خدمات تشریفاتی فرودگاه مهرآباد و امام

گزارش بازرگانی،   3980505182
خدمات تشریفاتی فرودگاه مهرآباد  و امام

ترانسفر فرودگاه مهرآباد


یکی از موارد مهمی که روی هزینه ترانسفر فرودگاه تأثیر می گذارد، مسافت فرودگاه به شهر است. به عنوان مثال چون فاصله فرودگاه مهرآباد به تهران نزدیک است و در آن فقط سفرهای داخلی انجام می شود، اجاره خودرو جهت ترانسفر فرودگاهی مهرآباد دارای قیمت مناسب تری نسبت به فرودگاه امام می باشد. اگر می خواهید خودرو، ون، اتوبوس و یا دیگر ماشین های تشریفاتی را برای ترانسفر فرودگاهی اجاره کنید، می توانید وارد سایت هایی که در این زمینه کار می کنند شده و اتومبیل مورد نظر خود را انتخاب نمایید.


ترانسفر فرودگاهی تشریفاتی


برای افرادی که سرشناس و مهم هستند ترانسفری که در نظر گرفته می شود، از نوع تشریفاتی بوده و به دو صورت ترانسفر از نوع خدمات CIP و خدمات VIP تقسیم می شود. در معرفی این نوع خدمات باید عنوان کرد که خدمات VIP برای افراد سیاسی و معروف مثل وزیران، رؤسای جمهور، سفیران و ... می باشد. فرقی که این نوع ترانسفر با ترانسفر فرودگاهی معمولی دارد این است که در آن علاوه بر جابه جایی تأمین امنیت افراد نیز برقرار می شود.

همه خدمات ارائه شده در ترانسفر cip در ترانسفر فرودگاهی vip نیز وجود دارد. اما تفاوتی که دارد این است که در vip امنیت خیلی مهم بوده و همه خدمات ارائه شده در آن دارای دوربین های حفاظتی هستند و محافظان شخصی در موارد امنیتی کنترل شده حضور دارند ، ارگان های مربوطه هزینه های مربوط به خدمات vip را پرداخت خواهند کرد. 


مسافرانی که باید سوار هواپیما شوند لازم است که پروسه ای طولانی را طی کنند ، در صورتی که مسافران خدمات cip را رزرو کنند، برای سفر آن ها دغدغه ای کمتر وجود خواهد داشت. این مسافران با پرداخت کردن هزینه خودروهای ترانسفری از بابت دیر رسیدن یا جا ماندن از سفر نگرانی نخواهند داشت. ترانسفر از درب منزل تا زمان رسیدن به فرودگاه همراه مسافران بوده و کارکنانی که در cip هستند بار مسافران را تحویل گرفته و آن ها را به سمت سوئیت های مخصوص برده تا اگر برای پرواز تاخیر رخ داد، با خیال راحت بتوانند به استراحت بپردازند.


سالن سی آی پی فرودگاه امام خمینی


به طور کلی اگر بخواهیم کلمه سی آی پی را معرفی کنیم می ‌توان گفت این کلمه مخفف عبارتی بوده که به افراد مهم اقتصادی اطلاق می شود. با این حال این خدمات در فرودگاه ها، سالن های همایش و هتل ها تقریبا یکسان بوده است. حال مسافرانی که تمایل دارند از خدمات سی آی پی فرودگاه امام خمینی استفاده کنند باید دقت داشته باشند همانطور که قبلا نیز بیان شد این خدمات توسط شرکت‌ های هواپیمایی ارائه می ‌شود که مسافرین می‌ توانند از این شرکت‌ها درخواست داده و خدمات مورد نظر خود را بگیرند. حال لازم است بدانید سالن سی آی پی فرودگاه امام یکی از مجهزترین سالن تشریفات اختصاصی کشور بوده که مساحتی حدود ۷ هزار متر مربع دارد.

این سالن دارای سه طبقه بوده و مسافرین ورودی و خروجی فرودگاه امام که از قبل اقدام به رزرو خدمات سی آی پی فرودگاه کرده اند می توانند در فضای آرام و بدون استرس این سالن اوقات خود را بگذرانند. همچنین در این سالن تمامی تشریفات و امکانات مورد نیاز موجود بوده که مسافران می توانند از آن استفاده نمایند. دقت داشته باشید این ترمینال اختصاصی به گونه ای بوده که مسافرین محترم جایگاه، بدون نیاز به اجرای فرایندهای عادی عملیات فرودگاه از جمله دریافت کارت پرواز و تحویل بار می توانند در این مدت استراحت کرده و ضمن استفاده از پذیرایی شایسته، از میز اردوی مجهز نیز استفاده کنند.


نکات مهم در انتخاب ترانسفر فرودگاهی


لازم است بدانید که هنگام انتخاب ترانسفر فرودگاهی راحتی شما در سفر فراهم شده و این انتخاب بسیار هوشمندانه و درست خواهد بود. در صورتی که می خواهید خودرو ارزان تری برای ترانسفر فرودگاهی اجاره کنید، باید موسسه ای را پیدا کنید که دارای اعتبار بوده و مکانی حرفه ای برای اجاره اتومبیل باشد. در صورتی که شما دارای یک مهمان بسیار مهم هستید و قصد دارید او را با امنیت بالا همراهی کنید، اجاره ماشین و استفاده از ترانسفر فرودگاه گزینه ای بسیار خوب برای شما خواهد بود. اگر اتوبوس یا ون اجاره کنید که دارای راننده ای حرفه ای و آشنا به مسیریابی باشد، به سادگی می توانید از جایی به جای دیگر سفر کنید.

جایگاه سی آی پی فرودگاه مهرآباد


با وجود این که در چند سال اخیر استفاده از جایگاه تشریفات اختصاصی cip در فرودگاه های کشور به امری جدانشدنی از سفر مدیران و فعالان اقتصادی تبدیل شده است، امروز مشاهده می شود که در فرودگاه بین‌المللی مهرآباد نیز این جایگاه تعبیه شده که افراد می توانند از آن استفاده نمایند. به طوری که می ‌توان گفت این بخش خصوصی در فرودگاه مهرآباد یکی از مدرن ترین جایگاه های تشریفاتی در کشور به شمار می رود. این جایگاه به گونه ای طراحی شده که مسافران با حرکت در آن از سبک های معماری سنتی و مدرن لذت خواهند برد. به طور حتم فضای دلچسب این سالن اختصاصی، حسی بی نظیر در افراد به وجود می آورد و علاوه بر این موارد استفاده از خدمات بی نظیر برای مسافران مورد پسند خواهد بود.

خدمات سی آی پی فرودگاه مهرآباد


همان طور که گفته شد خدمات سی آی پی فرودگاه مهرآباد به گونه ای بود که به طور حتم هر فرد مسافری که از آن استفاده کند لذت کافی از سفر خود خواهد برد. با این حال لازم است بدانید این جایگاه را می‌توان یکی از مجهزترین جایگاههای کشور دانست که امکانات منحصر به فردی از جمله سوئیت های مناسب برای استراحت میهمانان، سالن اجلاس، سالن همایش و کافی شاپ دارد. همچنین در این جایگاه مدرن امکان استفاده از سالن تشریفاتی برای مسافران فراهم می شود.

از طرفی افراد می‌توانند کل فرایند سفر را از درب منزل تا بازگشت به منزل یا محل کار را به صورت آنلاین سفارش دهند. از دیگر خدمات قابل ارائه در این فرودگاه شامل اینترنت پر سرعت، بوفه انواع غذا و نوشیدنی، خودرو اختصاصی تا پای پرواز، ارائه سرویس حیوان خانگی، ارائه سرویس ویلچر، وجود نمازخانه در محوطه سالن، اتاق اختصاصی سیگار، اتاق مطالعه، سالن های تجاری و کاری و غیره می باشد. به طور حتم استفاده از این خدمات برای مسافران بی نظیر خواهد بود و برای مسافران سفری بیاد ماندنی به یادگار خواهد ماند.


خدمات سی آی پی فرودگاه امام برای پرواز های خروجی


فرودگاه امام خمینی رحمت الله نیز همانند فرودگاه مهرآباد دارای خدمات سی آی پی فرودگاه مجهز می باشد به طوری که در پروازهای خروجی و چه در پرواز های ورودی مسافران می توانند در سالن تشریفات این فرودگاه اقامت داشته و از خدمات آن استفاده کنند. به طور کلی مسافرانی که قصد خروج از کشور را دارند می توانند اقدام به همراهی از منزل تا پای پرواز را داشته باشند.

همچنین امکان استفاده از خدمات ویلچر، امکان پرداخت هزینه های فرودگاهی همچون عوارض خروج و هزینه‌های اضافه بار در جایگاه تشریفات، انتقال مسافران از سالن پذیرایی تا هواپیما با استفاده از خودروهای اختصاصی cip، امکان استفاده از پارکینگ اختصاصی سی آی پی، امکان استفاده از سوئیت های سی آی پی در فرودگاه، گیت های اختصاصی سپاه و پلیس گمرک و پذیرش بار، استفاده از اینترنت پر سرعت وای فای، فروشگاه خشکبار، چرم، صنایع دستی و خاویار، باجه اختصاصی بانک، ارائه پذیرایی رایگان صبحانه، نهار، شام، انواع نوشیدنی سرد و گرم و انواع سالاد و دسر و غیره از مهمترین این خدمات می باشد.

خدمات سی آی پی فرودگاه امام برای پرواز های داخلی


همانطور که ذکر شد برای مسافرانی که وارد تهران شده و قصد دارند از خدمات سی آی پی فرودگاه امام در پروازهای ورودی خود استفاده کنند نیز امکانات زیادی ارائه می شود. به طوری که مسافران به محض ورود به فرودگاه تا لحظه‌ای که به مقصد خود در ایران برسند می توانند از این خدمات بهره ببرند. با این حال لازم است بدانید مهمترین این خدمات شامل انتقال چمدان های مسافر به خودروهای تعیین شده، انتقال مسافران به مقصد مورد نظر با خودروهای اختصاصی ،اقامت کوتاه مدت در سوئیت های سی آی پی، امکان پرداخت هزینه فرودگاه در جایگاه تشریفات cip، استفاده از خدمات ویلچر، انجام فرایندهای دریافت ویزای فرودگاهی، انجام ملاقات های خصوصی جهت مذاکرات تجاری در سالن کنفرانس، ارائه اینترنت وایرلس و اتاق مخصوص کامپیوتر و اینترنت، کافی شاپ لوکس و ارائه انواع نوشیدنی های گرم و سرد و غیره می شود.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. تصاویری از اجرای طرح عفاف و حجاب در تهران

  2. طرح عفاف و حجاب از امروز در تهران

  3. نظرات برگزیده مخاطبان الف: وضعیت حجاب، حاصل کم‌کاری چهل‌ساله است/ باید برای مبارزه با سگ‌های ولگرد فکری کرد

  4. این صدای اقتدار ایران است ...

  5. تنبیه متجاوز آغاز شد /حمله موشکی و پهپادی ایران به اسراییل

  6. نظر باباطاهر عریان درباره دلار !

  7. وحدت ملی با وعده صادق

  8. آنچه اسرائیل در مورد "وعده صادق" نمی گوید

  9. استخوانی در گلوی اسرائیل!

  10. دومین روز بزرگ تاریخ معاصر ایران

  11. آیت الله صدیقی: عذرخواهی می‌کنم که با غفلت و کم توجهی باعث هجمه به ملت ایران شدم

  12. کمی دیر نیست؟

  13. هیات علمی یا کارخانه چاپ مقاله !

  14. اطلاعیه سازمان اطلاعات سپاه در خصوص حمایت از رژیم صهیونیستی در فضای مجازی

  15. «برجام» در موزه تاریخ ؟!

  16. باهنر: نباید به اندازه تورم حقوق ها افزایش یابد/ ۹۰ درصد منتخبان وظایف مجلس را نمی‌دانند

  17. ۲ دلیل برای تشدید "گرانی" در ایران

  18. موجرانی که اجاره بهای زیادی بگیرند، جریمه می‌شوند

  19. حمایت افکار عمومی ایران از حمله به اسرائیل

  20. گانتس: زمان، مکان و شیوه پاسخ به ایران را خودمان تعیین می‌کنیم

  21. خاتمی: پاسخ ايران به جنايت اسرائيل مدبّرانه، شجاعانه، منطقی و قانونی بود

  22. هیچ گاه اعتراف نمی کند، چون...

  23. تصاویری از نمازجمعه تهران به امامت حجت‌الاسلام کاظم صدیقی | کدام چهره‌های سیاسی و نظامی به نمازجمعه رفتند؟

  24. اسراییل چه باید بکند؟ 

  25. منظور: افزایش دائم دستمزدها به ‌رفاه مردم کمک نمی‌کند

آخرین عناوین