تزریق بوتاکس و ژل در کلینیک رز

گزارش بازرگانی،   3980512090

تزریق بوتاکس و ژل در کلینیک رز با دارا بودن یک توانایی منحصر به فرد برای حفظ حجم اولیه و اثربخشی طولانی مدت بر روی پوست تاثیرات شگرفی را نمایان می کند. است. برای درمان چین و چروک صورت و چهره، اکثر بیماران پیگیر درمان خود از شش تا 12 ماه پس از درمان اولیه می باشند و پس از طی کردن روند بهبود نتایج بسیار خوبی را مشاهده خواهند کرد.

تزریق بوتاکس و ژل در کلینیک پوست و مو رز با دارا بودن یک توانایی منحصر به فرد برای حفظ حجم اولیه و اثربخشی طولانی مدت بر روی پوست تاثیرات شگرفی را نمایان می کند. است. برای درمان چین و چروک صورت و چهره، اکثر بیماران پیگیر درمان خود از شش تا 12 ماه پس از درمان اولیه می باشند و پس از طی کردن روند بهبود نتایج بسیار خوبی را مشاهده خواهند کرد.

انتظارات در روند درمانی تزریق ژل

پرکننده های پوستی شامل تزریق ژل بر پایه اسید هیالورونیک پایدار می باشند که در واقع یک عنصر پوستی طبیعی است و سطح پوست را با افزایش حجم و هیدراتاسیون درمان می کند. پس از انجام تزریق، ژل با آب در پوست شما ترکیب می شود و حجم طبیعی را برای صاف کردن چروک ها حاصل خواهد کرد. در تزریق ژل، ژل همچنین با بافت های مجاور مخلوط می شود و به سایر عناصر غذایی مانند اکسیژن، گلوکز و هورمون ها اجازه می دهد تا بین قطعات ژل عبور کنند. نتیجه اینست که پس از تزریق ژل پوستی زیباتر بازسازی می شود و فرد جوان تر به نظر می رسد.

 

در تزریق ژل درمان پس از یک جلسه صورت می پذیرد. محل درمان باید بعد از تزریق ژل به آرامی ماساژ داده شود. این امر کمک می کند تا ژل به طور یکپارچه با بافت اطراف ترکیب شود. یک جلسه درمان در تزریق ژل حدود سی دقیقه طول می کشد و نتایجی فوری بدست می آید. درمان های نگهدارنده پس از تزریق ژل هر شش تا بیست و چهار ماه مورد نیاز است تا فرد بتواند نتایج بهتری را دریافت نماید.

تزریق ژل و عوارض جانبی احتمالی آن

در تزریق ژل طبیعی است که قرمزی و تورم جزئی در نزدیکی محل وجود داشته باشد. ممکن است بعضی از عوارض جانبی جزئی دیگر مانند درد کم یا خارش در همان ناحیه نیز پس از تزریق ژل وجود داشته باشد. تورم پوست به فاصله اندکی پس از تزریق ژل از بین خواهد رفت و معمولا افراد با عارضه خاصی روبرو نخواهند شد.

 

تزریق بوتاکس چگونه عمل می کند؟

سم بوتولینوم با یک نوع خاص باکتری تولید می شود که در مقادیر بالاتر می تواند سمی باشد. با این حال، تنها دز های کم و ضعیف سم بوتولینوم برای کاهش چین و چروک صورت استفاده می شوند. هنگامی که تزریق سم بوتولینوم یا تزریق بوتاکس انجام می شود، سیگنال های عصبی خاصی را ایجاد می کند که عضلات را از فعالیت متوقف می کند. در نتیجه عضلات آرام شده و پوست انسان با کاهش چین و چروک روبرو خواهد شد. این اثر حدود 3 تا 6 ماه طول می کشد. پس از آن، ماهیچه ها دوباره حرکت می کنند و چین و چروک ها دوباره ممکن است پدید آیند.

هنگامی که تزریق بوتاکس انجام می شود، پزشک شما ابتدا با اعمال یک بی حسی موضعی در منطقه دارو را به عضلات تزریق می کند. این کار تنها چند دقیقه طول می کشد. در کلینیک های تخصصی پوست و مو دقت عمل زیادی در تزریق بوتاکس و ژل به عمل می آید و پس از انجام کامل روند درمانی فرد می تواند فعالیت های روزانه خود را ادامه دهد.

 

حدود 3 روز پس از تزریق بوتاکس عضلات در حالت آرامش بیشتری قرار می گیرند. پس از 1 هفته، احتمالا چروک های صورت و خطوط صورت کاملا محو شده اند و تغییرات بهتر مشخص می شود. بد نیست بدانید که این اثرات در حدود 3 تا 6 ماه از بین می رود. تزریق بوتاکس یا سم بوتولینوم معمولا برای کاهش چین و چروک های صورت انجام می گیرد.

 

در چه سنی می توان تزریق بوتاکس را انجام داد؟

قبل از تزریق بوتاکس، شما باید از لحاظ سلامت بدن کاملا چک شوید و حداقل 18 سال سن داشته باشید.

 

ممنوعیت تزریق بوتاکس

برخی افراد نباید تزریق بوتاکس را انجام دهند. آن ها شامل افراد زیر می باشند:

  • داشتن بیماری عصبی عضلانی (مانند مولتیپل اسکلروز یا میاستنی گراویس)
  • داشتن ضعف در برخی عضلات صورت
  • افراد دارای زخم های عمیق صورت
  • افرادی که پوست صورت آن ها بسیار ضخیم است.
  • داشتن مشکلات پوستی در نزدیکی محل تزریق

اگر شما در حال برنامه ریزی برای تزریق بوتاکس هستید فراموش نکنید که حتما با پزشک خود در مورد تاریخچه پزشکی تان و تمام دارو های تجویزی، ویتامین ها و مکمل های گیاهی که می خورید مشورت نمایید.

لیزر مو های زائد بدن چیست؟

لیزر مو های زائد بدن درمانی سریع و مبتنی بر نور می باشد که برای از بین بردن مو های ناخواسته بکار برده می شود. با استفاده از یک پرتو متمرکز از نور، لیزر سلول های داخل پوست شما را حذف می کند. در واقع فرآیند واقعی لیزر مو های زائد بر این مبناست که ابتدا با توقف موقتی رشد فولیکول های مو اثر خود را نمایان ساخته و سپس با مداومت بر لیزر و تکمیل روند درمان رشد مو ها کاملا از بین خواهد رفت و برای همیشه متوقف می شود. لیزر مو های زائد برای انواع پوست ها از جمله پوست های برنزه نیز کارساز است.

 

کاربرد لیزر مو های زائد

لیزر مو های زائد در مناطق بزرگ و کوچک بدن شما موثر واقع خواهد شد.

  • دست ها
  • صورت
  • منطقه بیکینی
  • قفسه سینه
  • زیربغل
  • پا ها و ...

از آنجا که لیزر مو های زائد درمان مبتنی بر نور است، در اطراف چشم یا ابرو توصیه نمی شود.

انتظارات از لیزر مو های زائد

قبل از انجام لیزر مو های زائد، شما باید از عینک های مخصوصی برای محافظت از چشم خود در برابر نور لیزر استفاده کنید. پزشک شما با فشار دادن یک دستگاه لیزر دستی بر روی پوست، کار خود را شروع می کند. همانطور که دستگاه در سراسر منطقه درمان حرکت می کند، احساس می کنید که یک نوار لاستیکی روی پوست شما تکان می خورد. طول درمان شما بستگی به اندازه منطقه تحت درمان دارد. برای مثال در یک منطقه کوچک، درمان ممکن است تنها پنج دقیقه طول بکشد اما در یک منطقه بزرگتر می تواند حدود یک ساعت طول بکشد.

برای بدست آوردن نتایج مطلوب از لیزر مو های زائد نیاز است تا فرد به طور منظم روند درمانی خود را پیگیری نماید.  مو های بدن انسان در سه مرحله رشد می کنند و در هر جلسه درمانی با توقف رشد مو ها تاثیر خوبی بر روی از بین رفتن دائمی چرخه رشد مو گذاشته خواهد شد. هدف گیری فولیکول های مو توسط شدت نوری که با آن ها برخورد می کند سبب می شود تا بهترین اثر در تخریب فولیکول های مو مشاهده شود.

 

نتایج دائمی لیزر مو های زائد

بهتر است فرد برای اینکه به نتایجی دائمی برسد درمان را تا چندین ماه ادامه دهد. در این مدت رعایت رژیم های غذایی مناسب نیز بسیار کمک کننده خواهد بود. فرد به تدریج خواهد دید که مو های کمتر و کمتری در منطقه درمان ظاهر می شوند و البته پس از مدتی به طور کلی تمامی مو ها از بین خواهند رفت و دیگر چیزی باقی نمی ماند.

 

لیزر مو های زائد بدن از جمله روش های نوینی است که توانسته است در دهه های اخیر بهترین و مطلوب ترین نتایج را نمایان سازد. افراد با بکارگیری این متد می توانند از هزینه های اضافی صرف نظر کنند. استفاده از روش های مختلف تنها اتلاف وقت است چرا که هیچ راهکاری همانند لیزر مو های زائد بدن نمی تواند چنین تاثیری بگذارد.

 

کلینیک پوست و مو رز بزرگترین و مجهزترین کلینیک زیبایی واقع در تهران با به کارگیری پزشکان مطرح کشور می باشد.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های اخیر

    پربحث‌های هفته

    1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

    2. بازی با کلمات

    3. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

    4. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

    5. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

    6. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

    7. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

    8. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

    9. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

    10. مجلس مقابل این اقدام بایستد

    11. اطلاعیه شماره ۳ فراجا درباره اجرای «طرح نور»  

    12. نحوه رفتار متفاوت فروشندگان در برابر پوشش حجاب مشتریان

    13. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

    14. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

    15. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

    16. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

    17. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

    18. واکنش بلینکن به حادثه اصفهان/ به مجازات ایران پایبند هستیم!  

    19. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

    20. برخی مسئولان بدلیل کارهای بی‌قاعده در زمینه حجاب تذکر گرفتند        

    21. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

    22. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

    23. موضع رئیس عدلیه در خصوص ورود فراجا به مسئله حجاب/ اژه‌ای: در قضیه حجاب می‌توانیم بگوییم «کی بود کی بود، من نبودم؟»

    24. موفقیت ایران در ساخت موتور بنزینی ۶ سیلندر + تصاویر

    25. اشتباه برخی گروه‌ها در مقابله با توئیت فضائلی

    آخرین عناوین