود.
ناشناس۱۰۶۷۵۱۵۱۱:۰۱:۱۷ ۱۳۹۸/۶/۵
برجام نه تنها باعث لغو تحریم ها نشد بلکه باعث تشدید تحریم ها شد و خسارت محض بود.
ناشناس۱۰۶۷۶۱۸۱۱:۳۳:۰۴ ۱۳۹۸/۶/۵
عزیزم تاریخ همین دوسال بعد از امدن روحانی تا سال ۹۴ که برجام را بخون ان وقت می فهمی ان سال انتهایی احمدی نژاد فقط شوک و موقتی بوده مانند الان که دارد اقتصاد راه می افتد
ناشناس۱۰۶۷۹۲۱۱۳:۱۴:۳۴ ۱۳۹۸/۶/۵
سال 91 مخفیانه عمان برجام پایه گذاری شده بود.
ناشناس۱۰۶۸۴۷۰۱۷:۴۴:۴۶ ۱۳۹۸/۶/۵
اِهههه، یعنی احمدی نژاد هم دنبال برجام بود
ناشناس۱۰۶۷۶۴۳۱۱:۳۹:۲۱ ۱۳۹۸/۶/۵
حرف حساب
ناشناس۱۰۶۸۰۶۱۱۴:۰۸:۵۴ ۱۳۹۸/۶/۵
مهمترین فایده برجام این بود که قیمت دلار از 3000 تومن به 11000 تومن رسید و سکه و مسکن هم به همین شکل چند برابر شد حتما اطرافیان و هواداران دولت کاسبی حوبی داشته اند
ناشناس۱۰۶۷۱۸۱۰۸:۴۷:۲۴ ۱۳۹۸/۶/۵
با آن حقوق نجومی که آقای شریعتمداری می گیرند پر واضح است تحریم ها اثری بر ابعاد سفره ایشان ندارد . اگر ایشان را چند صباحی در جایگاه اقشار ضعیف جامعه بگذاریم تا به مانند آنها زندگی کند آنموقع خود ایشان آقای روحانی را از فرودگاه به آمریکا بدرقه خواهد کرد .
ناشناس۱۰۶۸۱۶۰۱۴:۴۸:۴۹ ۱۳۹۸/۶/۵
اولا که حقوق نجومی مال دولت شماهاست دوما با همین دروغ ها تونستید سر مردم رو کلاه بذارید و رای جمع کنید
ناشناس۱۰۶۷۱۹۱۰۸:۵۰:۳۹ ۱۳۹۸/۶/۵
بوی برجام جدید و جهش دیگری از دلار به بالای بیست هزار تومان میاید.
ناشناس۱۰۶۷۲۰۲۰۸:۵۴:۵۷ ۱۳۹۸/۶/۵
خوب گفته
علی۱۰۶۷۲۱۶۰۹:۰۰:۰۹ ۱۳۹۸/۶/۵
درووود بر روحانی و مذاکره
ناشناس۱۰۶۷۲۲۵۰۹:۰۲:۵۴ ۱۳۹۸/۶/۵
شما نگاه کن ببین کجا درس خواندن و زندگی کردن ان وقت می فهمی تفکراتشون چی هست؟ سکوت دیگر جایز نیست
ناشناس۱۰۶۷۲۳۹۰۹:۰۶:۱۷ ۱۳۹۸/۶/۵
با همه انتقادی که به شریعتمداری دارم حرفش داشته.فقط دولت سر مردم کلاه گذاشت اون قیمت خونه 4برابر شده فرض کن توافق بشه قیمتها هرگز بر نمی گردد
احمد۱۰۶۷۲۵۲۰۹:۱۱:۰۷ ۱۳۹۸/۶/۵
واقعا مذاکره با ترامپ دیوانگی است هر چند که مسئولین خیلی مایل به حفظ ترامپ و جمهوریخواهان هستند
مجید۱۰۶۷۲۷۲۰۹:۱۷:۵۸ ۱۳۹۸/۶/۵
با اینکه مواضع ایشان رو خیلی نمی پسندم اما کاملا معقول منطقی گفته نمی دونم آخه این همه مذاکره چه فایده ای داشته واسه ملت ؟‍! فقط نشستن و دست روی دست گذاشتن و معطل مذاکره ماندن تهش همین وضعیه که الان داریم
س۱۰۶۷۲۷۶۰۹:۱۸:۵۸ ۱۳۹۸/۶/۵
اگر ترامپ به برجام بازگردد و یا چارچوب مذاکرات محدود باشد مثلا در مورد طولانی تر کردن زمان توافق یا بازرسی ها اشکالی ندارد.
ناشناس۱۰۶۷۲۸۳۰۹:۱۹:۴۳ ۱۳۹۸/۶/۵
تو نماینده مردم نیستی که از طرف همه نظر میدی حسین اقا
ناشناس۱۰۶۷۲۹۳۰۹:۲۱:۰۴ ۱۳۹۸/۶/۵
روحاني گفت وزير امور خارجه ما مذاكراتي را با طرف فرانسوي پي گرفته است. برخي كلاً با مذاكره مخالف اند و اعتراض مي كنند كه چرا مذاكره مي كنيد. در صورتي كه من هر جايي كه احساس كنم مذاكره مي تواند منافع ملي ملت را تأمين كند مذاكره خواهم كرد و ... پس اصلاً نه حرفي نه اسمي از ترامپ در بين بود كه انقدر داد سخن دادي. برجام هم بسيار مفيد بود چون وقتي آمريكا زد زيرش همه چي به هم ريخت.
ناشناس۱۰۶۷۲۹۶۰۹:۲۳:۱۷ ۱۳۹۸/۶/۵
ایکاش بجای اینهمه تحلیلگر سیاسی و اقتصادی که البته بسیاری از آنها درست تحلیل میکنند ، چند راهنمای واقع بین و مدبر هم به میدان می آمدند و نقشه مسیر درستی را برای دولتمردان ترسیم می کردند!!
ناشناس۱۰۶۷۳۰۵۰۹:۲۶:۳۳ ۱۳۹۸/۶/۵
دولت فعلی در این 6 سال هیچ دستاوردی نداشته و میخواد در این 2 سال باقیمانده هم با همین مذاکرات و تبلیغات رسانه ای مرد م ر ا سرگرم کند
ناشناس۱۰۶۷۳۱۴۰۹:۲۹:۰۶ ۱۳۹۸/۶/۵
آقای روحانی چند سالیست که دچار آلزایمر شدید شده اند
ناشناس۱۰۶۷۷۶۶۱۲:۲۴:۵۲ ۱۳۹۸/۶/۵
روحانی فقط یک تدارکات چی است
ناشناس۱۰۶۸۱۶۸۱۴:۵۲:۴۲ ۱۳۹۸/۶/۵
یک تدارکاتچی اشتباه میکنه میاد کاندیدا میشه
ناشناس۱۰۶۷۳۴۷۰۹:۴۶:۴۲ ۱۳۹۸/۶/۵
جناب شریعتمداری عزیز به فرض که تمام فرمایشات شما صحیح اما فقر و بیکاری و تحریم و مشکلات اقتصادی تاب آوری مردم را به صفر رسانده است شما تا به کی می خواهید بر مواضع خود اصرار کنید زمانی که مردم را در کف خیابان های کشور دیدید؟
ناشناس۱۰۶۷۴۸۷۱۰:۵۱:۵۱ ۱۳۹۸/۶/۵
شریعتمداری درست میگه.پیشرفت و آبادانی کشور با کار و تلاش بدست میاد نه معطل کردن کشور واسه مذاکره.مثالش صنعت خودرو هست همیشه منتظر بودیم بقیه برامون خودرو بسازن.
ناشناس۱۰۶۷۸۸۸۱۳:۰۴:۰۷ ۱۳۹۸/۶/۵
ما برای مسائل هسته تحریم هستیم. برنامه هسته ای تاکنون چقدر هزینه و چقدر سود داشته است؟
رضا۱۰۶۷۳۵۲۰۹:۴۸:۴۶ ۱۳۹۸/۶/۵
سلام یک سیاستمدار هیچ وقت در های مذاکره را نمی بندد . و اگر واقعا خود را وقف ملت و مملکت خود کرده باشد از آبروی خود برای اصلاح و آبادانی کشور و رفاه و آسایش ملت مایه می گذارد . آقای شریعتمداری شما به چه چیزی راضی می شوید . الان اگر آقای روحانی یک جنگ و نبرد راه بیاندازند . حتما ایشان را سردار رشید اسلام خواهید نامید . نخیر رشادت فقط در میدان جنگ نیست در کاردانی و بده بستان های سیاسی هم است
ناشناس۱۰۶۷۳۶۸۰۹:۵۷:۰۰ ۱۳۹۸/۶/۵
آقای شریعتمداری چرا وقتی صحبت از [ ملاقات با کسی ] میشود ترامپ و اسرائیل به ذهن شما می آیند مگر غیر از اینها کس دیگری وجود ندارد ؟
محسن۱۰۶۷۷۶۰۱۲:۲۰:۵۹ ۱۳۹۸/۶/۵
آخه داداش ملاقات با هیچکس دیگری تو دنیا منع نشده فقط همین دوتا
مصطفي بروجن۱۰۶۷۷۹۵۱۲:۳۱:۳۱ ۱۳۹۸/۶/۵
اي كاش متن را مي خوانديد و بعد نظر مي دادين يا اينكه با دقت بشتري مي خوانديد چون اول متن گفته شد كه هيچ منعي براي صحبت به جز نتانياهو و ترامپ وجود ندارد خودمون را به خواب نزنيم بهتر نيست ؟؟؟؟؟؟/
ناشناس۱۰۶۷۳۷۱۰۹:۵۸:۳۷ ۱۳۹۸/۶/۵
شانزده سال هست اقتصاد کشور را معطل غنی سازی بی فایده اورانیوم کرده ايد!
ناشناس۱۰۶۷۳۷۷۱۰:۰۱:۲۷ ۱۳۹۸/۶/۵
همه دنیا جار میزنند ملاقات با ترامپ است بعد اقای شریعتمداری فرضیه های فیثاغورثی مطرح می‌کند که او کیست ؟ البته بله پیشرفت و توسعه در گرو رابطه و تعامل با جهان است
ناشناس۱۰۶۷۳۹۷۱۰:۱۱:۴۷ ۱۳۹۸/۶/۵
حاج حسین نظرت در مورد اعترافات ساختگی مازیار ابراهیمی چیه؟
ناشناس۱۰۶۷۴۱۹۱۰:۲۲:۰۰ ۱۳۹۸/۶/۵
بعضی صحبتها با چشم بستن به واقعیات و فقط برای مصرف داخلی گفته می شود.
ناشناس۱۰۶۷۴۲۳۱۰:۲۳:۴۳ ۱۳۹۸/۶/۵
فعلا که چند ساله دیوانه شده ایم و همه چیزمان را پشت انرژی هسته ای گذاشته ایم.
ناشناس۱۰۶۷۴۳۲۱۰:۲۶:۵۴ ۱۳۹۸/۶/۵
حرف های آقایان می‌زنند رو که کنار هم می‌گذاریم تناقض کامل است.
ناشناس۱۰۶۷۴۳۵۱۰:۲۷:۰۷ ۱۳۹۸/۶/۵
آفرین شریعتمداری : خدا را شکر نظراتو انتقادات قبلی شما در مورد برجام تأیید شد و سفارشات برادرانه امروز نیز حجت تمام کرد حاشا و کلا به دولتمردان
ناشناس۱۰۶۷۵۰۲۱۰:۵۶:۴۲ ۱۳۹۸/۶/۵
تنها دلسوز مملکت و نظام حاج اقا حسین اقا اگر ایشان نبودن تا امروز مملکت نابود شده بود
ناشناس۱۰۶۷۵۸۶۱۱:۲۶:۰۰ ۱۳۹۸/۶/۵
این آقا باز نشسته بشود لطف بزرگی به خود و خانواده و ملت ایران کردند.
ناشناس۱۰۶۷۶۴۰۱۱:۳۹:۱۲ ۱۳۹۸/۶/۵
شما جز مقاومت با جیب مردم راه حلی ندارید
ناشناس۱۰۶۷۷۳۹۱۲:۱۴:۰۸ ۱۳۹۸/۶/۵
شما و دار و دسته شما عامل تحریم کشور هستن
ناشناس۱۰۶۷۷۷۰۱۲:۲۶:۲۱ ۱۳۹۸/۶/۵
کی بازنشست میشی شما ؟؟
ناشناس۱۰۶۷۷۸۵۱۲:۲۹:۲۱ ۱۳۹۸/۶/۵
جناب شریعتمداری بزرگوار گویا از زندگی مردم فقرزده و گرفتار بی خبرید
محسن۱۰۶۷۸۰۷۱۲:۳۵:۳۴ ۱۳۹۸/۶/۵
بنظر بنده ، قبل از اینکه ترامپ از برجام شود باید مذاکره را به قصد مذاکره شروع می کردیم و سالی یک عکس با ترامپ می انداختیم تا دوره اش تمام شود ، فرصتی که از دست رفت ! ولی اگر الان مذاکره کنیم ، هم چوب را خورده ایم و هم پیاز را و هم پول را پرداخت کرده ایم ولی موضع گیریهای آقای شریعتمداری را به هیچ وجه قبول ندارم ، مدینه فاضله ایشان کره شمالی است نه ژاپن ولی برای میانجی گرانی مانند آبه و مکرون احترام قائلم ، هرچند دیدگاهشون با ما متفاوت است ولی چون برای پایان دادن به مناقشه وقت می گذارند هر چند نتیجه ای حاصل نشود آنها حقانیت ما را به مردم جهان نشان می دهند و عملا" اعلام می کنند که ترامپ است که با عهدشکنی ، مشکل ایجاد کرده است
ناشناس۱۰۶۷۸۰۹۱۲:۳۶:۱۱ ۱۳۹۸/۶/۵
آقای شریعتمداری بزرگوار بزرگی سراسر به گفتار نیست دوصد گفته چون نیم کردار نیست
ناشناس۱۰۶۷۹۵۵۱۳:۲۲:۱۶ ۱۳۹۸/۶/۵
بله دیوانه اند این جماعت آمریکا پرست
ناشناس۱۰۶۷۹۷۷۱۳:۳۰:۵۹ ۱۳۹۸/۶/۵
هند کره ژاپن و ... خرید نفت رو لغو کردن بعد شما میگی اقتصاد به خارج ربط نداره ؟صاردات دلار میاره نه هوا
ناشناس۱۰۶۸۰۷۴۱۴:۱۲:۴۰ ۱۳۹۸/۶/۵
روابط آمریکا وایران بیشتر از اینکه ملی باشه بنظر جناحی میاد!و معامله احذاب حاکم در دو کشور هست!
ناشناس۱۰۶۸۳۳۳۱۶:۱۲:۵۵ ۱۳۹۸/۶/۵
به نظرم رفتن ظریف به بیاریتز فرانسه اشتباه بود
رسول۱۰۶۸۵۴۰۱۸:۴۴:۱۲ ۱۳۹۸/۶/۵
روحانی دور جدید فریب مردم را کلید زد! این بار با ابزار ظریف!! خدا رحم کنه!!!
ناشناس۱۰۶۸۸۳۸۰۰:۰۹:۵۲ ۱۳۹۸/۶/۶
چاره کار بستن شیرهای نفت است.والسلام
ناشناس۱۰۶۹۰۵۶۰۸:۴۱:۳۰ ۱۳۹۸/۶/۶
تا صدای مذاکره درمی آید پیرمردهای مشرف به موت آلبانیایی نشین تاییدش می کنند عجیب نیست؟
ناشناس۱۰۶۹۱۳۰۰۹:۳۲:۲۶ ۱۳۹۸/۶/۶
مذاکره بشه یا نشه به حال ما هیچ فرقی نمیکنه اگه جلوی اختلاسا وقانون شکنی مسولین گرفته بشه اوضاع اقتصادی بهتر میشه
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  2. بازی با کلمات

  3. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  4. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  5. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  6. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  7. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  8. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  9. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  10. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  11. اطلاعیه شماره ۳ فراجا درباره اجرای «طرح نور»  

  12. نحوه رفتار متفاوت فروشندگان در برابر پوشش حجاب مشتریان

  13. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  14. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  15. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  16. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  17. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  18. واکنش بلینکن به حادثه اصفهان/ به مجازات ایران پایبند هستیم!  

  19. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  20. برخی مسئولان بدلیل کارهای بی‌قاعده در زمینه حجاب تذکر گرفتند        

  21. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  22. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

  23. موضع رئیس عدلیه در خصوص ورود فراجا به مسئله حجاب/ اژه‌ای: در قضیه حجاب می‌توانیم بگوییم «کی بود کی بود، من نبودم؟»

  24. اشتباه برخی گروه‌ها در مقابله با توئیت فضائلی

  25. مشکل اصلی صهیونیست ها با عملیات "وعده صادق" چه بود؟

آخرین عناوین