یک مقام مسئول: قیمت بنزین به صورت ابلهانه‌ای ارزان است/ روزانه ۱۰۰میلیون لیتر بنزین مصرف می‌کنیم

گروه اقتصادی الف،   3980411055 ۸۶ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱۴ تکراری یا غیرقابل انتشار

مدیرعامل سازمان حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران با بیان اینکه در کشور روزانه ۱۰۰ میلیون لیتر بنزین مصرف می‌شود، گفت: قیمت بنزین به صورت ابلهانه‌ای در کشور ما ارزان است.

یک مقام مسئول: قیمت بنزین به صورت ابلهانه‌ای ارزان است/ روزانه ۱۰۰میلیون لیتر بنزین مصرف می‌کنیم

به گزارش فارس، یوسف حجت در دومین نمایشگاه تخصصی دوچرخه شهری و حمل و نقل پارک اظهار داشت: سه عامل زمان، قیمت و راحتی از عوامل درونی و شخصی در زمینه انتخاب نوع حمل و نقل است که در مقایسه دوچرخه و ماشین از آنجایی که قیمت بنزین یک سوم بطری آب است و به لحاظ زمان نیز مدت کمتری را به خود اختصاص می‌دهد و راحتی نیز برای فرد دارد، بیشتر افراد راغب به استفاده از آن هستند.

وی افزود: عوامل بیرونی و اجتماعی مانند آلودگی هوا،‌ترافیک و صدمه  به سرمایه‌های ملی است که هر چه این عوامل تقویت شود افراد بیشتر راغب به استفاده از دوچرخه خواهند بود.

مدیرعامل سازمان ترافیکی شهرداری تهران ادامه داد: در کشور ما روزانه 100 میلیون لیتر بنزین مصرف می‌شود در حالی که در ترکیه روزانه 10 میلیون لیتر مصرف بنزین است و این نشان می‌دهد که سیاست‌گذاران ما باید به سمت سیاست‌های منطقی و هوشمندانه پیش روند و به عوامل اجتماعی یا بیرونی استفاده از حمل و نقل مناسب فکر کنند.

حجت گفت: به طور مثال معاینه فنی و یا اجرای طرح ترافیک از سیاست‌های خوب در حوزه استفاده از دوچرخه است و اینکه افراد کمتر از خودروی شخصی استفاده کنند همچنین افراد اگر معاینه فنی برتر داشته باشند طرح ترافیک برای آنها ارزان‌تر خواهد شد و این یعنی به عوامل اجتماعی در زمینه حمل و نقل عمومی توجه شده است. 

وی تصریح کرد:‌در زمینه قیمت بنزین باید اقدامی انجام داد که به عوامل اجتماعی نیز در زمینه حمل و نقل فکر شود، شایعه گرانی بنزین پیامی به همراه داشت و این پیام این بود که برخی به آخرین باک به قیمت ارزان راضی بودند و این یعنی «دولت ما آماده گرانی هستیم».

مدیرعامل سازمان ترافیکی شهرداری تهران با تأکید بر اینکه قیمت بنزین به صورت ابلهانه‌ای در کشور ما ارزان است،‌گفت:‌این مسئله مانع رشد و توسعه استفاده از دوچرخه شده است. ما در سازمان حمل و نقل وظیفه داریم همه‌جانبه به موضوعات توجه کنیم و کنار مسئله دوچرخه موضوع،‌مترو، اتوبوس، تاکسی، طرح ترافیک، پارک حاشیه‌ای و طرح  جامع حمل و نقل مورد توجه است.

دیدگاه کاربران

ناشناس۹۸۱۴۸۰۱۰:۳۱:۳۲ ۱۳۹۸/۴/۱۱
قیمت بنزین باید پلکانی شود یعنی تا ۱۰۰ لیتر ۱۰۰۰ تومان و تا ۲۰۰ لیتر ۳۰۰۰ تومان و به بالا۶۰۰۰ تومان باشد. این همه مصرف بنزین و تولید گاز دی اکسید کربن برای محیط زیست ما و تنفس ما و بچه ها و نسل آینده مان هم مضر است. باید کاهش یابد. با ایجاد ماشین های الکتریکی و اتوبوسهای برقی ،حمل و نقل ریلی و در نهایت افزایش قیمت بنزین بصورت پلکانی.
ناشناس۹۸۲۱۰۹۱۵:۱۸:۱۴ ۱۳۹۸/۴/۱۱
ماشین ها اگر استاندارد بودن همین مصرف بنزین نصف می شد و می شد 50 میلیون لیتر و عملا از این جهت بهترین کشور در مصرف می شدیم. ضمنا الان خیلی ها مجبورا به خاطر تورم افسارگسیخته دو سه شیفت کرایه کشی کنن و همین مصرف بنزین رو می بره بالا. تا الان مگه قیمت همه چیز رفت بالا کیفیت چیزی تغییر کرده یا شیوه ی مصرف مردم نظاممند شده که حالا با این کار این مشکل هم حل بشه؟
ناشناس۹۸۲۱۱۸۱۵:۲۸:۱۶ ۱۳۹۸/۴/۱۱
تو خواب هم ببینی که اتوبوس برقی و ... نصب بشه بنزین رو گرون میکنن و به ریش شما میخندن
علی۹۸۲۲۸۱۱۷:۰۸:۱۹ ۱۳۹۸/۴/۱۱
و بصورت ناجوانمردانه ..ای حقوق بسیار ناچیز و کمی به کارگران و کارمندان در داخل کشور پرداخت می گردد حقوقهای کارگران و کارمندان را همطراز با کشورهای همسایه برسانید بعد نرخ بنزین و حاملهای انرژی را هم مساوی با آنها بکنید . ولی متاسفانه نه قدرت آن کار را دارید و نه جرات دارید تا با رانت خواران و قاچاقچی ها ..روبرو شوید !!؟؟
ناشناس۹۸۲۳۷۲۱۸:۱۵:۱۴ ۱۳۹۸/۴/۱۱
شما نگران دی اکسید کربن نباشید الان فناوری درخت مصنوعی که ده برابر درخت معمولی دی اکسید کربن جذب میکنه اومده ادمین الف در جواب مدیرعامل ترافیک شهرداری تهران دو نکته دارم حتما خدمتشان عرض کنید : 1- دستمزد کارگر و کارمند در ایران بطور "ابلهانه ای پایین" است. 2- حقوق های پزشکان و مسئولین بطور "ابلهانه ای بالا " است. هر وقت این دو معضل حل شد سراغ نرخ ابلهانه بنزین بروید بنزین داخلی ثروت ملی و متعلق به ایرانیان است و اصلا باید رایگان باشد.
ناشناس۹۸۲۴۲۰۱۸:۴۹:۲۲ ۱۳۹۸/۴/۱۱
..قیمت دلار را 800 تومان کنید بنزین را 1500 تومان کنید
رضا۹۸۲۴۲۷۱۸:۵۸:۱۸ ۱۳۹۸/۴/۱۱
عزیزم اگرم پلکانی بشه ۱۰ لیتر ۱۰ لیتر میشه نه ۱۰۰ لیتر ۱۰۰ لیتر
داریوش۹۸۱۴۸۲۱۰:۳۲:۴۶ ۱۳۹۸/۴/۱۱
قیمت ارزان است؟ بعد اون وقت درآمد چی ؟؟ تورم چی؟؟
ناشناس۹۸۲۰۲۲۱۴:۳۴:۳۹ ۱۳۹۸/۴/۱۱
حقوق کارمندان و تورم هم بصورت ناجوانمردانه ای بسیار زیاد است.
ناشناس۹۸۲۵۷۲۲۰:۴۴:۰۴ ۱۳۹۸/۴/۱۱
پایه حقوق هم در مقایسه با کشورهای دیگر به صورت ناباورانه ای پایین است!
ناشناس۹۸۱۴۹۱۱۰:۳۷:۱۵ ۱۳۹۸/۴/۱۱
همین بنزین برای مردم مانده که باهاش مسافر کشی می‌کنند
ناشناس۹۸۱۴۹۲۱۰:۳۷:۱۹ ۱۳۹۸/۴/۱۱
خوب بنزین رو بکنید لیتری صد هزار تومن مشکل چیه اینجوری تو دنیا اول میشیم
ناشناس۹۸۱۴۹۴۱۰:۳۸:۳۲ ۱۳۹۸/۴/۱۱
شما بر اساس جیب خود داری میگی قیمت بنزین ارزان است، چند روز بیا وسط مردم عادی میفهمی ارزانی یعنی چی!
ناشناس۹۸۱۵۰۳۱۰:۴۲:۰۱ ۱۳۹۸/۴/۱۱
مقام مسئول (البته از نوع منصف که بر اساس شایستگی مدیر شده نه با لابی گری): میزان مصرف بنزین بالا و قیمت آن ارزان و قیمت ماشین (اگه بشه اسمش را ماشین گذاشت) در ایران نسبت به دنیا بسیار بسیار گران بوده و ما پول مصرف بنزین 20 سال بعد را پیشاپیش از مصرف کننده بدبخت می گیریم.
ناشناس۹۸۱۵۱۶۱۰:۴۸:۰۶ ۱۳۹۸/۴/۱۱
موتورهای درون سوز با تکنولوژی متعلق به دهه 80 میلادی نتیجه اش می شود همین اوضاع اسفناک.باید مجوز واردات خودروهای مدرن صادر شود
ناشناس۹۸۲۰۰۷۱۴:۲۵:۴۳ ۱۳۹۸/۴/۱۱
واردات خوبه ولی بهتر از اون اینه که دولت با کمک خودروسازان و شرکت های دانش بنیان اقدام به تولید خودروهای هیبرید یا کاملا برقی کند چرا باید دنباله روی خارجی ها باشیم این جا هم سعی کنیم مانند صنایع دفاعی و نظامی حرف خودمان را بزنیم کمی همت و تلاش لازمه
ترکیه۹۸۱۵۲۵۱۰:۵۳:۱۸ ۱۳۹۸/۴/۱۱
شما میگی ترکیه کم تر مصرف میکنه بله در عوض حمل و نقل عمومیش عالی هست نسبت به ما من پارسال به ترکیه سفر کردم همه اتوبوس های واحد کولر دار بودن الان نجف اباد زندگی میکنم هشتاد درصد اتوبوس واحد ها کولر ندارن و ساعت ۳ ظهر که میرم اموزشگاه قشنگ تو اتوبوس واحد اب پز میشی مجبورم میشم با ماشین خودم برم
ناشناس۹۸۲۳۳۵۱۷:۴۲:۱۷ ۱۳۹۸/۴/۱۱
ما تو آبادان اصلا اتوبوس نداریم
ناشناس۹۸۱۵۲۸۱۰:۵۴:۰۸ ۱۳۹۸/۴/۱۱
"یک مقام مسئول: میزان مصرف بنزین بالا و قیمت آن بسیار ارزان است" کجا قیمت بنزین ارزان هست تو ایران؟ پول ملی روز به روز بی ارزش میشه به ارزونی بنزین چه ارتباطی داره؟ اتفاقا با حداقل دستمزد در ایران مقایسه بشه بنزین خیلی هم گرونه مقایسه کنید با دستمزد حداقلی یک میلیون وهفتصد در ایران در ماه میشه 1700 لیتر بنزین زد در آمریکا با حداقل دستمزد ساعتی 12 دلار و هر لیتر بنزین 91 سنت میشه 2300 لیتر
ناشناس۹۸۲۰۸۳۱۵:۰۲:۳۷ ۱۳۹۸/۴/۱۱
تازه خوردها و جادها و حمل ونقل عمومی ما کجا مال اونا کجا
ناشناس۹۸۱۵۳۳۱۰:۵۵:۴۷ ۱۳۹۸/۴/۱۱
ارزش پول را زیاد کنید بجای گران کردن بنزین.چرا همیشه برعکس کار انجام میدهید
ناشناس۹۸۱۵۳۴۱۰:۵۶:۲۴ ۱۳۹۸/۴/۱۱
نبود سیستم حمل و نقل عمومی کیفیت پایین خودروهای تولیدی و مصرف بالای سوخت ترافیک و وضعیت بد جاده ها و خیابانها و دست اندازها همه اینها عامل اصلی افزایش مصرف بنزین استکه ناشی از عدم تعهد و کم کاری مسئولان دارد مردم تقصیری ندارند ارزانی بنزین یک شعار برای گرانتر کردن آن است
ناشناس۹۸۱۵۳۹۱۰:۵۸:۱۳ ۱۳۹۸/۴/۱۱
این مقام مسول نگفتن قیمت خودرو هم بالاست و هم مصرفش؟ یه کارگر چند سال کار کنه یه پراید بخره؟ این همه نفت و گاز پولش کجا میره مگه ملی نیست سهم مردم چی میشه هر سال به بهونه ای گرون میکنن دریغ از 1درصد پول سوخت جهت جاده و حمل نقل عمومی هزینه بشه
ناشناس۹۸۱۵۴۷۱۱:۰۱:۰۰ ۱۳۹۸/۴/۱۱
مدیرعامل سازمان ترافیکی شهرداری تهران با تأکید بر اینکه قیمت بنزین به صورت ابلهانه‌ای در کشور ما ارزان است. ابله شما مسئولین هستید که این ملت را به فلاکت انداخته اید.
ناشناس۹۸۲۰۸۵۱۵:۰۴:۳۹ ۱۳۹۸/۴/۱۱
البته نه همشون
ناشناس۹۸۲۱۰۴۱۵:۱۷:۳۳ ۱۳۹۸/۴/۱۱
هزاران مثبت. برخی ابله نیستند دشمن مردمند و در ایران نیستند.
ناشناس۹۸۱۵۶۴۱۱:۰۷:۱۵ ۱۳۹۸/۴/۱۱
مقام مسئول بجای مردم بره یقه خودرو ساز ها رو بگیره که مصرف ماشین هایی که با قیمت نجومی به مردم می فروشند رو پایین بیارند ضمنا علت عدم رشد دوچرخه در ایران کوهپایه ای بودن و شرایط نا مطلوب آب و هوایی برای دوچرخه سواری است. در اروپا دوچرخه تنها شهر های مسطح و با آب و هوای معتدل رواج دارد مثلا در شهر لیسبون که مانند تهران کوهپایه ای است سیستم دوچرخه وجود ندارد در عوض دولت سیستم تراموا را گسترش داده که بسیار کارآمد است . ولی در ایران همه مسئولیتها و تقصیر ها به گردن مردم است و مسئولین تنها جهت انجام وظیفه مهم سرزنش کردن و سرکوفت زدن به مردم حقوق نجومی میگیرند
ناشناس۹۸۱۵۷۰۱۱:۰۹:۱۱ ۱۳۹۸/۴/۱۱
وقتی ماشین با تکنولوژی 30 سال پیش در کشور تولید میشه معلوم مصرف سوخت ما رکورد میزنه!!
پیمان۹۸۱۵۷۳۱۱:۱۰:۲۷ ۱۳۹۸/۴/۱۱
کجا ارزانه؟ بخدا قسم هر 4 روز 30 هزار تومان بنزین میزنم رفت و آمدم بسیار کمه دیگه خسته شدم. ماشین ها هم مثل تانک بنزین مصرف میکنن.
ناشناس۹۸۱۵۸۱۱۱:۱۲:۵۸ ۱۳۹۸/۴/۱۱
لطفا این اظهار نظر را بعد اجرای استفاده از کارت سوخت خودروها مطرح کنید تا مشخص شود آمار واقعی مصرف چقدر است
ناشناس۹۸۱۵۸۲۱۱:۱۲:۵۹ ۱۳۹۸/۴/۱۱
مصرف بنزین بالاست یا قاچاق بنزین! که انهم ناشی از کاهش ارزش پول ملی است!
مصطفی۹۸۱۶۰۳۱۱:۱۸:۵۶ ۱۳۹۸/۴/۱۱
واسه شما که هر ماه نجومی نجومی به حسابت پول اتوماتیک واریز میشه باید هم قیمت بنزین کم باشه. واسه ما همین قیمت بنزین بسیار زیاده. هر هفته یه تراول 50 هزار تومانی پول بنزین میدیم.
ناشناس۹۸۱۶۳۷۱۱:۲۸:۱۲ ۱۳۹۸/۴/۱۱
اونوقت که آقای زنگنه طرح سهمیه بندی بنزین رو به خاط اینکه از سوی دولت قبل اجرایی و موفقیت آمیز بود رو از روی لجبازی کنار میگذاشت بایست به فکر امروز و مصیبتهای این کار باشه.
ناشناس۹۸۱۶۳۹۱۱:۲۸:۵۴ ۱۳۹۸/۴/۱۱
لطفا قبل از اظهار نظر کمی دقت کنید آقای مسئول مگر تولید کننده خودرو این فرد شخصی است و یا شرکتهای خودرو ساز خصوصی هستن که این گونه حرف میزنید دولت یک سر تولید خودرو هست آنهم خودروهای بی کیفیت و پر مصرفی که حداقل مربوط به دو دهه قبل هستن آیا دولت به عنوان متولی امر خودرو سازی راهکاری برای بهینه شدن مصرف بنزین ارائه کرده آیا شرکتهای خودروسازی برای کم شدن مصرف بنزین سراغ موتورهایی با پتانسیل بیشتر رفتن آقای مسئول من به عنوان یه شهروند اعلام میکنم ما صرفا مصرف کننده هستیم و ساخت خودرو با دولت هست . البته دولت هیچوقت با دستهای خودش این سود سرشار از فروش بنزین و خودرو را نمیخواهد که از دست بدهد
ناشناس۹۸۱۶۴۰۱۱:۲۹:۲۷ ۱۳۹۸/۴/۱۱
همه چیز گرون شده، اینم گرووووون کن، خسته مون کردین با تجزیه و تحلیل آبکی. چرا هیچ کدومتون از درآمد ایرانی ها حرف نمیزنه و با کشورهای دیگه مقایسه نمیکنه؟ فقط قیمتا رو مقایسه میکنین؟
ناشناس۹۸۱۶۶۶۱۱:۴۰:۴۸ ۱۳۹۸/۴/۱۱
آقاي مدیر آب را بسته بندی شده می فروشند هزینه بسته بندی را لحاظ فرمودید؟ چرا نمی گویید آب گران فروخته می شود ؟ سرانه درآمد مردم کفاف این هزینه ها را می دهد ؟ حمل و نقل عمومی در ایران ارزان است ؟ حمل و نقل عمومی در ایران در دسترس است ؟ به جای جملات کلیشه ایی بهتر نیست کمی فکر کنیم و مشکلات را به روش اصولی حل نماییم ؟ تا کی تقصیر کار کسی دیگر است؟
ناشناس۹۸۱۶۸۲۱۱:۵۲:۲۸ ۱۳۹۸/۴/۱۱
خودروهای هیبری با مصرف یک سوم خودروهای تولید داخل که مجلس هم تصویب کرد بدون گمرک وارد شود رو هواست چرا؟ مگر نمی خواهید مصرف بنزین کم شود پس چرا این طرح را اجرا نمی کنید. از یک طرف ماشین بی کیفیت با مصرف بالا تولید می کنید و با قیمت چند برابر قالب ملت می کنید و بعد منت می گذارید که مصرف بنزین ملت بالاست. عزیزم تا کی می خواهید سر مردم را با این محصولات آشغال .. بگذارید. با این شرایط یعنی یک خودرو تولید داخل سه برابر خودرو هیبری مصرف می کند. اگر تمام خودروهای داخل هیبری شود مصرف می شود 30 میلیون لیتر
حامد۹۸۱۶۹۲۱۱:۵۸:۱۳ ۱۳۹۸/۴/۱۱
آقای مسول لطفا فیش حقوقی ات را نیز انتشار بده تا ببینیم جنابعالی چقدر حقوق دریافت می کنید.آقای مسئول در مورد گرانی 10 باره لبنیات هم اظهار فضل بفرمایید.ملت کشته مرده حرف زدن شما هستند.
ناشناس۹۸۱۶۹۵۱۲:۰۰:۱۸ ۱۳۹۸/۴/۱۱
وقتی احمدی نژاد یارانه نقدی داد بنزین و خیلی چیزهای دیگر را گران کرد که مردم خودشان مدیریت کنند . اگر کار این آدم درستنبود که طی چند سال باز صحبت از ارزان بودن بنزینو سایر چیزهاست این آدم باید محاکمه شوند
علی۹۸۱۷۰۰۱۲:۰۲:۲۴ ۱۳۹۸/۴/۱۱
نفت مون رو که تحریم کردن و کسی نمی خره لا اقل بدین مردم مصرف کنن
ناشناس۹۸۱۷۰۵۱۲:۰۴:۵۷ ۱۳۹۸/۴/۱۱
حقوق ودستمزدهارا واقعی کنید بعدبگیدبنزین ارزونه یا.... همه چی روگرون میکنیدمیرسه به اضافه حقوق ودستمزدمیشه جنگ ودعوا آخرش هم هیچی!!!!
رضا۹۸۲۴۳۵۱۹:۰۲:۰۰ ۱۳۹۸/۴/۱۱
این دستمزد با این کارایی از سرتان هم زیاده هر کی ناراضیه استعفا بدهد
ناشناس۹۸۱۷۱۵۱۲:۰۹:۲۲ ۱۳۹۸/۴/۱۱
را اون موقع که برای حمایت از خودروسازی مه مناع اونم با زتو جیب خودتون میره و خودرویی تولید کردن که 3 برابر مدل جهانی بنزین مصرف میکنه صداتون در نمیاد حالا مردم زیاد مصرف میکنند با این طرح ترافیک ی که شما درست کردن عملا 6 روز هفته ماشینا تو پاذکینگ دارن خاک میخورند.
ناشناس۹۸۱۷۲۱۱۲:۱۱:۳۶ ۱۳۹۸/۴/۱۱
اینم گرون کنید،اونم گرون کنید،اصلا قطعش کنید تا کسی مصرف نکنه،نظر منم اینه که حقوقتون زیاده
ناشناس۹۸۱۷۲۶۱۲:۱۳:۱۳ ۱۳۹۸/۴/۱۱
همش داره قاچاق میشه . پول بی ارزش ایران
ناشناس۹۸۱۷۷۰۱۲:۳۷:۴۶ ۱۳۹۸/۴/۱۱
فقط يك بنزين مانده كه گران نشده آن مقام مسوول از كدام ارزاني حرف ميزند سرمايه مردم را با اين روش ..ها به يك سوم تبديل كرديد وخيلي ها را با خاك يكسان كرديدولي هنوز بدنبال خالي كردن جيب مردم هستيد وای بر ان مسؤولي كه به فكر شرايط سخت اقتصادي مردم نيست
ناشناس۹۸۱۷۹۷۱۲:۴۹:۴۰ ۱۳۹۸/۴/۱۱
آقایان کارشناسان لطفا در مورد این ماشین های پرمصرف هم نظر بدید . ما از خدامونه ماشین کم مصرف داشته باشیم ولی با این گرانی چیزی نمی شه خرید . !!!
الف ر۹۸۱۸۰۴۱۲:۵۲:۳۶ ۱۳۹۸/۴/۱۱
قیمت بنزین واقعا ارزان است دولت نباید چوب حراج به ثروت ملی بزنه گران شده بنزین مصرف را بهینه میکنه که موجب سبک شدن ترافیک میشه و دولت بهای گران کردن را بویژه صرف هزینه های درمان بکنه چون تفریح در خیابان را میشود مدیریت کرد ولی هزینه درمان اجنتاب نا پذیر است کی هست که این را عملی بکنه ؟!
میترا۹۸۱۸۳۹۱۳:۱۳:۳۷ ۱۳۹۸/۴/۱۱
تصویه میشود این مقامات مسئول تورقی در کتاب آمار که همگان در ترم های اولیه دانشگاهشان خوانده اند داشته باشند. مبنای اعلام مصرف و عدد سازی کاری ندارد. در علم آمار و ارائه آن موضوع و استنباط علمی و .... مهم است.
ناشناس۹۸۱۸۴۸۱۳:۱۶:۲۱ ۱۳۹۸/۴/۱۱
قیمت بنزین چندسالی است ثابت مانده و طبیعی است که ارزان است. یارانه ها اضافه کنید و بعد بنزین لیتری سه هزار تومان کنید.
ناشناس۹۸۱۸۵۰۱۳:۱۶:۵۸ ۱۳۹۸/۴/۱۱
یعنی واقعا چقدر طرز تفکر این آدم ها ...، اولا قیمت بنزین با توجه به سطح درآمد اصلا پایین نیست دوما ایشون فقط تهران رو میبینه و میگه چون ارزون هست مردم دوچرخه سوار نمیشند!!!!؟ درصورتیکه در خیلی از مناطق افراد برای رفتن به کارشون مجبور هستند از ماشین شخصی استفاده کنند و هیچ حمل و نقل عمومی وجود نداره
ناشناس۹۸۱۸۶۵۱۳:۲۷:۳۱ ۱۳۹۸/۴/۱۱
آقای ظریف اینجا باید کامنت میذاشتی جدی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
محمدی۹۸۱۸۶۸۱۳:۲۹:۱۹ ۱۳۹۸/۴/۱۱
دولت ادعا می کند سالانه 120 هزار میلیارد تومان یارانه بنزین می دهد . این در حالی است که ملت مجبور به استفاده از خودروهایی با میانگین مصرف 10 لیتر هستند اگر با تولید خودروی کم مصرف یا واردات خودروی کم مصرف ،می توانستیم حداقل 50 درصد یعنی سالانه 60 هزار میلیارد تومان صرفه جویی کنیم این یعنی .... حالا سوال مهم این است چرا همچنان تولیدات پرمصرف، نا ایمن ادامه دارد؟؟؟
ناشناس۹۸۲۱۴۶۱۵:۴۶:۳۳ ۱۳۹۸/۴/۱۱
چون خودرو داری قدرتی شده که استغفرالله خدا هم زورش بهشون نمیرسه ماشین 7میلیونی البته اگه به کمپانیهای بزرگ دنیا نشون بدی اسم ماشین روش نمیزارن رو 50میلیون به ما میفروشن 43میلیون پول بنزین و پیش پیش از ما میگیرن بعد میان حرفهای میزنن هرکجای دنیا بگی بهت ..
ناشناس۹۸۱۸۸۲۱۳:۳۵:۱۲ ۱۳۹۸/۴/۱۱
میزان قاچاق سوخت که با تانکر های سوخت رسان انجام میگردد چه مقدار از این سوخت است؟
علی۹۸۲۰۴۳۱۴:۴۱:۵۰ ۱۳۹۸/۴/۱۱
لطفا وارد معقولات نشوید و گر نه.........
ناشناس۹۸۱۹۱۴۱۳:۵۲:۱۲ ۱۳۹۸/۴/۱۱
قیمت بنزین باید همواره با قیمت خودرو درنظر گرفته شود کسی که میگوید بنزین ارزان است ولی نمیگوید سانتافه یک میلیاردی گران و خنده دار است حتما بیسواد است!!!!
امیر۹۸۱۹۳۴۱۴:۰۱:۳۳ ۱۳۹۸/۴/۱۱
تورم به صورت ابلهانه تری بالا است
ناشناس۹۸۱۹۶۶۱۴:۱۲:۲۶ ۱۳۹۸/۴/۱۱
عوضش قیمت سیب زمینی شکر لبنیات گوشت مرغ اجاره خونه و... بصورت هوشمندانه ای پایین است علی برکت الله
ناشناس۹۸۱۹۸۴۱۴:۱۷:۵۶ ۱۳۹۸/۴/۱۱
خیلی چیزها هم ابلهانه گران شده
ناشناس۹۸۱۹۹۹۱۴:۲۲:۲۱ ۱۳۹۸/۴/۱۱
ماشین جدید بیارید ببینید مصرف چقدر کم میشه موتور 1400 سی سی داره توی 100 کیلومتر 7 لیتر بنزین می سوزونه اروپا همون موتور 4-5 لیتر در 100 کیلومتر به همین سادگی مصرف اونا 30 درصد از ما کمتره بقیه موارد (قاچاق، و...) به کنار
علی۹۸۲۰۳۹۱۴:۴۰:۲۸ ۱۳۹۸/۴/۱۱
حقوق من حقوق بگیر بطرز سوپر ابلهانه ای ارزان( کم) است، در اثر اقدامات مشعشعانه مسوولینی امثال شما طی مدت دو سال گذشته ارزش حقوق من یک چهارم شده است، هوررررا.
ناشناس۹۸۲۰۴۹۱۴:۴۳:۲۲ ۱۳۹۸/۴/۱۱
حقوق ما هم به طرز ابلهانه ای کم است!
ناشناس۹۸۲۰۵۷۱۴:۴۹:۴۳ ۱۳۹۸/۴/۱۱
در واقع ابله واقعی کسی است که. فکر می کند عموم مردم مثل خودشون درآمد نجومی دارند
ناشناس۹۸۲۰۶۰۱۴:۵۱:۴۱ ۱۳۹۸/۴/۱۱
اتفاقا نسبت قیمت بنزین به در آمد در کشور ما از بسیاری از کشورها بیشتر است
یار۹۸۲۰۶۶۱۴:۵۴:۳۸ ۱۳۹۸/۴/۱۱
حقوق ما هم ابلهانه پایین است تورم ابلهانه بالاست ارزش پول ما ابلهانه پایین است کیفیت ماشین هایمان ابلهانه پایین است قیمت مسکن و خودرو ابلهانه بالاست
ناشناس۹۸۲۱۲۲۱۵:۳۰:۱۸ ۱۳۹۸/۴/۱۱
قیمت بنزین ابلهانه زیاد نیست .. کسی که شما را منصوب کرده از جیب و درآمد مردم خبر ندارد درآمد به ریال خرج به دلار
ناشناس۹۸۲۱۲۸۱۵:۳۴:۲۳ ۱۳۹۸/۴/۱۱
آقای یوسف حجت! حقوق شما هم به طرز ناباورانه ای بسیار زیاد است!
رضا۹۸۲۱۵۰۱۵:۴۸:۱۶ ۱۳۹۸/۴/۱۱
همیشه شیپور را از سر گشاد.‌.. ماشین به روز و با کیفیت و کم مصرف در اختیار مردم بگذارید قطعا مصرف کاهش محسوسی خواهد داشت. به نقطه ای رسیده ایم که تمام تصمیمات راهبردی غلط در تعارض با هم نفس اقتصاد را به شماره انداخته است.
ناشناس۹۸۲۱۶۴۱۵:۵۳:۳۳ ۱۳۹۸/۴/۱۱
اكثر خودروهاي سواري در تركيه ديزل هستند و بنزين سوز نيستند . خدمت مقام مسئول عارضم كه.. مغلطه نفرماييد.
ناشناس۹۸۲۲۳۲۱۶:۴۲:۲۴ ۱۳۹۸/۴/۱۱
جناب حجت! دستمزدها هم بطور .. پايين است..
ناشناس۹۸۲۳۱۵۱۷:۲۷:۳۹ ۱۳۹۸/۴/۱۱
نوشته شده در ایران روزانه 100 میلیون لیتر بنزین، در ترکیه روزانه 10 میلیون لیتر بنزین مصرف می شود. چرا همیشه یک روی قضیه را می بینید؟ اکثر خودروها در ترکیه دیزلی هستند یا گاز ال ان جی مصرف می کنند. ما توی ایران خودروی سواری دیزلی داریم اصلا؟
صف۹۸۲۳۹۰۱۸:۲۹:۱۸ ۱۳۹۸/۴/۱۱
آقای پرفسور.... شما که ترکیه را مثال میزنید از حقوق در ترکیه و حمل و نقل عمومی ترکیه هم بگویید. از اینکه ترکیه از خریداران نفت خام هست و نیز اینکه 90% خودروهای سواری ترکیه دیزل و گازوییل سوز هست هم بگویید.طرف دیگر قضیه را هم ببینید که امروز اکثریت مردم با مسافر کشی بعد از کار های روزانه روزگار را به سختی می گذرانند.
نوید۹۸۲۴۳۶۱۹:۰۲:۱۱ ۱۳۹۸/۴/۱۱
کاش مقام های مسوول ما یه چند وقت اظهار نظر نمیکردن
ناشناس۹۸۲۴۴۳۱۹:۰۸:۱۲ ۱۳۹۸/۴/۱۱
خوب مقام مسئول عزیز برو و ارزش پول ملی رو زیاد کن اون وقت همین هزار تومن براتون زیاد هم هست
ناشناس۹۸۲۴۴۶۱۹:۰۹:۵۷ ۱۳۹۸/۴/۱۱
دستمزد کارگران در ایران هم به طرز ابلهانه ای پایین است.
ناشناس۹۸۲۴۴۸۱۹:۱۱:۴۸ ۱۳۹۸/۴/۱۱
همه مردم مثل تو.. شهرداری نیستن حقوق و مزایای نجومی بگیرند ..
ناشناس۹۸۲۴۸۵۱۹:۳۷:۴۱ ۱۳۹۸/۴/۱۱
خب اول این مقام مسئول این نسخه رو فقط برای مردم پیچیده یا خودش هم بهش عمل میکنه؟؟؟ بعد ایشون یک عکس از رفتنش به محل کارش با دوچرخه برای الف بفرسته تا مردم هم تشویق شوند.
ناشناس۹۸۲۴۹۰۱۹:۴۶:۱۷ ۱۳۹۸/۴/۱۱
قصه نگو.بجاش برو استعفا بده .. با این حرفهات
ناشناس۹۸۲۵۱۸۲۰:۰۳:۴۱ ۱۳۹۸/۴/۱۱
درآمد ملت نیز به شکل ناباورانه ای کم است
ناشناس۹۸۲۵۲۷۲۰:۰۷:۳۹ ۱۳۹۸/۴/۱۱
.. فشار رو روی مردم نمی فهمی.
ناشناس۹۸۲۵۲۸۲۰:۰۸:۵۲ ۱۳۹۸/۴/۱۱
دلاربه صورت ابلهانه گران است دلار روی 3500 تنظيم کنيد قيمت ها درست ميشن
ناشناس۹۸۲۵۵۵۲۰:۲۶:۵۱ ۱۳۹۸/۴/۱۱
برای شمایی که صدایتان از جای گرم در میاید بله با فیش حقوقی که آنقدر زیاد است که قیمت بنزین ابلهانه باشد برای قشری که حداقل حقوق را میگیرند همان هزار تومان زیاد است چرا اینقدر ناتوان در درک مشکلات مردم هستید .
ناشناس۹۸۲۵۷۹۲۰:۵۰:۳۲ ۱۳۹۸/۴/۱۱
چه عجب یک نفر حرف حساب زده بالاخره.
میثم۹۸۲۶۵۹۲۲:۳۷:۲۲ ۱۳۹۸/۴/۱۱
نرخ تورم .. ابلهانه است نه بنزین
سرباز وطن۹۸۲۸۲۱۰۲:۴۹:۲۱ ۱۳۹۸/۴/۱۲
اینکه کم مصرف بشه شکی نیست ولی این بزرگوار با کدوم منطق اینو گفته کدوم زیر ساخت کدوم ماشین کدوم ارزونی کدوم و کدوم و کدوم یادش رفته کجاست
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  2. بازی با کلمات

  3. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  4. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  5. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  6. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  7. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  8. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  9. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  10. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  11. نحوه رفتار متفاوت فروشندگان در برابر پوشش حجاب مشتریان

  12. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  13. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  14. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  15. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  16. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  17. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  18. هیچ تردیدی در اجرای طرح نور نداریم

  19. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  20. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

  21. موضع رئیس عدلیه در خصوص ورود فراجا به مسئله حجاب/ اژه‌ای: در قضیه حجاب می‌توانیم بگوییم «کی بود کی بود، من نبودم؟»

  22. موفقیت ایران در ساخت موتور بنزینی ۶ سیلندر + تصاویر

  23. واکنش ضرغامی به طرح نور و بازگشت گشت ارشاد

  24. اشتباه برخی گروه‌ها در مقابله با توئیت فضائلی

  25. مشکل اصلی صهیونیست ها با عملیات "وعده صادق" چه بود؟

آخرین عناوین