فروش انواع فرش کاشان به صورت اینترنتی و حضوری در تهران خرید اینترنتی فرش کاشان، از کارخانه و بدون واسطه، با کمترین قیمت بازار

گزارش بازرگانی،   3980431196
خرید اینترنتی فرش کاشان، از کارخانه و بدون واسطه، با کمترین قیمت بازار

بازار فرش کوروش، انواع فرش کاشان را از طریق وب‌سایت بازار فرش کوروش، به قیمت درب کارخانه و با ضمانت اصالت کالا در اختیار خریداران قرار می‌دهد. می‌توان با خرید اینترنتی فرش کاشان از بازار فرش کوروش به نشانی www.bfarsh.com این محصول را با شرایط ویژه درب منزل خود تحویل گرفت.

برای خرید فرش گزینه‌های زیادی پیش‌رو هستند اما کیست که نداند فرش کاشان در حال حاضر بهترین برند فرش در میان انواع فرش‌هاست. درصد قابل‌توجهی از کسانی که یکی از انواع فرش کاشان را خریداری کرده‌اند تماماً رضایت‌شان جلب شده؛ این امر را به سادگی می‌توان در فروش بالای فرش‌های کارخانه فرش کاشان مشاهده کرد. در ادامه در مورد فرش کاشان بیش‌تر گفته خواهد شد.

مختصری درمورد فرش کاشان

نام فرش کاشان برای کم‌تر ایرانی‌ای ناآشناست و اعتبار آن باعث شده تا بسیاری از افرادی که قصد خرید یک فرش را دارند این برند را به‌عنوان نخستین گزینه‌ی خود انتخاب کنند. در این بین کارخانه فرش کاشان با سال‌ها تجربه در زمینه‌ی تولید، فروش و صادرات مرغوب‌ترین فرش‌های ۵۰۰، ۷۰۰، ۱۰۰۰ و ۱۲۰۰ شانه سهم عمده‌ی بازارهای خارجی برای فرش‌های سنتی ایرانی و همچنین نیاز طیف گسترده‌ی سلیقه‌ی هم‌وطنان عزیز را تأمین و برآورده کرده است.

فرش‌های بافته و تولیدشده در کارخانه‌ی فرش کاشان با استفاده از به‌روزترین و مجهزترین دستگاه‌های بافت فرش ماشینی بافته شده‌اند و این خود تضمین‌کننده‌ی تراکم واقعی فرش‌ها و کیفیت بالای آن‌ها ست.

در بافت انواع فرش‌های این کارخانه از الیاف ۱۰۰ درصد اکرولیک به‌صورت هیت‌ست‌شده استفاده شده که در حال حاضر بهترین الیاف برای استفاده در خاب فرش هستند.

الیاف اکرولیک از هر نظر بهتر از سایر الیاف‌، که پرکاربردترین آن‌ها پلی‌استر است، بوده و تنها عیب آن‌ها در مقایسه با الیاف پلی‌استر پرزدهی‌شان است که آن هم با هیت‌ست‌کردن الیاف برطرف شده است. در واقع الیاف اکرولیک هیت‌ست‌شده علاوه‌براین‌که پرزدهی ندارند و برای افراد حساس به پرزهای فرش مشکل‌ساز نیستند، دوام بالایی در برابر نور دارند، پس از شست‌وشو تغییر رنگ نمی‌دهند، پوسیده نمی‌شوند و در برابر حرارت مقاوم هستند.

الیاف اکرولیک هیت‌ست‌شده در برابر گردوغبار مقاومت بالایی دارند و این خصوصاً برای ساکنان شهرهایی که با مشکل ریزگردها مواجه هستند مزیت قابل‌توجهی است.

از آن‌جا که برخی از تولیدکنندگان فرش برای افزایش سود از نخ‌های غیر اکرولیک استفاده می‌کنند در حالی که محصولات خود را به نام فرش‌های اکرولیک به‌فروش می‌رسانند، پیشنهاد می‌شود که خریداران حتماً هنگام خرید فرش نسبت به اصل بودن اکرولیک خاب فرش اطمینان حاصل کنند. فرش‌هایی که با اکرولیک هیت‌ست‌شده بافته شده‌اند پرزدهی بسیار کمی دارند و هنگامی که روی آن‌ها دست کشیده می‌شود اصطکاک کمی ایجاد می‌کنند. گذشته از این‌ها درخشش فرش‌هایی که با اکرولیک هیت‌ست‌شده بافته شده‌اند بسیار بیش‌تر از فرش‌های پلی استر و ... است و بوی نفت و مواد شیمیایی هم نمی‌دهد. مراجعه به مراکز معتبر فروش فرش کاشان مانند شعب بازار فرش کوروش در دو شهر تهران و کاشان و یا خرید اینترنتی فرش کاشان از وب‌سایت بازارفرش کوروش یکی از مؤثرترین اقدامات برای جلوگیری از خرید محصولات تقلبی است.

نقوش فرش‌های بافته‌شده در کارخانه فرش کاشان آن‌قدر تنوع دارند که می‌توانند سلیقه‌ی اکثر قریب‌به‌اتفاق خریداران را برآورده سازند و با تقریباً تمامی انواع دکوراسیون سنتی و مدرن هماهنگ شوند. هنرمندان طراح فرش کارخانه‌ی فرش کاشان با مهارت خود در طراحی بهترین فرش‌های ایرانی، پیوسته زیباترین و به‌روز‌ترین نقشه‌ها را، با توجه به سلیقه و نیازهای روز مشتریان، طراحی می‌کنند و آن‌ها را برای اجرا در اختیار واحد تولیدی کارخانه قرار می‌دهند.

کارخانه فرش کاشان تولیدکننده‌ی فرش‌های ۵۰۰ تا ۱۲۰۰ شانه با تراکم‌های واقعی

تمامی مشخصات فرش‌های کاشان از جمله تعداد شانه‌ها و تراکم آن‌ها پشت فرش حک شده‌اند و قابل مشاهده هستند و خریداران فرش‌های کاشان می‌توانند با روشی ساده از تطابق تعداد شانه و تراکم واقعی فرش مطمئن شوند.

منظور از تعداد شانه‌های فرش تعداد گره‌ها در هر متر عرضی‌ و منظور از تراکم فرش تعداد گره‌ها در هر متر طولی ست. برای تشخیص تعداد شانه‌های واقعی فرش تنها کافی است قسمت پشت فرش را مشاهده کرد و تعداد گره‌های موجود در یک سانتی‌متر از عرض فرش را شمرد. چنان‌چه فرش ۱۰۰۰ شانه باشد تعداد این گره‌ها باید ۱۰ عدد، چنان‌چه تراکم فرش ۱۲۰۰ باشد تعداد گره‌ها باید ۱۲ عدد و به‌همین صورت باشند. برای تشخیص تراکم واقعی فرش نیز می‌توانید همین شیوه‌ی شمارش را این‌بار برای گره‌های طول فرش انجام دهید. مثلاً درصورتی‌که در شناسنامه‌ی فرش تراکم آن ۳۶۰۰ درج شده، باید در هر سانتی‌متر از طول فرش ۳۶ گره موجود باشد.

نکته‌ی قابل توجه درباره‌ی تعداد شانه‌ها و تراکم فرش‌ها این‌ است که با افزایش تراکم، فرش ضخامت و وزن بیشتری پیدا می‌کند و مسلماً استحکام بیش‌تری در برابر گسستگی اجزا خواهد داشت. از سوی دیگر افزایش تعداد شانه‌های فرش باعث می‌شود تا فرش ریزبافت‌تر شده و جزئیات بیش‌تری از نقشه در آن جلوه‌گر شوند. اما این سخن به این معنی نیست که مناسب‌ترین فرش برای تمامی مشتریان فرشی با حداکثر تعداد شانه و تراکم است و مشتریان مختلف هر یک لازم است خود با توجه به کاربرد فرش و نیازهای خود مناسب‌ترین گزینه را انتخاب و خریداری کنند.

کارخانه فرش کاشان مفتخر است که تمامی محصولات خود را با تراکم  واقعی و مطابق تراکم اسمی در اختیار خریداران قرار می‌دهد. فرش‌های بافته‌شده در کارخانه‌ی فرش کاشان با استفاده از دستگاه‌های بافت مخصوصِ هر تعداد تراکم بافته می‌شوند و از همین‌رو تراکم اسمی و واقعی آن‌ها با هم برابر است، این در حالی است که برخی از کارخانه‌های بافت فرش به‌عنوان مثال از ماشین‌آلات بافت فرش ۵۰۰ شانه برای بافت فرش ۷۰۰ شانه استفاده می‌کنند و این باعث کاهش تراکم فرش و وجود تفاوت بین تراکم واقعی و تراکم اسمی می‌شود.

چند نکته در راستای خرید فرش کاشان

* برای خرید فرش کاشان باید از یک فروشگاه معتبر اقدام کنید تا از کیفیت و اصالت فرش اطمینان کسب کنید.

در خرید فرش باید به تراکم و شانه‌ی فرش دقت کرد و بر حسب نیاز به خرید فرش 500 شانه، یا 700 شانه و ... اقدام کرد. اگر از این موارد خیلی سردرنمی‌آورید، نگران نباشید چراکه اگر از یک فروشگاه معتبر خرید شود حتماً می‌توان از مشاوره‌ی کارشناسان فروشگاه استفاده کرد.

کارخانه فرش کاشان هم فرش‌های فانتزی تولید می‌کند، هم فرش‌های کلاسیک و هم فرش کودک. هر یک از این فرش‌ها را که بخواهید می‌توان روی محصولات کارخانه فرش کاشان حساب کرد.

خرید اینترنتی فرش کاشان از بازار فرش کوروش

بازار فرش کوروش، انواع فرش کاشان را از طریق وب‌سایت بازار فرش کوروش، به قیمت درب کارخانه و با ضمانت اصالت کالا در اختیار خریداران قرار می‌دهد. می‌توان با خرید اینترنتی فرش کاشان از بازار فرش کوروش به نشانی www.bfarsh.com این محصول را با شرایط ویژه درب منزل خود تحویل گرفت. تلاش فرش کاشان، ارائه‌ی مرغوب‌ترین و اصیل‌ترین فرش‌های ایرانی، آن‌گونه که درخور خریداران باشد، است و در این راه با کاهش واسطه‌ها تلاش کرده‌ که فرش‌های کارخانه‌ی فرش کاشان را با حداقل قیمت بازار فرش در اختیار مشتریان خود قرار دهد. کارشناسان این مجموعه آماده‌ی ارائه‌ی مشاوره‌ی رایگان برای انتخاب و خرید مناسب‌ترین فرش کاشان با توجه به شرایط و نیازهای  مشتریان هستند.

 

 

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. نظرات برگزیده مخاطبان الف: باید نگران دوقطبی حجاب در جامعه باشیم/ امربه معروف و نهی از منکر شرایط و مراتب دارد/ در ایران با یک جامعه یکدست و یکرنگ مواجه نیستیم

  2. فایل صوتی لو رفته از «عبدالله مهتدی» درباره آرزوی تجزیه ایران

  3. سکوت عقل و فریاد هشتگ ها!

  4. تنها راه پیش پای اقتصاد ایران

  5. بیانیه حوزه علمیه امام خمینی (ره) درباره حواشی انتقال مالکیت یک باغ به آیت‌الله صدیقی

  6. فقر، بزرگی ما را می‌بلعد!

  7. پیشنهاد عجیب افزایش ۲۲درصدی دستمزد کارگران برای ۱۴۰۳ از سوی وزیر کار

  8. پاسخ روابط عمومی مجلس به علم‌الهدی درباره لایحه حجاب/ آیا نیکزاد با قالیباف رقابت می‌کند؟/ روایت کیهان از فایل صوتی جدید ظریف

  9. درخواست صدیقی از دادستانی درباره زمین‌خواری در ازگل/ واکنش دولت به شایعه برکناری مخبر

  10. دیر اما قابل‌توجه ...

  11. هدف قراردادن کشتی اسرائیلی و ناوشکن آمریکایی توسط ارتش یمن

  12. به زودی در این زمین مسکن ملی احداث می شود !

  13. تمجید «عبدالحمید» از حکومت طالبان!

  14. دستگیری عاملان انتشار فیلم درمانگاه قم | نخستین اعترافات متهمان

  15. انتقاد روزنامه دولت از زیباکلام/ پیش‌بینی علی مطهری از فراکسیون‌های مجلس آینده

  16. آزمونی بزرگ برای دولت رئیسی

  17. قبور لاکچری

  18. المیرای ۷ ساله کجاست؟!

  19. تورم نقطه به نقطه نسبت به اول سال ۲۲ درصد کم شد/ رشد اقتصادی به ۴.۵ درصد رسید

  20. پشت پرده ادعای جدید گروه «هفت» علیه ایران چیست؟

  21. حکایت چرخی که هزاران بار اختراع می شود!..

  22. آخرین وضعیت مذاکره نمایندگان کارگری و کارفرمایی

  23. افشاگری، تایید و واکنش‌ها

  24. یمنی ها فراتر از تصور !

  25. واکنش صدیقی به موضوع زمین‌خواری در حوزه‌علمیه ازگل: امضا‌یم جعل شده؛ دادستان ورود کند

آخرین عناوین