روایت عضو هیئت رئیسه مجلس از خرید ۳۲ هزار سکه و ‌۶ هزار خودرو

گروه اقتصادی الف،   3980503046 ۱۷ نظر، ۰ در صف انتشار و ۵ تکراری یا غیرقابل انتشار

‌توسط یک خانم عضو هیئت‌رئیسه مجلس با بیان اینکه به نظر می‌رسد یک باند با تفکر غرب‌گرایی نفوذ کرده‌اند و مردم را ناامید می‌کنند، گفت: یک خانم از کجا می‌تواند ۳۲ هزار سکه و بیش از ۶ هزار خودرو خریداری کند.

روایت عضو هیئت رئیسه مجلس از خرید ۳۲ هزار سکه و ‌۶ هزار خودرو

به گزارش تسنیم، احمد امیرآبادی فراهانی شامگاه چهارشنبه در برنامه گفت‌وگوی ویژه خبری، با اشاره به اینکه معمولاً طرح‌ها باید بر‌اساس اصول اساسی قانون اساسی شکل ‌گیرد، اظهار داشت: طرح‌هایی در مجلس وجود دارند که بار مالی نداشته و می‌توان به این طرح‌ها ورود کرده و موردبحث و بررسی قرار داد.

 عضو هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی افزود: تنها جایی که نمایندگان می‌توانند ورود کنند و بار مالی نداشته باشد بودجه است، بنده 95 پیشنهاد در بودجه 98 داشته‌ام که تعداد قابل‌توجهی از این طرح‌ها به تصویب رسید.

وی در مورد طرح‌های عادی نیز گفت: در مجلس نهم بیش از 400 طرح داشته‌ایم که بنده حدود 16طرح داده‌ام و هر نماینده‌ای به طور متوسط حدود 2 طرح را پیشنهاد داده‌اند، در مجلس دهم 8 طرح داده‌ام که 5 طرح به قانون تبدیل شد.

عضو هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به دلایل تصویب نشدن طرح اعاده اموال نامشروع گفت: در این طرح گفته‌شده قانونی داریم که مربوط به قبل انقلاب بوده و بعد از انقلاب قانون نداشتیم که در 16 ماده نوشته شد، این طرح شامل همه مقامات می‌شود و اگر ظن قوی شود که این نامشروع است باید مشخص شود که این اموال از کجا آمده است.

وی با اشاره به طرح‌های مجلس برای حل نابه‌سامانی‌های اقتصادی در کشور گفت: نداشتن برنامه دلیل اصلی مشکل کشور در زمینه مسکن است، امیدواریم با اجرای طرح ساخت 400 هزار مسکن مشکل خانه‌دار شدن مردم حل شود.

امیرآبادی عنوان کرد: در طول چند سال گذشته با وجود وزیر مسکن سابق ما بیشترین زیان را در زمینه مسکن داشتیم زیرا سیاست‌گذاری در زمینه مسکن نداشتیم و ما را الان با معضل مسکن مواجه کرده است.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: اگر الان مسکن مهر پردیسان وجود نداشت ما چه بحران مسکنی در قم داشتیم چراکه اکثر این ساکنان اقشار متوسط رو به پایین هستند.

وی با اشاره به معضلات بخش خودرو نیز گفت: به نظر می‌رسد یک باند با تفکر غرب‌گرایی نفوذ کرده‌اند و مردم را ناامید می‌کنند، سازمان‌های نظارتی هم در این زمینه خوب ورود نکرده‌اند، اگر افرادی از قوه مقننه و مجریه پشت این مسئله نباشند قطعاً نمی‌توانند این کار را بکنند، والا یک خانم از کجا می‌تواند 32 هزار سکه و بیش از 6 هزار خودرو خریداری کند.

دیدگاه کاربران

ناشناس۱۰۱۸۹۶۲۰۹:۰۶:۱۷ ۱۳۹۸/۵/۳
وقتی برخی نماینده‌های مجلس خودشون تاجر و شریکند چطور میتونن جلوگیری کنند؟!! دولت و تیم ..ش میدونستن از کجا باید شروع کنند ..
ناشناس۱۰۱۹۲۱۳۱۱:۴۱:۵۴ ۱۳۹۸/۵/۳
لطفا به موضوع خرید سکه در مقیاس های چند صدتایی توسط مدیران .. بانک مرکزی (البته به نام همسر و فرزندان) هم رسیدگی شود
علی 671۱۰۱۹۰۱۷۰۹:۴۵:۲۴ ۱۳۹۸/۵/۳
پس باید نتیجه گرفت که آتیش همه ی بد بختی ها و رانت ها از برخی مجلس ..یان .. هستند .همه جا اگر قدرتی پشت کسی یا ارگانی بود همین طور بد می زند که شما نمونه اش را بیان کرده اید .
ناشناس۱۰۱۹۰۸۹۱۰:۳۰:۲۵ ۱۳۹۸/۵/۳
فرض کنیم خرید کرد مگر خرید سکه و طلا و ماشین ممنوع است ایشان اگر بخواهد میتوانه صد ویلا در ترکیه و کانادا و دبی بخره بدون منت .. اگر محدودیت هست قانونی اش کنید که هر نفر بیشتر از 10 گرم طلا نباید داشته باشه مثلا
مهدی۱۰۱۹۳۹۸۱۳:۵۰:۱۵ ۱۳۹۸/۵/۳
اگر پولش از راه درست آمده باشد هیچ مشکلی ندارد
ناشناس۱۰۱۹۱۲۰۱۰:۵۶:۴۳ ۱۳۹۸/۵/۳
مگه خرید 32 هزار سکه و بیش از 6 هزار خودرو جرم است؟
رضا۱۰۱۹۵۳۹۱۵:۵۰:۱۶ ۱۳۹۸/۵/۳
نه برادر این دوستان با ناکارآمدی و فساد اقتصاد و ارکان کشور را به گل نشانده اند و بعد با فرافکنی به خرید کلان سکه یا خودرو توسط این و آن می پردازند برادر چرا آلمانی ها و امریکایی ها برای حفظ ارزش سرمایه خود در مقابل سرقت آن توسط اعمال ناکارآمدی دولت سکه و خودرو نمی خرند؟
ناشناس۱۰۱۹۵۵۷۱۶:۱۱:۵۵ ۱۳۹۸/۵/۳
سئوال این است که از کجا می‌تواند! یعنی پولش رو از کجا آورده ؟!
هیوا پریشی۱۰۱۹۱۵۱۱۱:۱۲:۳۴ ۱۳۹۸/۵/۳
بخدا این حرفا دردی از این مردم بیچاره دوا نمی کنه. خداییش خودتون قضاوت کنید برا جابجا کردن 15 میلیون تومان پول از یه بانک به بانک دیگه هزار جور اطلاعات از نفر میگیرن چطور میشه یک نفر این همه خرید کرده باشه و آقایون تاز متوجه بشن . در این موضوع که هرکسی پول داشته باشه حق داره با اون هرچی میخواد بخره شکی نیست ولی همه میدونن این جور خرید کردن سکه و خودور فقط با یک رانت ممکنه انجام بشه. بخدا مردم دیگه از این بازی ها خسته شدن . تورو خدا به داد معیشت مردم برسید.با یه نگاه سطحی به مردم جامعه کاملا مشخصه که امید به آینده همه صفر شده و دیگه کسی به فکر رفاه نیست فقط توی فکر نون شب هستن که بتونن شکم خانواده شون رو سیر کنن و شرمنده روسیاه اونا نشن
ناشناس۱۰۱۹۲۳۱۱۱:۵۷:۰۹ ۱۳۹۸/۵/۳
جناب مجلس ناتوان است در أعاده حق ملت نمايندگاني بعضا در مجلس هستند كه حتي فوت در ميكروفون مجلس نكرده اند تنها براي كسب مال نماينده شده اند
ناشناس۱۰۱۹۲۳۵۱۱:۵۹:۴۲ ۱۳۹۸/۵/۳
این خریدها چه ربطی به تفکر غربگرایی داره؟ در غرب کی میتونه از این کارها بکنه؟چرا نسنجیده حرف میزنید؟
محمد۱۰۱۹۳۷۰۱۳:۲۹:۱۹ ۱۳۹۸/۵/۳
باید دادگاهی ایجادشود تا مردم بتوانند از دولت بی کفایت ومسئولین بی عرضه وازخود دولت که 6سال بابرجام مردمو بیچاره کرد شکایت کنند فقط مردم یک طرفه برای رای دادن نباشن
ناشناس۱۰۱۹۴۱۱۱۳:۵۹:۴۹ ۱۳۹۸/۵/۳
کیهان که درگیر رفتن مزدک میرزاییه چرا درباره این موضوع تیتر نمیزنه حتما دوستان دلخور میشن
صف۱۰۱۹۵۰۰۱۵:۱۷:۴۹ ۱۳۹۸/۵/۳
عده ای سازمان یافته اقتصاد کشور را نابود کرده اند تازه این آقای نماینده میگوید به نظر میرسدیک باند با تفکر غربگرایی نفوذ کرده اند!!!!! آقای محترم چند سال است که رهبر معظم انقلاب در هر دیدار و مناسبتی در مورد نفوذ و نفوذیها هشدار میدهند شما تازه فهمیدید که عده ای با تفکر غربی نفوذ کرده اند؟!! این چند سال خواب تشریف داشتید که اینها ثروت کشور را به یغما برده اند؟!! با اختلاسهای چندین هزار میلیاردی یا باستی هیلز ساخته اند یا با تبدیل به ارز به سایر کشور ها عمدتاً دشمن ارسال کرده اند و در این شرایط سخت تحریم بدترین و سهمگین ترین ضربات را به کشور و ملت وارد کرده اند تازه با برخوردهای اخیر چند نفر رده دوم های آنها محاکمه و زندانی شدند ولی نفوذیهای واقعی راست راست میگردند و با اشغال مناصب حساس ضمن ادامه دشمنی به ریش ملت میخندند و تا زمانیکه نماینده مجلس که عضو کمیسیون امنیت ملی هم هست میگوید به نظر میرسد. آب از آب تکان نخواهد خورد.
ناشناس۱۰۱۹۵۱۳۱۵:۲۶:۴۵ ۱۳۹۸/۵/۳
اين حرفها ملت را پاي صندوق نخواهد آورد
ناشناس۱۰۱۹۵۹۲۱۷:۰۳:۲۳ ۱۳۹۸/۵/۳
چی شد حکم سیف عراقچی و داماد آقای شریعتمداری
باهر۱۰۱۹۶۳۴۱۷:۵۸:۴۲ ۱۳۹۸/۵/۳
مملکت درحال غارت شدن بوده ..هیچ فریادرسی هم نیست چون همانهایی که برای جلوگیری از غارت شدن اموال مردم انتخاب شده اند ، خودشان و ایل و تبارشان مسابقه تصرف غنایم که همان غارت اموال مردم باشند، باهم گذاشته اند!!!!
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  2. بازی با کلمات

  3. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  4. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  5. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  6. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  7. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  8. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  9. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  10. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  11. اطلاعیه شماره ۳ فراجا درباره اجرای «طرح نور»  

  12. نحوه رفتار متفاوت فروشندگان در برابر پوشش حجاب مشتریان

  13. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  14. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  15. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  16. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  17. واکنش بلینکن به حادثه اصفهان/ به مجازات ایران پایبند هستیم!  

  18. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  19. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  20. برخی مسئولان بدلیل کارهای بی‌قاعده در زمینه حجاب تذکر گرفتند        

  21. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  22. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

  23. موضع رئیس عدلیه در خصوص ورود فراجا به مسئله حجاب/ اژه‌ای: در قضیه حجاب می‌توانیم بگوییم «کی بود کی بود، من نبودم؟»

  24. موفقیت ایران در ساخت موتور بنزینی ۶ سیلندر + تصاویر

  25. اشتباه برخی گروه‌ها در مقابله با توئیت فضائلی

آخرین عناوین