آشنایی با مقاصد محبوب گردشگران

گزارش بازرگانی،   3980305176

تایلند کشوری ساحلی است؛در جنوب شرقی آسیا قرار دارد .در مقایسه با دیگر کشور ها آسیا جنوب شرقی،تایلند یکی از محبوب ترین کشور ها در این گوشه ی دنیاست.

پایتخت این کشور بانکوک نام دارد که همه ساله گردشگران زیادی را به خود جذب می کند.

این کشور دارای طبیعت بکر معابد فوق العاده جذاب و دیدنی و سواحل بی نظیری دارد؛ یکی از زیباترین مکان گردشگری در تایلند معبد وات آرون در شهر بانکوک می باشد، که هنگام غروب افتاب منظره ی دیدنی دارد که چشم هر بیننده ای خیره خود می کند.

تایلند به علت ساحلی بودن و داشتن دریا از آب و هوای بسیار معتدل و مطبوعی برخوردار است .

در سفر به تایلند هرروز صبح ساعت 8 شاهد این خواهید بود که در شهرها و روستاهای این کشور با تشریفات و احترام بسیار پرچم این کشور بر افراشته و ساعت 6 بعد از ظهر پایین می آید.این عمل نشان دهنده علاقه و احترام مردمان این کشور به وطن خود و حمایت از حکومت پادشاهی تایلند است.

مهم ترین دلیل گردشگران برای سفر به پاتایا سواحل این شهر است؛ در پاتایا مراکز خرید بسیاری با تنوع بالا وجود دارد .

معبدی در پاتایا به نام وانسانگ وارارام وجود دارد که می توان از یکی از زیباترین معابد شهر این معبد را یاد کرد .‌

پیشنهاد میکنم در تور تایلند به شهرهای سرسبزو زیبای : پاتایا، سامویی، بانکوک ، چیانگ مای،پوکت سفر کنید و از جاذبه های این شهر نهایت لذت را ببرید.

تایلند مردمانی بسیار خونگرم ،مهمان نواز و خندان و سرشار از انرژی را دارد؛ بیشتر مردم تایلند به زبان انگلیسی مسلط هستند و به راحتی میتوانید به این کشور سفر کرده و از گشت و گذار خود لذّت کافی را ببرید.

کشور تایلند اوایل مهرماه بسیار سبز رنگ است به دلیل بارندگی های فراوان معمولاً اقامتگاه ها و هتل های این کشور هزینه ارزان تری دارد و گردشگران کمتری در این کشور هستند .

بانکوک

یکی از جاذبه های جذاب و دیدنی شهر بانکوک بازار های شناور این شهر است .این بازارها محبوبیت بسیار زیادی در بین گردشگران نیز دارد .

در اطراف این بازار جذاب رستوران هایی وجود دارد که انواع غذاهای محلی این کشور از جمله سوپ نودل برای گردشگران عزیز سرو میکنند.

چندین بازار شناور در این شهر وجود دارد که نام برده میشود:

بازار شناور بانگ خوویانگ   bang khwiang

بازار شناور داموئن سادواک   DeMoen saduak 

که در فاصله 100کیلومتری از شهر بانکوک قرار دارد .

بازار شناور نام پئونگ    Bang nampheung

که کوچکترین بازار شناور در بانکوک است که از چندین قایق کوچک تشکیل شده است.

بازار شناور آمفوا   Amphawa

که در فاصله 50کیلومتری از شهر بانکوک قرار دارد .

Khlong lat mayom    

در فاصله 12کیلومتری از شهر بانکوک قرار گرفته ؛این بازارها عرضه کننده انواع سبزیجات ،کیف ، کفش های دست دوز، زیور آلات ،غذاهای محلی ،صنایع دستی ،میوه و عروسک در این شهر است.

 

انتخاب هتل در سواحل پاتایا

 یکی از زیباترین سواحل در کشور تایلند در سواحل پاتایا نیز است که گردشگران بسیاری را به خود جذب می کند ، اگر دوست دارین در سواحل پاتایا اقامت کنید و به دنبال هتل های ساحلی هستید ما به شما چندین هتل خوب را معرفی می کنیم‌

 

Centara Grand mirage

به گزارش سفر باتو ، هتل سنتاراگراندمیراژ هتلی لوکس با امکانات کامل دارای دو ساختمان اصلی که با یک پل به هم متصل میشوند . فضای داخلی این هتل از چوب است‌.

این هتل لوکس و زیبا دارای چند رستوران است که نوشیدنی ها دسر ها و غذاهای متنوع بین المللی در آن سرو می کنند .

دارای مکان های تفریحی بسیاری است که عموم میتوانند از آن استفاده کنند .(زمین ورزش،زمین بازی کودکان ،استخر، گیم نت، تنیس، باغ و سالن نمایش .

 

تایلند کشوری تفریحی و جذاب

کشور تایلند دارای جزایر فراوانی است ؛ از شمال کوهستانی ، از غرب و شرق دارای باغ های میوه و درختان کائوچو وساحل سفید و در نواحی مرکزی دارای شالیزار های سرسبز می باشد .

دومین تولید کننده تنگستن  و سومین تولید کننده قلع در جهان تایلند می باشد .

تایلند  کشوری است که تور های ترکیبی بسیاری دارد و تور تایلند را در سایت ببینید .

پارکی دیدنی در پاتایا ؛ این پارک درختان و گیاهان قشنگ ، صخره های بسیار بزرگ با قدمت چند میلیون سال وچندصد میلیون سال وجود دارد .

در قسمتی از این پارک مزرعه کروکودیل وجود دارد که بالای 1000 کروکودیل را در خود داده است.

حیوانات مختلفی در این پارک وجود دارد .

در این کشور معابد بسیاری وجود دارد ، معبد وانسانگ وارارام از زیباترین معابد پاتایا است ، که معماری آن الهام گرفته از معبد چین و هند است .

باغ استوایی نانگ نوچ از زیبا ترین باغ های جهان به حساب می آید ، در این باغ زیبا گیاهان متنوعی وجود دارد ، در این باغ می توانید دوچرخه سواری کنید و قدم بزنید و از محیط اطراف  دیدن کنید و لذت ببرید .

به گزارش سفر باتو ، این باغ برای جذب گردشگر از سراسر جهان امکانات  و برنامه هایی چون حرکات رزمی ، خانه و کلبه های تایلندی ، حرکات نمایشی فیلم و بسیاری از امکانات دیگر را برای گردشگران در نظر گرفته است . بیشتر بخوانید: بهترین پارک های استانبول ترکیه

آکواریوم در پاتایا : دنیایی در زیر آب یکی از پر بازدید ترین و محبوب ترین مکان های دیدنی در پاتایا .

پارک آبی پاتایا : با تفریحات آبی متنوع در جنوب این شهر ساحلی قرار دارد .

یکی از حیرت انگیز ترین مناطق در شهر پاتایا خانه مقدس حقیقت است ؛ این سازه تمام چوب است و در دنیا نظیر ندارد .

معماری این بنا الهام گرفته از بودا و هند است ؛ در بنای این سازه از مجسمه های کنده کاری شده چوبی استفاده شده است .

اگر به کشور تایلند و شهر پاتایا سفر کنید و از خانه مقدس حقیقت دیدن نکنید پشیمان می شوید .

خیابان واکینگ استریت : خیابانی در پاتایا که شبانه روز روشن است ، این خیابان نبض شهر پاتایا است .

همیشه شلوغ و پر زرق و برق است ، این بازار از جاده ساحلی شروع می شود و به اسکله بالی ها منتهی می شود ؛ در ساعات مشخص عبور وسایل نقلیه در این خیابان ممنوع است .

پارک مینی سیام در پاتایا مجموعه ای از ماکت های کوچک از جاذبه های دیدنی در جهان است .

این پارک از دو بخش ساخته شده است ، بخشی از آن از ماکت های جاذبه های کشور های جهان و بخشی دیگر از ماکت های جاذبه ها و آثار کشور تایلند می باشد .

پنجاه سال پیش  پاتایا دهکده ی ماهی گیری کوچکی  و آرامی بود ؛ پاتایا به سرعتی به واسطه ی گردشگران خارجی تایلندی پیشرفت کرد که دولت محلی نمی توانست از عهده اداره امور این شهر بر بیاید .

جاذبه های پوکت

باغ وحش

در تمامی فضاهای طبیعی و بکر حیواناتی وجود دارد که زیبایی آن را چندین برابر می کند و پوکت نیز از این قاعده پیروی می کند و زیست بوم حیوانات بسیاری است و به دلیل صنعت توریسم که یکی از مهم ترین موارد برای تایلند به حساب می آید همه ساله مراسمات خاصی با استفاده از این حیوانات برنامه ریزی و اجرا می شود و به دلیل عدم تداخل در برنامه ها و زندگی حیوانات و صنعت توریسم همیشه نیاز به یک باغ وحش می باشد. شما در این باغ وحش می توانید برنامه هایی از قبیل نمایش میمون ها که همراه با بازی و رقص و… می باشد را به تماشا نشسته و لحظات خوشی را همراه با خانواده‌تان سپری کنید.

همچنین از نمایش کروکدیل ها که بوسیله مربی های بسیار حرفه‌ای انجام می شود و البته نمایش فیل ها که بی شک برای شما نیز جالب توجه خواهد بود هم می توانید دیدن کنید و در پایان هم حتما باید برای باغ پرندگان که در آن از انواع گونه های پرندگان این سرزمین نگهداری می شود هم یک تور یک ساعته را رزرو کنید!

 

جزایر مرجانی و قایق سواری

شما می توانید با استفاده از تور های نوروزی در نوروز 97 از این زیبایی بی نظیر که بر روی آب های زلال که روی جزایر مرجانی قرار دارد دیدن کنید و تجربه ای بی نظیر را در کنار تمامی زیبایی های آن استفاده کنید. نشستن در سواحل جزایر مرجانی و قایق سواری در آب های زلال و شفاف این منطقه همراه با ثبت تصاویری خارق العاده از زیبایی های غیر قابل تصور آن هموراه برای هر توریستی هیجان انگیز بوده است.

موزه پیلاتلیک

این موزه یکی از موزه های پست مدرن در شهر پوکت می باشد که بازدید از آن در تور پوکت نیز بسیار توصیه می شود. تمبر ها یکی از مواردی است که در انواع جشن ها در هر کشوری طراحی و چاپ می شود و بر روی آنها می توانید به سادگی سرگذشت یک کشور را نیز مشاهده کنید پس شما هم اگر به تاریخ علاقه مند هستید می توانید به سادگی تمام تمدن این شهر را در موزه پیلاتلیک مشاهده کنید.

 

سواحل پوکت

یکی از زیبا ترین و بهترین سواحل جهان را می توانید در کشور تایلند مشاهده کنید که این زیبایی به دلایل خاصی می باشد. اولین و برترین نکته که باعث به وجود امدن زیبایی بسیار زیباد و گونه های جانوری بسیار زیادی در سواحل این منطقه شده است وصل بودن این فضا به اقیانوس می باشد که گستره وسیعی را برای شما به ارمغان اورده است. شما می توانید از فضای بکر و دست نزده آن استفاده کنید و زیر افتاب از طبیعت و زیبایی اقیانوس لذت ببرید و به سادگی ارامشی که در فعالیت های روزانه از دست داده اید به دست اورید.

 

سواحل بسیاری در این شهر وجود دارد که از جمله نام آشناترین آنها باید به سواحل نایتان، نایانگ، کاتا، نای هارن، کامالا، مای خائو، بنگ تائو و کارن اشاره نمود. جزایر بسیار زیادی در این منطقه موجود است که شامل جنگل های ساحلی نیز می شود که به سادگی می توانید از انها دیدن کنید. پارک های جنگلی که شامل دیدنی های تور نوروزی می شود می تواند جذابیت آنها را چندین برابر کند.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. نظرات برگزیده مخاطبان الف: باید نگران دوقطبی حجاب در جامعه باشیم/ امربه معروف و نهی از منکر شرایط و مراتب دارد/ در ایران با یک جامعه یکدست و یکرنگ مواجه نیستیم

  2. فایل صوتی لو رفته از «عبدالله مهتدی» درباره آرزوی تجزیه ایران

  3. سکوت عقل و فریاد هشتگ ها!

  4. تنها راه پیش پای اقتصاد ایران

  5. بیانیه حوزه علمیه امام خمینی (ره) درباره حواشی انتقال مالکیت یک باغ به آیت‌الله صدیقی

  6. فقر، بزرگی ما را می‌بلعد!

  7. پیشنهاد عجیب افزایش ۲۲درصدی دستمزد کارگران برای ۱۴۰۳ از سوی وزیر کار

  8. پاسخ روابط عمومی مجلس به علم‌الهدی درباره لایحه حجاب/ آیا نیکزاد با قالیباف رقابت می‌کند؟/ روایت کیهان از فایل صوتی جدید ظریف

  9. درخواست صدیقی از دادستانی درباره زمین‌خواری در ازگل/ واکنش دولت به شایعه برکناری مخبر

  10. دیر اما قابل‌توجه ...

  11. هدف قراردادن کشتی اسرائیلی و ناوشکن آمریکایی توسط ارتش یمن

  12. به زودی در این زمین مسکن ملی احداث می شود !

  13. تمجید «عبدالحمید» از حکومت طالبان!

  14. دستگیری عاملان انتشار فیلم درمانگاه قم | نخستین اعترافات متهمان

  15. انتقاد روزنامه دولت از زیباکلام/ پیش‌بینی علی مطهری از فراکسیون‌های مجلس آینده

  16. آزمونی بزرگ برای دولت رئیسی

  17. قبور لاکچری

  18. المیرای ۷ ساله کجاست؟!

  19. تورم نقطه به نقطه نسبت به اول سال ۲۲ درصد کم شد/ رشد اقتصادی به ۴.۵ درصد رسید

  20. پشت پرده ادعای جدید گروه «هفت» علیه ایران چیست؟

  21. حکایت چرخی که هزاران بار اختراع می شود!..

  22. آخرین وضعیت مذاکره نمایندگان کارگری و کارفرمایی

  23. افشاگری، تایید و واکنش‌ها

  24. یمنی ها فراتر از تصور !

  25. واکنش صدیقی به موضوع زمین‌خواری در حوزه‌علمیه ازگل: امضا‌یم جعل شده؛ دادستان ورود کند

آخرین عناوین