واکنش رئیس دفتر رهبری به باستی‌هیلز/ بازگشت بخت‌آزمایی به تلویزیون/ شرمندگی جهانگیری دردی از مردم دوا نمی‌کند

گروه سیاسی الف،   3980501168 ۳۲ نظر، ۰ در صف انتشار و ۲۳ تکراری یا غیرقابل انتشار

هر روز اخبار مهمی در رسانه ها در حوزه های مختلف منتشر می شود. بعضاً این اخبار توسط خبرگزاری ها و رسانه ها مورد توجه قرار می گیرد و تحلیل می شود اما ممکن است برخی از اخبار چندان دیده نشود. الف در نظر دارد بسته خبری ویژه ای را منتشر نماید که اخبار مهم آن روز به صورت خلاصه جمع آوری شده و مخاطبان می توانند برای اطلاع کامل تر درباره آن موضوع به اصل خبر مراجعه کنند.

واکنش رئیس دفتر رهبری به باستی‌هیلز/ بازگشت بخت‌آزمایی به تلویزیون/ شرمندگی جهانگیری دردی از مردم دوا نمی‌کند

واکنش رئیس دفتر رهبری به باستی‌هیلز

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدی گلپایگانی رئیس دفتر رهبر معظم انقلاب امروز در مراسم تکریم پرویز فتاح رئیس سابق کمیته امداد و معارفه مرتضی بختیاری رئیس جدید این نهاد گفت: شنیدم در یکی از شهرهای اطراف تهران شهرکی است که به صورت قلعه با دیوار ۷ متر ارتفاع و ویلایی وجودی دارد با حداقل ۲۰۰ و حداکثر ۷۰۰ میلیارد تومان قیمت دارد که این نیز اکنون قارون است. در مقابل چنین وضعیتی مستاجری زیر پله یا زیرزمین با چند بچه زندگی می‌کند که آیا این انصاف است.

بیشتر بخوانید:

اقلیتی قارون صفت با ماشین‌های میلیاردی در خیابان‌‌ها رژه می‌روند

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدی‌گلپایگانی با تاکید بر اینکه امروز در شرایط کشور ثروتمندان در قبال نیازمندان وظایفی دارند گفت:‌امروز زیر سایه شخصیتی زندگی می‌کنیم چه در زندگی شخصی و چه اجتماعی همواره به یاد فقرا، بیچارگان بوده و همسان با آنها زندگی می‌کند و ایشان زندگی متوسط و زیر متوسط دارند.

***

بازگشت بی‌سر و صدای بخت‌آزمایی به تلویزیون

خراسان نوشت: مسابقه تلویزیونی «روبیکیو» که در دو ماه گذشته، از شبکه‌های تلویزیون حذف شده بود، مدتی ا‌ست که بی‌سروصدا به تلویزیون برگشته است. این در حالی است که از اوایل اردیبهشت امسال، بعد از فتوای آیت‌ا... مکارم شیرازی و دستور صریح رهبر انقلاب، این مسابقه و برخی مسابقات مشابه از شبکه‌های تلویزیون حذف شده بود. رهبر انقلاب 4 اردیبهشت امسال در دیدار با کارگردان گفتند: «باید فرهنگ کار و تولید و تلاش را ترویج دهیم و روحیه انتظار برای ثروت بادآورده را از بین ببریم و روش‌هایی شبیه بخت‌آزمایی را ترویج نکنیم که دستگاه‌های مختلف از جمله صداوسیما باید متوجه این معنا باشند.» به فاصله یک روز از بیانات صریح رهبر انقلاب، رئیس سازمان صداوسیما در دستوری به اداره کل بازرگانی این سازمان، اعلام کرد مسابقات این چنینی و حامیان مالی آن‌ها، باید از تلویزیون حذف شوند. از همان هفته دو برنامه «برنده باش» و «پنج ستاره» روی آنتن نرفتند و مسابقه «روبیکیو» نیز با تأخیری یکی دو هفته‌ای از کنداکتور کنار رفت.

با این حال چند روزی است عصرها برنامه «فرمول یک» شبکه یک، مسابقه «روبیکیو» را با همان شمایل سابق پخش می‌کند. محتوای برنامه به هیچ وجه دست نخورده و تنها نوعی روکش نوستالژی‌گونه به آن کشیده شده است؛ یعنی به جای یک مجری معمولی، از تصاویر اجرای زنده‌یاد منوچهر نوذری در «مسابقه هفته» سود می‌برد. این برنامه در سری جدید خود نیز مصداق کامل ترویج «روحیه انتظار برای ثروت بادآورده» است و شباهت بسیاری به بخت‌آزمایی دارد. مشخص نیست این برنامه در دوره جدید، با چه مجوزی به آنتن تلویزیون بازگشته است.گفتنی‌ است «روبیکیو» بخشی از اپلیکیشن «روبیکا» است که تحت مالکیت شرکت «توسکا» قرار دارد و با قراردادی غیرشفاف و انحصاری، همه آگهی‌های بازرگانی و ارزش افزوده صداوسیما را در اختیار گرفته است. در همان زمان، انتقادات زیادی از این برنامه شد، اما به شفاف‌سازی یا لغو این قرارداد انحصاری منجر نشد.

***

شرمندگی جهانگیری دردی از مردم دوا نمی‌کند

احمد زیدآبادی، تحلیلگر سیاسی اصلاح‌طلب در کانال تلگرامی خود نوشت: «اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور گفته است: "مردم ایران در سال‌های اخیر متحمل فشارهای فراوانی شده‌اند که ما شرمندۀ آنها هستیم"!
این چندمین باری است که آقای جهانگیری از مردم عذرخواهی و در برابر آنها اظهار شرمندگی می‌کند.به این همشهری گرامی باید گفت؛ اظهار شرمندگی‌های پی در پی شما چه مشکلی از مردم حل می‌کند و کدام گره را از کارشان می‌گشاید؟

بسیاری از مردم این روزها از هر جهت تحت فشارند و بخصوص برای امرار معاش خود درمانده شده‎اند. فقط طی یک سال اخیر اغلب هزینه‌های زندگی دو تا سه برابر شده در حالی که درآمدها رشد ناچیزی داشته است. بیکاری هم که بیداد می‌کند. فارغ التحصیلان دانشگاه‌ها یا برای مهاجرت برنامه می‌ریزند و یا به مسافرکشی در اسنپ و تپسی رو آورده‌اند. در این میان، رئیس دولت هم خوشحال است که آمار اشتغال بالا رفته است!

بدبختانه کار با اظهار شرمندگی پیش نمی‌رود. جهانگیری در مقام معاون اول رئیس جمهور اگر در عمل نمی‌تواند باری از دوش مردم تحت فشار بر دارد، حداقل به آنها بگوید که برنامۀ دولت برای خروج از تنگنای تحریم‌ها چیست و در نهایت به کدام سمت و سو می‌خواهد حرکت کند. بسیاری از مردم عادی در بهترین حالت، دولت را بلاتکلیف، بی‌برنامه، گیج و باری به هر جهت می‌دانند و همین موضوع چشم‌انداز آینده را برای آنها تاریک کرده و سبب هراس و ناراحتی مضاعف‌شان شده است.

اگر همین حد هم از جهانگیری برنمی‌آید، دیگر برای چه در پاستور نشسته و پی کار دیگری نمی‌رود تا مجبور به اظهار شرمندگی دائمی در مقابل مردم هم نباشد!»

***

نظر علی مطهری درباره تحریم انتخابات

علی مطهری نماینده مردم تهران و عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس در پاسخ سوالی درباره اینکه گفته می‌شود اخیراً جمعی از  اصلاح طلبان با سخنگوی شورای نگهبان گفت‌وگویی داشتند که طی آن به تحریم انتخاباتی اشاره کردند، اظهار داشت: به هر حال این روش درستی نیست. ما باید از امکانات موجود حتما استفاده کنیم و کنار کشیدن به ضرر خودشان و کشور است.

عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی همچنین تصریح کرد: اصلاح طلبان باید به طور فعال در انتخابات شرکت کنند و حتی با معتدل ها ائتلاف کنند تا کرسی‌های بیشتری را در مجلس آینده به دست بیاورند.

وی در پاسخ به این سوال که فکر نمی‌کنید تحریم‌های انتخاباتی باعث کاهش مشارکت مردم خواهد شد، گفت: بله همینطور است. به هر حال اگر تحریم انتخاباتی کنند قطعاً مشارکت مردم کاهش خواهد یافت همانطور که اکنون هم بخشی از مردم خیلی تمایلی به شرکت در انتخابات ندارند؛ لذا ما نباید به این دامن بزنیم.

سایت تابناک هم درباره ایده اصلاح‌طلبان درباره تحریم انتخابات نوشت: «بسیاری از اصلاح طلبان مدعی هستند که افزایش مشارکت در انتخابات به نفع این جریان است و هرچه حضور مردم در رقابت های انتخاباتی پر رنگ تر و جدی تر باشد، اصولگرایان شانس کمتری برای پیروزی دارند و در مقابل اصلاح طلبان می توانند آراء بیشتری را کسب کنند. این مساله با موضوعاتی نظیر «تحریم» و «مشروط کردن» حضور در انتخابات مغایر است و خیلی نمی تواند به نفع این جریان باشد.

طبیعتا وقتی هر کدام از جریانات سیاسی کشور تصمیم به تحریم یا مشروط کردن حضور در انتخابات باشند، بخشی از هواداران این طیف نیز در انتخابات شرکت نمی کنند و این کاهش میزان مشارکت علاوه بر اینکه به نفع رقیب تمام می شود، منفعتی برای کلان حاکمیت و کشور نیز ندارد؛ لذا اتخاذ چنین تصمیماتی طبیعتا نمی تواند کمک حال اصلاح طلبان باشد، بلکه جدای از کمک به رقیب بهانه ای برای از زیر سئوال مردم در قبال عملکرد در رفتن و همچنین تلاشی برای کاهش مشارکت و اعتبار نظام نیز خواهد بود.»

***

انتقاد روحانی از قیمت گوشت و قاچاق ارز!

رئیس جمهور روز سه شنبه در جلسه ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز با اشاره به گزارش های ارائه شده درمورد دام های وارداتی به کشور طی ماه های گذشته ، گفت: در مقطعی و بیشتر براساس شایعات مربوط به صادرات دام زنده از کشور، قیمت گوشت افزایش یافت اما باوجود اقدامات خوبی که در زمینه واردات دام انجام شده، قیمت گوشت هنوز متعادل نیست.

دکتر روحانی با اشاره به اظهارات وزیر جهاد کشاورزی مبنی بر اینکه درحال حاضر حداقل 30 درصد قیمت گوشت اضافه است، گفت: مشخص است که اینجا با مشکلی مواجه هستیم که باید آن را حل کنیم زیرا اگر اجحافی صورت گیرد از دامدار گرفته تا مردم ، همه متضرر خواهند شد.

رئیس جمهور در ادامه با تاکید بر اهمیت مسئله سوخت برای کشور تصریح کرد: استان های مرزی باید بتوانند سوخت را با مقداری تخفیف به کشورهای همسایه بفروشند تا مردم مناطق مرزنشین کشور که مهمترین محافظان مرزهای ما هستند از امتیازات آن برخوردار شوند.

دکتر روحانی با بیان اینکه با اقدامات خوب انجام شده از قاچاق 8 میلیون لیتر گازوئیل روزانه از کشور جلوگیری شده، خاطرنشان کرد: در زمینه مقابله با قاچاق می توان با استفاده از ظرفیت استارتاپ ها در زمینه ردیابی، کنترل و هماهنگی گام های خوبی برداشت.

رئیس جمهور همچنین در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع کسانی که ارز دولتی دریافت کرده ولی کالایی وارد نکرده اند اشاره کرد و گفت: بانک مرکزی و کمیته مربوطه باید این موضوع را با دقت بررسی کنند، اگر دریافت کننده ارز، کالای مورد نیاز را وارد نکرده باشد، تخلف صورت گرفته و در واقع ارز را قاچاق کرده است که باید موارد روشن شده و برخورد قانونی با متخلفان انجام گیرد.

بیشتر بخوانید:

روحانی: قیمت گوشت هنوز متعادل نیست

 

 

دیدگاه کاربران

ناشناس۱۰۱۶۴۰۶۲۰:۳۶:۵۱ ۱۳۹۸/۵/۱
با عرض احترام اما چه واکنشی نشان دادند؟ آیا مطرح کردن چند سوال ساده و گفتن چند عبارت کلیشه ای، واکنش است؟ چه اثری دارد؟
ناشناس۱۰۱۶۴۴۰۲۱:۱۵:۲۱ ۱۳۹۸/۵/۱
تو را به خدا توضیح دهید چرا مسئولین از وضعیت موجود کشور انتقاد می کنند ؟ واقعا ناراحت کننده است که تضاد و شکاف طبقاتی به این درجه از بی عدالتی رسیده
ناشناس۱۰۱۶۴۴۴۲۱:۱۶:۴۰ ۱۳۹۸/۵/۱
همه از وجود باستی هیلز ها در کشور ناراحتند. پس چرا اراده ای برای برچیدن آنها نیست؟
ناشناس۱۰۱۶۶۹۶۰۱:۳۳:۲۴ ۱۳۹۸/۵/۲
واقعا نمي دوني؟
ناشناس۱۰۱۷۰۱۸۰۹:۴۶:۳۸ ۱۳۹۸/۵/۲
ایران شاید تنها کشوری است که مسئولان آن نقش اوپوزسیون را بازی می کنند. به جای مبارزه با فساد
ناشناس۱۰۱۶۴۵۱۲۱:۲۳:۳۲ ۱۳۹۸/۵/۱
آیا وضعیت اقتصادی فعلی کشور تنها به خاطر عملکرد دولت است؟ من اگر جای آقای جهانگیری بودم به هیچ وجه این حرف ها را نمی زدم. مگر این که هر دستگاه و نهاد خارج از دولت هم مسئولیت خود را می پذیرفت. قابل قبول نیست که تمام کاسه کوزه ها بر سر دولت شکسته شود.
مینایی۱۰۱۶۴۵۲۲۱:۲۳:۴۶ ۱۳۹۸/۵/۱
میلیاردها دلار ارزان را به جیب ژن خوبها ریختی فقط شرمندگی؟؟؟ ما گوش مخملی نیستیم
ناشناس۱۰۱۶۴۶۱۲۱:۲۸:۱۶ ۱۳۹۸/۵/۱
افرادی مثل برادران ریخته‌گران که اقتصاد کشور را به‌هم می‌ریزند فقط به 15 سال حبس محکوم شده و احتمالاً تعزیر شده یا محکومیت را به انتها نمی‌رسانند! چطور با این بازدارندگی هر روز شاهد سلاطین متخلف نباشیم؟
ناشناس۱۰۱۶۴۶۳۲۱:۳۰:۲۲ ۱۳۹۸/۵/۱
در تاریخ 98/4/28 ساعت 7/30 صبح بسیاری از مردم که در مسیر میدان امام خمینی(ره) به سمت غرب در حرکت بودند شاهد صحنه زننده دویدن دهها و صدها دختر و پسر بودند که تحت عنوان مسابقه دو به سمت پارک‌شهر در حرکت بودند که وضعیت اختلاط و پوشش مشمئزکننده دختران موجب تعجب شده بود. سوال این است که این مسابقه مختلط و با این وضعیت ناهنجار با کدام هدف فرهنگی اجتماعی ورزشی در کشور منطبق و چه کسانی این حرکت را سازماندهی و راه‌اندازی کرده و می‌کنند؟ به نظر می‌رسد پشت پرده این فعالیت به ظاهر ورزشی، دست‌های مرموزی برای قبح‌زدایی از ارزش‌های دینی و ملی و انسانی قرار گرفته است.
ناشناس۱۰۱۶۴۶۵۲۱:۳۱:۱۰ ۱۳۹۸/۵/۱
از تاریخ شارژ بیشتر کپسول‌های آتش‌نشانی موجود در واگن‌های مترو خطوط 2 و 5 بیش از یک سال گذشته است. اگر حادثه‌ای پیش بیاید چه کسی مسئول و پاسخگو است؟
ناشناس۱۰۱۶۴۶۶۲۱:۳۱:۵۶ ۱۳۹۸/۵/۱
من معذرت میخوام
مردم۱۰۱۶۴۷۸۲۱:۴۸:۴۱ ۱۳۹۸/۵/۱
شرمنده بودن براي ملت نان و اب نميشه خدا كساني را كه ملت را به اين انداختند شرمنده كند
ناشناس۱۰۱۶۴۸۸۲۱:۵۵:۰۱ ۱۳۹۸/۵/۱
درمورد باستی هیلز میتوان گفت گویا همه از ساخت چنین شهری بیخبرند
ناشناس۱۰۱۶۴۹۱۲۱:۵۷:۲۳ ۱۳۹۸/۵/۱
مسئولین در مورد باستی هیلز اختلاس ها حیف و میل اموال وغیره همانطوری که امیر المومنین ع فرمودند مسئول به تمام معنا هستند و با قرار گرفتن درجایگاه اپوزیسیون و انتقاد رفع مسولیت اخروی نمیشود خدا به همه ما رحم کند فردای قیامت
ناشناس۱۰۱۶۵۲۱۲۲:۲۹:۱۹ ۱۳۹۸/۵/۱
گوشت از کیلویی ۳۰ هزار تومان شده ۱۰۰ هزار تومان این گرانی ۳۰ در صد است ؟ یا من جای دیگری زندگی میکنم یا ایشان
ناشناس۱۰۱۶۸۶۳۰۸:۳۳:۵۵ ۱۳۹۸/۵/۲
دوست عزیز من و تو ریاضی بلد نیستیم که نمیتونیم تورم را مثل اونها سی درصد حساب کنیم
ناشناس۱۰۱۶۹۶۲۰۹:۱۸:۴۸ ۱۳۹۸/۵/۲
گفته که 30 درصد بیشتر از اونی است که باید باشد نه 30درصد گرون شده به احتمال قیمت گوشت بایست 70 تومن باشد !!!
ناشناس۱۰۱۶۵۷۱۲۳:۱۴:۴۴ ۱۳۹۸/۵/۱
عوضش شرمنده مهدی جهانگیری نیستی
ناشناس۱۰۱۶۶۰۴۲۳:۴۳:۳۸ ۱۳۹۸/۵/۱
بهتره بجای این حرفهای سطحی برین ببینین این افرادی که در باستی هیلز ویلا دارند پولهارو از کجا آوردند و رابطه هارو بخشکانید اینها هستند که مثل موریانه پایه های انقلاب رو میخورند نه بیحجابی چند دختر در خیابانهای تهران، ضمنا آقای واعظی و روحانی اعتقاد دارند خودشان رای آوردند پس چرا استرس دارین از عدم حضور اصلاحطلبان
شهروند عادی۱۰۱۶۶۸۱۰۱:۰۹:۲۶ ۱۳۹۸/۵/۲
تو کشورهای دیگه امثال بیل گیتس تو این شهرک ها زندگی میکنن اما تو ایران به بررسی کنید هرچی دزد و مفسد اقتصادی و قاچاقچی هست تو این شهرک زندگی میکنه
سید۱۰۱۶۷۱۳۰۳:۴۲:۴۳ ۱۳۹۸/۵/۲
چه نگویم
ناشناس۱۰۱۶۷۱۹۰۴:۱۸:۳۸ ۱۳۹۸/۵/۲
مردم عزیز ایران خیانت شما و حسن را فراموش نخواهند کرد
ناشناس۱۰۱۶۷۵۷۰۷:۲۹:۱۳ ۱۳۹۸/۵/۲
لطفا ایشون بفرمایند که انحصار واردات پارچه چادر مشکی دست کی هستش؟
ناشناس۱۰۱۶۷۶۰۰۷:۳۱:۳۸ ۱۳۹۸/۵/۲
من هم به نوبه خود از بیکاری جوانان، دزدی و فساد و ارتشا و اختلاس، وضع محیط زیست، تحریمها و گرانی و ... گله می کنم.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس۱۰۱۶۷۶۵۰۷:۳۶:۵۷ ۱۳۹۸/۵/۲
آقای جهانگیری شرمندگی را با عملکرد مثبت جبران کنید . شما که هر روز در هیئت دولت مصوبه دارید نمی شود یکبار برای رضای خدا مصوبه و پیگیری قاطع مبارزه با تضییع کنندگان حقوق مردم صادر کنید ؟ زمین خواران و کوه خواران و دریا خواران و هوا خواران و زیر زمین خواران و نفت خواران و درخت خواران و خاک خواران و معدن خواران و... جایی مانده که مورد خورندگی قرار نگرفته باشد ؟
شهروند۱۰۱۶۷۶۸۰۷:۳۷:۴۵ ۱۳۹۸/۵/۲
امروز در خبرها اومده بود چای 80 هزار تومان گران شد حالا هی شعار بدید ما به قشر اسیب پذیر میخواهیم کمک کنیم دروغ که کنتور نداره نمره بندازه........
مجتبی۱۰۱۶۷۹۹۰۷:۵۶:۳۵ ۱۳۹۸/۵/۲
بعد شش سال انگار رئیس جمهور کسی دیگه بوده و اون شعارها و وعده های آنچنانی در انتخابات می داد.
ناشناس۱۰۱۶۸۵۵۰۸:۲۹:۲۷ ۱۳۹۸/۵/۲
باستی هیلز یک آینه است. دقیق تر ببینیم.چشمها را باید شست جور دیگر باید دید.
ناشناس۱۰۱۶۸۹۵۰۸:۴۹:۳۰ ۱۳۹۸/۵/۲
باستي هيلز زاييده انحراف برخی مسوولين از مدار انقلاب به سمت وزندگي فرعوني
علی 671۱۰۱۷۰۴۸۰۹:۵۷:۵۵ ۱۳۹۸/۵/۲
جهانگیری آن روز که به عنوان کاندیدای پوششی وارد انتخابات شد و به مردم گفت یادتان می آید و الی آخر که من چه می کنم باید از خودش شرمنده می شد که با دروغ و حقه به مردم و ملت خیانت کرد و با همدستی روحانی کشور را به این روز انداختند .و گر نه حالا با این وضع موجود شرمنده ام برای مردم نون می شود .برای مردم سیب و گلابی می شود .باید استیفا داده و برکنار شوند .
ناشناس۱۰۱۷۰۷۸۱۰:۱۱:۴۳ ۱۳۹۸/۵/۲
زندگی های لاکچری نشانده اینست که با حرف زندگی مردم دگرگون نمی شود وجامعه نیاز به یک جراحی بزرگ دارد .وتا وقتی مردم به باور برای تغییر نرسند ،درب روی همین پاشنه خواهد چرخید
ناشناس۱۰۱۷۷۹۲۱۴:۴۷:۵۱ ۱۳۹۸/۵/۲
تا الان این آقا کجا بوده ؟ حالا که چهارتا جوان پیش افتادن و با چسباندن هزار انگ جلوشون رو نتونستن بگیرن و با آمدن رییس جدد قوه قضاییه این موضوع وارد فاز پیگیری شده
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. نظرات برگزیده مخاطبان الف: باید نگران دوقطبی حجاب در جامعه باشیم/ امربه معروف و نهی از منکر شرایط و مراتب دارد/ در ایران با یک جامعه یکدست و یکرنگ مواجه نیستیم

  2. فایل صوتی لو رفته از «عبدالله مهتدی» درباره آرزوی تجزیه ایران

  3. نارضایتی عباس موزون از زمان پخش برنامه زندگی پس از زندگی

  4. سکوت عقل و فریاد هشتگ ها!

  5. تنها راه پیش پای اقتصاد ایران

  6. بیانیه حوزه علمیه امام خمینی (ره) درباره حواشی انتقال مالکیت یک باغ به آیت‌الله صدیقی

  7. فقر، بزرگی ما را می‌بلعد!

  8. پیشنهاد عجیب افزایش ۲۲درصدی دستمزد کارگران برای ۱۴۰۳ از سوی وزیر کار

  9. پاسخ روابط عمومی مجلس به علم‌الهدی درباره لایحه حجاب/ آیا نیکزاد با قالیباف رقابت می‌کند؟/ روایت کیهان از فایل صوتی جدید ظریف

  10. درخواست صدیقی از دادستانی درباره زمین‌خواری در ازگل/ واکنش دولت به شایعه برکناری مخبر

  11. دیر اما قابل‌توجه ...

  12. هدف قراردادن کشتی اسرائیلی و ناوشکن آمریکایی توسط ارتش یمن

  13. به زودی در این زمین مسکن ملی احداث می شود !

  14. تمجید «عبدالحمید» از حکومت طالبان!

  15. دستگیری عاملان انتشار فیلم درمانگاه قم | نخستین اعترافات متهمان

  16. انتقاد روزنامه دولت از زیباکلام/ پیش‌بینی علی مطهری از فراکسیون‌های مجلس آینده

  17. آزمونی بزرگ برای دولت رئیسی

  18. قبور لاکچری

  19. المیرای ۷ ساله کجاست؟!

  20. تورم نقطه به نقطه نسبت به اول سال ۲۲ درصد کم شد/ رشد اقتصادی به ۴.۵ درصد رسید

  21. پشت پرده ادعای جدید گروه «هفت» علیه ایران چیست؟

  22. حکایت چرخی که هزاران بار اختراع می شود!..

  23. آخرین وضعیت مذاکره نمایندگان کارگری و کارفرمایی

  24. افشاگری، تایید و واکنش‌ها

  25. یمنی ها فراتر از تصور !

پربحث‌های اخیر

پربحث‌های هفته

  1. نظرات برگزیده مخاطبان الف: باید نگران دوقطبی حجاب در جامعه باشیم/ امربه معروف و نهی از منکر شرایط و مراتب دارد/ در ایران با یک جامعه یکدست و یکرنگ مواجه نیستیم

  2. سکوت عقل و فریاد هشتگ ها!

  3. بیانیه حوزه علمیه امام خمینی (ره) درباره حواشی انتقال مالکیت یک باغ به آیت‌الله صدیقی

  4. پاسخ روابط عمومی مجلس به علم‌الهدی درباره لایحه حجاب/ آیا نیکزاد با قالیباف رقابت می‌کند؟/ روایت کیهان از فایل صوتی جدید ظریف

  5. درخواست صدیقی از دادستانی درباره زمین‌خواری در ازگل/ واکنش دولت به شایعه برکناری مخبر

  6. تمجید «عبدالحمید» از حکومت طالبان!

  7. انتقاد روزنامه دولت از زیباکلام/ پیش‌بینی علی مطهری از فراکسیون‌های مجلس آینده

  8. افشاگری، تایید و واکنش‌ها

  9. واکنش صدیقی به موضوع زمین‌خواری در حوزه‌علمیه ازگل: امضا‌یم جعل شده؛ دادستان ورود کند

  10. چراغ سبز دوباره دولت به بازگشت معین

  11. یک استعفا و مبارزه سیستمی با فساد

  12. تتلو توبه‌نامه نوشت | می‌خواهم ازدواج کنم و پدر شوم!

  13. بی‌حجابی ارزان نشان‌دادن ارزش‌های بانوان است/ مشارکت ۴۱ درصدی، جهاد مقبول بود

  14. پاسخی به یادداشت موسوی خوئینی ها 

  15. سید نظام موسوی: قرار نیست بچه‌های انقلابی در مجلس آینده ساختارشکنی کنند

  16. به تنهایی نمی توانست

  17. پذیرش استعفای معاون اول قوه قضاییه به دلیل پرونده قضایی فرزندانش

  18. مدودف: اوکراین باید بخشی از روسیه شود

  19. قدردانی رهبر انقلاب از بانوی کارشناس اورژانس بابل

  20. واشنگتن: کانال‌های ارتباطی با تهران داریم؛ ایران مانع گسترش تنش‌ها شود!

  21. علم ‎الهدی: مردم باید لذت مهار تورم را در سفره‌هایشان بچشند

  22. واگذاری استقلال و پرسپولیس به بانک‌های غیردولتی در روزهای آینده

  23. گزارش هیات به اصطلاح حقیقت‌یاب فاقد وجاهت حقوقی و قانونی بوده و از اعتبار خارج است

  24. دولت متعهد به حمایت از فعالین اقتصاد دیجیتال است

  25. ایران بر انتخابات ریاست جمهوری روسیه نظارت دارد

آخرین عناوین