اطلاعیه باشگاه پرسپولیس در خصوص قرارداد برانکو

گروه ورزشی الف،   3980326218 ۱ نظر، ۰ در صف انتشار و ۰ تکراری یا غیرقابل انتشار

باشگاه پرسپولیس در خصوص وضعیت قرارداد برانکو ایوانکوویچ اطلاعیه‌ای را صادر کرد.

به گزارش فارس، سایت باشگاه پرسپولیس نوشت: باشگاه در پی مسایل پیش آمده در ارتباط با وضعیت همکاری سرمربی تیم، با تاکید بر اینکه برانکو ایوانکوویچ را سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس می داند و همه اقدامات را طبق توافق به عمل آمده انجام داده است، اطلاعیه ای را صادر کرد.

«به اطلاع هواداران پر شور باشگاه پرسپولیس می‌رساند؛ در پی موافقت آقای برانکو ایوانکوویچ سرمربی محترم تیم فوتبال باشگاه، مبنی بر تسویه حساب قرارداد فصل ۹۸ – ۹۷ و وصولی پیش پرداخت فصل ۹۹ – ۹۸ حداکثر تا تاریخ ۲۸ خرداد ماه ۱۳۹۸ این باشگاه آمادگی خود را برای پرداخت مبلغ مورد توافق در زمینه مطالبات فصل خاتمه یافته و پیش پرداخت فصل آتی (بر اساس قرارداد معتبر فی مابین) اعلام و ارز مورد نیاز نیز تهیه کرد.

با این وجود، امروز (۲۶ خرداد ۹۸) نامه‌ای از وکیل حقوقی ایشان دریافت نمودیم که اعلام کرده‌اند قرارداد فصل ۹۹ – ۹۸ را به صورت دو جانبه فسخ نماییم.

این پیشنهاد مورد قبول این باشگاه نیست. تمامی تمهیدات لازم اعم از آماده نمودن مبالغ مورد توافق مربوط به فصل ۹۸ – ۹۷، پیش پرداخت فصل ۹۹ – ۹۸ و بلیت بازگشت به تهران، برای آغاز تمرینات پیش از فصل فراهم و همچنین مذاکره با بازیکنانی که مورد پیشنهاد ایشان برای پیوستن به تیم بوده اند انجام شده است.

با عنایت به تمام این موارد و با توجه به تصمیم باشگاه، برانکو ایوانکوویچ، تنها گزینه سرمربیگری تیم فوتبال پرسپولیس است و مخالفت باشگاه به ایشان در ارتباط با فسخ قرارداد اعلام شد.

لازم به توضیح است که باشگاه بیشتر از ۶۰ درصد اصل قرارداد ایشان را قبلاً پرداخت نموده است. مابقی اصل قرارداد، پاداش‌های تعهد شده در قرارداد و پیش پرداخت فصل بعد هم آماده پرداخت بوده و کتباً نیز به ایشان اعلام گردیده است.

بر این اساس، همانطور که در خلال سال‌های اخیر، شاهد تعهد، وفاداری و رفتار حرفه‌ای از آقای برانکو ایوانکوویچ بوده‌ایم که همواره باعث سربلندی باشگاه و هواداران بوده و در عین حال از احترام متقابل و حس قدرشناسی اعضای باشگاه و هواداران نسبت به خود، برخودار بوده‌اند، انتظار می‌رود پاسخ مناسبی از ایشان دریافت نماییم.

باشگاه اطمینان می‌دهد که به صورت شفاف همه موارد را به صورت رسمی از کانال باشگاه در اختیار هواداران و علاقمندان قرار داده تا انشاءالله از فضای مبتنی بر حدس و گمان و شنیده‌ها پرهیز شده و در فضایی تفاهم آمیز منافع باشگاه، سرمربی محترم و سایر اعضا حاصل گردد.»

دیدگاه کاربران

سالم۹۵۶۲۲۳۲۱:۴۲:۴۵ ۱۳۹۸/۳/۲۶
مربیان خارجی زیاد مورد اعتماد نیستند و فقط دنبال پول هستند حالا هر باشگاه بیشتر پرداخت جذب آن خواهند شد مخصوصا" این شخص قبلا" هم وقتی که سر مربی تیم ملی بود امتحانش را داده بود .
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. نظرات برگزیده مخاطبان الف: باید نگران دوقطبی حجاب در جامعه باشیم/ امربه معروف و نهی از منکر شرایط و مراتب دارد/ در ایران با یک جامعه یکدست و یکرنگ مواجه نیستیم

  2. فایل صوتی لو رفته از «عبدالله مهتدی» درباره آرزوی تجزیه ایران

  3. سکوت عقل و فریاد هشتگ ها!

  4. تنها راه پیش پای اقتصاد ایران

  5. بیانیه حوزه علمیه امام خمینی (ره) درباره حواشی انتقال مالکیت یک باغ به آیت‌الله صدیقی

  6. فقر، بزرگی ما را می‌بلعد!

  7. پیشنهاد عجیب افزایش ۲۲درصدی دستمزد کارگران برای ۱۴۰۳ از سوی وزیر کار

  8. پاسخ روابط عمومی مجلس به علم‌الهدی درباره لایحه حجاب/ آیا نیکزاد با قالیباف رقابت می‌کند؟/ روایت کیهان از فایل صوتی جدید ظریف

  9. درخواست صدیقی از دادستانی درباره زمین‌خواری در ازگل/ واکنش دولت به شایعه برکناری مخبر

  10. دیر اما قابل‌توجه ...

  11. هدف قراردادن کشتی اسرائیلی و ناوشکن آمریکایی توسط ارتش یمن

  12. به زودی در این زمین مسکن ملی احداث می شود !

  13. تمجید «عبدالحمید» از حکومت طالبان!

  14. دستگیری عاملان انتشار فیلم درمانگاه قم | نخستین اعترافات متهمان

  15. انتقاد روزنامه دولت از زیباکلام/ پیش‌بینی علی مطهری از فراکسیون‌های مجلس آینده

  16. آزمونی بزرگ برای دولت رئیسی

  17. قبور لاکچری

  18. المیرای ۷ ساله کجاست؟!

  19. تورم نقطه به نقطه نسبت به اول سال ۲۲ درصد کم شد/ رشد اقتصادی به ۴.۵ درصد رسید

  20. پشت پرده ادعای جدید گروه «هفت» علیه ایران چیست؟

  21. حکایت چرخی که هزاران بار اختراع می شود!..

  22. آخرین وضعیت مذاکره نمایندگان کارگری و کارفرمایی

  23. افشاگری، تایید و واکنش‌ها

  24. یمنی ها فراتر از تصور !

  25. واکنش صدیقی به موضوع زمین‌خواری در حوزه‌علمیه ازگل: امضا‌یم جعل شده؛ دادستان ورود کند

آخرین عناوین